nope, maar nu ik dat wel heb gedaan kom ik nog steeds op een verschil van meer dan ¤500 uit. Zat er qua toetsenbord nog verschil in ?quote:Op maandag 18 maart 2013 11:58 schreef Junkie het volgende:
Heb je ook gerekend dat bij de US prijs nog geen belasting zit.
En je hebt een duckhead nodig. (Die is ook wel goedkoper te vinden.)
Geen euro teken als het goed is. Wat betreft garantie moet je er rekening mee houden dat je maar 1 jaar fabrieksgarantie hebt. Je kan dan terecht bij alle APR's bijvoorbeeld. Maar na 1 jaar heb je gewoon pech aangezien het consumentenrecht wat hier van toepassing is niet voor de MBP geldt, want niet gekocht (bij een winkel) in NL.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:41 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
nope, maar nu ik dat wel heb gedaan kom ik nog steeds op een verschil van meer dan ¤500 uit. Zat er qua toetsenbord nog verschil in ?
In Nederland geven ze toch ook maar 1 jaar garantie of heb je dan nog een ander recht?quote:Op maandag 18 maart 2013 12:50 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Geen euro teken als het goed is. Wat betreft garantie moet je er rekening mee houden dat je maar 1 jaar fabrieksgarantie hebt. Je kan dan terecht bij alle APR's bijvoorbeeld. Maar na 1 jaar heb je gewoon pech aangezien het consumentenrecht wat hier van toepassing is niet voor de MBP geldt, want niet gekocht (bij een winkel) in NL.
In april vorig jaar is Apple gedwongen om in de hele EU hun garantietermijn naar 2 jaar te verlengen.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:53 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
In Nederland geven ze toch ook maar 1 jaar garantie of heb je dan nog een ander recht?
Hmm dat is wel het overwegen waard dan... Hoewel het veel geld blijft schelen, maar ja dan heb ik hem pas weer in de zomer... weeg weegquote:Op maandag 18 maart 2013 13:03 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
In april vorig jaar is Apple gedwongen om in de hele EU hun garantietermijn naar 2 jaar te verlengen.
Mja, het zijn zo ongeveer de enige headphones van 50 euro die van alu gemaakt zijn maar voor zover ik heb begrepen is de kabel het zwakke punt van de headset indd.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:23 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik houd het wel bij mijn Alessandro MS1i's(Maar dat is weer een heel andere soort natuurlijk). Overigens denk ik niet dat ze kunen tippen aan koptelefoons van 150 euro. Vooral niet qua bouwkwaliteit
Even een vraagje voor de iPad users. Ik heb mijn moeder een iPad aangesmeerd omdat ze een tablet wilde en iPad's over het algemeen het beste zijn voor oudere mensen volgens mij. Maar nu wil ze een tekstverwerker zoals Word voor dat ding, kan ze dan het beste Pages kopen of niet?
Mocht je meer dan [insert prijs AppleCare voor het betreffende model in NL] euro besparen in de US is het het waard om AppleCare te kopen, dan heb je 3 jaar garantie en geen gezeik.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:04 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Hmm dat is wel het overwegen waard dan... Hoewel het veel geld blijft schelen, maar ja dan heb ik hem pas weer in de zomer... weeg weeg
Mja, het zijn zo ongeveer de enige headphones van 50 euro die van alu gemaakt zijn maar voor zover ik heb begrepen is de kabel het zwakke punt van de headset indd.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:06 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik houd het wel bij mijn Alessandro MS1i's(Maar dat is weer een heel andere soort natuurlijk). Overigens denk ik niet dat ze kunen tippen aan koptelefoons van 150 euro. Vooral niet qua bouwkwaliteit
Even een vraagje voor de iPad users. Ik heb mijn moeder een iPad aangesmeerd omdat ze een tablet wilde en iPad's over het algemeen het beste zijn voor oudere mensen volgens mij. Maar nu wil ze een tekstverwerker zoals Word voor dat ding, kan ze dan het beste Pages kopen of niet?
En als je als consument bij 2.5 jaar gaat dreigen met rechtsbijstand dan gaan veel bedrijven nog wel overstag hoorquote:Op maandag 18 maart 2013 13:03 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
In april vorig jaar is Apple gedwongen om in de hele EU hun garantietermijn naar 2 jaar te verlengen.
In theorie wel, maar in de praktijk misschien niet. Test het uit zou ik zeggen.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:06 schreef Qwea het volgende:
Ik ga vast een domme vraag stellen.
Ik heb deze : http://support.apple.com/kb/sp619
Early 2011 model van macbook pro. Nu staat er, 2.0 usb poorten, up to 420 mbps op mijn 3.0 usb stickje staat up to 80 mbps. Haalt mijn usbpoort het max dan uit mijn usbstick? m.a.w, ik heb geen 3.0 poort nodig?
Ja daar twijfel ik dus over. Want ik heb net een 3.0 32GB voor 25 euro gehaald maar als die toch niet zo hoog kan vanwege mijn usbpoorten kan ik net zo goed een 64GB voor 5 euro meer halenquote:Op maandag 18 maart 2013 18:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
In theorie wel, maar in de praktijk misschien niet. Test het uit zou ik zeggen.
Ik zou dat laatste doen. 80mb/s is traag, ook voor USB 3.0. Dan haal je een maximum snelheid van 10MB/s.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja daar twijfel ik dus over. Want ik heb net een 3.0 32GB voor 25 euro gehaald maar als die toch niet zo hoog kan vanwege mijn usbpoorten kan ik net zo goed een 64GB voor 5 euro meer halen(2.0)
Bedankt voor je input!quote:Op maandag 18 maart 2013 18:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zou dat laatste doen. 80mb/s is traag, ook voor USB 3.0. Dan haal je een maximum snelheid van 10MB/s.
Zelfs met mijn USB 2.0 gaat het sneller. Daar haal ik soms snelheden van 20MB's.
windows?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:49 schreef Dimens het volgende:
Toevallig op dit moment een film aan het overzetten. Mijn snelheid;
[ afbeelding ]
Deze doet het prima hier...quote:Op maandag 18 maart 2013 22:50 schreef DenS het volgende:
Ben op zoek naar een goedkope mini DP naar hdmi kabel. Iemand tips?
haal een snelle sd-kaart, dan is het snelheidslimiet die van de kaart als de lezer intern niet via usb (2) is aangeslotenquote:Op maandag 18 maart 2013 22:49 schreef Dimens het volgende:
Toevallig op dit moment een film aan het overzetten. Mijn snelheid;
[ afbeelding ]
Dat is die volgens mij vrijwel altijd wel... (kaart-lezer intern via usb aangesloten dus)quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:36 schreef n8n het volgende:
[..]
haal een snelle sd-kaart, dan is het snelheidslimiet die van de kaart als de lezer intern niet via usb (2) is aangesloten
bij macbook pro vanaf 2011 sowieso nietquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:23 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Dat is die volgens mij vrijwel altijd wel... (kaart-lezer intern via usb aangesloten dus)
iPad mini niet iets? Kost maar 335 euro en kan zeker nog een heel tijdje vooruit. Bovendien heb je zo ook nog fabrieksgarantie, wat je met een oudere niet hebtquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:08 schreef Iwanius het volgende:
Een vraag:
Ik zoek voor een 15 jarige zo een beetje de goedkoopste iPad die er is en die de komende 3 jaar minimaal kan meegaan. Het is voor school en weinig zin de volle mep te betalen voor een hele nieuwe daar zij al genoeg mooie dingen nieuw krijgt.
Daarbij wil ik weten wat de minimale OS is waarmee een iPad 1 of desnoods 2 en later synchroniseert,zo kom je dan ook uit op welk Mac je minimaal moet hebben om met de iPad te laten werken.
Iemand?
http://support.apple.com/kb/ht3553#4quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:08 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Oh nee? Hoe zijn die dan aangesloten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |