okkiequote:
OOOOOHHHHquote:Op maandag 4 maart 2013 18:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Geen idee
En zonder economie.
Ik heb wiskunde gehad tot en met de derde, en economie alleen in de tweede![]()
oke zal welquote:Op maandag 4 maart 2013 18:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Bitcoins hebben geen last van inflatie omdat er een maximum aan het aantal bitcoins is.
dan loop ik naar huis en haal ik vijftig centquote:Op maandag 4 maart 2013 18:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee maar je moet er wel van weten anders sta je bij de bakker met 1,50 terwijl het brood opeens 2 euro geworden is
True. Basiseconomie hoort iedereen ook gewoon te weten imo.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:15 schreef promisionxexposed het volgende:
Economie vind ik makkelijker dan wiskunde though
Ik ook, maar dat is hoofdzakelijk omdat economie ook veel redeneren is en ik nooit huiswerk maak voor wiskundequote:Op maandag 4 maart 2013 18:15 schreef promisionxexposed het volgende:
Hahaha preciesquote:Op maandag 4 maart 2013 18:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat is hoofdzakelijk omdat economie ook veel redeneren is en ik nooit huiswerk maak voor wiskunde
Ja gelukkig welquote:Op maandag 4 maart 2013 18:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
okkie
[..]
OOOOOHHHH
Oja Havo CM mag dat he
Wat dan?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:17 schreef JRRY het volgende:
Economie is bij mij niet veel anders dan een extreem moeilijke versie van het makkelijkste van wiskunde
Kun je niet van iedereen verwachten. De laatste keer dat ik economie deed was ik 13/14 en ik bakte er niks vanquote:Op maandag 4 maart 2013 18:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True. Basiseconomie hoort iedereen ook gewoon te weten imo.
Problem?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:17 schreef JRRY het volgende:
Economie is bij mij niet veel anders dan een extreem makkelijke versie van het makkelijkste van wiskunde
is het ookquote:Op maandag 4 maart 2013 18:15 schreef promisionxexposed het volgende:
ja je moet wel weten wat er om e heen gaande is in de wereldquote:Op maandag 4 maart 2013 18:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True. Basiseconomie hoort iedereen ook gewoon te weten imo.
roemer has itquote:Op maandag 4 maart 2013 18:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dat ik nog geen roemer heb gezien
[ afbeelding ]
Vervelende balansen berekenen, Breakeven - punten berekenen. BEREKENEN BEREKENEN BEREKENEN.quote:
Ja, waarom denk je dat ze dat al in de tweede klas geven? en niet bijvoorbeeld pas optioneel in de bovenbouw? Het is gewoon iets wat iedereen hoort te weten. Net als basis-Nederlands en rekenen/wiskunde.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Kun je niet van iedereen verwachten. De laatste keer dat ik economie deed was ik 13/14 en ik bakte er niks van
jaquote:Op maandag 4 maart 2013 18:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
Vervelende balansen berekenen, Breakeven - punten berekenen. BEREKENEN BEREKENEN BEREKENEN.
En bij breakeven denk ik hieraan
Doe mij maar 1.000.000 break-even sommen, mag jij voor mij optimaliserenquote:Op maandag 4 maart 2013 18:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
Vervelende balansen berekenen, Breakeven - punten berekenen. BEREKENEN BEREKENEN BEREKENEN.
En bij breakeven denk ik hieraan
Ja dan zoek ik het dan wel op.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, waarom denk je dat ze dat al in de tweede klas geven? en niet bijvoorbeeld pas optioneel in de bovenbouw? Het is gewoon iets wat iedereen hoort te weten. Net als basis-Nederlands en rekenen/wiskunde.
Als je straks bij wijze van spreken 25 bent, en je weet niet wat inflatie is en wat het verschil is tussen bruto en netto. en weet ik veel wat. Ja dat is toch wel beetje jammer dan. Heb je bij veel dingen nog nodig.
Wat is optimaliseren als ik vragen mag?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:19 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Doe mij maar 1.000.000 break-even sommen, mag jij voor mij optimaliseren
Ja lekker makkelijkquote:
Andre en Beaquote:Op maandag 4 maart 2013 18:20 schreef nodig het volgende:
Hee supersof
A + B = Een prachtig koppel
Wat zijn de waardes voor A en B?
Nodig en zijn handquote:Op maandag 4 maart 2013 18:20 schreef nodig het volgende:
Hee supersof
50/50?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:20 schreef nodig het volgende:
Hee supersof
Ik wil naar de universiteit maar ik weet ook niks. Dat leer je daar welquote:Op maandag 4 maart 2013 18:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja lekker makkelijken je wil naar HBO?
Daar leer je nog niksquote:Op maandag 4 maart 2013 18:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik wil naar de universiteit maar ik weet ook niks. Dat leer je daar wel
Ja. Maar niet die kant opquote:Op maandag 4 maart 2013 18:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze konden het zich eerder niet veroorlovenquote:Op maandag 4 maart 2013 18:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En dan is er toch die vraag die de hele dag in je hoofd rondspookt.
Waarom hebben de achterburen sinds januari kerstlichtjes in hun bomen hangen?
Je punt?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee het zijn plebsquote:Op maandag 4 maart 2013 18:24 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ze konden het zich eerder niet veroorloven
wij hadden in ons vorige huis ook kerstverlichting aan het balkon hangen een paar jaarquote:Op maandag 4 maart 2013 18:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
alvast voor dit jaar kerst, hoeven ze dat niet meer te doenquote:Op maandag 4 maart 2013 18:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
onze overburen hebben nog steeds zo'n lichtgevend rendier buiten staan.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:Op maandag 4 maart 2013 18:25 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
onze overburen hebben nog steeds zo'n lichtgevend rendier buiten staan.
quote:Op maandag 4 maart 2013 18:26 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nope
Het juiste antwoord was:
A= nodig
B= supersof
Nee. Gewoon nee. Niet doen.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:26 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
http://wiskunde-uitwerkin(...)rentiaalrekening.pdf
som 37 ofzo
AAH en dat is WiA?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:26 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
http://wiskunde-uitwerkin(...)rentiaalrekening.pdf
som 37 ofzo
Welke waarde heeft de variabele nodig dan?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:26 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nope
Het juiste antwoord was:
A= nodig
B= supersof
quote:Op maandag 4 maart 2013 18:26 schreef supersof het volgende:
VA is ook leuke muziek he bij dat filmpje. van dat rope swing.
quote:Op maandag 4 maart 2013 18:28 schreef JRRY het volgende:
Ik haatte dit liedje maar nu vind ik m wel leuk
deze is wel geinig jaquote:Op maandag 4 maart 2013 18:28 schreef JRRY het volgende:
laat maar ik vind hem toch wel kutquote:Op maandag 4 maart 2013 18:28 schreef JRRY het volgende:
Ik kende hem nog niet. Maar ik vind dat liedje leukquote:Op maandag 4 maart 2013 18:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
devinsupertramp heeft altijd goede muziek in zijn video's
A= knapste man van de wereldquote:Op maandag 4 maart 2013 18:27 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Welke waarde heeft de variabele nodig dan?
En supersof?
Hou nou eens op jijquote:Op maandag 4 maart 2013 18:29 schreef nodig het volgende:
[..]
A= knapste man van de wereld
B= knapste vrouw van de wereld![]()
Ja ook leuke speech hequote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 18:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
A= knapste man van de wereld which is me.
Maar dat is toch niet te berekenenquote:Op maandag 4 maart 2013 18:29 schreef nodig het volgende:
[..]
A= knapste man van de wereld
Dol fijn jaquote:Op maandag 4 maart 2013 18:32 schreef supersof het volgende:
wow dit ziet er vet uitmaar lijkt me wel eng
Wauw als ik wist hoe het moest zou ik het doen.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:32 schreef supersof het volgende:
Tuurlijk wel de knapste man en de knapste vrouw samen maken toch een prachtig koppel? Niet alles hoeft met cijfers te gaan in een formulequote:Op maandag 4 maart 2013 18:32 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet te berekenen
Tofquote:Op maandag 4 maart 2013 18:32 schreef supersof het volgende:
quote:Op maandag 4 maart 2013 18:32 schreef supersof het volgende:
jij bent niet de knapste man mits dat bewezen wordt met een feauteauquote:Op maandag 4 maart 2013 18:33 schreef nodig het volgende:
[..]
Tuurlijk wel de knapste man en de knapste vrouw samen maken toch een prachtig koppel? Niet alles hoeft met cijfers te gaan in een formule
Water, vuur, geesten, donker, en sommige dierenquote:
geesten bestaan niet heb ik altijd gelernt.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Water, vuur, geesten, donker, en sommige dieren
quote:Op maandag 4 maart 2013 18:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Water, vuur, geesten, donker, en sommige dieren
feateau? dafuq is datquote:Op maandag 4 maart 2013 18:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij bent niet de knapste man mits dat bewezen wordt met een feauteau
ik weet niet hoe je eruit ziet dus je bent niet de mooiste man.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:45 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik heb niks te bewijzen.
Feiten zijn feiten jeweet
liefquote:Op maandag 4 maart 2013 18:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik weet niet hoe je eruit ziet dus je bent niet de mooiste man.
Had ook niet gekund want dat is tax al
Hebben jullie nou een relatie of niet?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik weet niet hoe je eruit ziet dus je bent niet de mooiste man.
Had ook niet gekund want dat is tax al
Nee het moet wel leuk blijven inderdaad, het is net een hond die moet je soms paaien met wat lekkers om hem af te richtenquote:
jij snapt hetquote:Op maandag 4 maart 2013 18:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee het moet wel leuk blijven inderdaad, het is net een hond die moet je soms paaien met wat lekkers om hem af te richten
Ik vroeg het al een keer maar toen zei 1 van jullie van niet en dat jullie alleen ''friends'' waren. Geloof ik.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je steen lag lekker hoop ik?
oh kan ik me niet meer herinneren, tax zal je wel aan het trollen geweest zijn danquote:Op maandag 4 maart 2013 18:50 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik vroeg het al een keer maar toen zei 1 van jullie van niet en dat jullie alleen ''friends'' waren. Geloof ik.
quote:Op maandag 4 maart 2013 18:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh kan ik me niet meer herinneren, tax zal je wel aan het trollen geweest zijn dan
Hoelang hebben jllie al danquote:Op maandag 4 maart 2013 18:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh kan ik me niet meer herinneren, tax zal je wel aan het trollen geweest zijn dan
Jij ookquote:
nee dat was serieusquote:Op maandag 4 maart 2013 19:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar ontmoet dus via FOK!? Of was dat ook getrolld
Dus je zag 'm op FOK! en toen dacht je: goh met hem zou ik wel eens een mcflurry willen halen?quote:
Het begon inderdaad met een flurry geloof ikquote:Op maandag 4 maart 2013 19:09 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Dus je zag 'm op FOK! en toen dacht je, goh met hem zou ik wel eens een mcflurry willen halen?
quote:Op maandag 4 maart 2013 19:09 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Dus je zag 'm op FOK! en toen dacht je: goh met hem zou ik wel eens een mcflurry willen halen?
Ik ben telepathischquote:Op maandag 4 maart 2013 19:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Het begon inderdaad met een flurry geloof ik
het was iniedergeval of een discussie over flurry's komen brengen ofzo of het ging over ratjes kijkenquote:
Voorspelbaar koppel is voorspelbaarquote:Op maandag 4 maart 2013 19:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Het begon inderdaad met een flurry geloof ik
Ja dat weet ik inmiddelsquote:Op maandag 4 maart 2013 19:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hij eet meer flurry's dan ik hoor
over een uur of wat krijg je hoogst waarschijnlijk weer een of andere reactie over een flurryquote:
`Brb, even Flurry halen''quote:Op maandag 4 maart 2013 19:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
over een uur of wat krijg je hoogst waarschijnlijk weer een of andere reactie over een flurry
Hij kan er beter blijven slapen jaquote:Op maandag 4 maart 2013 19:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
`Brb, even Flurry halen''Stopzinnetje van Tax
Niet standaard Flurry M&M nemenquote:
Ze doen ook raar met de milkshakes :Squote:
nu moet ik weer keuzes gaan maken de volgende keer welke flurry ik wil gvdquote:
Bananenshakequote:Op maandag 4 maart 2013 19:29 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ze doen ook raar met de milkshakes :S
Appel peer :S
Choco weg, en nu weer terug
En waar is banaan heen
kitkatquote:Op maandag 4 maart 2013 19:32 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik denk maar kitkat of lion dan
Welke gvd zeg mij
M&M!!quote:Op maandag 4 maart 2013 19:32 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik denk maar kitkat of lion dan
Welke gvd zeg mij
doe de hippie-shake! ahahahaquote:
mooie copy-pastequote:Op maandag 4 maart 2013 19:33 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
doe de hippie-shake! ahahaha
Doe het links, doe het rechts, en shake je blij!
Doe de hippie-shake! ahahaha
Doe de hippie, happy shake met mij!
Ja maar wacht DMquote:Op maandag 4 maart 2013 18:35 schreef JRRY het volgende:
[..]
geesten bestaan niet heb ik altijd gelernt.
Valt best mee tochquote:
quote:
Sof weetquote:
Nam ik al sinds ik klein wasquote:
rot opquote:
hoiquote:
stuur haar een twiet en een imeel.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:49 schreef JRRY het volgende:
NOU BEYONCE KOM JE NOG MET EEN NIEUWE SINGLE OF MOETEN WE IN JE COMPUTERS INBREKEN
XX Beyhive
Pizza is ook lekkerquote:Op maandag 4 maart 2013 19:47 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Hoilekkah
Ik heb pizza gegeten vanavond
ja ik doe het wel voor je:quote:
Dan moet ik je toch teleurstellenquote:Op maandag 4 maart 2013 19:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
een wijs man houdt zijn mond
Wat een kutkneusje ben jij ook hequote:
ja maar hij is niet wijs. Hij is niet goed bij zn hoofdquote:Op maandag 4 maart 2013 19:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
een wijs man houdt zijn mond
Ben jij blondquote:Op maandag 4 maart 2013 19:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat jij wijs was.
Ik ben wel blond maar niet zo blond
Ik ook niet maar dan kan je toch zoeken op je username ofzo? Schiet ik weinig mee op met het woord nodigquote:Op maandag 4 maart 2013 19:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
idc, nooit gebruikt ook.
is de forumvriendjes tool er dan ook weer, die vind ik wel leuk.
hoe dan? waar?quote:
Of gewoon niet zoals mijquote:Op maandag 4 maart 2013 19:59 schreef JRRY het volgende:
oh derrie ik heb mezelf beloofd dat ik om 20.00 weer zou leren, ik maar er wel 20.30 van
Gaap gaap gaap gaap gaap.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:58 schreef JRRY het volgende:
[..]
Je hoeft hem niet uit te schelden voor kutkneusjeDat is ook sneu hoor.
ga nu een half uurtje en dan proefkonijnen kijkenquote:Op maandag 4 maart 2013 19:59 schreef JRRY het volgende:
oh derrie ik heb mezelf beloofd dat ik om 20.00 weer zou leren, ik maar er wel 20.30 van
pirateshit.com heeft hem er ook al staanquote:Op maandag 4 maart 2013 19:45 schreef EugeneKrabs het volgende:
The Pirate Bay verhuist naar Noord Korea:
http://pirateproxy.net/blog/229
[ afbeelding ]
Ohja!quote:Op maandag 4 maart 2013 20:00 schreef supersof het volgende:
[..]
ga nu een half uurtje en dan proefkonijnen kijken
Proefkonijnen is er weerquote:Op maandag 4 maart 2013 20:00 schreef supersof het volgende:
[..]
www.ikwilthepiratebay.nlquote:Op maandag 4 maart 2013 20:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
pirateshit.com heeft hem er ook al staan
Niet alleen maar. Wel veel, maar dat mag best. En je mag er ook best wel wat over zeggen maar waarom direct zo negatiefquote:Op maandag 4 maart 2013 20:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaap gaap gaap gaap gaap.
Hij kan hier alleen maar wanhopige opmerkingen maken over Supersof, meer voegt hij niet toe hier. Mag ik dat best zeggen.
Ik ga over een halfuurtje mijn boeken bekijken,quote:Op maandag 4 maart 2013 20:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou ik ga hem geen lieverd noemen nee.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:02 schreef JRRY het volgende:
[..]
Niet alleen maar. Wel veel, maar dat mag best. En je mag er ook best wel wat over zeggen maar waarom direct zo negatief
Nee dat hoeft toch ook niet maar ik noem jou toch ook geen kutkind als ik jou vervelend vind?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ik ga hem geen lieverd noemen nee.
www.fucktimkuik.orgquote:Op maandag 4 maart 2013 20:01 schreef nodig het volgende:
[..]
www.ikwilthepiratebay.nl
Zit altijd wel een werkende proxy tussen
Ach, zou je best mogen doen want als ik vervelend ben ben ik ook een kutkind somsquote:Op maandag 4 maart 2013 20:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee dat hoeft toch ook niet maar ik noem jou toch ook geen kutkind als ik jou vervelend vind?
quote:
Wat is er mis met mijquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik vond haar vanaf het begin al de leukste, maar als in friendzone, niet als wat nodig doetdeed zegmaar xd
quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:54 schreef supersof het volgende:
[..]
dankjeIk ben niet zieligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jij ook?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, zou je best mogen doen want als ik vervelend ben ben ik ook een kutkind soms
Anyway, jij hebt Tumblr toch?
Ja. maar ik hoef je niet perse toe te voegen hoor, tenzij dat mag danquote:
idkquote:Op maandag 4 maart 2013 20:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. maar ik hoef je niet perse toe te voegen hoor, tenzij dat mag dan![]()
nee ik was met random wat mensen aan het praten en opeens stond er: Hoho, niet zo snel. wacht maar een uurtje voor je weer mag praten!
Daar zitten toch geen regels aan?
valt me van je tegen Fok-itquote:Op maandag 4 maart 2013 20:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ik ga hem geen lieverd noemen nee.
Jou welquote:Op maandag 4 maart 2013 20:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
valt me van je tegen Fok-it
Maar dm je Tumblr maarquote:Op maandag 4 maart 2013 20:08 schreef JRRY het volgende:
als er nu geen interessante discussies komen ga ik weg en leren.
ik heb geen tumbuller, ik maakte een grapje hihiquote:Op maandag 4 maart 2013 20:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dm je Tumblr maarvoeg ik je wel toe
je doet maarquote:
Oh dacht dat je dat laatst zeiquote:Op maandag 4 maart 2013 20:09 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik heb geen tumbuller, ik maakte een grapje hihi
humor van de onderste plank
Ik had het gevonden jaquote:
jaquote:
Wat een mietje, maar wat een heldquote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 20:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat een mietje, maar wat een held
Nou mij niet hoorquote:
Oh ik weet wel zeker waar ik op val hoorquote:
dan ga je toch slapenquote:Op maandag 4 maart 2013 20:10 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik zou nu zo in slaap kunnen vallen.
Slaapmonster ik
Slapen
Ja maar daarom is hij ook zo geweldigquote:Op maandag 4 maart 2013 20:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat een mietje, maar wat een held
quote:
bij wijze vanquote:Op maandag 4 maart 2013 20:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ik weet wel zeker waar ik op val hoor
quote:
Alleen JRRY is dus onzeker over zijn seksualiteitquote:Op maandag 4 maart 2013 20:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ik weet wel zeker waar ik op val hoor
quote:Op maandag 4 maart 2013 20:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Alleen JRRY is dus onzeker over zijn seksualiteit
quote:
Daar gaat het nog niet eens omquote:Op maandag 4 maart 2013 20:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Alleen JRRY is dus onzeker over zijn seksualiteit
dennis danquote:Op maandag 4 maart 2013 20:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar gaat het nog niet eens omMaar als ik dan al knappe mannen moet opnoemen hoort Valerio daar zeker niet bij.
Maar wel cool en dat telt denk ik ook.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar gaat het nog niet eens omMaar als ik dan al knappe mannen moet opnoemen hoort Valerio daar zeker niet bij.
De vind ik dan nog knapper jaquote:
ohja, ik had niet echt in de gaten dat het zo vroeg wasquote:Op maandag 4 maart 2013 20:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa het is pas kwart over 8 en dan slaap ik vannacht niet meer
leerzequote:
Ik dacht ook al dat het al half 9 was geweest totdat gtst opeens weer begonquote:Op maandag 4 maart 2013 20:17 schreef supersof het volgende:
[..]
ohja, ik had niet echt in de gaten dat het zo vroeg was
dankjequote:
Kijk jij gtst?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik dacht ook al dat het al half 9 was geweest totdat gtst opeens weer begon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ja bedoelde de smiley ook verkeerd, nu kunnen we namelijk roddelen over wie is Tim isquote:
jawelquote:Op maandag 4 maart 2013 20:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
nee ik was met random wat mensen aan het praten en opeens stond er: Hoho, niet zo snel. wacht maar een uurtje voor je weer mag praten!
Die met koffiequote:Op maandag 4 maart 2013 20:20 schreef supersof het volgende:
Welk merci-chocolade vind je het lekkerste?ik die met marsepein
Wie is Timquote:Op maandag 4 maart 2013 20:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja bedoelde de smiley ook verkeerd, nu kunnen we namelijk roddelen over wie is Tim is![]()
:@:@:@:@:@::@:@:@:
Echt kutquote:
Tim is een nieuwe jongen in Meerdijk, het is echt vreselijk spannend gewoon!!!!quote:
gewoon telefoonnr hosselenquote:Op maandag 4 maart 2013 20:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt kutMaar gelukkig duurde het maar een kwartiertje ipv een uur
Via hoe was je aan het praten dan? Via de vraagsectie?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:
Ik heb al wel 10 followersquote:
ooh ik kijk eigenlijk geen GTSTquote:Op maandag 4 maart 2013 20:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tim is een nieuwe jongen in Meerdijk, het is echt vreselijk spannend gewoon!!!!
Ja. Blijkbaar wordt dat al na 10 keer gedaan ofzoquote:Op maandag 4 maart 2013 20:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Via hoe was je aan het praten dan? Via de vraagsectie?
kuthipsterquote:Op maandag 4 maart 2013 20:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ooh ik kijk eigenlijk geen GTST
Ik houd niet zo van koffiequote:
Hazelnootquote:Op maandag 4 maart 2013 20:20 schreef supersof het volgende:
Welk merci-chocolade vind je het lekkerste?ik die met marsepein
fixedquote:Op maandag 4 maart 2013 20:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Koffie Caffeïne in de ochtend
Geen Taexon?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja begon me al alleen te voelen ditdat
sowieso verkr8ingquote:Op maandag 4 maart 2013 20:27 schreef Fok-it het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)uwen-beschermen.html
Een verkrachtings-kaart
en een verkrachtings-app_____
nee bah koffiequote:
Ik vind het een ontzettend goed initiatief eigenlijk.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:27 schreef Fok-it het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)uwen-beschermen.html
Een verkrachtings-kaart
en een verkrachtings-app_____
Vind ik niet lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |