quote:
Ik ben allang populair johquote:Op maandag 4 maart 2013 20:12 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, vroeger probeerde Davy en Stylo zich altijd populair te maken door foto's van "mooie" vrouwen te posten.
Triest was dat.
En DP.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:12 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, vroeger probeerde Davy en Stylo zich altijd populair te maken door foto's van "mooie" vrouwen te posten.
Triest was dat.
'De selectieve verontwaardiging jegens hen was triester. Toen heb ik nog weleens een traantje weg moeten wegpinken.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:12 schreef GGMM het volgende:
Triest was dat.
Heb je de laatste tijd nog een goede grammatica fout gespot?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:12 schreef GGMM het volgende:
Triest was dat.
Ahquote:Op maandag 4 maart 2013 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik had het meer over stylo dan over jou.
Zo'n compliment doet me goed Saindquote:Op maandag 4 maart 2013 20:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Dude dit menneke past toch 3 keer in jouw biceps
Jij staat nu op mijn shitlist 2.0quote:Op maandag 4 maart 2013 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik had het meer over stylo dan over jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |