Dit dus.... Wel Wolfs en Eva bespioneren maar niet weten hoe de dienstauto eruit zietquote:Op zondag 7 april 2013 20:22 schreef Gruj0 het volgende:
Wie parkeert zijn dienstauto nu in de buurt van het huis van Daan de Vos? De Vos gaat lang genoeg mee om de dienstauto van Wolfs en Eva meer dan goed te kennen.
Vervolgens rijd de Vos met de Hawkwinds garde er amper 1 meter vanaf langs.
Zit net op de belg te kijken naar een eerder seizoen van flikken Maastricht.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:37 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dat lijkt me best tof om te zien
Hier in Spijkenisse worden niet zoveel tv-programma's opgenomen.
Die rijden ongeveer om de aflevering in een andere autoquote:Op zondag 7 april 2013 21:13 schreef Alziend-Oog het volgende:
[..]
Dit dus.... Wel Wolfs en Eva bespioneren maar niet weten hoe de dienstauto eruit ziet
Dan begin ik slechte ogen te krijgenquote:Op zondag 7 april 2013 22:45 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Die rijden ongeveer om de aflevering in een andere auto
Ik overdrijf het, maar ze gaan wel van dikke baknaar dikke bakquote:Op zondag 7 april 2013 22:48 schreef Alziend-Oog het volgende:
[..]
Dan begin ik slechte ogen te krijgen
Dat is mij ook opgevallen. En ze hebben inderdaad echt luxe auto's voor pliesie.quote:Op zondag 7 april 2013 22:45 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Die rijden ongeveer om de aflevering in een andere auto
In series als het familiediner en jong e.d. is er weleens een aflevering hier in de buurt opgenomen, dat herken je echt meteen.quote:Op zondag 7 april 2013 22:23 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Zit net op de belg te kijken naar een eerder seizoen van flikken Maastricht.
Aflevering gaat over een moord op een zorgboerderij.
En ja hoor blijkt deze boerderij te zijn: http://goo.gl/maps/ynsa2
Ja, dat was gewoon water zodat (in combinatie met wat er gebeurde in de kroeg waar ze werkte) de schrik er goed in zit.quote:Op maandag 8 april 2013 01:05 schreef Ceviche het volgende:
Wat was er nou trouwens met die Fleur gebeurd? Was ze nou alleen bedreigd of heb ik iets gemist?
Dat interesseert toch niemand manquote:Op maandag 8 april 2013 00:19 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Waar ik me mateloos aan kan storen zijn de noodhulp voertuigen die in elk shot veranderd. Opweg maar de zandopgraving rijden Romeo en Marion eerst in een oude Ford Mondeo met oude lichtbalk, volgende shot met een nieuwe VW Touran met nieuwe LED-lichtbalk. Staan ze op de groeve, staat in het ene shot de lichtbalk aan en in het andere shot weer niet en zijn alle deuren ineens gesloten om daarna weer de lichtbalk weer aan te hebben. Dat zijn toch foutjes die niet mogen.
Zal ik je een geheimpje vertellen? Wolfs en van Dongen bestaan in het echte leven niet! Ooooohhh. Het zijn 2 rechercheurs in een fantasieverhaal die gespeeld worden door 2 acteurs! Oooohhhhh.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:26 schreef Sjoerd102 het volgende:
Voor degene die bekend is in de regio weer ontzettend slecht gekozen qua locatie.
Op weg naar de groeve zegt Eva: Deze weg gaat ook richting de groeve.
Dat was dus de weg van Eckelrade naar Cadier en Keer
punt B op onderstaande kaart:
A is het politieburo in Maastricht, en C de Groeve in Landgraaf
http://goo.gl/maps/gieVp
Redelijke omweg dus
Ach als hij dat nou interessant vindt... Als het hier in de buurt zou zijn opgenomen had ik dat ook gepost.quote:Op maandag 8 april 2013 08:12 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Zal ik je een geheimpje vertellen? Wolfs en van Dongen bestaan in het echte leven niet! Ooooohhh. Het zijn 2 rechercheurs in een fantasieverhaal die gespeeld worden door 2 acteurs! Oooohhhhh.
Oh okee ik had al helemaal ideeen van snijwonden in het gezicht met alcohol er in en shitquote:Op maandag 8 april 2013 07:49 schreef Visitor.Q het volgende:
[..]
Ja, dat was gewoon water zodat (in combinatie met wat er gebeurde in de kroeg waar ze werkte) de schrik er goed in zit.
Ik had het ook gepost, maar niet met zo'n verwijtende toon alsof de hele serie daardoor pulp is.quote:Op maandag 8 april 2013 08:37 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ach als hij dat nou interessant vindt... Als het hier in de buurt zou zijn opgenomen had ik dat ook gepost.
Oh begrijp me niet verkeerd, Ik vind de serie prachtig. Alleen als je in de regio bekend bent, komen sommige locatie's wat onlogisch over.quote:Op maandag 8 april 2013 08:38 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik had het ook gepost, maar niet met zo'n verwijtende toon alsof de hele serie daardoor pulp is.
Je kan ook iets posten in de trant van:
Haha, als je in de buurt woont snap je dat ze zo helemaal niet kunnen rijden. MIJLEN om!
Dat geloof ik directquote:Op maandag 8 april 2013 08:57 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Oh begrijp me niet verkeerd, Ik vind de serie prachtig. Alleen als je in de regio bekend bent, komen sommige locatie's wat onlogisch over.
Nee, moest idd zoutzuur voorstellen, naar aanleiding van die foto van die dame uit Pakistan die fleur eerder te zien kreeg. Het was echter gewoon water.quote:Op maandag 8 april 2013 08:37 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oh okee ik had al helemaal ideeen van snijwonden in het gezicht met alcohol er in en shit
Daan deed alsof het zoutzuur was maar het was gewoon water?quote:Op maandag 8 april 2013 09:19 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Nee, moest idd zoutzuur voorstellen, naar aanleiding van die foto van die dame uit Pakistan die fleur eerder te zien kreeg. Het was echter gewoon water.
Bij die tocht naar de groeve stond in 1 fragment het blauwe licht bij Wolfs ook niet aan. Eerst aan, toen ineens uit, en daarna weer aan.quote:Op maandag 8 april 2013 00:19 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Waar ik me mateloos aan kan storen zijn de noodhulp voertuigen die in elk shot veranderd. Opweg maar de zandopgraving rijden Romeo en Marion eerst in een oude Ford Mondeo met oude lichtbalk, volgende shot met een nieuwe VW Touran met nieuwe LED-lichtbalk. Staan ze op de groeve, staat in het ene shot de lichtbalk aan en in het andere shot weer niet en zijn alle deuren ineens gesloten om daarna weer de lichtbalk weer aan te hebben. Dat zijn toch foutjes die niet mogen.
Leuk hè, zo'n knipperlicht?quote:Op maandag 8 april 2013 10:39 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Bij die tocht naar de groeve stond in 1 fragment het blauwe licht bij Wolfs ook niet aan. Eerst aan, toen ineens uit, en daarna weer aan.
Grapjasquote:
Dat is wel de moeilijkheid van het vak, dat klopt. Het is slordig, ok. Maar een drama zou ik er niet van makenquote:Op maandag 8 april 2013 13:45 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Het valt op en het zijn domme fouten die een regiseur niet mag maken.
Nee geen drama, eerder een komedie.quote:Op maandag 8 april 2013 13:46 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dat is wel de moeilijkheid van het vak, dat klopt. Het is slordig, ok. Maar een drama zou ik er niet van maken
Ja, dat bedoel ikquote:Op maandag 8 april 2013 09:34 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Daan deed alsof het zoutzuur was maar het was gewoon water?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |