Ja, coolquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:06 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Hea daar kun je zijn ingewanden inspecteren![]()
Ik las kubusquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:05 schreef promisionxexposed het volgende:
De sneeuw blijft niet eens liggenga ik daarvoor met die kutbus
Morning Taxquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:07 schreef Taexon het volgende:
Mogguuuhhh
Yay me topic gaat deel 2 in![]()
Prachtig al die serieuze reacties
Nee ik ben al iemand anders haar valentijn.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:08 schreef hamerhaaitje het volgende:
Beach wil jij mijn valentijn zijn![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zei toch 'haar'.quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Het is die verrekte hooidraad zeker
hoe gevraagd dan?quote:
knuffelquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Niet gevraagd, puur van één kant.
quote:
Baasquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:24 schreef Beach het volgende:
[..]
nee natuurlijk heb ik geen valentijn, alsof ik meedoe aan die commerciële onzin
je geeft ze een lolly voor veel te veel geld?quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
valentijn is leuk joh, lekker geld verdienen aan domme kinderen
vleeslollyquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je geeft ze een lolly voor veel te veel geld?
Dat is inderdaad nog erger jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
stuur maar deze kant op, heb liever regendan sneeuw
Dan pak je toch gewoon de sneeuw scooterquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
straks kom ik niet meer thuis vriend
quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:44 schreef supersof het volgende:
hier geen sneeuw.dus misschien zo skeeleren whoop
Ja, mag niet klagen. Jij ook hoop ik?quote:
Ben ziek dus lig thuis op bed met paracetamolquote:Op donderdag 14 februari 2013 11:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, mag niet klagen. Jij ook hoop ik?
Weet je niet van wie?quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:01 schreef msacras het volgende:
2 rozen gekregen, ben populair. Sorry hamer
Spannendquote:
pardon?quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Promi door jou was ik gister 2e
paar dagen terugquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:42 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Sinds wanneer is je UI zo verkracht?
populaire girl alluzzzquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:01 schreef msacras het volgende:
HOEZO KUTDAGquote:
wtf wordt diegene omgekocht met snoep ofzoquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:14 schreef supersof het volgende:
iemand op fb:
Met snoep berijk je niks, ging alles nu maar gewoon een keer normaal
HUH wat?
Ik weet niet, ik snap het nietquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wtf wordt diegene omgekocht met snoep ofzo
Ik heb op mijn werk 2 containers voor de vriesvracht gelost. Was vergeten te controleren. Bleek het voor een andere Albert Heijn te zijn hier in de buurt.quote:
Br33z4h 2.0?quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wtf wordt diegene omgekocht met snoep ofzo
Ohja, las ik op fbquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb op mijn werk 2 containers voor de vriesvracht gelost. Was vergeten te controleren. Bleek het voor een andere Albert Heijn te zijn hier in de buurt.
Daar kwamen we pas achter toen bijna alles gevuld was. Dus ik was de lul
Wat zit er in?quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:23 schreef Fok-it het volgende:
Lol ik heb echt een huge pakketje binnengekregen. rode strik alles
echt hahahaquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:23 schreef Fok-it het volgende:
Lol ik heb echt een huge pakketje binnengekregen. rode strik alles
Dat ben ik nu aan het uitvinden, is nogal kut verpaktquote:
Ja die chauffeur is sowieso een lul, maar ik was de enige in het magazijn toenquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Ohja, las ik op fb
Maar die man had toch ook op kunnen letten? En mensen die jou hielpen?
oh, tja. Je bent een mens, en die maakt ook wel eens foutenquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja die chauffeur is sowieso een lul, maar ik was de enige in het magazijn toen
Mijn baas viel mee, die was gewoon geirriteerd door het feit dat we het verkeerde spul nu hadden. In die andere AH waren ze echt not amusedquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:24 schreef supersof het volgende:
[..]
oh, tja. Je bent een mens, en die maakt ook wel eens foutenWaren ze boos?
verdoriequote:Op donderdag 14 februari 2013 12:01 schreef msacras het volgende:
Bijna, hij heeft onder het berichtje gevraagd van wie het was en vandaag iemand ingezet om een briefje in z'n tas te krijgen 👍quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
msacras, koppelen gelukt?
Goed bezigquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:26 schreef msacras het volgende:
[..]
Bijna, hij heeft onder het berichtje gevraagd van wie het was en vandaag iemand ingezet om een briefje in z'n tas te krijgen 👍
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:26 schreef msacras het volgende:
[..]
Bijna, hij heeft onder het berichtje gevraagd van wie het was en vandaag iemand ingezet om een briefje in z'n tas te krijgen 👍
quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:27 schreef Fok-it het volgende:
De inhoud:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Jep. Ik wou het eigenlijk zelf doen maar het mocht niet baten, dus even het briefje aan iemand anders gegeven en die mag het doen, zodat ik naar huis kon.quote:
Hehehe, achquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn baas viel mee, die was gewoon geirriteerd door het feit dat we het verkeerde spul nu hadden. In die andere AH waren ze echt not amused
Neeeeequote:Op donderdag 14 februari 2013 13:27 schreef supersof het volgende:
[..]Laat het haar zelf doen ofzo.
Ik kreeg wel een pakketje net maar het was geen Valentijnskadoquote:
Gelukkig hadden we geen fuck te doen, dus het heen en weer rijden om alles goed af te leveren was bijna welkomquote:
Ik vind het dom dat jullie namens iemand anders een berichtje hebben geplaatst daarop. Weet diegene dat wel?quote:
Ik krijg ook een pakketje zo, maar die heb ik zelf besteldquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kreeg wel een pakketje net maar het was geen Valentijnskado
quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:29 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik heb al whatsappjes van meerdere meisjes gekregen vandaag
Jullie zijn er echt heen gegaan?quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gelukkig hadden we geen fuck te doen, dus het heen en weer rijden om alles goed af te leveren was bijna welkom
Jup, was 10 minuten rijden vanaf ons hoor, was zo gepiept.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Jullie zijn er echt heen gegaan?
Ja verdomme >:(quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:29 schreef supersof het volgende:
[..]
jij vroeg aan mij welke dag het was.
Ik: donderdag
en ik had het helemaal niet door
oooh. Dan was het ook niet veel of wel.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jup, was 10 minuten rijden vanaf ons hoor, was zo gepiept.
Harde feiten.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:30 schreef promisionxexposed het volgende:
Note to self: van regen word je nat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja verdomme >:(
Loopt mijn hosselpoging nog eens in de soep ook
Bestelbusje was zo volgeladen gelukkigquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:30 schreef supersof het volgende:
[..]
oooh. Dan was het ook niet veel of wel.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben een jaar single!gefeliciteerd manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
oh die hebben jullie daar ook gewoonquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bestelbusje was zo volgeladen gelukkig
quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben een jaar single!#strugglesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
Mijn vorige record was 16 jaar, gaan we voor.quote:
Jahoor, wij bezorgen ook boodschappenquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:32 schreef supersof het volgende:
[..]
oh die hebben jullie daar ook gewoon
Ik heb een beter recordquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn vorige record was 16 jaar, gaan we voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
ooh zoquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jahoor, wij bezorgen ook boodschappen
quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb een beter recordVraag een boi mee uit danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
mijn record was 19 jaar, je hebt altijd baas boven baasquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn vorige record was 16 jaar, gaan we voor.
Kan ik makkelijk verslaan hoorquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mijn record was 19 jaar, je hebt altijd baas boven baas
Nahquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vraag een boi mee uit dan
Ik heb hem samen met haar geschreven. Volgensmij heb je het achtergrondverhaal gemistquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind het dom dat jullie namens iemand anders een berichtje hebben geplaatst daarop. Weet diegene dat wel?
quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mijn record was 19 jaar, je hebt altijd baas boven baas
Niet waarquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan ik makkelijk verslaan hoor
Mmm dat denk ik dan ook jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:34 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb hem samen met haar geschreven. Volgensmij heb je het achtergrondverhaal gemist
Je wilt nog tot je 40ste single blijven?quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan ik makkelijk verslaan hoor
Wel, ik hoef echt geen moeite te doen om nog 18 jaar single te zijnquote:
Neequote:Op donderdag 14 februari 2013 13:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je wilt nog tot je 40ste single blijven?
Heb je al naar buiten gekeken dan?quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
NeeKan makkelijk, ze staan nou niet in de rij ofzo
Ik ben een jaar single!1 maand en 3 wekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, waar zou dat nou weer op slaanquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Mmm dat denk ik dan ook jaIk dacht zonder dat ze het wisten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
aawh prom. je hebt een ongeluksdagquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:36 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ben gevallen en nu is mijn broek gescheurd en toen stootte ik ook nog mijn schouder aan een busdingetje en het regent nu.
Wat is deze dag
ja dat dacht ik dus ookquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:37 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee, waar zou dat nou weer op slaan
dat blijkt wel jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:37 schreef supersof het volgende:
[..]
aawh prom. je hebt een ongeluksdag
quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]WellichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou om iemand flink te naaien als ie zich toch al kut voeltquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:37 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee, waar zou dat nou weer op slaan
ah VA'tjequote:Op donderdag 14 februari 2013 13:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ah maar nu naar huisquote:
zozo. stoere boii deze.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:38 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik was in groep 4 of 5 al bezig
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben landelijk in de top 10 DJ's gekomen, HAVO-examen gehaald, top-zomer gehad, heb meer goede vrienden dan ooit. Dat was dit jaar niet gelukt met die ex van me.quote:
dat geloof ik meteenquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jeweettoch ik hosselde chickies bij de vleet
thuglife in groep 5quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jeweettoch ik hosselde chickies bij de vleet
Dat is ronduit gemeen, en dat ben ik nietquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou om iemand flink te naaien als ie zich toch al kut voelt
Nee jij neit hoorquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:42 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat is ronduit gemeen, en dat ben ik niet
Nou mooi danquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben landelijk in de top 10 DJ's gekomen, HAVO-examen gehaald, top-zomer gehad, heb meer goede vrienden dan ooit. Dat was dit jaar niet gelukt met die ex van me.
ja zeker wel!quote:
ik ookquote:
Maar het is een stuk leuker met.quote:
Hier ook zoiets.quote:
true maar alleen kan je ook wel lol makenquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar het is een stuk leuker met.
Nou immens valt wel mee toch?quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:50 schreef msacras het volgende:
Alleen zijn heeft ook een immens scala aan voordelen
Aanklagen die hapquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:51 schreef supersof het volgende:
er zitten maar 9 maltersers in het zakje
Ja ok. Ik heb alleen het probleem dat ik altijd wel een leuk iemand tegenkomquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
Achja vind het wel prima zo. als ik een leuk iemand tegenkom bekijk ik het wel. maar vooralsnog is het een last minder
Ik leef met je meer hoorquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:51 schreef supersof het volgende:
er zitten maar 9 maltersers in het zakje
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
jaquote:
Je hebt alleen maar last van vrouwen inderdaadquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
Achja vind het wel prima zo. als ik een leuk iemand tegenkom bekijk ik het wel. maar vooralsnog is het een last minder
quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ok. Ik heb alleen het probleem dat ik altijd wel een leuk iemand tegenkom
[..]
Ik leef met je meer hoordankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik ben laatst een leuk meisje tegengekomen, zit ook op zo'n forum onder supersof ofzo
Dat niet perse, maar een relatie an sich kan een behoorlijke last zijnquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je hebt alleen maar last van vrouwen inderdaad
please stahpquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik ben laatst een leuk meisje tegengekomen, zit ook op zo'n forum onder supersof ofzo
houd opquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
Beide even wanhopigquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
hamerhaaitje is de nieuwe nodig
ik vind het ook niet leuk hoorquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Zo komt het nu wel over ja met dat geslijm de hele tijd
Dat zeggen ze allemaalquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik weet niet of nodig doodserieus is maar ik ben dat niet hoor
oeeeh leuk pizzaquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik heb een valentijnskaartje gekregen
En ik was er niet om hem op te halen dus zie ik het morgen pas
dat zeg ik toch ook nietquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:56 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind het ook niet leuk hoor
Pizza playahquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik heb een valentijnskaartje gekregen
En ik was er niet om hem op te halen dus zie ik het morgen pas
Nee, maar ik dacht ik zeg het evenquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat zeg ik toch ook niet
leuk hoorquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Eerste keer ooit
Waarschijnlijk ook de laatste maarja
Niet klagenquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Eerste keer ooit
Waarschijnlijk ook de laatste maarja
Nee, nooit.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
En heeft verder iemand iets gekregen? Of iets gestuurd?
Iedereen hecht waarde aan wat ik van ze vindquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
Alsof ik er een waarde aanhecht over wat er over mij gedacht word
Nee nooitquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik heb gisteren nog een verjaardagskaart gekregenquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
wow gmtaquote:
Ja maar je wist al hoe ik over valentijn dacht.quote:
Wel iets gestuurd jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Niet lullig bedoelt verder maar aan jouw mening hecht ik helemaal geen waarde aangezien je me regelmatig voor raar of weet ik veel wat uitmaakquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Iedereen hecht waarde aan wat ik van ze vind
jawelquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
Ook nooit iets gestuurd!
Oh ik had het over prom en ik.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar je wist al hoe ik over valentijn dacht.
Ze kon hem niet openen op haar mobielquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En al reactie ontvangen?
Nee manquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
Ook nooit iets gestuurd!
Ik heb dat 1x gezegd en dat was niet eens serieusquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Niet lullig bedoelt verder maar aan jouw mening hecht ik helemaal geen waarde aangezien je me regelmatig voor raar of weet ik veel wat uitmaak
de hoerquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze kon hem niet openen op haar mobiel
quote:
quote mij dan nietquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik had het over prom en ik.
maar wist ik al ja
quote:
Nee hij vond me dik en lelijkquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En dat was bij jou ook niet in de smaak gevallen?
Dan ben je ook een klootzak zegquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee hij vond me dik en lelijk
Watquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee hij vond me dik en lelijk
What if I say that I will never surrenderquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
WHAT IF I SAY IM NOT LIKE THE OTHERS
tsja hij had gelijk hoor maar het komt wel hard aanquote:
Dacht alquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tsja hij had gelijk hoor maar het komt wel hard aanis al 6 jaar geleden overigens
What if I say I'm not just another one of your plays?quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
What if I say that I will never surrender
quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
What if I say I'm not just another one of your plays?
You`re the pretenderquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
What if I say I'm not just another one of your plays?
nahhquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
one man moshpit incoming
Gewoon wall of deathquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
one man moshpit incoming
ja maar dan had ik die twee al gelijk bij elkaarquote:
hij is zo goedquote:
Ik hou daar echt niet van hoorquote:
waarom heb je dat gesprek afgekaptquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:13 schreef Ga.aguyim het volgende:
Teringzooi, geen herkansing en net leerplichtambtenaar, daarna knoopte een leuk meisje een gesprek aan dat ik afgekapt heb en tot overmaat van ramp maak ik net een brief open waar staat dat ik niet ben aangenomen bij de AH. Mijn dag....
Ah Gaygayquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:13 schreef Ga.aguyim het volgende:
Teringzooi, geen herkansing en net leerplichtambtenaar, daarna knoopte een leuk meisje een gesprek aan dat ik afgekapt heb en tot overmaat van ramp maak ik net een brief open waar staat dat ik niet ben aangenomen bij de AH. Mijn dag....
aawh gaygayquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:13 schreef Ga.aguyim het volgende:
sterkte gaygayquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:13 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ja beetje welquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ga je dan heen en weer zwaaien met je lichaam?
quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Rape me
Rape me my friend
Rape me
Rape me again
Wat een lyrics
quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Rape me
Rape me my friend
Rape me
Rape me again
Wat een lyrics
Komt wel goed schatjequote:Op donderdag 14 februari 2013 14:13 schreef Ga.aguyim het volgende:
Was niet in de stemming voor een gesprek, maar nu... wat een gemiste kansquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
waarom heb je dat gesprek afgekapt
nice. die clip ookquote:
balen manquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:16 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Was niet in de stemming voor een gesprek, maar nu... wat een gemiste kans
Doe maar nietquote:
Laat maarquote:
Zoveel boete bij de bibliotheek? wtfquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:18 schreef Ga.aguyim het volgende:
En ik moet een boek van 20 euro vergoeden van de bibliotheek [ afbeelding ]
luister ik nietquote:
ja?quote:
jij wel dan?quote:
Zo'n heel dik en leuk boek, maar wou niet afgevenquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoveel boete bij de bibliotheek? wtf
neequote:Op donderdag 14 februari 2013 14:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ik heb altijd gedacht van wel
welk boek?quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:19 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Zo'n heel dik en leuk boek, maar wou niet afgeven
Ben een beetje verbaasdquote:
quote:
luister ik nu. lekker nummer inderdaadquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:23 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
what's my age again is wel goed
Nee, veel chocola.quote:
Weet ikquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:24 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Chocolade is het ergste wat je kan eten als je puistjes hebt
Ik vind veel dingen wel leuk hoorquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben een beetje verbaasdWeinig mensen die ik ken vinden dat tof. Helemaal aangezien je nogal van de pop enzo bent
Maar![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet iknee ik heb geen idee. gewoon clearasil gebruiken?
quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind veel dingen wel leuk hoor![]()
hehequote:
Breed georienteerdquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind veel dingen wel leuk hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |