SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Samzz, WebHawk of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
Dat dusquote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:11 schreef ToT het volgende:
En idd iets waar wel meer mensen last van hebben.....vooral de luisteraars!
Tsja... En als je soms de fans zietquote:Op maandag 4 maart 2013 22:11 schreef ToT het volgende:
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:11 schreef ToT het volgende:
quote:
Hele SBS-programma's volquote:Op maandag 4 maart 2013 22:12 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Tsja... En als je soms de fans ziet
Van die "Lekke gekke" dames met een "vlot pittig kapsel".quote:Op maandag 4 maart 2013 22:12 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Tsja... En als je soms de fans ziet
Save the best for lastquote:
Ik las meisjequote:
Ik zag het, was tijdens de opnamenquote:Op maandag 4 maart 2013 22:12 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Mooi hè.
Is trouwens ook gewoon een aflevering
Slaap lekker en lees zequote:Op maandag 4 maart 2013 22:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zag het, was tijdens de opnamen
Geweldig
Goed, nu ga ik verder lezen in The Blood Countess.
Truste allemaal![]()
quote:
Niets aan toe te voegenquote:Op maandag 4 maart 2013 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Van die "Lekke gekke" dames met een "vlot pittig kapsel".
Trusten!quote:Op maandag 4 maart 2013 22:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Geweldig
Truste allemaal![]()
Russisch of aziatischquote:
Lees ze en slaap lekkerquote:Op maandag 4 maart 2013 22:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Geweldig
Truste allemaal![]()
Ja wat was dat trouwens weer voor koekjes-reclame met eerst een groep van die blonde uggs-chicks en daarna die "lekker gekke" dames met kort, roodgeverfd haar en een opvallende bril?quote:
Dat zijn die rijstcrackers, crackasnack of zoquote:Op maandag 4 maart 2013 22:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja wat was dat trouwens weer voor koekjes-reclame met eerst een groep van die blonde uggs-chicks en daarna die "lekker gekke" dames met kort, roodgeverfd haar en een opvallende bril?
Teeeeering haal je die van 78-toeren plaatquote:
Owjah, die!quote:Op maandag 4 maart 2013 22:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat zijn die rijstcrackers, crackasnack of zo
Ik niet....quote:Op maandag 4 maart 2013 22:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Teeeeering haal je die van 78-toeren plaat
Snack-a-jack bedoel je?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat zijn die rijstcrackers, crackasnack of zo
Ja en ze hebben ook van die hipsters gehad geloof ikquote:Op maandag 4 maart 2013 22:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja wat was dat trouwens weer voor koekjes-reclame met eerst een groep van die blonde uggs-chicks en daarna die "lekker gekke" dames met kort, roodgeverfd haar en een opvallende bril?
Trustequote:Op maandag 4 maart 2013 22:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Geweldig
Truste allemaal![]()
Same differencequote:
quote:
En er mag wel een vette beat doorheen....of een snoeiharde electrische gitaar, nog beter!quote:Op maandag 4 maart 2013 22:17 schreef Stiffler1988 het volgende:
Kwaliteit laat wel een beetje te wensen over ja
Heb ik Brown eyed girl al gemist?quote:
Bette davis eyes?quote:
Bij het volgende nummer zal je ze nodig hebben.quote:
Ik hoop dat je naar de Makro bent geweest voor een voordeelpakquote:
Volgende week nog een ogen show.quote:
Oh ik heb niets gemist dusquote:
quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:21 schreef Melting het volgende:
Dit is zo'n heerlijk strak nummer hè?
[ afbeelding ]
Heel lekker. Maar idd, zit niks in en hebben wij dus niks aanquote:Op maandag 4 maart 2013 22:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Same differenceik eet die zooi niet, veel te weinig calorieen
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:21 schreef Melting het volgende:
Dit is zo'n heerlijk strak nummer hè?
[ afbeelding ]
Oh echt, nooit gewetenquote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:21 schreef ToT het volgende:
[..]
I swear!(By the moon and the stars and the sky)
Mag blind melon ook....we mogen niet discrimineren natuurlijkquote:
Ja mijn Bright Eyes van Blind Guardian was meteen dubbel raak!quote:Op maandag 4 maart 2013 22:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mag blind melon ook....we mogen niet discrimineren natuurlijk
Hahaha wat slechtquote:
quote:
*pakt bezemquote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja mijn Bright Eyes van Blind Guardian was meteen dubbel raak!
Als ik alleen al op Eye zoek in mijn muziek, heb ik genoeg fijne nummersquote:Op maandag 4 maart 2013 22:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja mijn Bright Eyes van Blind Guardian was meteen dubbel raak!
In elk geval niet lang geleden genoegquote:Op maandag 4 maart 2013 22:25 schreef ToT het volgende:
Dit nummer was vanmiddag ook op Gup! Of was dat gisteren?
Vraag ik ter compensatie Angel eyes van wet wet wet vast aanquote:Op maandag 4 maart 2013 22:25 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Als ik alleen al op Eye zoek in mijn muziek, heb ik genoeg fijne nummers
Alleen of de rest daar ook echt van gediend is, is natuurlijk weer een tweede
Moet je bij Melting zijn hèquote:Op maandag 4 maart 2013 22:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vraag ik ter compensatie Angel eyes van wet wet wet vast aan
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:27 schreef xBubbles het volgende:
Damn, ik heb echt buikpijn van het lachen om al die plaatjes
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:27 schreef Melting het volgende:
Hierna nog 1 plaat om het af te sluiten. Volgende week meer...
Ja maar dat leest ie vast welquote:Op maandag 4 maart 2013 22:27 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Moet je bij Melting zijn hè
Ik kan niet zomaar zijn concept gaan jatten
Sixpack bier zekerquote:
quote:
Noquote:Op maandag 4 maart 2013 22:27 schreef Melting het volgende:
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:27 schreef Melting het volgende:
quote:
Dan zorg ik dat ik 8u klaar zitquote:Op maandag 4 maart 2013 22:28 schreef Melting het volgende:
[..]
En Nat Nat Nat heb ik in mijn lijst staan.
Nog nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijft goud!
Computer says No!![]()
even naar de supermarktquote:Op maandag 4 maart 2013 22:30 schreef xBubbles het volgende:
[..]
What now? Ik moet aankomen muts, ik wil geen sixpack
Spieren wegen meer dan vet!quote:Op maandag 4 maart 2013 22:30 schreef xBubbles het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:31 schreef ToT het volgende:
Whehehe zijn er hier mensen die Little Britain kennen?Steekt hand opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijft goud!
Computer says No!Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:30 schreef xBubbles het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Run towards them and grab hold of them.!" (Eddie Izzard - Glorious)
Whehehe zijn er hier mensen die Little Britain kennen?Meld!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijft goud!
Computer says No!
(Hoe verrassend)
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Whehehe zijn er hier mensen die Little Britain kennen?Little BritainSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijft goud!
Computer says No!![]()
Believe you can, and you will.
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:31 schreef WickedTunes het volgende:
Gaat iemand hierna nog draaien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg: doen!
Whehehe zijn er hier mensen die Little Britain kennen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijft goud!
Computer says No!Little Britain
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:31 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
even naar de supermarkt
Het is niet andersquote:Op maandag 4 maart 2013 22:32 schreef Melting het volgende:
Zo meteen mijn bed maar weer in duiken.... is eigenlijk al te laat, maar ja....
Gaat iemand hierna nog draaien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go Wicked
Go Wicked
![]()
too much![]()
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Gaat iemand hierna nog draaien?Ik heb geen plannen om te gaan draaien, maar doe vooral je dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
What escape?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:31 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Is ook niet gezegd dat dat meteen moet.
Meerjarenplan en zo.
Escape succesful ?
Mezelf uit de situatie lullenquote:
Hij was succesvol....en toen kwam de uitlegquote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij was succesvol....en toen kwam de uitleg
Kunnen zie die poesrellen lekker gezelschap houden!quote:Op maandag 4 maart 2013 22:36 schreef Uccie het volgende:
Kan iemand die nucleaire poezen naar tjernobyl sturen
Trusten Broquote:
Slaap lekkerquote:
donequote:Op maandag 4 maart 2013 22:36 schreef Uccie het volgende:
Kan iemand die nucleaire poezen naar tjernobyl sturen
Truste stiffquote:
Maf ze jongequote:
JIj oookquote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:38 schreef Uccie het volgende:
Dit nr doet me denken aan: i got dreams, dreams to remember
Dan is het intro dus gewoon gejatquote:
Heb je Cold contagious van Bush?quote:
Die net niet...quote:
jammer, Straight no chaser dan zeker ook nietquote:
quote:
Ook niet, en ik ga ff niks downen, verbinding is niet al te snel nuquote:Op maandag 4 maart 2013 22:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
jammer, Straight no chaser dan zeker ook niet
Matchbox twenty - Rest stop?
Maakt niet uit...gooi ik ze morgen zelf weer eens aanquote:Op maandag 4 maart 2013 22:45 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ook niet, en ik ga ff niks downen, verbinding is niet al te snel nu
Nu hier ookquote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:50 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar mensen, ik ga ook mn bed in
Welterusten voor straks![]()
Slaap lekker...quote:Op maandag 4 maart 2013 22:50 schreef Stiffler1988 het volgende:
Trustenquote:Op maandag 4 maart 2013 22:50 schreef Stiffler1988 het volgende:
Inderdaadquote:
Bij het woord dwarsfluit moet ik altijd aan Berdien Stenberg denken....bye bye sfeerquote:Op maandag 4 maart 2013 22:56 schreef WickedTunes het volgende:
Straks gaat het trompetje naadloos over in de dwarsfluit![]()
Weest gerust, is ander nummer hahaquote:Op maandag 4 maart 2013 22:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bij het woord dwarsfluit moet ik altijd aan Berdien Stenberg denken....bye bye sfeer
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bij het woord dwarsfluit moet ik altijd aan Berdien Stenberg denken....bye bye sfeer
mooi, dit is echt zwijmel zwijmelquote:Op maandag 4 maart 2013 22:57 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Weest gerust, is ander nummer haha
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Herman Finkers staat te fluiten op het podium. "Oh verexcuseert u mij. Ja er is hier een regel: niet fluiten op het podium. Ik vroeg: Wat als Berdien Stenberg optreedt dan? Het antwoord was: Dat is waarvoor we die regel hebben opgesteld."
Mijn zwijmelquote:Op maandag 4 maart 2013 22:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Herman Finkers staat te fluiten op het podium. "Oh verexcuseert u mij. Ja er is hier een regel: niet fluiten op het podium. Ik vroeg: Wat als Berdien Stenberg optreedt dan? Het antwoord was: Dat is waarvoor we die regel hebben opgesteld."
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:00 schreef Uccie het volgende:
Nu gaat het helemaal mis...panfluit, nou zie ik die inca-bandjes voor me die vroeger in alle stadscentra stonden
Geen idee terug naar lama-land?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:01 schreef ToT het volgende:
[..]Ja waar zijn die ineens gebleven?
Compleet in traditionele kleding en witte sneakers!
Bertje Vis: Ik ben Andres en ik kom van de Andes... luister maar...fluitefluittt... het klinkt hier heel andesquote:Op maandag 4 maart 2013 23:01 schreef ToT het volgende:
[..]Ja waar zijn die ineens gebleven?
Compleet in traditionele kleding en witte sneakers!
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:03 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Bertje Vis: Ik ben Andres en ik kom van de Andes... luister maar...fluitefluittt... het klinkt hier heel andes![]()
Dit is helemaal geen panfluit, maar een oud hek, want als ik zo heen en weer ga heb ik splinters in m'n bek![]()
Whehehe ja maar ze waren echt in elke middelgrote tot grote stad te vinden, en nu ineens nergens meer.quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:03 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Bertje Vis: Ik ben Andres en ik kom van de Andes... luister maar...fluitefluittt... het klinkt hier heel andes![]()
Dit is helemaal geen panfluit, maar een oud hek, want als ik zo heen en weer ga heb ik splinters in m'n bek![]()
Of ze hebben zoveel cd's verkocht dat ze nu riant wonen met de hele familiequote:Op maandag 4 maart 2013 23:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe ja maar ze waren echt in elke middelgrote tot grote stad te vinden, en nu ineens nergens meer.
Zeker iets met wetgeving of zo; strengere visumwetten of zo.
Dat zal het zijn ja!quote:Op maandag 4 maart 2013 23:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of ze hebben zoveel cd's verkocht dat ze nu riant wonen met de hele familie
Po-Go-en op tranquilizersquote:
Hey hoi, we draaien langzame tempo'squote:
Belasting ingevuld, krijg waarschijnlijk 550 terugquote:Op maandag 4 maart 2013 23:13 schreef xBubbles het volgende:
Belasting ingevuld, krijg waarschijnlijk 530 terug
Hoezo misgegaan dan?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Belasting ingevuld, krijg waarschijnlijk 550 terugMoet iets misgegaan zijn.
wie herkent 'mquote:Op maandag 4 maart 2013 23:13 schreef WickedTunes het volgende:
Hierna een bekende in jazz-uitvoering
Nog niets ingevuld, maar krijg 1300 terug ofzoquote:Op maandag 4 maart 2013 23:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Belasting ingevuld, krijg waarschijnlijk 550 terugMoet iets misgegaan zijn.
Ik wacht nog een minuut voor ik hem hoorquote:
hoezo dat dan?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nog niets ingevuld, maar krijg 1300 terug ofzo
hypotheek rente aftrek 1x per jaar ipv maandelijks en dat is wat ik elk jaar zo terug krijgquote:
Ah zo...nou ik ben allang blij dat ik terug krijg, heb de afgelopen jaren altijd gedoe gehad en nooit wat terug gekregenquote:
Sorry...soms krijgt het fanatisme de overhandquote:
jazz hequote:
Hee meis!quote:Op maandag 4 maart 2013 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, hypotheekrente aftrek. (*&@# moet mijn belastingaangifte nog doen.
Mogguh!!! BB
Nog gelukt 0700?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
Ow, hypotheekrente aftrek. (*&@# moet mijn belastingaangifte nog doen.
Mogguh!!! BB
Lease-auto of zo?quote:
quote:
Whehehe ehhh uurtje of 11? Volgens mij 10.48.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]was zelfs 0648 toen ik naast mijn bed stond, dus om 0700 stond de koffie al te pruttelen
En jij?
Ah, dat is vaak vervelend als je van werkgever switched.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:21 schreef mr-green het volgende:
Nee ik werkte eerst via een uitzendbureau bij mijn werkgever en midden het jaar kwam ik met een jaar contract daar indienst. Alleen beide lonen waren gezet in box 1 ofzo terwijl ik meer verdiende dan die box. Dus moest ik betalen...
Mijn wekker ging 6.27 en stond er 6.34 naastquote:Op maandag 4 maart 2013 23:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe ehhh uurtje of 11? Volgens mij 10.48.
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn wekker ging 6.27 en stond er 6.34 naast
Is een stomme eigenschap die ik hebquote:Op maandag 4 maart 2013 23:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe ehhh uurtje of 11? Volgens mij 10.48.
kronkel, mijn wekkers staan altijd op .27 of .57quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:22 schreef ToT het volgende:
Toepasselijk nummer @ mijn belastingteruggave!
Oh ik heb jarenlang echt altijd op mijn wekker gekeken als ik 's nachts even wakker werd. Ik sliep werkelijk echt bagger.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is een stomme eigenschap die ik heb![]()
Kijk altijd als eerste hoelaat het is als ik wakker wordt, vooral omdat ik bang ben dat ik door de wekker heengeslapen heb, die staat namelijk op 0700
Vooral die whoehooe'squote:
Hier nietquote:
Hier ontzettend, en ik heb alle andere tabjes al afgesloten.quote:
Ik ben altijd precies 22 minuten (ja echtquote:Op maandag 4 maart 2013 23:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ik heb jarenlang echt altijd op mijn wekker gekeken als ik 's nachts even wakker werd. Ik sliep werkelijk echt bagger.
Sinds ik die melatonine heb boeit het me totaal niet meer en draai ik me gewoon nog eens lekker om!
Hehehe ja zo'n interne klok heb ik ook heel lang gehad!quote:Op maandag 4 maart 2013 23:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben altijd precies 22 minuten (ja echt) voor mijn wekkertijd wakker dan blijf ik liggen tot ie gaat + 1 snooze en dan ga ik er uit
Haha dat is best normaal. Ben je misschien perfectionistisch en hecht je veel waarde aan een vast ritme?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben altijd precies 22 minuten (ja echt) voor mijn wekkertijd wakker dan blijf ik liggen tot ie gaat + 1 snooze en dan ga ik er uit
Ik moet er echt direct uit als ik wakker wordt, zelfs als het pas 0514 is of zo. Draai ik mij dan nogmaals om, dan slaap ik geheid door de wekker heenquote:Op maandag 4 maart 2013 23:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Haha ook eens gehad. Dan schrik je echt wakkerquote:Op maandag 4 maart 2013 23:27 schreef xBubbles het volgende:
Mijn telefoon had zich vannacht gereset en m'n wekker viel dus ook uit (zet ik meestal mobiel). Ik schrok ineens wakker, keek naar buiten en het was hartstikke licht. Bleek het 7 uur te zijn en ik moest 8 uur werkengelukkig was ik gewoon op tijd, maar toch..
Nou ik heb geen vast ritme, ik moet op wisselende tijden op dus het is heel raarquote:Op maandag 4 maart 2013 23:27 schreef mr-green het volgende:
[..]
Haha dat is best normaal. Ben je misschien perfectionistisch en hecht je veel waarde aan een vast ritme?
De lente is in aantochtquote:Op maandag 4 maart 2013 23:27 schreef xBubbles het volgende:
Mijn telefoon had zich vannacht gereset en m'n wekker viel dus ook uit (zet ik meestal mobiel). Ik schrok ineens wakker, keek naar buiten en het was hartstikke licht. Bleek het 7 uur te zijn en ik moest 8 uur werkengelukkig was ik gewoon op tijd, maar toch..
Ik heb weleens zitten denken over zo'n wakeup light, maar eigenlijk nooit gedaanquote:Op maandag 4 maart 2013 23:28 schreef mr-green het volgende:
Ik zet altijd 3 wekkers in mijn telefoon. 5 minuten na elkaar. En soms doe ik die laatste wekker dan 5 minuten later als ik wakker wordt...
Ja heel irritant was dat, ik voelde m'n hart kloppen als een gek!quote:Op maandag 4 maart 2013 23:27 schreef mr-green het volgende:
[..]
Haha ook eens gehad. Dan schrik je echt wakker
Ja, lente mag van mij wel komenquote:Op maandag 4 maart 2013 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De lente is in aantocht
Mooi dat je nog wel op tijd op je werk was.
Ja dat schijnt het beste te zijn. Dan wordt je op een natuurlijke manier wakkerquote:Op maandag 4 maart 2013 23:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb weleens zitten denken over zo'n wakeup light, maar eigenlijk nooit gedaan
Heb ik, en daardoor wordt ik meestal 20 minuten voor dat het alarm afgaat wakkerquote:Op maandag 4 maart 2013 23:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb weleens zitten denken over zo'n wakeup light, maar eigenlijk nooit gedaan
Ja daar ben ik ook bang voor, en dan 100,- weggegooid te hebbenquote:Op maandag 4 maart 2013 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb ik, en daardoor wordt ik meestal 20 minuten voor dat het alarm afgaat wakker
Ja ik, doodeng is datquote:Op maandag 4 maart 2013 23:30 schreef BredeBroeder het volgende:
Wie heeft ook wel eens het gevoel dat je naar beneden valt als je op je bed ligt? Ik schrik me dan altijd kapot en sta gelijk rechtop naast m;n bed
Ik had het gisteren nog, serieus!quote:Op maandag 4 maart 2013 23:30 schreef BredeBroeder het volgende:
Wie heeft ook wel eens het gevoel dat je naar beneden valt als je op je bed ligt? Ik schrik me dan altijd kapot en sta gelijk rechtop naast m;n bed
Nee werkt als volgt. Je hersenen worden als eerst wakker door het licht waardoor je lichaam zich alvast kan wennen aan het wakker worden. Jij wordt hierdoor op de beste manier wakker. Het is echt een win win situatiequote:Op maandag 4 maart 2013 23:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook bang voor, en dan 100,- weggegooid te hebben
Licht gaat namelijk al eerder aan dan dat het alarm begint. Ik heb eigenlijk nooit gekeken wat er zou gebeuren als ik de wekker 20 min. later zet. Ben altijd als de doods om mij te verslapen.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook bang voor, en dan 100,- weggegooid te hebben
Van de zomer eens kijken of ik nog geld over heb na het herinrichtenquote:Op maandag 4 maart 2013 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Licht gaat namelijk al eerder aan dan dat het alarm begint. Ik heb eigenlijk nooit gekeken wat er zou gebeuren als ik de wekker 20 min. later zet. Ben altijd als de doods om mij te verslapen.
Ja herkenbaar. Alsof je door je bed heen valt...quote:Op maandag 4 maart 2013 23:30 schreef BredeBroeder het volgende:
Whehehe en vaak gaat dat samen met een droom dat je valt.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:30 schreef BredeBroeder het volgende:
Witte negers zo ook goedquote:Op maandag 4 maart 2013 23:33 schreef Uccie het volgende:
Ik zie net dat het vandaag Neger-dag is....iemand nog iets mee gedaan
Ik heb een donkere jongen de hand geschudquote:Op maandag 4 maart 2013 23:33 schreef Uccie het volgende:
What's that?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:33 schreef Uccie het volgende:
Ik heb negerdag genegerd....ehhh genegeerd.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:33 schreef Uccie het volgende:
Eén of ander geintje van Howard Komproe, snap niet helemaal want ik hoor het net bij P&Wquote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:35 schreef Uccie het volgende:
Als ik het had geweten had ik negerzoenen gekocht
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:35 schreef Uccie het volgende:
Als ik het had geweten had ik negerzoenen gekocht
Geheel politiek incorrecte postquote:Op maandag 4 maart 2013 23:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb negerdag genegerd....ehhh genegeerd.
Eensquote:Op maandag 4 maart 2013 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geheel politiek incorrecte posteen negerzoen is gewoon en blijft gewoon een negerzoen, en 10 kleine negertjes heb ik echt op de kleuterschool nog gezongen
Whehehe ach te politiek correct zijn vind ik ook echt zo krampachtig. Een beetje lol moet je kunnen hebben.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geheel politiek incorrecte posteen negerzoen is gewoon en blijft gewoon een negerzoen, en 10 kleine negertjes heb ik echt op de kleuterschool nog gezongen
Wat is je buurjochie?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe ach te politiek correct zijn vind ik ook echt zo krampachtig. Een beetje lol moet je kunnen hebben.
Dat buurjochie krijgt af en toe ook wel eens lekker racistische grappen van me te horen, maar die kan er echt wel om lachen, zolang IK het maar doe.Bij anderen kan hij het minder goed hebben.
Dat bedoelde ik ook met mijn 'politiek incorrect'. Heb in de USA (South) gewoond, en daar waren de Amerikanen van Afrikaanse afkomst, behoorlijk 'pissed' toen de Federal Flag uit de State Flag van Alabama verdween. Federal Flag zou namelijk politiek incorrect zijn, want slavernijquote:Op maandag 4 maart 2013 23:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe ach te politiek correct zijn vind ik ook echt zo krampachtig. Een beetje lol moet je kunnen hebben.
Dat buurjochie krijgt af en toe ook wel eens lekker racistische grappen van me te horen, maar die kan er echt wel om lachen, zolang IK het maar doe.Bij anderen kan hij het minder goed hebben.
Een Nederlander van Afrikaanse afkomstquote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een Nederlander van Afrikaanse afkomst
Och ja, jij kent de situatie nog niet he?quote:
Ik ben geestelijk halfbloedquote:
Dat wist ik niet eensquote:Op maandag 4 maart 2013 23:38 schreef ToT het volgende:
Ja en "De negerhut van oom Tom" is ook ooit een keer omgedoopt tot "De hut van oom Tom".
Als eerste Nederlands. Verder nog deels Frans, deels Indo en deels zigeunerquote:
Ken ik niet, maar dat is dan wel heel erg!quote:Op maandag 4 maart 2013 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat wist ik niet eens
Is een klassieker.... Maar ook Song of the South van Disney (nota bene met Black Oscar Winners) mag niet meer vertoond worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |