SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Samzz, WebHawk of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Slayer - Eyes of the Insanequote:Op maandag 4 maart 2013 20:21 schreef ToT het volgende:
En Bright Eyes, zowel met die konijntjes, als die van Blind Guardian?
Of iets van The Black Eyed Peas?
Jij blijft toch niet luisteren. Je zal wel weer bezoek krijgen.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:21 schreef ToT het volgende:
Niet Art hoor...ik luister niet eens en bij de gedachte ga ik al jankenquote:Op maandag 4 maart 2013 20:21 schreef ToT het volgende:
Dan ruimt hij wel zn huis opquote:Op maandag 4 maart 2013 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij blijft toch niet luisteren. Je zal wel weer bezoek krijgen.
quote:Op maandag 4 maart 2013 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Erik ?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:23 schreef Melting het volgende:
Sexy eyes ---> Ik heb ze gezien van iemand van Radio 49.... en die zijn
Wie?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:23 schreef Melting het volgende:
Namen en rugnummersquote:Op maandag 4 maart 2013 20:23 schreef Melting het volgende:
Ik weet niet of ze een rugnummer heeft.quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Bij deze dus welquote:Op maandag 4 maart 2013 20:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze een rugnummer heeft.
quote:Op maandag 4 maart 2013 20:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet Art hoor...ik luister niet eens en bij de gedachte ga ik al janken
Weet niet of het mag.....quote:Op maandag 4 maart 2013 20:25 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Mag je het niet zeggen, of wil je het niet zeggen?
quote:
quote:
quote:
God straft meteen.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:28 schreef roy600 het volgende:
Ah dit liedje, terwijl ik op vakantie was in Turkije draaide dit liedje en was er een graafmachine tegen de elektriciteit mast aangereden en hadden we geen stroom meer.
Omdat ik een serie kijk, en een vreselijke hoofdpijn hebquote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 20:28 schreef roy600 het volgende:
Ah dit liedje, terwijl ik op vakantie was in Turkije draaide dit liedje en was er een graafmachine tegen de elektriciteit mast aangereden en hadden we geen stroom meer.
Hier ook serie kijkenquote:Op maandag 4 maart 2013 20:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Omdat ik een serie kijk, en een vreselijke hoofdpijn heb
quote:Op maandag 4 maart 2013 20:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Omdat ik een serie kijk, en een vreselijke hoofdpijn heb
Gaat wel weer overquote:
Dat zeker welquote:
Marie-Antoinette heeft er ook nooit meer last vanquote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 20:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Marie-Antoinette heeft er ook nooit meer last van
Daarom, let them eat cakequote:Op maandag 4 maart 2013 20:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Marie-Antoinette heeft er ook nooit meer last van
die telepathische gave van jouquote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 20:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
die telepathische gave van jou![]()
* neemt net hap cake
Bananen met ogen?quote:
Ik merkte hetquote:
quote:
quote:
quote:
Oh God...quote:Op maandag 4 maart 2013 20:48 schreef Melting het volgende:
Volgende nummer draai ik speciaal voor Stiffler.
quote:
Wat is het ? ??quote:
Ik luister nietquote:
quote:
Fransje B.quote:
Mutequote:Op maandag 4 maart 2013 20:51 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Tijd om het nu eens goed te doen![]()
Ho wacht!quote:Op maandag 4 maart 2013 20:51 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Tijd om het nu eens goed te doen![]()
Te laatquote:
quote:
Ik zing dit lied speciaal voor jou....quote:
Ik wil haast zeggen: Alles beter dan dit.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Ho wacht!![]()
Hierna komt een beter nummer (volgens mij)
Bijnaquote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 20:53 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik wil haast zeggen: Alles beter dan dit.
Maar bij jou weet je het nooit
Hungry eyesquote:
Ik ben net begonnen, maar wat een goede serie zegquote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 20:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben net begonnen, maar wat een goede serie zeg![]()
![]()
ik luister nietquote:
Wordt tijd danquote:
ben niet thuisquote:
quote:
Ik klaag nietquote:Op maandag 4 maart 2013 20:56 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Dan heb je nog even te gaan.
Ze zijn nu al op 3/4 van seizoen 8.
Maar inderdaad erg goede serie
quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 20:58 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik krijg nu heel erg de neiging om te gaan spoileren, maar doe het niet
Ik ben zo blij dat ik niet luisterquote:
quote:
quote:
Was het een virus, of gewoon de crack?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:06 schreef ToT het volgende:
PC gecontroleerd op virussen; blijkt dat Virtual DJ eentje bevatte. Ik kan alleen niet achterhalen welke het was.
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:07 schreef Stiffler1988 het volgende:
Melting weet ook niet van ophouden hè
Kan idd de crack geweest zijn ja; de executable zelf werd als een virus gezien.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Was het een virus, of gewoon de crack?
Oh.... en het wordt nog erger..... straks!quote:Op maandag 4 maart 2013 21:07 schreef Stiffler1988 het volgende:
Melting weet ook niet van ophouden hè
Ik zal de mesjes weer klaarleggenquote:Op maandag 4 maart 2013 21:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh.... en het wordt nog erger..... straks!
Ligt er aan of er een modje is die het centraal zet of niet.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:10 schreef Uccie het volgende:
Waarom staat dit topic de ene keer centraal en de andere keer niet?
Dat moet een modje doen.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:10 schreef Uccie het volgende:
Waarom staat dit topic de ene keer centraal en de andere keer niet?
Dat doe ik bewust hè? Anders houd ik maar weinig luisteraars over, denk ik.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:11 schreef Stiffler1988 het volgende:
Je weet het dan wel weer lekker af te wisselen
Ik weet het wel zekerquote:Op maandag 4 maart 2013 21:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat doe ik bewust hè? Anders houd ik maar weinig luisteraars over, denk ik.
Ik merkte het inderdaad ook al op.quote:
Sniffer volgens mijquote:Op maandag 4 maart 2013 21:13 schreef ToT het volgende:
[..]Zonet heette hij nog anders, maar weet ff niet meer wat.
Snifferquote:Op maandag 4 maart 2013 21:13 schreef ToT het volgende:
[..]Zonet heette hij nog anders, maar weet ff niet meer wat.
De autist in me kan het niet meer aan!quote:Op maandag 4 maart 2013 21:13 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik merkte het inderdaad ook al op.
Te veel verandering
Man the harpoons !!!quote:
Same herequote:
wees welkom, gij grote strijderquote:
I'm not al whalequote:
Walvissen moet je niet harpoeneren.quote:
quote:
Impulsaankoop ?quote:
Nee gewoon een zandbank op schuiven en steggelen over wie hem weghaalt tot ie dood isquote:
omdat kwarktaartquote:
Jaquote:
Welquote:
Juist wel, granaat erop en knallen met die hapquote:
Oke dood me dan maarquote:
Behoorlijk ja, met vullingquote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee gewoon een zandbank op schuiven en steggelen over wie hem weghaalt tot ie dood is
Death by conferencing
Ik kom langsquote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Oke dood me dan maar
Dat ga je niet redden, dan zijn ze al opquote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat ga je niet redden, dan zijn ze al op
Vaarwelquote:Op maandag 4 maart 2013 21:18 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
*BAM*, harpoen richting Broertje.
Nee hoor.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:19 schreef Stiffler1988 het volgende:
Trouwens, is het iedereen al opgevallen dat de ondertitels bij iedereen pleite is
Nee hoezo ?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:19 schreef Stiffler1988 het volgende:
Trouwens, is het iedereen al opgevallen dat de ondertitels bij iedereen pleite is
Enkel voor onderzoek hè.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:19 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Vaarwel [ afbeelding ]
Ook niet na een refresh ?quote:
Inderdaad als je refresht zijn ze wegquote:Op maandag 4 maart 2013 21:19 schreef Stiffler1988 het volgende:
En weer terugquote:
De duistere krachten des Fok!quote:
Zijn die alu-hoedjes uit BNWquote:
quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:16 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Juist wel, granaat erop en knallen met die hap
quote:
Rat?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:23 schreef ToT het volgende:
[..]Die klote elektrische rat is ook niet te vertrouwens he! Lijkt zo onschuldig, maar ondertussen!
The little bastardquote:Op maandag 4 maart 2013 21:22 schreef Kally het volgende:
Ik refresh nooit
Doet hij automagisch.
Pika jat mijn paaseitjes
Ja ik las hetquote:Op maandag 4 maart 2013 21:23 schreef Stiffler1988 het volgende:
[Upd]Vrouw bij McDonald's dreigt met antrax
Tja niet iedereen kan metal waarderen....quote:Op maandag 4 maart 2013 21:23 schreef Stiffler1988 het volgende:
[Upd]Vrouw bij McDonald's dreigt met antrax
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja niet iedereen kan metal waarderen....
k had het over een klote elektrische rat he!quote:Op maandag 4 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Rat?
Hij komt langs, doet heel onschuldig kijken en hop paasei in zijn bekkie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja niet iedereen kan metal waarderen....
Raar volk daarquote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:26 schreef Uccie het volgende:
Zou ik met deze kunnen solliciteren naar een gastrol in Grimm: http://topvintage.nl/nl/v(...)ded-cape-coat-in-red
Ik denk eerder Once upon a timequote:Op maandag 4 maart 2013 21:26 schreef Uccie het volgende:
Zou ik met deze kunnen solliciteren naar een gastrol in Grimm: http://topvintage.nl/nl/v(...)ded-cape-coat-in-red
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:26 schreef Melting het volgende:
Huub Stapel:
Wel heeft de acteur, die momenteel te zien is in Bellicher: Cel, alvast de moeite genomen om mee te denken met tv-producenten. “Weet je dat ik al heb nagedacht over een nieuw format voor SBS? Dat programma gaat Sterren Springen voor de Trein heten. Een gouden formule.”
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:26 schreef Melting het volgende:
Huub Stapel:
Wel heeft de acteur, die momenteel te zien is in Bellicher: Cel, alvast de moeite genomen om mee te denken met tv-producenten. “Weet je dat ik al heb nagedacht over een nieuw format voor SBS? Dat programma gaat Sterren Springen voor de Trein heten. Een gouden formule.”
Zeker welquote:Op maandag 4 maart 2013 21:26 schreef Uccie het volgende:
fierljeppenquote:Op maandag 4 maart 2013 21:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Al denk ik dat het volgende wordt: Sterren jeppen fierl ofzo
Of Sielen skoetje ?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:
ja maar dat klinkt niet : sterren fierljeppenquote:
skûtsjesilenquote:
quote:
Whehehe ja over Britt en Barbie he!quote:Op maandag 4 maart 2013 21:26 schreef Melting het volgende:
Huub Stapel:
Oh jij Fries jijquote:
quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
da's meer B-sterren vergroten tetquote:
quote:
Van 6 meter dik, nooit meer te vindenquote:Op maandag 4 maart 2013 21:29 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Sterren zakken door het ijs
Komt ie aan!quote:Op maandag 4 maart 2013 21:30 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..], heb ze even in een zoutbad gelegd voor de wat intensere ervaring zometeen
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:30 schreef Stiffler1988 het volgende:
Herman Finkers: Zelfmoord is wel het laatste wat ik doe.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:30 schreef Stiffler1988 het volgende:
quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:31 schreef Stiffler1988 het volgende:
Ok, nu wordt het echt tijd voor het grove geschut![]()
Nee!quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Herman Finkers: Zelfmoord is wel het laatste wat ik doe.
Vanmorgen heb ik mijn keel nog doorgesneden. De pijn viel in de eerste instantie nog wel mee, maar toen ik er aftershave op deed werd het wel wat gevoelig.
Machettes?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:31 schreef Stiffler1988 het volgende:
En het kan nog erger.....quote:Op maandag 4 maart 2013 21:31 schreef Stiffler1988 het volgende:
Niet doenquote:
Ik heb ineens inspiratie voor een nieuwe show: Sterren tine guilloquote:
Razor wirequote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb ineens inspiratie voor een nieuwe show: Steren tine guillo
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar ondertussen vraag ik me wel af of ik daar zo blij mee moet zijn!
[..]
Ik heb ineens inspiratie voor een nieuwe show: Sterren tine guillo
[..]
Ik heb ineens inspiratie voor een nieuwe show: Sterren tine guillo
[..]
Ja maar ondertussen vraag ik me wel af of ik daar zo blij mee moet zijn!
[..]
"Ik heb er de kracht niet meer voor!"
MOOI! *HAK!*
Ging het maar zo makkelijkquote:Op maandag 4 maart 2013 21:33 schreef ToT het volgende:
[..]
"Ik heb er de kracht niet meer voor!"
MOOI! *HAK!*
En dan van te voren inschatten hoe lang het hoofd van Patty door blijft kakelen terwijl het los is van de restquote:
Ik denk dat je dan wel een stuk of 4 seizoenen kan makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
En dan van te voren inschatten hoe lang het hoofd van Patty door blijft kakelen terwijl het los is van de rest
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:36 schreef ToT het volgende:
1 heel grote troost: de grootste vorm van stupiditeit kan zich tenminste niet voortplanten!Er is vast wel één of andere idioot die het wil klonenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:36 schreef ToT het volgende:
1 heel grote troost: de grootste vorm van stupiditeit kan zich tenminste niet voortplanten!Ik zou wensen dat er meer mensen waren die daar niet toe in staat warenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas is het voor Barbie al begonnen
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
Het opvoeden laat ze gelukkig aan een externe over, dus er is hoop.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:37 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik zou wensen dat er meer mensen waren die daar niet toe in staat waren
Helaas is het voor Barbie al begonnen
OMFGquote:Op maandag 4 maart 2013 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Het opvoeden laat ze gelukkig aan een externe over, dus er is hoop.
(Poepluiers en dergelijke vindt ze ranzig; daar zijn nanny's voor enzo.Ze wil haar kind swag geven, en verder niet.
)
Alsnog verloren zaak. Helemaal wanneer dat kind het besef krijgt dat het van Barbie is, en daar "research" naar gaat doen.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Het opvoeden laat ze gelukkig aan een externe over, dus er is hoop.
(Poepluiers en dergelijke vindt ze ranzig; daar zijn nanny's voor enzo.Ze wil haar kind swag geven, en verder niet.
)
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:40 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Alsnog verloren zaak. Helemaal wanneer dat kind het besef krijgt dat het van Barbie is, en daar "research" naar gaat doen.
Dat moet toch wel suïcidale gevoelens oproepen
Emo met swagquote:
En zo kom je in Sterren duiken voor de treinquote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:47 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
En zo kom je in Sterren duiken voor de trein
Vicieuze cirkel
Priceless.quote:
Ja ik ben bij die Man with the hook, dat hij dat graf staat uit te graven, okay that's it, next time I'm watching the sexy girlquote:Op maandag 4 maart 2013 21:50 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Priceless.
Helemaal Dean met z'n oneliners
Och, er komen nog zoveel van die prachtige uitsprakenquote:Op maandag 4 maart 2013 21:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik ben bij die Man with the hook, dat hij dat graf staat uit te graven, okay that's it, next time I'm watching the sexy girl
Niet door mij getagd.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:54 schreef Watertornado het volgende:
CD Digital Audio.
Ik heb nog nooit een cd met analoge audio gezien.
Daar ben ik echt vet fan van, die kijk ik nog steeds van Friends en andere comedy'squote:Op maandag 4 maart 2013 21:54 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Och, er komen nog zoveel van die prachtige uitspraken
Mooi zijn ook de Supernatural Gag Reels op Youtube.
Een verzameling bloopers per seizoen
Mooier dan mooiquote:
Whehehe doet me weer denken aan ergens begin jaren '90: toen was er een reclame van een shampoo waar emoliënten in zaten, en daar deden ze dan heel indrukwekkend over, alsof dat iets hel speciaals was.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:54 schreef Watertornado het volgende:
CD Digital Audio.
Ik heb nog nooit een cd met analoge audio gezien.
Helaas wel jaquote:
Welkom terug!quote:Op maandag 4 maart 2013 21:58 schreef xBubbles het volgende:
Was ik weerwas even vriendlief aandacht geven
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:58 schreef xBubbles het volgende:
Why would he be a lucky bastard?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:59 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]![]()
Welcome back.
That lucky bastard
Omdat jijquote:
Je hoort ons aandacht te gevenquote:Op maandag 4 maart 2013 21:58 schreef xBubbles het volgende:
Hey, hey. Niet zo'n toontje hèquote:Op maandag 4 maart 2013 22:00 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Je hoort ons aandacht te geven
quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:00 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Je hoort ons aandacht te geven
quote:
Welk nummer, ik luister nietquote:Op maandag 4 maart 2013 22:05 schreef Stiffler1988 het volgende:
En Kally, zoek op YT dit nummer met Dean. Gewoon mofocking briljant
Eye of the tigerquote:
quote:
Schaafwondjequote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:07 schreef ToT het volgende:
[..]
De pijn zal in de eerste isntantie nog wel meevallen, maar als je er aftershave op doet.....
Oh wacht!
Oh zo even kijkenquote:
Als z'n nagels goed geknipt zijn....quote:
Whehehehehe stop it!quote:Op maandag 4 maart 2013 22:07 schreef ToT het volgende:
[..]
De pijn zal in de eerste isntantie nog wel meevallen, maar als je er aftershave op doet.....
Oh wacht!
Dan neemt ie zijn kaken gewoonquote:Op maandag 4 maart 2013 22:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan zit er volgens mij nog steeds wel genoeg kracht achter!
Omg, beelddenken: Tijger die zn nagels laat doen in de nagelstudioquote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:08 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Omg, beelddenken: Tijger die zn nagels laat doen in de nagelstudio
Wilt u french manicure...wat nail artquote:Op maandag 4 maart 2013 22:08 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Omg, beelddenken: Tijger die zn nagels laat doen in de nagelstudio
Een tik waar wel meer mensen last van hebbenquote:Op maandag 4 maart 2013 22:09 schreef ToT het volgende:
[..]
En die gast denkt dat hij een zangstem heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |