dat is appie toch?quote:
dafuqquote:Op maandag 4 maart 2013 21:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
ik nak die kakka los bef je met je rattekop
lekker toch geil als mn tong bij je clitje komt
loop te tjappe schaamlippe in me mond___!
gvd![]()
Chicks vinden ons leukquote:Op maandag 4 maart 2013 21:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
ik nak die kakka los bef je met je rattekop
lekker toch geil als mn tong bij je clitje komt
loop te tjappe schaamlippe in me mond
Ik vind Nederlandse liedjes en met name nederhiphop echt baggahr.quote:
Neequote:Op maandag 4 maart 2013 21:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik vind Nederlandse liedjes en met name nederhiphop echt baggahr.
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik vind Nederlandse liedjes en met name nederhiphop echt baggahr.
quote:
''Het land waar airmax nooit uit de mode raken''quote:
proostquote:
krezipquote:
Jacqueline Govaert.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:41 schreef JRRY het volgende:
Krezip vind ik echt zo'n vage meidengroepje. Wie zaten daar nou in?
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''Het land waar airmax nooit uit de mode raken''
Hij was helderziend man
Bij deze bevestig ik dat ik inderdaad net een mcflurry op hebquote:Op maandag 4 maart 2013 19:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
over een uur of wat krijg je hoogst waarschijnlijk weer een of andere reactie over een flurry
TWEE MAC FLURRY KITKAT ENEEEEEEUH EEN MAC FLURRY LION! JA!quote:Op maandag 4 maart 2013 21:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Bij deze bevestig ik dat ik inderdaad net een mcflurry op heb
(Kitkat)
Nee krezip was een band van drie vrouwen een twee mannen volgens mij. En toen zijn ze gestopt en is zij solo door gegaan.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wheh dus ze is van d'r artiestennaam naar haar echte naam gegaan? Gekke trut.
Krezip stopte.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wheh dus ze is van d'r artiestennaam naar haar echte naam gegaan? Gekke trut.
quote:
Gooische Vrouwenquote:Op maandag 4 maart 2013 21:43 schreef JRRY het volgende:
Haha ik keek Gooische Vrouwen, de film heb ik 3 keer gezien.
JA MAG IK MIJN MENING UITTEN OF WAT?quote:
Maar ze is een beetje geflopt nu want ik heb haar naam al 3 jaar niet meer gehoord.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee krezip was een band van drie vrouwen een twee mannen volgens mij. En toen zijn ze gestopt en is zij solo door gegaan.
Hahahquote:Op maandag 4 maart 2013 21:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
(Kitkat)
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
JA MAG IK MIJN MENING UITTEN OF WAT?
nou enquote:Op maandag 4 maart 2013 21:43 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maar ze is een beetje geflopt nu want ik heb haar naam al 3 jaar niet meer gehoord.
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
JA MAG IK MIJN MENING UITTEN OF WAT?
boeie, ze had een goed nummer ooitquote:Op maandag 4 maart 2013 21:43 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maar ze is een beetje geflopt nu want ik heb haar naam al 3 jaar niet meer gehoord.
Als ik denk aan al die dagen..quote:
quote:
JAquote:Op maandag 4 maart 2013 21:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
*BIGSMILE
JA! GEWELDIGE SERIE![]()
![]()
HUMOR VAN DE BVENSTE PLANK![]()
Die vrouw ook echt toen ik je probeerde aan te vallen in de autoquote:Op maandag 4 maart 2013 21:43 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
TWEE MAC FLURRY KITKAT ENEEEEEEUH EEN MAC FLURRY LION! JA!
JAHOOR!quote:Op maandag 4 maart 2013 21:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
Die vrouw ook echt toen ik je probeerde aan te vallen in de auto
"Gaat alles goed?!"
quote:
dan denk ik had ik maar een tijdmachinequote:
En de serie met die gekke Chinees die die baby ging jatten!quote:Op maandag 4 maart 2013 21:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
SJERR0L
''TJERRETIE'' (CHARITY) HIHI IK LAG ZOOOO STUK OM DIE SERIE
OF DIE VAL IN HET SWEMBAD
Ik vond Tipiwan wel eng hoor. Of toen Sjerrel ontvoerd wasquote:Op maandag 4 maart 2013 21:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
SJERR0L
''TJERRETIE'' (CHARITY) HIHI IK LAG ZOOOO STUK OM DIE SERIE
OF DIE VAL IN HET SWEMBAD
Maar die heb ik niet!quote:Op maandag 4 maart 2013 21:46 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
dan denk ik had ik maar een tijdmachine
Ik weet het even niet meer welke serie is da?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:46 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
En de serie met die gekke Chinees die die baby ging jatten!
Ik kan mij niet allus meer herinnerenquote:Op maandag 4 maart 2013 21:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vond Tipiwan wel eng hoor. Of toen Sjerrel ontvoerd was
Ja en toen die man in dat lege zwembad sprongquote:Op maandag 4 maart 2013 21:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Tipi Wanquote:Op maandag 4 maart 2013 21:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Gooische Vrouwen!quote:Op maandag 4 maart 2013 21:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik weet het even niet meer welke serie is da?
Dus zal ik mij gedragenquote:
Noobquote:
nou dit komt echt totaal als een verrassingquote:Op maandag 4 maart 2013 21:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
(Kitkat)
Enge vrouwquote:
okquote:Op maandag 4 maart 2013 21:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nou dit komt echt totaal als een verrassing
Ja dat was echt naarquote:Op maandag 4 maart 2013 21:47 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ja en toen die man in dat lege zwembad sprong
doei jerrrrrrrquote:
Ja weet ikquote:Op maandag 4 maart 2013 21:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nou dit komt echt totaal als een verrassing
zieke geest heb jijquote:
quote:
sparen voor een tijd-ma-chinequote:
zwaar leven ditdatquote:Op maandag 4 maart 2013 21:48 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja weet ik
ik kom namelijk nooit bij de mac
En je, ziet alles en je hart doet pijn, maareeh, jouw leven hoeft niet hard te zijn dus..quote:Op maandag 4 maart 2013 21:49 schreef EugeneKrabs het volgende:
Slaap en doe je ogen toe want je weet dat je nu genomen wordt
Zoiets verstond ik altijd
Als je dat al ziek vind ga je echt denken dat ik een psychopaat ben of zo als je me beter zou kennen.quote:
Maar die heb ik niet, dus zal ik mij gedragenquote:
Heb je de serie gezien dan? Want er springt een man in een leeg zwembadquote:Op maandag 4 maart 2013 21:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Als je dat al ziek vind ga je echt denken dat ik een psychopaat ben of zo als je me beter zou kennen.
Dat is niets johquote:Op maandag 4 maart 2013 21:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Heb je de serie gezien dan? Want er springt een man in een leeg zwembadAls hij dat grappig vind
Vandaag op de fiets had ik het over mijn boek en dat zo man zelfmoord had gepleegd door zich in een konijnenpak aan stropdassen op te hangen. Toen viel er een hele ongemakkelijke stilte waarin ik soort van moest lachen en toen keken ze me heel raar aanquote:Op maandag 4 maart 2013 21:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Als je dat al ziek vind ga je echt denken dat ik een psychopaat ben of zo als je me beter zou kennen.
ik ken hem wel maar ik concentreer me nooit genoeg op de tekst om mee te kunnen zingenquote:
Ooh nee, dan heeft hij misschien wel iets gebroken, omgquote:Op maandag 4 maart 2013 21:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Heb je de serie gezien dan? Want er springt een man in een leeg zwembadAls hij dat grappig vind
Een goed begin is het halve werk maar een goed begin is maar de helftquote:Op maandag 4 maart 2013 21:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ken hem wel maar ik concentreer me nooit genoeg op de tekst om mee te kunnen zingen
welk boekkk?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Vandaag op de fiets had ik het over mijn boek en dat zo man zelfmoord had gepleegd door zich in een konijnenpak aan stropdassen op te hangen. Toen viel er een hele ongemakkelijke stilte waarin ik soort van moest lachen en toen keken ze me heel raar aan
Ik bedoel, dat verhaal is toch te absurd voor woorden, sowieso konijnenpakken
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:53 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Een goed begin is het halve werk maar een goed begin is maar de helft
Konijnenpakkenquote:Op maandag 4 maart 2013 21:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Vandaag op de fiets had ik het over mijn boek en dat zo man zelfmoord had gepleegd door zich in een konijnenpak aan stropdassen op te hangen. Toen viel er een hele ongemakkelijke stilte waarin ik soort van moest lachen en toen keken ze me heel raar aan
Ik bedoel, dat verhaal is toch te absurd voor woorden, sowieso konijnenpakken
Hi5quote:
Ja dat zal dan welquote:Op maandag 4 maart 2013 21:52 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat is niets joh
volgens mij ben ik echt zwaar verknipt of zo dan.
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooh nee, dan heeft hij misschien wel iets gebroken, omg
faberyayo altijd over zijn mokkaprinsesjequote:
/carequote:Op maandag 4 maart 2013 21:55 schreef supersof het volgende:
[..]als je een zwembad in duikt waarvan je denkt dat er water in zit en er zit geen water in dan ben je echt wel dood.
Je zegt het zelf hoorquote:
het is maandag, niet zo diep doenquote:Op maandag 4 maart 2013 21:53 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Een goed begin is het halve werk maar een goed begin is maar de helft
hehe dan ben je fuckedquote:Op maandag 4 maart 2013 21:55 schreef supersof het volgende:
[..]als je een zwembad in duikt waarvan je denkt dat er water in zit en er zit geen water in dan ben je echt wel dood.
cool.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Na Valentijn, echt een aanrader, ontzettend ziek, maar zoooo goed
Ja wat moet ik danquote:
ja iddquote:
oke:quote:
hehquote:
Het heeft incest, depressie, drug, probleemjeugd, verwaarlozing, pedofilie, moord, en ook nog prijzen gewonnen, like wtf, het is zo verkniptquote:
yayquote:Op maandag 4 maart 2013 22:00 schreef supersof het volgende:
[..]
oke:
nee hoor hypo, je hebt geen verknipte geest![]()
Ja, bevriend met jou..quote:
ik ga het lezenquote:Op maandag 4 maart 2013 22:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het heeft incest, depressie, drug, probleemjeugd, verwaarlozing, pedofilie, moord, en ook nog prijzen gewonnen, like wtf, het is zo verknipt
oh hahaquote:Op maandag 4 maart 2013 22:01 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, bevriend met jou..
Zit mij een beetje uit te nodigen op FB..
ff pissenquote:Op maandag 4 maart 2013 22:00 schreef supersof het volgende:
[..]
oke:
nee hoor hypo, je hebt geen verknipte geest![]()
rock kijk dit danquote:
Wel goed geschreven, mooi plot ook. Fok-it heeft het ook gelezen, volgens mij vond hij het ook een aanrader.quote:
KA-POT vet!quote:
je hij heeft nog wel meer leukequote:
Ik ken een user hier die zo heetquote:
Ik wist niet dat het een artiest wasquote:Op maandag 4 maart 2013 22:23 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
De naam van een baas jatten op een forum____!!!
RHCP ken ik natuurlijk welquote:Op maandag 4 maart 2013 22:28 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
John Frusciante niet kennen van RHCPstoute jongen
Wat luister jij graag?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:30 schreef Trollscience het volgende:
Rhcpben te alternatief voor jullie muziek
HELD!!!!quote:
zoals ik al meerdere malen heb gemeldquote:Op maandag 4 maart 2013 22:30 schreef Trollscience het volgende:
Rhcpben te alternatief voor jullie muziek
luister je trouwens xiu xiu?quote:
baasquote:Op maandag 4 maart 2013 22:37 schreef Rockiejj het volgende:
ONZ / Welke fokkers hebben iets met elkaar..
huh nee ken ik niet srry :Squote:Op maandag 4 maart 2013 22:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
luister je trouwens xiu xiu?
zoja, heb je de videoclip van dear god i hate myself al een keer gezien? gaat te ver
Stewquote:
Promiquote:
Goed hoorquote:
Het is maandagavondquote:Op maandag 4 maart 2013 22:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja mwa ja opzich wel
Al plannen voor het weekend?
ja maar ik hou van weekendquote:Op maandag 4 maart 2013 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is maandagavondMaar ik weet dat ik geloof ik een verjaardag heb zaterdag
Familie, geen idee alleen van wie meer
Voor 90 procent van de FOK!-ers geloof ik nietquote:Op maandag 4 maart 2013 22:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar ik hou van weekend
Ah klinkt leuk
ik heb ook rare familie maar vind het opzich wel grappigquote:Op maandag 4 maart 2013 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor 90 procent van de FOK!-ers geloof ik nietdie haten hun familie of hebben rare familie dit dat
Ik heb chille familie
leeftijdsgenoten enzo.
jaloers wel.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor 90 procent van de FOK!-ers geloof ik nietdie haten hun familie of hebben rare familie dit dat
Ik heb chille familie
leeftijdsgenoten enzo.
Wat dan?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb ook rare familie maar vind het opzich wel grappigheb altijd binnenpretjes om hun gedrag
Awhquote:
Tofquote:Op maandag 4 maart 2013 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat dan?
[..]
AwhNee ook heel groot
hebben vaak familieweekenden in de Ardennen ofzo, huren we gewoon huisje af voor 30 man. terwijl de helft dan nog niet eens komt
En samen op vakantie vroeger vooral, Skieen en in de zomer. Vele oudejaarsavonden samen gevierd enzo. Is leuk
Nou bijvoorbeeld mijn oma die staarde laatst zo naar een bakje nootjes alsof ze bang was dat ie weg zou lopenquote:Op maandag 4 maart 2013 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat dan?
[..]
AwhNee ook heel groot
hebben vaak familieweekenden in de Ardennen ofzo, huren we gewoon huisje af voor 30 man. terwijl de helft dan nog niet eens komt
En samen op vakantie vroeger vooral, Skieen en in de zomer. Vele oudejaarsavonden samen gevierd enzo. Is leuk
Hahaquote:Op maandag 4 maart 2013 22:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nou bijvoorbeeld mijn oma die staarde laatst zo naar een bakje nootjes alsof ze bang was dat ie weg zou lopen![]()
Ik snap. Kant van mijn vader is ook bij lange na niet zo geweldig.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:47 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Tof
Ik ken alleen maar de familie van mijn moeders kant en die is tamelijk kut ja
naw ze is gewoon een beetje raarquote:Op maandag 4 maart 2013 22:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hahabeetje dement aan het worden of?
[..]
Ik snap. Kant van mijn vader is ook bij lange na niet zo geweldig.
quote:Op maandag 4 maart 2013 12:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
FOK!Post Top 500 van 5 juli 2005(tussen haakjes stand van exact 1 jaar eerder)
001 (001) 120470 yvonne
002 (004) 115874 tong80
003 (002) 108518 QyRoZ
004 (058) 088595 dolle_hond
005 (432) 069202 Stuart
006 (003) 068991 Otherside
007 (075) 067609 D.
008 (104) 065904 PrintScreen
009 (010) 065298 static
010 (005) 065080 SunChaser
Beetje raar kan geen kwaadquote:Op maandag 4 maart 2013 22:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
naw ze is gewoon een beetje raar
Ga ook Tumblr`enquote:
Nee, geen zin in eigenlijk. Doe al niets met FB en Twitterquote:
haha ja het is ook wel leuk hoor, zit ze meer uit te lachen maargoedquote:Op maandag 4 maart 2013 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje raar kan geen kwaadKan je tenminste beetje lachen
beter dan die zoutzakken die op een verjaardag komen en hun mond niet open trekken behalve als ze koffie krijgen
Dat is zeker waarquote:Op maandag 4 maart 2013 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje raar kan geen kwaadKan je tenminste beetje lachen
beter dan die zoutzakken die op een verjaardag komen en hun mond niet open trekken behalve als ze koffie krijgen
Tumblr is ook anders vind ikquote:Op maandag 4 maart 2013 22:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, geen zin in eigenlijk. Doe al niets met FB en Twitter
Nooit in verdiept eigenlijkquote:Op maandag 4 maart 2013 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tumblr is ook anders vind ikTwitter vind ik geen zak aan en Facebook heb ik omdat het maatschappelijk gewenst is
Tumblr vind ik best leuk
Whut?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat is zeker waarheb ook totaal geen hekel aan vrijwel mijn hele fam ( moeders kant), vaders kant is wel saai
Oma aan de drank, oom die strekoefeningen doet op een stoel (seks standjes uit het niets gister) en zulke zooi
Same!quote:Op maandag 4 maart 2013 23:01 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik weet niet wat tumblr is en dat hou ik maar zo
Lastig uit te leggen ookquote:Op maandag 4 maart 2013 23:01 schreef promisionxexposed het volgende:
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:01 schreef promisionxexposed het volgende:
omg omg dat is toch wel heel bekend dacht ikquote:
gewoon een microblogging site zoals twitter, alleen dan met meer functies (videobestanden, audiofiles)quote:
ik heb gewoon een leven buiten social media om dus heb het te druk om tumblr te kennenquote:Op maandag 4 maart 2013 23:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
[..]
omg omg dat is toch wel heel bekend dacht ik
Lekkah doorverkopen.quote:
tumblr is toch social media dacht ik (heb t zelf nietquote:Op maandag 4 maart 2013 23:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb gewoon een leven buiten social media om dus heb het te druk om tumblr te kennen
Volgens mij niet. Kaarten van £60 gaan tot wel £1,000 wegquote:Op maandag 4 maart 2013 23:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
Lekkah doorverkopen.
Wel dik veel pissed off fans heb je dan aan je broek hangen.
Komen er niet nog meer data in London?
Ja de vraag is echt enorm maar daar zijn de fans niet blij mee, dat niet-fans ze alleen maar kopen om ze door te verkopen.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Kaarten van £60 gaan tot wel £1,000 weg![]()
ja klopt maar FB en twitter vind ik wel genoeg want ik doe al vrij weinig aan twitter.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
tumblr is toch social media dacht ik (heb t zelf niet)
Ja ik vind het wel heel anders dan Twitter moet ik zeggenquote:Op maandag 4 maart 2013 23:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
gewoon een microblogging site zoals twitter, alleen dan met meer functies (videobestanden, audiofiles)
Ik heb alleen FB en Skype en Whatsapp.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja klopt maar FB en twitter vind ik wel genoeg want ik doe al vrij weinig aan twitter.
Eigenlijk heb ik het gewoon te druk met whatsapp
Er was hier een heel artikel in de krant dat het goedkoper is om naar een concert in Duitsland te gaan (incl. vlucht en hotel) dan nu nog een kaartje hier proberen te kopenquote:Op maandag 4 maart 2013 23:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja de vraag is echt enorm maar daar zijn de fans niet blij mee, dat niet-fans ze alleen maar kopen om ze door te verkopen.
Dan zou ik naar Noorwegen gaan, het enige concert tot nu toe dat niet binnen een uur uitverkocht is. Nouja gewoon niet uitverkocht. Volgens mij.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er was hier een heel artikel in de krant dat het goedkoper is om naar een concert in Duitsland te gaan (incl. vlucht en hotel) dan nu nog een kaartje hier proberen te kopen
Hier was het binnen een kwartier uitverkochtquote:Op maandag 4 maart 2013 23:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dan zou ik naar Noorwegen gaan, het enige concert tot nu toe dat niet binnen een uur uitverkocht is. Nouja gewoon niet uitverkocht. Volgens mij.
Kut Noorwegenaren.
En dan nog wel 11 van die grote Ziggo Dome achtige dingen tochquote:Op maandag 4 maart 2013 23:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier was het binnen een kwartier uitverkocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |