Tjacka en ik zijn allang twee handen op één buik. Ik doe het huiswerk, hij het fysiek zware werk,quote:Op maandag 4 maart 2013 20:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is goed.
Maar dan moet Tjacka ook een functie.
springbreakers, enorm gehyped.quote:
Vreemdgangerquote:Op maandag 4 maart 2013 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjacka en ik zijn allang twee handen op één buik. Ik doe het huiswerk, hij het fysiek zware werk,
Ik zag hem net, volgens mij mag die toch wel.quote:
Ik doe niets verkeerd hoor, jullie schijnen het leuk te vinden om mensen ten onrechte in het NSB-hoekje te plaatsen.quote:
Nee, jij doet dus wat verkeerd.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:23 schreef Happel het volgende:
Wist je dat je je bek kan verbranden aan pijnboompitten?
Ik sta er ook onterecht in.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe niets verkeerd hoor, jullie schijnen het leuk te vinden om mensen ten onrechte in het NSB-hoekje te plaatsen.
Erg jammer, maar je hebt altijd zulke imbecielen hé.
Gebrainwashed, daar gaat mijn hilarische Eriksen post.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zag hem net, volgens mij mag die toch wel.
Nobody Cares man.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe niets verkeerd hoor, jullie schijnen het leuk te vinden om mensen ten onrechte in het NSB-hoekje te plaatsen.
nare dingen jaquote:Op maandag 4 maart 2013 20:23 schreef Happel het volgende:
ja, als je ze na het roosteren gelijk in je mond stopt welquote:Op maandag 4 maart 2013 20:23 schreef Happel het volgende:
Mooi man.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjacka en ik zijn allang twee handen op één buik. Ik doe het huiswerk, hij het fysiek zware werk,
Doe je ook bij Davy, hypocriet.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij blijkbaar ook omdat jij mij er 10x terug erin zet.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stijn, Doublepain en Davy maken zich er anders flink druk om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |