abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123869294
quote:
14s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:35 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Die van mij is nu bijna 4,5 jaar oud, maar draait nog als een zonnetje. Ooit eens een stervende HDD laten vervangen die toen 320GB was, meteen 1TB van Samsung in laten zetten. Ook nog eens een scherm laten vervangen wat ingebrand was (aanschaf AppleCare meteen terugverdiend :') ) maar verder werkt 'ie top en kan deze machine nog prima met zijn tijd mee.
De mijne had na 4 jaar nog geen problemen gehad, ook geen stof achter het scherm o.i.d. (wat helaas vaak voorkomt bij 2007+ iMacs)

Ik zou 'm best wel graag terug willen, maar ik moet mobiel zijn ;(
pi_123869323
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Volgens mij is het een shared memory GPU in die macbook dus zou iets kunnen verbeteren.
Nee, ik geloof niet dat die de Intel videochip hadden maar de GeForce 9400M.

Ah, wist niet dat de GeForce gedeeld geheugen had :P
pi_123869358
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Volgens mij is het een shared memory GPU in die macbook dus zou iets kunnen verbeteren.
quote:
This model has a NVIDIA GeForce 9400M that shares memory with the system.
Inderdaad, dus dan verbetert dat hopelijk ook. Kan ik misschien mijn studententijd nog uitzingen met dit ding, ik zie het echt niet zitten een normale laptop te kopen :@
pi_123869448
quote:
7s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:38 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

De mijne had na 4 jaar nog geen problemen gehad, ook geen stof achter het scherm o.i.d. (wat helaas vaak voorkomt bij 2007+ iMacs)

Ik zou 'm best wel graag terug willen, maar ik moet mobiel zijn ;(
Stof achter het scherm heb ik nog nooit last van gehad gelukkig. Maar ik moet zeggen dat ik wel graag naar een MB zou willen, alleen al om de flexibiliteit. En dan een scherm op m'n bureau voor de desktop ervaring.
pi_123869473
quote:
2s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:42 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Stof achter het scherm heb ik nog nooit last van gehad gelukkig. Maar ik moet zeggen dat ik wel graag naar een MB zou willen, alleen al om de flexibiliteit. En dan een scherm op m'n bureau voor de desktop ervaring.
Dat heb ik dus nu, maar ik mis de simpliciteit van de iMac wel. En dat design... :9~ :'(
pi_123869847
Ik heb me laatst in een Apple Store zitten vergapen aan zo'n losse trackpad voor een iMac :9~ Erg fijn.

Ik heb zelf een externe muis, nog zo eentje:

Die is niet zo heel fijn, maar volgens mij zitten de originele batterijen er nog steeds in terwijl ik hem vrij regelmatig gebruik.
pi_123869898
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:51 schreef Viezze het volgende:
Ik heb me laatst in een Apple Store zitten vergapen aan zo'n losse trackpad voor een iMac :9~ Erg fijn.

Ik heb zelf een externe muis, nog zo eentje:
[ afbeelding ]
Die is niet zo heel fijn, maar volgens mij zitten de originele batterijen er nog steeds in terwijl ik hem vrij regelmatig gebruik.
Vind je de Magic Mouse niks?
pi_123869970
quote:
7s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:52 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Vind je de Magic Mouse niks?
Die 'nieuwe' bedoel je? Nooit echt goed gebruikt, mocht ik in de toekomst voor een iMac gaan zou ik die ook wel goed testen. Vind 70 euro voor een muis ook wel een beetje gek zolang deze het nog prima doet.
pi_123870086
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:53 schreef Viezze het volgende:

[..]

Die 'nieuwe' bedoel je? Nooit echt goed gebruikt, mocht ik in de toekomst voor een iMac gaan zou ik die ook wel goed testen. Vind 70 euro voor een muis ook wel een beetje gek zolang deze het nog prima doet.
Klopt, maar ook als je voor een MacBook gaat zou ik 'm overwegen. Soms vind ik het namelijk erg irritant om constant met het trackpad te werken (hoe goed 'ie ook is), vooral met detailwerk als Photoshop o.i.d. En het scrollen / swipen werkt gewoon super.
pi_123870130
Ja eens, ik erger me vooral aan iets selecteren met een trackpad. Maar hij werkt wel erg lekker verder, en die twee keer per jaar dat ik Photoshop gebruik koppel ik wel een ouderwetse muis aan :P
  maandag 11 maart 2013 @ 10:27:45 #111
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_123901835
Buuuh, ik twijfel hard voor mijn "dock" voor mijn Macbook Air 13"

Heb nu:
http://store.apple.com/us(...)vator-stand?fnode=54

Wil richting:
http://store.apple.com/us/product/H4649ZM/A?fnode=54

Of zoiets...

http://hengedocks.com/order_HD01VB13MBA.php

Lastig!

Zet thuis mijn Air altijd aan toetsenbord/muis/boxen en monitor...
  maandag 11 maart 2013 @ 10:33:48 #112
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_123901987
quote:
2s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:27 schreef Saninl het volgende:
Buuuh, ik twijfel hard voor mijn "dock" voor mijn Macbook Air 13"

Heb nu:
http://store.apple.com/us(...)vator-stand?fnode=54
[ afbeelding ]

Wil richting:
http://store.apple.com/us/product/H4649ZM/A?fnode=54
[ afbeelding ]

Of zoiets...

http://hengedocks.com/order_HD01VB13MBA.php
[ afbeelding ]

Lastig!

Zet thuis mijn Air altijd aan toetsenbord/muis/boxen en monitor...
Wil je clamshell werken want die dock die je nu hebt is een ander soort opstelling qua werken.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  maandag 11 maart 2013 @ 10:40:23 #113
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_123902152
quote:
14s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:33 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Wil je clamshell werken want die dock die je nu hebt is een ander soort opstelling qua werken.
Klopt. Maar gebruik nooit dat "tweede scherm".
Dus vandaar mijn keuze voor een ander soort dock zeg maar :)
  maandag 11 maart 2013 @ 11:19:23 #114
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_123903394
Hier op kantoor die TwelveSouth, werkt prima.
pi_123904393
Ik zou niet gaan investeren in zo'n Hengedock als er geen Thunderbolt in zit eigenlijk..
  maandag 11 maart 2013 @ 12:04:49 #116
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_123905082
Mijn bureau heeft een kastje eronder met een ruimte tussen de bovenkant van het kastje en het bureaublad. Daar ligt mijn MacBook prima. Die 4 kabels (MagSafe, mini Displayport-DVI, USB-hub en 3.5mm audio) in en uitpluggen stoort me niet echt.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_123905380
M'n HD is bijna vol. Dit klopt voor m'n gevoel totaal niet met wat er aan materiaal op dat ding staat. Denk dus dat dit komt doordat muziek,foto's, films etc al snel paar keer wordt gekopieerd door itunes e.d. Hoe kan ik zien wat de grootste ruimtevreters zijn?
pi_123905595
quote:
5s.gif Op maandag 11 maart 2013 12:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
M'n HD is bijna vol. Dit klopt voor m'n gevoel totaal niet met wat er aan materiaal op dat ding staat. Denk dus dat dit komt doordat muziek,foto's, films etc al snel paar keer wordt gekopieerd door itunes e.d. Hoe kan ik zien wat de grootste ruimtevreters zijn?
Deze app werkt daar goed voor.

http://www.derlien.com/screenshots/index.html
pi_123905658
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 12:18 schreef nelisb het volgende:

[..]

Deze app werkt daar goed voor.

http://www.derlien.com/screenshots/index.html
Dank :)
  maandag 11 maart 2013 @ 12:39:25 #120
141482 Q.
JurassiQ
pi_123906428
quote:
14s.gif Op maandag 11 maart 2013 12:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Dank :)
Zorg wel dat je de universal versie neemt anders werkt ie niet op Intel:

http://www.derlien.com/dixforum/viewtopic.php?t=62
For great justice!
pi_123906519
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2013 12:39 schreef Q. het volgende:

[..]

Zorg wel dat je de universal versie neemt anders werkt ie niet op Intel:

http://www.derlien.com/dixforum/viewtopic.php?t=62
Ik had gewoon de bovenste van de download pagina gekozen en die leek het te doen. Nu ook maar even die universal proberen.

Een paar series downloaden en volgen blijkt toch wat meer ruimte in te nemen dan ik had verwacht :')
pi_123908995
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 13:36 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

[..]

Hoe kan je die vraag nou beantwoorden zonder het product te hebben gezien? Ik heb trouwens geen flauw idee over welk filmpje je het hebt.

Wel bij de les blijven als je in een Apple #SC bent. :6 En voor de goede orde: Het filmpje is maar wishful thinking/fake.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2013 13:43:25 ]
pi_123909999
Hoi FOK!kertjes, hopelijk kan iemand me helpen. Ik mag voor m'n verjaardag een iPhone 5 of een iPad kiezen (heel misschien een MacBook Pro). Nou weet ik niet wat handiger is, een iPad of een Pro? Ik heb al een iPhone 4, hij is +- 2,5 jaar oud, maar doet het nog steeds goed en heeft ook geen krassen o.i.d., dus ik vind een iPhone 5 al minder aantrekkelijk dan een iPad/laptop.
Nou heb ik ook gehoord dat de iPad 5(?) deze maand uitkomt, dus misschien dat die beter is dan de vorige, I don't know.

Hopelijk weet iemand raad. O+
''The root of suffering is attachment''
pi_123910055
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 14:05 schreef BestIEverHad het volgende:
Hoi FOK!kertjes, hopelijk kan iemand me helpen. Ik mag voor m'n verjaardag een iPhone 5 of een iPad kiezen (heel misschien een MacBook Pro). Nou weet ik niet wat handiger is, een iPad of een Pro? Ik heb al een iPhone 4, hij is +- 2,5 jaar oud, maar doet het nog steeds goed en heeft ook geen krassen o.i.d., dus ik vind een iPhone 5 al minder aantrekkelijk dan een iPad/laptop.
Nou heb ik ook gehoord dat de iPad 5(?) deze maand uitkomt, dus misschien dat die beter is dan de vorige, I don't know.

Hopelijk weet iemand raad. O+
Wat wil je ermee gaan doen?
pi_123910083
quote:
2s.gif Op maandag 11 maart 2013 14:06 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Gewoon, vanalles eigenlijk. Wil het gebruiken voor school, maar ook films/series erop kijken en muziek erop zetten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_123912506
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 14:07 schreef BestIEverHad het volgende:

[..]

Gewoon, vanalles eigenlijk. Wil het gebruiken voor school, maar ook films/series erop kijken en muziek erop zetten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je een computer hebt die je naast je iPad kan gebruiken, dan is een iPad nog wel te overwegen met de dingen die jij wilt doen. Wil je de iPad als vervanger van de computer gebruiken, niet doen. Dan loop je vroeg of laat tegen de beperkingen aan.

Voor de iPad heb je verschillende Office achtige apps. Ik gebruik zelf Pages en Keynote die beiden compitabel zijn met Office bestanden, maar echt heel handig is dit niet i.c.m. die bestanden. Je krijgt soms toch layout foutjes en dergelijke, dingen die niet goed geconverteerd worden.

Ga je bijvoorbeeld films willen downloaden, cd's importeren en dergelijke, dan gaat het lastig worden met een iPad. Grote projectverslagen voor school op een iPad maken is ook niet echt heel praktisch naar mijn mening. Vooral niet als je dingen in projectgroepen moet maken. En ik spreek dan uit ervaring..
pi_123912660
N.a.v. 'discussie' gisteren hier zojuist 2 x 4GB geheugen gekocht. Nu alleen nog even zo'n kleine kruiskop opsnorren want die heb ik niet ;(
pi_123912862
Ik wil jullie mijn reparatie ervaring niet onthouden.

Ik dus met mijn adapter + aankoopsbon naar R'dam. Moest daar toch zijn en dus geen zin in trip in AMS, aangezien Gebraden_Wombat het ook gelukt was in DH.

Anyways, zaak 1. Heel gezeik over het feit dat ik ook m'n Macbook mee had moeten nemen. Hij wilde hem eerst testen. Blahdieblah. Hij kon niet helpen, blahdieblah. Nog meer gezeik waar mijn oren van klapperden. O.a. dat je het eerste jaar geen garantie zou hebben op je accu/batterij. Nou hoor eens, dat is gewoon de wet. Nou ja, hele discussie verder, die gozer vet pissed, ik denk... wtf?! :? Ik ken m'n rechten. Zijn idee was dat ik doordeweeks nog ff langs zou gaan en dan mocht iemand van hen beslissen of het wel echt een garantie geval was of niet. Hij deed het immers nu. Ja, douche, ik zei toch dat hij het soms wel en soms niet deed. :r

R'dam heeft echter ook nog een andere zaak van een andere keten. Ik naar Zaak 2. Netjes verteld dat adapter sporadisch niet deed maar meestal wel. Zaak 2 netjes mij vragen om mijn aankoopsbon. Formulier uitgeprint waar Apple telefonisch het over had (Consumentenrecht ipv garantie 1 jaar). Boeltje ingevuld, hij alles uitgeprint voor mij als bewijs dat het gerepareerd zou worden. Ik vragen of ik evt. daar voor moest betalen, nee hoor, hij verwachtte dat het een garantie geval zou zijn.

Was nog niet thuis of ik kreeg al een SMS met reparatie nummer en heb ook al e-mail gehad dat hij opgestuurd is. ^O^

Partner stond echt zo te kijken: :? Die vroeg zich af waarom er zoveel verschil was en dat hij dus never nooit meer naar Zaak 1 gaat met me. OK dan.
pi_123913169
Welke winkels waren dat dan?
pi_123913471
quote:
2s.gif Op maandag 11 maart 2013 15:15 schreef no1uknow het volgende:
Welke winkels waren dat dan?
Ik heb specifiek Zaak 1 en Zaak 2 gebruikt omdat ik niet van online naming en shaming hou.
Je hebt zo een DM.
  maandag 11 maart 2013 @ 15:30:36 #131
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_123913745
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 15:22 schreef kahlie het volgende:

[..]

Ik heb specifiek Zaak 1 en Zaak 2 gebruikt omdat ik niet van online naming en shaming hou.
Je hebt zo een DM.
Je kunt iig Zaak2 wel noemen om deze wat positieve reclame te geven? ;)

Ik heb er geen belang in omdat ik nooit in omgeving R'dam kom, maar wel netjes toch?

Ik had persoonlijke beide zaken wel genoemd :')
pi_123914052
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 15:30 schreef Saninl het volgende:

[..]

Je kunt iig Zaak2 wel noemen om deze wat positieve reclame te geven? ;)

Ik heb er geen belang in omdat ik nooit in omgeving R'dam kom, maar wel netjes toch?

Ik had persoonlijke beide zaken wel genoemd :')

Daar had ik nog niet aan gedacht.
Ik wacht nog even netjes totdat alles afgehandeld is en dan horen jullie het gelijk ;)
  maandag 11 maart 2013 @ 15:51:51 #133
383757 fortunafan
Feyenoord Rotterdam!
pi_123914526
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 15:39 schreef kahlie het volgende:

[..]

Daar had ik nog niet aan gedacht.
Ik wacht nog even netjes totdat alles afgehandeld is en dan horen jullie het gelijk ;)
Welke twee zaken? Stuur even dm/pm ben weekelijks in rotterdam.
met sportieve groet,
fortunafan.
pi_123926314
quote:
2s.gif Op maandag 11 maart 2013 15:01 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Als je een computer hebt die je naast je iPad kan gebruiken, dan is een iPad nog wel te overwegen met de dingen die jij wilt doen. Wil je de iPad als vervanger van de computer gebruiken, niet doen. Dan loop je vroeg of laat tegen de beperkingen aan.

Voor de iPad heb je verschillende Office achtige apps. Ik gebruik zelf Pages en Keynote die beiden compitabel zijn met Office bestanden, maar echt heel handig is dit niet i.c.m. die bestanden. Je krijgt soms toch layout foutjes en dergelijke, dingen die niet goed geconverteerd worden.

Ga je bijvoorbeeld films willen downloaden, cd's importeren en dergelijke, dan gaat het lastig worden met een iPad. Grote projectverslagen voor school op een iPad maken is ook niet echt heel praktisch naar mijn mening. Vooral niet als je dingen in projectgroepen moet maken. En ik spreek dan uit ervaring..
Dankjewel voor je hulpvolle reactie. :*
Je hebt inderdaad gelijk, een iPad is niet erg handig als je projecten wil maken of verslagen wil schrijven. Dacht dat het wel kon, maar denk toch maar dat ik voor een MacBook Pro ga. Is ook fijner in gebruik, denk ik. Maar weet niet welke beter is, een gewone Pro of Air?
pi_123926555
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2013 20:02 schreef BestIEverHad het volgende:

[..]

Dankjewel voor je hulpvolle reactie. :*
Je hebt inderdaad gelijk, een iPad is niet erg handig als je projecten wil maken of verslagen wil schrijven. Dacht dat het wel kon, maar denk toch maar dat ik voor een MacBook Pro ga. Is ook fijner in gebruik, denk ik. Maar weet niet welke beter is, een gewone Pro of Air?
De Air is prima voor de dingen die jij er mee doet en nog lichter ook, wel handig als je 'm mee neemt naar school enzo. Behalve als je heel veel met cd's en dvd's bezig bent, dan misschien toch maar een Pro.
  maandag 11 maart 2013 @ 21:07:21 #136
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_123931049
quote:
2s.gif Op maandag 11 maart 2013 20:05 schreef no1uknow het volgende:

[..]

De Air is prima voor de dingen die jij er mee doet en nog lichter ook, wel handig als je 'm mee neemt naar school enzo. Behalve als je heel veel met cd's en dvd's bezig bent, dan misschien toch maar een Pro.
Of nog upgrade mogelijkheden wil hebben, dan is een pro (niet retina) ook aan te bevelen.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  woensdag 13 maart 2013 @ 17:10:57 #137
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_124011771
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 15:45 schreef Saninl het volgende:
Iemand ervaring met als desktop-toetsenbord een bluetooth toetsenbord van Apple?

Ik heb nu thuis een USB toetsenbord, waar meer ruimte is voor functie-keys en numpad + pijltjestoetsen.

Maar misschien wil ik hem vervangen met een bluetooth-toetsenbord? Op mijn Air werk ik wel met de indeling zoals het keyboard met bluetooth, maar is dit voor het grote typewerk ook handig?

Iemand ervaring?
Niemand?
pi_124011979
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 17:10 schreef Saninl het volgende:

[..]

Niemand?
Ik snap nog niet precies wat je nou van ons wilt weten.
De indeling is precies hetzelfde als op je laptop. Kun je daar fatsoenlijk mee typen? Nou, dan werkt dat met het bluetooth Apple toetsenbord ook. Kun je daar niet fatsoenlijk mee overweg? Dan wordt het er ook niet beter op.

Ik ben er erg tevreden mee, juist omdat de indeling exact gelijk is. Qua toetsenbord layout hoef ik dus niet steeds weer te wennen afhankelijk van of ik alleen achter m'n laptop zit onderweg ergens, of op m'n werk met extern scherm, extern toetsenbord en magic touchpad.
pi_124012163

Voor straks in een htpc. Ik heb liever plex dan xbmc dus voorlopig probeer ik het op deze manier, vooral omdat ik te arm ben voor een mac mini.

So far so good, al moet er nog een andere videokaart in met hdmi. Wordt nog leuk met drivers. Verder is het een oudje, P4 met op dit moment 1GB DDR2 ram en een pata schijf. Moet nog veranderd worden naar 2gb+ en sata, allemaal in een nette behuizing.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_124012875
Dat scherm doet me denken aan wat ik de laatste keer te zien kreeg bij het installeren van OS-X:

Uhm, hoelang gaat dat nog duren? :D _O-
pi_124025069
Vandaag een nieuwe werklaptop 'gekregen'. 13 inch MacBook air :D
Thou shalt not worship pop idols or follow lost prophets.
  woensdag 13 maart 2013 @ 21:48:00 #142
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_124027383
quote:
2s.gif Op maandag 11 maart 2013 14:06 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Sowieso een Macbook Pro. En als je dan toch een iPad wil verpats je gewoon je Macbook Pro en koop je een iPad en iPhone 5 en houd je nog geld over ook. :')
  woensdag 13 maart 2013 @ 22:21:14 #143
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_124029869
Ik heb een iPad en een iPhone sinds kort, maar ik kan echt totaal niet overweg met iTunes. Ik heb wat liedjes die ik op m'n iPhone wil hebben, maar hij wil maar niet synchroniseren. Dat kan toch gewoon met MP3'tjes? Althans, dat heeft hij eerder wel gedaan :{

En kan iemand me even uitleggen hoe ik iCloud goed opzet? Ik voel me echt 85, dat dit me niet lukt :{
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_124029954
quote:
5s.gif Op woensdag 13 maart 2013 22:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik heb een iPad en een iPhone sinds kort, maar ik kan echt totaal niet overweg met iTunes. Ik heb wat liedjes die ik op m'n iPhone wil hebben, maar hij wil maar niet synchroniseren. Dat kan toch gewoon met MP3'tjes? Althans, dat heeft hij eerder wel gedaan :{

En kan iemand me even uitleggen hoe ik iCloud goed opzet? Ik voel me echt 85, dat dit me niet lukt :{
Ja dat kan.

Opzetten als in? Is erg straight forward namelijk :P
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
  woensdag 13 maart 2013 @ 22:35:47 #145
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_124030895
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2013 22:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Ja dat kan.

Opzetten als in? Is erg straight forward namelijk :P
Ik moest de nummers blijkbaar nog een keer aanvinken bij het syncen, niet alleen in het iTunes-gedeelte. Irritant.

Waar is iCloud in eerste instantie nou eigenlijk vooral nuttig voor?
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_124032337
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 22:35 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Ik moest de nummers blijkbaar nog een keer aanvinken bij het syncen, niet alleen in het iTunes-gedeelte. Irritant.

Voor dit soort mensen; DIG / Alle contacten verdwenen van telefoon
  woensdag 13 maart 2013 @ 23:23:34 #147
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_124033685
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 17:15 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:

[..]

Ik snap nog niet precies wat je nou van ons wilt weten.
De indeling is precies hetzelfde als op je laptop. Kun je daar fatsoenlijk mee typen? Nou, dan werkt dat met het bluetooth Apple toetsenbord ook. Kun je daar niet fatsoenlijk mee overweg? Dan wordt het er ook niet beter op.

Ik ben er erg tevreden mee, juist omdat de indeling exact gelijk is. Qua toetsenbord layout hoef ik dus niet steeds weer te wennen afhankelijk van of ik alleen achter m'n laptop zit onderweg ergens, of op m'n werk met extern scherm, extern toetsenbord en magic touchpad.
Ik wil inderdaad een mening zoals die van jou horen!

Ik denk dat ik misschien last ga hebben bij het typen van lange verslagen van de compacte indeling en bij (minimale) "games" van de pijltjestoetsen...

Het draadloze toetsenbord is toch compacter gebouwd...

Twijfel, twijfel...
  donderdag 14 maart 2013 @ 00:14:13 #148
300718 Kenju
Say It!!??
pi_124035647
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 23:23 schreef Saninl het volgende:

[..]

Ik wil inderdaad een mening zoals die van jou horen!

Ik denk dat ik misschien last ga hebben bij het typen van lange verslagen van de compacte indeling en bij (minimale) "games" van de pijltjestoetsen...

Het draadloze toetsenbord is toch compacter gebouwd...

Twijfel, twijfel...
Gebruik je het op een desktop en wil je serieus kunnen typen, dan kun je beter ook een serieus toetsenbord kopen met mechanische switches naar jouw voorkeur. Zat merken die dit soort toetsenborden maken maken ook een Apple editie.

quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 17:18 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[ afbeelding ]

Voor straks in een htpc. Ik heb liever plex dan xbmc dus voorlopig probeer ik het op deze manier, vooral omdat ik te arm ben voor een mac mini.

So far so good, al moet er nog een andere videokaart in met hdmi. Wordt nog leuk met drivers. Verder is het een oudje, P4 met op dit moment 1GB DDR2 ram en een pata schijf. Moet nog veranderd worden naar 2gb+ en sata, allemaal in een nette behuizing.
Is natuurlijk OSX om het OSX. Heb het zelf ook wel eens gedaan. Maar uiteindelijk gewoon voor een Linux-distro gekozen vanwege de zekerheid van het makkelijke ondersteunen van alle drivers mocht ik wat willen aanpassen. Verder draait het natuurlijk lichter.

Ideale HTPC-kaart is overigens de HD5450. AMD is sowieso the way to go voor een HTPC. Werkt ook prima in een Hackintosh built.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_124038424
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 22:35 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

iCloud gebruik ik grotendeels voor backups. Hij slaat contacten op, en maakt hele reservekopieen voor als je een keer moet updaten/herstellen. Ook kan je foto's sharen, als jij dus een foto op je iPhone maakt, gaat 'ie automatisch ook naar je PC of andere iDevices
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
  donderdag 14 maart 2013 @ 08:59:00 #150
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_124039091
Ridiculous Fishing is uit! Grappig spelletje.

https://itunes.apple.com/(...)31815?l=nl&ls=1&mt=8
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')