Ach soquote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat het geen random lompe oranje bak is, maar een dikke SAAB.
Satelliet werkt al jaren perfect hierquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jonguh, als je geen kabel hebt, kun je kiezen; digitenne of gekloot met satellietmeuk, wat ook verre van ideaal is.. Been there, done that.
[..]
Ja.
Ik heb het jarenlang gehad, en ik vond het kut. Perfect uitgericht, altijd 90++%, en zodra het ook maar bovengemiddeld kutweer was buiten, kon je binnen verplicht gaan klaverjassen. En ik had écht geen rotzooi staanquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:44 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Als de schotel goed is uitgericht is werkt het echt probleemloos. Wij hebben het al jaren.
Hier is juist de kabel die waardeloos is.
Weet niet of je zin hebt om even een buitenantenne op te hangen voor digitenne, kan vaak ook wat helpen.
Ik zou niet weten wat er tegenwoordig zo vreselijk verbeterd zou kunnen zijn dat het allemaal ineens perfect is..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Satelliet werkt al jaren perfect hier![]()
Vroegah was dat misschien kut, maar tegenwoordig werkt het prima
jij ja..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:54 schreef 2cv het volgende:
Ik heb 8 maanden gratis digitenne gehad. En de buurman 8 maanden gratis internet. Ik vond het wel goed te doen.
Wij ook niet. Ook al regent het pijpenstelen, beeld blijft het gewoon doen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:19 schreef Anne het volgende:
Ik heb ook nog nooit gezeik gehad met satelliet tv. Zelfs niet met kutweer.
Op grote schermen is het niet echt te doen, maar op kleine tv'tjes is het beeld primaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:58 schreef Marco001 het volgende:
[..]
jij ja..
Heb nu ook op stage digitenne, maar wat een baggerbeeld zeg..
Er is helemaal niks aan verbeterd. Erger nog, naar mijn idee jagen ze zelfs klanten weg als ze zo door blijven gaan met de zenderwijzigingen. Elke week moet je die verdomde zenderlijst weer opnieuw inladen. En mijn ontvanger ondersteunen ze ineens doodleuk niet meer. Waardoor de zenders dus 1 voor 1 uitvallenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb het jarenlang gehad, en ik vond het kut. Perfect uitgericht, altijd 90++%, en zodra het ook maar bovengemiddeld kutweer was buiten, kon je binnen verplicht gaan klaverjassen. En ik had écht geen rotzooi staan
[..]
Ik zou niet weten wat er tegenwoordig zo vreselijk verbeterd zou kunnen zijn dat het allemaal ineens perfect is..
Mijn ouders hebben beide een fiets zonder winterbandenquote:Op woensdag 6 maart 2013 00:43 schreef loveli het volgende:
Mijn ouders hebben een Mondeo met TCS en winterbanden, die trotseren de sneeuw gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |