Niet mijn stijl, maar de 303-sounds zijn wel tof, ja. Het duurt wel vrij lang voordat er een kick bij komt kijken. Daarna zit de hele mix potdicht.quote:Op donderdag 14 november 2013 01:12 schreef Martinovibes het volgende:
Tinus heeft na 5 jaar Renoise weer eens aangezet met een zooi nieuwe plugins
Dit is mijn eerste snippet van een opbouw naar een eerste climax
Er zitten vette TB 303 geluidjes in!
http://bassgate.nl/Dingetje.mp3
Dat is een probleem van mij omdat ik ook veel met radio bezig ben en daardoor nogal gewend ben geraakt aan het plat gecomprimeerde geluid , lastig om de knop om te zetten zeg maar , verder is het volledig met de koptelefoon gedaan ( HD25 )quote:Op donderdag 14 november 2013 19:11 schreef Stupide het volgende:
[..]
Niet mijn stijl, maar de 303-sounds zijn wel tof, ja. Het duurt wel vrij lang voordat er een kick bij komt kijken. Daarna zit de hele mix potdicht.
Heel erg vet! Zit te luisteren met een smile van hier tot gunderquote:Op maandag 18 november 2013 18:45 schreef Stupide het volgende:
Zelf ook weer een nummer klaar... Was eigenlijk al een tijdje af, maar wist er verder niets meer aan toe te voegen. En ben nu even wat tijd kwijt aan het uitvogelen van Reason 7 (vet!).
Niet mijn smaak, maar wel een aardig liedje. Beetje tam en qua metrum hier en daar ook wat gekunsteld. Beetje schaven aan het accent van de zanger kan geen kwaad, overigens.quote:Op vrijdag 22 november 2013 09:48 schreef neverywhere het volgende:
Vandaag dus 50 jaar geleden dat John F. Kennedy is vermoord!
Derhalve, een liedje!
http://jvgm.bandcamp.com/track/jfk
Geen enkel spannend moment. Leuke muziek voor een fuif a la One Direction of A Balladeer, maar niet meer dan dat. Prima gezongen en verder prima gespeeld, maar een niemendalletje, sorry.quote:Op vrijdag 22 november 2013 09:48 schreef neverywhere het volgende:
Vandaag dus 50 jaar geleden dat John F. Kennedy is vermoord!
Derhalve, een liedje!
http://jvgm.bandcamp.com/track/jfk
Ach welnee,geen probleem....als het niet je ding is...en one direction is tegenwoordig ook best populair dacht ik. Bovendien is het al een liedje uit 2004, het niuwere werk (HOW ? uit 2012) is veel agressiever. Maar toch leuk dat je de moeite genomen hebt eens te luisteren!quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:30 schreef starla het volgende:
[..]
Geen enkel spannend moment. Leuke muziek voor een fuif a la One Direction of A Balladeer, maar niet meer dan dat. Prima gezongen en verder prima gespeeld, maar een niemendalletje, sorry.
Klinkt goed, Sebas!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:01 schreef ssebass het volgende:
Veel electronische muziek hier. Klinkt goed hoor, zitten mooie stukken tussen. Iemand die toevallig goa maakt?
Hier mijn work in progress. Ben benieuwd naar het commentaar.
Hey dank jequote:Op donderdag 5 december 2013 22:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Klinkt goed, Sebas!
Heb je de vocals tegelijk met iets anders opgenomen? Dus niet apart?
Wel aardig, alleen wat kort om echt veel zinnigs over te kunnen zeggen. Die geluidloze pauze is me wel erg abrupt.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:01 schreef RvLaak het volgende:
Laatst maar weer eens een uurtje achter de computer gezeten:
Hmm, niet verwacht! Het klinkt een beetje alsof je aan de zang niet zo veel aandacht hebt besteed als aan de rest.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:06 schreef ssebass het volgende:
[..]
Hey dank jeVind mijn stem niet bij dit nummer passen, misschien een keer een nieuwe poging doen. Wel gewoon los opgenomen. Doe jij nog wat met muziek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |