abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 21 maart 2013 @ 15:59:19 #251
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_124337721
quote:
7s.gif Op donderdag 21 maart 2013 15:42 schreef J.Appleseed het volgende:
Vanmorgen even gebeld naar Syncreon i.v.m. het niet kunnen tracken van mijn Apple Store-bestelling. Zij verwezen me door naar Apple, waar me werd verteld dat het pakketje via briefpost verzonden is en daarom niet getracked kan worden.

Staat hier nu toch net Selekt Vracht aan de deur met mijn pakketje. Vreemd gedoe :P

Niet erg, hoor, want nu heb ik mijn bestelling een dag eerder dan gepland en de in-ears klinken geweldig _O_
Gewoon de Apple Earpods? Hoe is de bass enzo? Blijven ze een beetje goed zitten?
pi_124337819
quote:
14s.gif Op donderdag 21 maart 2013 15:59 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Gewoon de Apple Earpods? Hoe is de bass enzo? Blijven ze een beetje goed zitten?
Nee, heb 20 euro meer uitgegeven en ben voor de RHA MA 450i's gegaan :)

Bass is heel goed, treble een beetje hoog zoals in meerdere reviews wordt vermeld (maar eenvoudig te verhelpen met de "Treble Reducer" EQ setting) en ze zitten prima. Je krijgt er maar liefst 7 paar oordopjes bij (en een standaard setje op de in-ears zelf) dus pasvorm zal geen probleem zijn :)

Geweldig helder geluid overigens, heel leuk. Ben erg blij dat ik de 20 euro meer heb uitgegeven.

Om even te vergelijken; mijn vorige in-ears (standaard geleverd bij mijn Galaxy Note maar gebruikt op mijn MacBook en iPod) werden in reviews als superieur aan de EarPods gezien.
Deze in-ears laten de Samsung oordopjes verbleken - you do the math ;)
pi_124347134
ik heb per ongeluk dat hulp ding aangezet waardoor je mac alles voorleest waar je op klikt, hoe de fuck zet ik het weer uit? :P
Wie dit leest is hek.
pi_124347713
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 19:59 schreef Jungle_Jim het volgende:
ik heb per ongeluk dat hulp ding aangezet waardoor je mac alles voorleest waar je op klikt, hoe de fuck zet ik het weer uit? :P
System Preferences>Universal Access>Seeing tab.
Wie dit leest is hek.
  donderdag 21 maart 2013 @ 20:12:40 #255
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_124347926
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_124352322
De nieuwe podcasts app is uit. Skeuomorphism shit is weg. De hand van Ive ^O^, nu OSX en de rest nog :+

Voor:


Na:
  donderdag 21 maart 2013 @ 21:47:14 #257
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_124352826
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:36 schreef FredVleespet het volgende:
De nieuwe podcasts app is uit. Skeuomorphism shit is weg. De hand van Ive ^O^, nu OSX en de rest nog :+

Voor:
[ afbeelding ]

Na:
[ afbeelding ]

Verrassend :o!

Weg met skeuomorphism _O_ .
2000 light years from home
  donderdag 21 maart 2013 @ 21:49:37 #258
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_124352947
2000 light years from home
pi_124352957
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:47 schreef Merkie het volgende:

[..]

Verrassend :o!

Weg met skeuomorphism _O_ .
Jony Ive is daar geen fan van dus wat mij betreft voeren ze het overal door. Agenda,Reminders,Notes zijn om te kotsen op OSX :X
pi_124353420
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:49 schreef FredVleespet het volgende:

[..]

Jony Ive is daar geen fan van dus wat mij betreft voeren ze het overal door. Agenda,Reminders,Notes zijn om te kotsen op OSX :X
Hmm, vind de OS X apps zo wel wat hebben :)
pi_124353624
quote:
7s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:58 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Hmm, vind de OS X apps zo wel wat hebben :)
Ga je schamen belhamel :(
pi_124353714
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:02 schreef FredVleespet het volgende:

[..]

Ga je schamen belhamel :(
Let op: je hebt Skeuomorphism en je hebt skeuomorphism. Het ene voegt iets toe aan de functie (vb. verduidelijking van het doel) zoals bij iBooks, Calendar en Contacts, het andere is meer gimmick-y zoals bij de Podcasts app.

In het geval van Calendar en Contacts worden de apps nog minder saai ook.

:r :r :r :r :r :r



^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^

pi_124353822
De indeling van de nieuwe Agenda is wel goed, alleen al dat leer moet weg voor iets strakkers.

Overigens lees ik net:

Jony Ive Pushing for 'Flat Design' in iOS 7 Amid Greater Hardware-Software Design Collaboration
quote:
Last October, Tim Cook tasked Jony Ive with leadership of the company's Human Interface teams in addition to his role as head of Industrial Design.

This suggested that the company's hardware and software user interfaces could become more complimentary with one executive in charge of everything that users see and touch.

The Wall Street Journal reports that this is indeed the case, with mobile software teams being briefed about new hardware prototypes earlier in the design cycle. Additionally, Ive is now sitting in on the human interface team's review sessions to examine new designs.

Some suggested that in Apples next mobile operating system, Ive is pushing a more flat design that is starker and simpler, according to developers who have spoken to Apple employees but didnt have further details. Overall, they expect any changes to be pretty conservative. For the past few years, Apple has unveiled versions of its mobile operating system in the summer.

Design is one example of the increased collaboration across hardware, software and services that Apple said it was aiming for when Cook pushed senior vice president and mobile software chief Scott Forstall out of the company last year.
pi_124353923
Dit is een heel interessant en objectief artikel over skeuomorphism, voor degenen die het interesseert. Zorgt ervoor dat je er anders tegenaan kijkt: http://mantia.me/blog/skeuomorphism/
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 21 maart 2013 @ 22:10:42 #265
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_124354091
quote:
7s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:58 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Hmm, vind de OS X apps zo wel wat hebben :)
Idd ^O^
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:02 schreef FredVleespet het volgende:

[..]

Ga je schamen belhamel :(
:W.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 maart 2013 @ 22:15:03 #266
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_124354327
quote:
7s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:03 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Let op: je hebt Skeuomorphism en je hebt skeuomorphism. Het ene voegt iets toe aan de functie (vb. verduidelijking van het doel) zoals bij iBooks, Calendar en Contacts, het andere is meer gimmick-y zoals bij de Podcasts app.

In het geval van Calendar en Contacts worden de apps nog minder saai ook.

:r :r :r :r :r :r

[ afbeelding ]

^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^

[ afbeelding ]
Wat verduidelijkt het dan die spuuglelijke bruine rand?

In mijn opinie zijn ze alltewee volkomen kut. Hoe moeilijk is het om een behoorlijke Kalender te maken.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 maart 2013 @ 22:18:08 #267
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_124354489
quote:
7s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:07 schreef J.Appleseed het volgende:
Dit is een heel interessant en objectief artikel over skeuomorphism, voor degenen die het interesseert. Zorgt ervoor dat je er anders tegenaan kijkt: http://mantia.me/blog/skeuomorphism/
Zorgt meer dat ik een :') gezicht trek bij de gedachte aan het expertise van de auteur. Tering wat een vooringenomen stuk broddelwerk.
  donderdag 21 maart 2013 @ 22:28:26 #268
230788 n8n
Pragmatisch
pi_124355061
http://www.theverge.com/2(...)without-skeumorphism

beetje skeer gedaan met die gradiënt overal maar de kalender ziet er vast een stuk beter uit

Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_124355286
quote:
More importantly, a visually distinctive app such as Game Center, Find My Friends, Podcasts, or iBooks helps you to remember which app you’re in.
:')

Het voegt gewoon geen ene reet toe. Een rollende taper in de podcast app? Wat is daar het nut van. Find my Friends,Gamecenter zijn ook spuuglelijk. iBooks vind ik nog wel meevallen. Apple was juist altijd van hun consistente vormgeving. Bij iOS en OSX is dat langzaam verkloot. Kijk naar strakke apps als Finder,Safari,iTunes 11 en vergelijk die met Agenda,Contacten, Herinneringen,Notities,Game Center. Hopelijk komt er met Ive verandering in ^O^
  donderdag 21 maart 2013 @ 22:48:51 #270
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_124356570
Bij iBooks vind ik skeuomorphism juist wel geslaagd omdat het daar ook daadwerkelijk nut heeft. De rest niet.
2000 light years from home
  donderdag 21 maart 2013 @ 23:14:53 #271
230788 n8n
Pragmatisch
pi_124358310
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:31 schreef FredVleespet het volgende:

[..]

:')

Het voegt gewoon geen ene reet toe. Een rollende taper in de podcast app? Wat is daar het nut van. Find my Friends,Gamecenter zijn ook spuuglelijk. iBooks vind ik nog wel meevallen. Apple was juist altijd van hun consistente vormgeving. Bij iOS en OSX is dat langzaam verkloot. Kijk naar strakke apps als Finder,Safari,iTunes 11 en vergelijk die met Agenda,Contacten, Herinneringen,Notities,Game Center. Hopelijk komt er met Ive verandering in ^O^
iBooks is juist het ergst met die fineer boekenkast met embossed apple logo :')
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  donderdag 21 maart 2013 @ 23:51:32 #272
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_124360193
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:36 schreef FredVleespet het volgende:
De nieuwe podcasts app is uit. Skeuomorphism shit is weg. De hand van Ive ^O^, nu OSX en de rest nog :+

Voor:
[ afbeelding ]

Na:
[ afbeelding ]

_O_ *O*
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_124369950
Ik sta voor een dilemma waar jullie vermoedelijk ook wel over nagedacht hebben; backuppen. Ik heb mijn nieuwe iMac binnen en wil time machine gebruiken. Nu kan ik een externe HD aan mijn iMac hangen, maar daarmee ben ik niet tevreden omdat ik dan de hele tijd tegen een externe HD aan loop te loeren. Verder wil ik mijn backup niet in het zicht hebben vanwege het jatten. Mij lijkt een time capsule wat dat betreft het handigste; maar nu lees ik overal dat mensen nogal enthousiast zijn over NAS. Wie heeft ook voor de keuze NAS/time capsule gestaan en wat hebben jullie gekozen en waarom? Ik besef dat dit nogal lui overkomt als vraag. Dat is het wellicht ook, maar hierdoor kan ik wellicht e.e.a. uitsluiten, waardoor de zoektocht iets verkort kan worden.
pi_124370208
quote:
5s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 12:37 schreef krapula het volgende:
Ik sta voor een dilemma waar jullie vermoedelijk ook wel over nagedacht hebben; backuppen. Ik heb mijn nieuwe iMac binnen en wil time machine gebruiken. Nu kan ik een externe HD aan mijn iMac hangen, maar daarmee ben ik niet tevreden omdat ik dan de hele tijd tegen een externe HD aan loop te loeren. Verder wil ik mijn backup niet in het zicht hebben vanwege het jatten. Mij lijkt een time capsule wat dat betreft het handigste; maar nu lees ik overal dat mensen nogal enthousiast zijn over NAS. Wie heeft ook voor de keuze NAS/time capsule gestaan en wat hebben jullie gekozen en waarom? Ik besef dat dit nogal lui overkomt als vraag. Dat is het wellicht ook, maar hierdoor kan ik wellicht e.e.a. uitsluiten, waardoor de zoektocht iets verkort kan worden.
http://store.apple.com/nl(...)-2-verstelbare-plank
  vrijdag 22 maart 2013 @ 13:00:37 #275
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_124370642
quote:
5s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 12:37 schreef krapula het volgende:
Ik sta voor een dilemma waar jullie vermoedelijk ook wel over nagedacht hebben; backuppen. Ik heb mijn nieuwe iMac binnen en wil time machine gebruiken. Nu kan ik een externe HD aan mijn iMac hangen, maar daarmee ben ik niet tevreden omdat ik dan de hele tijd tegen een externe HD aan loop te loeren. Verder wil ik mijn backup niet in het zicht hebben vanwege het jatten. Mij lijkt een time capsule wat dat betreft het handigste; maar nu lees ik overal dat mensen nogal enthousiast zijn over NAS. Wie heeft ook voor de keuze NAS/time capsule gestaan en wat hebben jullie gekozen en waarom? Ik besef dat dit nogal lui overkomt als vraag. Dat is het wellicht ook, maar hierdoor kan ik wellicht e.e.a. uitsluiten, waardoor de zoektocht iets verkort kan worden.
Ik zou naast die backup ook een externe backup overwegen. Als je huis affikt, heb je anders helemaal niks meer... Zelf erg tevreden over crashplan.com. Paar maanden geleden is bij mij ingebroken en hebben ze wel de Time Capsule meegenomen, maar gelukkig de iMac (stond ernaast) niet. Ik vervang die Time Capsule wel, maar ben nog ff op een nieuwe versie aan 't wachten...
pi_124370963
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 13:00 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Ik zou naast die backup ook een externe backup overwegen. Als je huis affikt, heb je anders helemaal niks meer... Zelf erg tevreden over crashplan.com. Paar maanden geleden is bij mij ingebroken en hebben ze wel de Time Capsule meegenomen, maar gelukkig de iMac (stond ernaast) niet. Ik vervang die Time Capsule wel, maar ben nog ff op een nieuwe versie aan 't wachten...
Externe backup hoopte ik door die time capsule te bewerkstelligen; gewoon dat apparaat in de meterkast oid doen. Dat hele inbraakverhaal is bij mij ook de reden om alles beter te backuppen. Mijn iMac is een maandje geleden gestolen. Daarom wil ik dus niet zo'n oplossing als die van J.Appleseed. :) Mooi is het wel, maar bij de inbraakgolf die hier in de wijk zich nu afspeelt, ben ik dan alleen maar nóg meer kwijt.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 13:14:01 #277
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_124371033
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 13:11 schreef krapula het volgende:

[..]

Externe backup hoopte ik door die time capsule te bewerkstelligen; gewoon dat apparaat in de meterkast oid doen. Dat hele inbraakverhaal is bij mij ook de reden om alles beter te backuppen. Mijn iMac is een maandje geleden gestolen. Daarom wil ik dus niet zo'n oplossing als die van J.Appleseed. :) Mooi is het wel, maar bij de inbraakgolf die hier in de wijk zich nu afspeelt, ben ik dan alleen maar nóg meer kwijt.
Daarom dus (ook) extern/buitenshuis backuppen.
pi_124371389
Toen hiernaast ingebroken werd heb ik ook maar echt de stap genomen voor een externe backup.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  vrijdag 22 maart 2013 @ 13:44:49 #279
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_124372168
Ik ben ook zeer tevreden met Crashplan. Daarnaast natuurlijk wel nog gewoon een lokale backup (Time Machine) omdat het nu eenmaal ook handig is om snel veel data te kunnen herstellen, maar het is niet zo'n ramp als die gejat wordt als alles ook elders staat. Dan is een oplossing als al gepost om de drive uit het zicht te plaatsen ook prima. Al erger ik me persoonlijk geen moment aan de harddrive die onder mijn iMac staat.

Time Capsule heb ik wel eens overwogen, maar was me wat te duur. Het is wel een mooi apparaat.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_124379455
Wow ze hebben iets met de iTunes store gedaan lijkt wel. Interface is anders en ook nog eens een stuk sneller dan het was. Beide Windows en OSX.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 17:04:48 #281
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_124379521
Ik heb weleens geprobeerd om op een image te backuppen op een netwerkschijf via wifi, maar dat ging veel te langzaam. Ik had helemaal bedacht hoe ik geen timecapsule zou hoeven te kopen, maar helaas.

Heeft iemand dit wel snel werkend gekregen? Ik gebruikte hiervoor een mediaplayer die de drive in het netwerk zette.

Overigens is het gebruiken van een image superhandig, je hebt geen hele hdd nodig. Bij herstellen, moet je alleen even via de terminal de image activeren en selecteren.
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
pi_124379755
Ik ben erg tevreden over de concurrent van Crashplan: Backblaze. Zit volgens mij weinig verschil tussen.
pi_124380226
quote:
7s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:03 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Let op: je hebt Skeuomorphism en je hebt skeuomorphism. Het ene voegt iets toe aan de functie (vb. verduidelijking van het doel) zoals bij iBooks, Calendar en Contacts, het andere is meer gimmick-y zoals bij de Podcasts app.

In het geval van Calendar en Contacts worden de apps nog minder saai ook.

:r :r :r :r :r :r

[ afbeelding ]

^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^

[ afbeelding ]
Eens.
pi_124390981
13'' Macbook Pro besteld :D *O*
''The root of suffering is attachment''
pi_124392902
Morgen wss naar ifactory om eens aan de slag te gaan met de mbp 15" retina en binnenkort (misschien morgen) aanschaffen die hap. Is het trouwens mogelijk om boot camp werkend te krijgen op een andere manier dan met een schijfje aangezien hij geen optical drive heeft. Of is het echt zijn geld waard om zo'n los ding aan te schaffen?
  vrijdag 22 maart 2013 @ 22:43:34 #286
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_124393042
Kan met een USB stick ook, zo heb ik dat ook op mijn MBA gedaan.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  zaterdag 23 maart 2013 @ 03:47:33 #287
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_124399548
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:49 schreef FredVleespet het volgende:

[..]

Jony Ive is daar geen fan van dus wat mij betreft voeren ze het overal door. Agenda,Reminders,Notes zijn om te kotsen op OSX :X
Scott Forstall was senior vice president van iOS software en zorgde waarschijnlijk voor vrijwel alle skeuomorfisme binnen Apple. Was ook verantwoordelijk voor Siri en Apple Maps. Steve Jobs was er ook fan van en hield zijn hand boven het hoofd van Forstall, maar aangezien Jobs overleden is, is de steun voor Forstall ook weg. Jonathan Ive heeft vervolgens Forstall uit Apple weggewerkt in oktober 2012.

Kort samengevat: in de nabije toekomst zul je geen skeuomorfisme meer zien in de apps van Apple. Ik denk dat er ook wel een update zal komen. Met name de 'Find my Friends' is een godsgruwelijk lelijke applicatie. Skeuomorfisme was in het begin van Macintosh wel logisch omdat consumenten totaal onbekend waren met computers en er toch een interface moest komen; een virtueel bureaublad is dan het meest logisch (denk aan iconen van mappen, documenten, save-button in de vorm van een diskette, etc). Tegenwoordig is veel al 'logisch' voor gebruikers en je kunt elementen weglaten.

Skeuomorfisme is effectief zolang het de gebruiker nog doet herinneren aan de functionaliteit uit de echte wereld maar zodra het puur voor de leuk is schiet het zijn doel voorbij. Daarom ben ik op sommige vlakken ook wel dolenthousiast over Windows Phone, omdat ze daar het 'less is more' principe nastreven.
pi_124401535
Forstall is er toch uitgeflikkerd omdat hij geen excuses wilde maken voor het Maps debacle? Al zal dat misschien wel de druppel zijn geweest van meerdere incidenten. En het was geen geheim dat Ive en Forstall niet met elkaar door 1 deur konden. Ook typisch dat Mansfield eerst weg wilde en toen Forstall weg ging hij ineens nog een paar jaar wilde blijven :P .

Windows Phone vind ik ook lang zo slecht nog niet. Alleen op een desktop vind ik die tiles dan weer totaal niet fijn. Microsoft moet het gewoon zoals Apple gescheiden houden. Windows7-achtig op de desktop en Metro op phones/tablets.
  zaterdag 23 maart 2013 @ 13:10:05 #289
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_124405549
Even een vraagje van een apple-noob hier. Ik heb hier op mijn windows pc een videobestandje staan (.mp4). Hoe krijg ik die het makkelijkst in een keynote presentatie op een iPad?
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_124406122
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 13:10 schreef BrainOverfloW het volgende:
Even een vraagje van een apple-noob hier. Ik heb hier op mijn windows pc een videobestandje staan (.mp4). Hoe krijg ik die het makkelijkst in een keynote presentatie op een iPad?
Ben benieuwd of je in Keynote for iOS überhaupt videobestanden kunt importeren zonder Keynote op een Mac te hebben.
  zaterdag 23 maart 2013 @ 14:01:05 #291
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_124407039
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 13:29 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Ben benieuwd of je in Keynote for iOS überhaupt videobestanden kunt importeren zonder Keynote op een Mac te hebben.
Video's die gemaakt zijn met de camera in de iPad zijn wel in te voegen via de iPad zelf.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_124407465
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 14:01 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Video's die gemaakt zijn met de camera in de iPad zijn wel in te voegen via de iPad zelf.
Hmm, geen idee. Ga over een paar weekjes 'n iPad halen dus dan zal ik 't wel zien :D

Kan je voorlopig dus niet helpen, hehe.
  zaterdag 23 maart 2013 @ 15:10:34 #293
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_124408703
Plannen zijn ondertussen wat gewijzigd dus heb het filmpje niet meer nodig. Toch bedankt :)
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 24 maart 2013 @ 14:05:07 #294
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_124440671
Sinds kort laat safari (6.0.3) alleen nog maar het tld in de url balk zien en niet het volledige path.

Bijvoorbeeld, boven dit topic staat nu http://forum.fok.nl. Zodra ik in de balk klik staat er http:// forum.fok. nl/topic/1942396/6/50#124408703

Is dat een setting ergens?
  zondag 24 maart 2013 @ 14:16:24 #295
230788 n8n
Pragmatisch
pi_124441161
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 14:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Sinds kort laat safari (6.0.3) alleen nog maar het tld in de url balk zien en niet het volledige path.

Bijvoorbeeld, boven dit topic staat nu http://forum.fok.nl. Zodra ik in de balk klik staat er http:// forum.fok. nl/topic/1942396/6/50#124408703

Is dat een setting ergens?


6.0.3. Heb geen instellingen gewijzigd
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 24 maart 2013 @ 14:17:36 #296
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_124441226
quote:
7s.gif Op zondag 24 maart 2013 14:16 schreef n8n het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

6.0.3. Heb geen instellingen gewijzigd
Maf. Die tekst erachter heb ik ook niet.
  zondag 24 maart 2013 @ 14:27:22 #297
230788 n8n
Pragmatisch
pi_124441659
.plist weggooien zou ik denk ik doen, wellicht zit er ergens een corruptie
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  zondag 24 maart 2013 @ 19:12:00 #298
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_124453119
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 14:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Sinds kort laat safari (6.0.3) alleen nog maar het tld in de url balk zien en niet het volledige path.

Bijvoorbeeld, boven dit topic staat nu http://forum.fok.nl. Zodra ik in de balk klik staat er http:// forum.fok. nl/topic/1942396/6/50#124408703

Is dat een setting ergens?
http://apple.stackexchang(...)-safari-location-bar ?
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 24 maart 2013 @ 20:21:57 #299
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_124456314
quote:
Zelfde probleem, maar ik heb geen nieuwe extensies geinstalleerd. Zojuist alle bestaande extenties weggeflikkerd zonder verschil.
pi_124469143
Heb m'n MBP 13' gekregen en wat is het een verademing vergeleken met een Windows laptop. Had veel sneller eentje moeten nemen. O+
''The root of suffering is attachment''
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')