windows?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:49 schreef Dimens het volgende:
Toevallig op dit moment een film aan het overzetten. Mijn snelheid;
[ afbeelding ]
Deze doet het prima hier...quote:Op maandag 18 maart 2013 22:50 schreef DenS het volgende:
Ben op zoek naar een goedkope mini DP naar hdmi kabel. Iemand tips?
haal een snelle sd-kaart, dan is het snelheidslimiet die van de kaart als de lezer intern niet via usb (2) is aangeslotenquote:Op maandag 18 maart 2013 22:49 schreef Dimens het volgende:
Toevallig op dit moment een film aan het overzetten. Mijn snelheid;
[ afbeelding ]
Dat is die volgens mij vrijwel altijd wel... (kaart-lezer intern via usb aangesloten dus)quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:36 schreef n8n het volgende:
[..]
haal een snelle sd-kaart, dan is het snelheidslimiet die van de kaart als de lezer intern niet via usb (2) is aangesloten
bij macbook pro vanaf 2011 sowieso nietquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:23 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Dat is die volgens mij vrijwel altijd wel... (kaart-lezer intern via usb aangesloten dus)
iPad mini niet iets? Kost maar 335 euro en kan zeker nog een heel tijdje vooruit. Bovendien heb je zo ook nog fabrieksgarantie, wat je met een oudere niet hebtquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:08 schreef Iwanius het volgende:
Een vraag:
Ik zoek voor een 15 jarige zo een beetje de goedkoopste iPad die er is en die de komende 3 jaar minimaal kan meegaan. Het is voor school en weinig zin de volle mep te betalen voor een hele nieuwe daar zij al genoeg mooie dingen nieuw krijgt.
Daarbij wil ik weten wat de minimale OS is waarmee een iPad 1 of desnoods 2 en later synchroniseert,zo kom je dan ook uit op welk Mac je minimaal moet hebben om met de iPad te laten werken.
Iemand?
http://support.apple.com/kb/ht3553#4quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:08 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Oh nee? Hoe zijn die dan aangesloten?
Ja.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:15 schreef mega-worstje het volgende:
Hey, ben ik weer met m'n vragen![]()
Sorry dat ik jullie er zo mee dood gooi, weten jullie misschien of elke docent op het voortgezet onderwijs korting krijgt bij Apple. Ik kan het namelijk niet op de site van Apple vinden, of ergens anders. Heeft een van jullie misschien ervaring hiermee?
groetjens.
Ah jaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:38 schreef n8n het volgende:
[..]
http://support.apple.com/kb/ht3553#4
PCIe
Ik zou idd ook voor de mini gaan, heb de ipad1 en sinds een paar weekjes de mini en die is zoveel handzamer, ideaal formaat. En goedkoper natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:12 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
iPad mini niet iets? Kost maar 335 euro en kan zeker nog een heel tijdje vooruit. Bovendien heb je zo ook nog fabrieksgarantie, wat je met een oudere niet hebt
kan standaardquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:28 schreef dotKoen het volgende:
Op mijn werk hebben we netwerkprinters. Wat is het beste programma om vanaf mijn iPad op die netwerkprinters te printen?
http://www.pcworld.com/ar(...)_to_any_printer.htmlquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:34 schreef dotKoen het volgende:
Nee, dat kan alleen met AirPrint-enabled printers, voor zover ik weet. Dat zijn ze niet.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:27 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Kijk eens even of hier iets tussenstaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |