quote:Op maandag 4 maart 2013 20:13 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Natuurlijk, de koffie staat bij mij altijd klaar.
Moet ik mijn apparaat vast aanslingeren?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:15 schreef Alfisti het volgende:
[..]PTA SC MEET!!!! Koffie drinken bij Balkonia!
![]()
![]()
![]()
* Alfisti roept sLipje erbij
Nuh, wil graag verse koffiequote:Op maandag 4 maart 2013 20:15 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Moet ik mijn apparaat vast aanslingeren?
Koffie heb ik alleen van gisteren. Wil je koffie van vandaag, kom dan morgen maar terug.quote:
Tijd.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
wat me meteen de willem wever vraag geeft, wat maakt het dat koffie oud wordt
sterretje laten zitten. als het apk afkeur mocht worden, nieuwe ruit erin. sterretjes plakken is overgewaardeerd.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:21 schreef JJH het volgende:
Ik ben niet van hier, maar vind het een beetje overdreven om er een heel speciaal topiv voor te openenen, en jullie weten het vast wel.
Sterrepartie is in de 'meeste gevallen' gratis. Maar wat betaal ik als ik zelf naar de carglass toe ga en het even laat fixen? Prestenteren ze mij een rekening van 299,- excl btw of ben ik voor een paar tientjes klaar?
Ik ga mijn 93er Legacy namelijk niet all risk verzekeren.
En overmorgen een barst van links naar rechts en de hoofdprijs moeten betalen voor een andere ruit...quote:Op maandag 4 maart 2013 20:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
sterretje laten zitten. als het apk afkeur mocht worden, nieuwe ruit erin. sterretjes plakken is overgewaardeerd.
O oke.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:23 schreef Sounddragon het volgende:
Indien WA+, grattisjh, indien cheapass WA; 75¤ geloof ik..
Is gewoon een normaal klein sterretje.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:24 schreef Anne het volgende:
Ligt er ook aan waar het sterretje zit. Als het in je gezichtsveld zit en het is groter als een 2 euro muntstuk, gaan ze geeneens een reparatie doen, maar mag je een nieuwe ruit betalen.
Kun je trouwens via de website van carglass checken.
ach welnee dat willen ze je doen geloven. de kans dat een echt sterretje een scheur wordt is best wel klein, zelfs met vorst.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:24 schreef JJH het volgende:
[..]
En overmorgen een barst van links naar rechts en de hoofdprijs moeten betalen voor een andere ruit...
[..]
O oke.Dan zal ik van de week eens even kijken.
Hoeveel het kost weet ik niet, maar wegens afspraken met de verzekeringsmaatschappijen betaal je teveel.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:21 schreef JJH het volgende:
Ik ben niet van hier, maar vind het een beetje overdreven om er een heel speciaal topiv voor te openenen, en jullie weten het vast wel.
Sterrepartie is in de 'meeste gevallen' gratis. Maar wat betaal ik als ik zelf naar de carglass toe ga en het even laat fixen? Prestenteren ze mij een rekening van 299,- excl btw of ben ik voor een paar tientjes klaar?
Ik ga mijn 93er Legacy namelijk niet all risk verzekeren.
> KELquote:
ik ga daar wel onder zittenquote:Op maandag 4 maart 2013 20:31 schreef Anne het volgende:
De mijne wilden ze laatst voor 63 euro doen trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |