okkiequote:
OOOOOHHHHquote:Op maandag 4 maart 2013 18:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Geen idee
En zonder economie.
Ik heb wiskunde gehad tot en met de derde, en economie alleen in de tweede![]()
oke zal welquote:Op maandag 4 maart 2013 18:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Bitcoins hebben geen last van inflatie omdat er een maximum aan het aantal bitcoins is.
dan loop ik naar huis en haal ik vijftig centquote:Op maandag 4 maart 2013 18:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee maar je moet er wel van weten anders sta je bij de bakker met 1,50 terwijl het brood opeens 2 euro geworden is
True. Basiseconomie hoort iedereen ook gewoon te weten imo.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:15 schreef promisionxexposed het volgende:
Economie vind ik makkelijker dan wiskunde though
Ik ook, maar dat is hoofdzakelijk omdat economie ook veel redeneren is en ik nooit huiswerk maak voor wiskundequote:Op maandag 4 maart 2013 18:15 schreef promisionxexposed het volgende:
Hahaha preciesquote:Op maandag 4 maart 2013 18:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat is hoofdzakelijk omdat economie ook veel redeneren is en ik nooit huiswerk maak voor wiskunde
Ja gelukkig welquote:Op maandag 4 maart 2013 18:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
okkie
[..]
OOOOOHHHH
Oja Havo CM mag dat he
Wat dan?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:17 schreef JRRY het volgende:
Economie is bij mij niet veel anders dan een extreem moeilijke versie van het makkelijkste van wiskunde
Kun je niet van iedereen verwachten. De laatste keer dat ik economie deed was ik 13/14 en ik bakte er niks vanquote:Op maandag 4 maart 2013 18:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True. Basiseconomie hoort iedereen ook gewoon te weten imo.
Problem?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:17 schreef JRRY het volgende:
Economie is bij mij niet veel anders dan een extreem makkelijke versie van het makkelijkste van wiskunde
is het ookquote:Op maandag 4 maart 2013 18:15 schreef promisionxexposed het volgende:
ja je moet wel weten wat er om e heen gaande is in de wereldquote:Op maandag 4 maart 2013 18:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True. Basiseconomie hoort iedereen ook gewoon te weten imo.
roemer has itquote:Op maandag 4 maart 2013 18:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dat ik nog geen roemer heb gezien
[ afbeelding ]
Vervelende balansen berekenen, Breakeven - punten berekenen. BEREKENEN BEREKENEN BEREKENEN.quote:
Ja, waarom denk je dat ze dat al in de tweede klas geven? en niet bijvoorbeeld pas optioneel in de bovenbouw? Het is gewoon iets wat iedereen hoort te weten. Net als basis-Nederlands en rekenen/wiskunde.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Kun je niet van iedereen verwachten. De laatste keer dat ik economie deed was ik 13/14 en ik bakte er niks van
jaquote:Op maandag 4 maart 2013 18:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
Vervelende balansen berekenen, Breakeven - punten berekenen. BEREKENEN BEREKENEN BEREKENEN.
En bij breakeven denk ik hieraan
Doe mij maar 1.000.000 break-even sommen, mag jij voor mij optimaliserenquote:Op maandag 4 maart 2013 18:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
Vervelende balansen berekenen, Breakeven - punten berekenen. BEREKENEN BEREKENEN BEREKENEN.
En bij breakeven denk ik hieraan
Ja dan zoek ik het dan wel op.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, waarom denk je dat ze dat al in de tweede klas geven? en niet bijvoorbeeld pas optioneel in de bovenbouw? Het is gewoon iets wat iedereen hoort te weten. Net als basis-Nederlands en rekenen/wiskunde.
Als je straks bij wijze van spreken 25 bent, en je weet niet wat inflatie is en wat het verschil is tussen bruto en netto. en weet ik veel wat. Ja dat is toch wel beetje jammer dan. Heb je bij veel dingen nog nodig.
Wat is optimaliseren als ik vragen mag?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:19 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Doe mij maar 1.000.000 break-even sommen, mag jij voor mij optimaliseren
Ja lekker makkelijkquote:
Andre en Beaquote:Op maandag 4 maart 2013 18:20 schreef nodig het volgende:
Hee supersof
A + B = Een prachtig koppel
Wat zijn de waardes voor A en B?
Nodig en zijn handquote:Op maandag 4 maart 2013 18:20 schreef nodig het volgende:
Hee supersof
50/50?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:20 schreef nodig het volgende:
Hee supersof
Ik wil naar de universiteit maar ik weet ook niks. Dat leer je daar welquote:Op maandag 4 maart 2013 18:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja lekker makkelijken je wil naar HBO?
Daar leer je nog niksquote:Op maandag 4 maart 2013 18:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik wil naar de universiteit maar ik weet ook niks. Dat leer je daar wel
Ja. Maar niet die kant opquote:Op maandag 4 maart 2013 18:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze konden het zich eerder niet veroorlovenquote:Op maandag 4 maart 2013 18:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En dan is er toch die vraag die de hele dag in je hoofd rondspookt.
Waarom hebben de achterburen sinds januari kerstlichtjes in hun bomen hangen?
Je punt?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee het zijn plebsquote:Op maandag 4 maart 2013 18:24 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ze konden het zich eerder niet veroorloven
wij hadden in ons vorige huis ook kerstverlichting aan het balkon hangen een paar jaarquote:Op maandag 4 maart 2013 18:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
alvast voor dit jaar kerst, hoeven ze dat niet meer te doenquote:Op maandag 4 maart 2013 18:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
onze overburen hebben nog steeds zo'n lichtgevend rendier buiten staan.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:Op maandag 4 maart 2013 18:25 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
onze overburen hebben nog steeds zo'n lichtgevend rendier buiten staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |