Ja.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:15 schreef mega-worstje het volgende:
Hey, ben ik weer met m'n vragen![]()
Sorry dat ik jullie er zo mee dood gooi, weten jullie misschien of elke docent op het voortgezet onderwijs korting krijgt bij Apple. Ik kan het namelijk niet op de site van Apple vinden, of ergens anders. Heeft een van jullie misschien ervaring hiermee?
groetjens.
Ah jaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:38 schreef n8n het volgende:
[..]
http://support.apple.com/kb/ht3553#4
PCIe
Ik zou idd ook voor de mini gaan, heb de ipad1 en sinds een paar weekjes de mini en die is zoveel handzamer, ideaal formaat. En goedkoper natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:12 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
iPad mini niet iets? Kost maar 335 euro en kan zeker nog een heel tijdje vooruit. Bovendien heb je zo ook nog fabrieksgarantie, wat je met een oudere niet hebt
kan standaardquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:28 schreef dotKoen het volgende:
Op mijn werk hebben we netwerkprinters. Wat is het beste programma om vanaf mijn iPad op die netwerkprinters te printen?
http://www.pcworld.com/ar(...)_to_any_printer.htmlquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:34 schreef dotKoen het volgende:
Nee, dat kan alleen met AirPrint-enabled printers, voor zover ik weet. Dat zijn ze niet.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:27 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Kijk eens even of hier iets tussenstaat.
Gewoon de Apple Earpods? Hoe is de bass enzo? Blijven ze een beetje goed zitten?quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:42 schreef J.Appleseed het volgende:
Vanmorgen even gebeld naar Syncreon i.v.m. het niet kunnen tracken van mijn Apple Store-bestelling. Zij verwezen me door naar Apple, waar me werd verteld dat het pakketje via briefpost verzonden is en daarom niet getracked kan worden.
Staat hier nu toch net Selekt Vracht aan de deur met mijn pakketje. Vreemd gedoe
Niet erg, hoor, want nu heb ik mijn bestelling een dag eerder dan gepland en de in-ears klinken geweldig
Nee, heb 20 euro meer uitgegeven en ben voor de RHA MA 450i's gegaanquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gewoon de Apple Earpods? Hoe is de bass enzo? Blijven ze een beetje goed zitten?
System Preferences>Universal Access>Seeing tab.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:59 schreef Jungle_Jim het volgende:
ik heb per ongeluk dat hulp ding aangezet waardoor je mac alles voorleest waar je op klikt, hoe de fuck zet ik het weer uit?
Verrassendquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:36 schreef FredVleespet het volgende:
De nieuwe podcasts app is uit. Skeuomorphism shit is weg. De hand van Ive, nu OSX en de rest nog
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Jony Ive is daar geen fan van dus wat mij betreft voeren ze het overal door. Agenda,Reminders,Notes zijn om te kotsen op OSXquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Verrassend!
Weg met skeuomorphism.
Hmm, vind de OS X apps zo wel wat hebbenquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:49 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Jony Ive is daar geen fan van dus wat mij betreft voeren ze het overal door. Agenda,Reminders,Notes zijn om te kotsen op OSX
Ga je schamen belhamelquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:58 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Hmm, vind de OS X apps zo wel wat hebben
Let op: je hebt Skeuomorphism en je hebt skeuomorphism. Het ene voegt iets toe aan de functie (vb. verduidelijking van het doel) zoals bij iBooks, Calendar en Contacts, het andere is meer gimmick-y zoals bij de Podcasts app.quote:
quote:Last October, Tim Cook tasked Jony Ive with leadership of the company's Human Interface teams in addition to his role as head of Industrial Design.
This suggested that the company's hardware and software user interfaces could become more complimentary with one executive in charge of everything that users see and touch.
The Wall Street Journal reports that this is indeed the case, with mobile software teams being briefed about new hardware prototypes earlier in the design cycle. Additionally, Ive is now sitting in on the human interface team's review sessions to examine new designs.
Some suggested that in Apples next mobile operating system, Ive is pushing a more flat design that is starker and simpler, according to developers who have spoken to Apple employees but didnt have further details. Overall, they expect any changes to be pretty conservative. For the past few years, Apple has unveiled versions of its mobile operating system in the summer.
Design is one example of the increased collaboration across hardware, software and services that Apple said it was aiming for when Cook pushed senior vice president and mobile software chief Scott Forstall out of the company last year.
Iddquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:58 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Hmm, vind de OS X apps zo wel wat hebben
quote:
Wat verduidelijkt het dan die spuuglelijke bruine rand?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:03 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Let op: je hebt Skeuomorphism en je hebt skeuomorphism. Het ene voegt iets toe aan de functie (vb. verduidelijking van het doel) zoals bij iBooks, Calendar en Contacts, het andere is meer gimmick-y zoals bij de Podcasts app.
In het geval van Calendar en Contacts worden de apps nog minder saai ook.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zorgt meer dat ik eenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:07 schreef J.Appleseed het volgende:
Dit is een heel interessant en objectief artikel over skeuomorphism, voor degenen die het interesseert. Zorgt ervoor dat je er anders tegenaan kijkt: http://mantia.me/blog/skeuomorphism/
quote:More importantly, a visually distinctive app such as Game Center, Find My Friends, Podcasts, or iBooks helps you to remember which app you’re in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |