Is dat een biermerk? Dan moet ik even nakijken hoor! Op te halen in Schagen, maar kom ook geregeld in Amsterdam.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:56 schreef RingBewoner het volgende:
Dat is serieus veel. Ook glazen van bijvoorbeeld Karmeliet of Kwak? En zo ja, waar eventueel op te halen.
Versturen is wat mij betreft wel een optie. Ik pak dan alles super goed in!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:42 schreef zealot het volgende:
Versturen zeker geen optie? Retourtje Adam is voor mij wat ver
Daar heb ik 2 grote en 1 kleine van. Meerderen zijn daar in geïnteresseerd.quote:
Ik wil een beerbootquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:16 schreef opruimertje het volgende:
[..]
Daar heb ik 2 grote en 1 kleine van. Meerderen zijn daar in geïnteresseerd.
Nou weet ik nog steeds niet wat ze moeten kostenquote:
Oud kleine laars 7,50 euroquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou weet ik nog steeds niet wat ze moeten kosten
DM!!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:16 schreef Paralectic het volgende:
Zou graag twee pullen willen hebben.
Merk maakt mij niks uit, van die dingen zoals op het oktoberfest.
(Met van die handvaten)
Dm/pm me maar de prijs en dan stuur ik je wel de gegevens.
Edit
[ afbeelding ]
(Zoiets dus)
Zat er iets voor je tussen dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:42 schreef zealot het volgende:
Versturen zeker geen optie? Retourtje Adam is voor mij wat ver
In mijn andere topic staat een kwak glas.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:56 schreef RingBewoner het volgende:
Dat is serieus veel. Ook glazen van bijvoorbeeld Karmeliet of Kwak? En zo ja, waar eventueel op te halen.
Ik zou graag die kleine laars willen!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:41 schreef opruimertje het volgende:
[..]
Oud kleine laars 7,50 euro
Grote laars 15 euro
Grote laars met piepklein blusje 10 euro
Heineken groot glas op houten voet 15 euro
8quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:15 schreef Grijsbaard het volgende:
Ik had anders ook wel interesse in die kleine laars. Hopelijk heb je die niet voor maar 7,50 euro weggedaan..
Ohw, ik heb foto's staan en de glazen zijn nog helemaal heel hoor! Dit is best een oude.quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:03 schreef Qwea het volgende:
Hmm, wel jammer dat je niet hebt gemeld dat de gouden drink rand zo goed als weggevaagd is en de gouden opdruk aan de achterkant ook.
Oei.. dan moet ik wel even kijken.. Ik weet zo gauw niet of ik van dezelfde inhoud heb.. Die andere twee waren goed aangekomen begrijp ik?quote:
Deze zijn voor een maatje van mij, wat kosten die groteren? Krijg hier namelijk maar 1 biertje in en geen halve liter.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:00 schreef opruimertje het volgende:
[..]
Oei.. dan moet ik wel even kijken.. Ik weet zo gauw niet of ik van dezelfde inhoud heb.. Die andere twee waren goed aangekomen begrijp ik?
Ik heb onderstaande pullen nog.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:20 schreef Paralectic het volgende:
[..]
Deze zijn voor een maatje van mij, wat kosten die groteren? Krijg hier namelijk maar 1 biertje in en geen halve liter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.foto 2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.foto 3:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg wat ik denk en ik doe wat ik zeg. :)![]()
3e en 4e pul gaat 550 ml water in. Deze zijn NIET hetzelfde. Prijs 4 euro per stuk.
Die neem ik.
8 euro + 6.75 verzendkosten. maken we 14 euro van goed?'Als' is einde discussie.![]()
prima! Je hebt mijn rekening nummer nog? Ze zijn dus niet hetzelfde, maar dat had ik er duidelijk bij gezet.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:07 schreef Paralectic het volgende:
3e en 4e pul gaat 550 ml water in. Deze zijn NIET hetzelfde. Prijs 4 euro per stuk.
Die neem ik.
8 euro + 6.75 verzendkosten. maken we 14 euro van goed?Ik zeg wat ik denk en ik doe wat ik zeg. :)![]()
Ja je krijgt het alleen van een ander overgemaakt. ik verwacht uiteraard dat het morgen verstuurd wordt?'Als' is einde discussie.![]()
Het wordt morgen in de avond overgemaakt. Hoop dat dit geen probleem vormt.
Mocht dit wel het geval zijn gaan we wat regelen maar het zou voor de persoon mooi uitkomen dit morgen avond te doen.'Als' is einde discussie.![]()
morgenavond overmaken is geen probleem. Ik ben flexibel. Ik zal het pakketje morgen verzenden.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:35 schreef Paralectic het volgende:
Het wordt morgen in de avond overgemaakt. Hoop dat dit geen probleem vormt.
Mocht dit wel het geval zijn gaan we wat regelen maar het zou voor de persoon mooi uitkomen dit morgen avond te doen.Ik zeg wat ik denk en ik doe wat ik zeg. :)![]()
Glazen wel, pullen niet. Voor verzending maakt het weinig uit. Ik pak goed in en het gewicht mag tot 10 kg zijnquote:Ik zeg wat ik denk en ik doe wat ik zeg. :)![]()
moest andere adresgegevens hebben, aangezien het voor een vriend van je is. Daarom vroeg ik om de adresgegevens. Gr.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:08 schreef Paralectic het volgende:
Je kan niet een paar dm's terug kijken
Ik zeg wat ik denk en ik doe wat ik zeg. :)![]()
Ik bedoel die super dunne want dat vind ik lekker drinken.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 07:16 schreef opruimertje het volgende:
[..]
Glazen wel, pullen niet. Voor verzending maakt het weinig uit. Ik pak goed in en het gewicht mag tot 10 kg zijnGroot fan van User Wotte![]()
Heb je DM gestuurd.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik bedoel die super dunne want dat vind ik lekker drinken.Ik zeg wat ik denk en ik doe wat ik zeg. :)![]()
Ja, deze bedoel ik.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:58 schreef opruimertje het volgende:
@Tjacka
Die eerste, tweede en derde zijn dun!
[ link | afbeelding ]
Heb daar meerdere van btw.
Je heb ze niet zonder reclame?Groot fan van User Wotte![]()
Geen idee! Dan zal ik even moeten kijken. Hieruit begrijp ik dat je geen reclame wil? Enkel en alleen deze glazen met alleen "heineken" erop?quote:Op maandag 11 maart 2013 21:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, deze bedoel ik.
Je heb ze niet zonder reclame?Ik zeg wat ik denk en ik doe wat ik zeg. :)![]()
Ja, het liefst wel en zo dun mogelijk.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:13 schreef opruimertje het volgende:
[..]
Geen idee! Dan zal ik even moeten kijken. Hieruit begrijp ik dat je geen reclame wil? Enkel en alleen deze glazen met alleen "heineken" erop?
Maar 4 á 5 glazen zal voldoende zijn hoor.
Groot fan van User Wotte![]()
Ik ga even voor je alle dozen uitspitten..quote:Op maandag 11 maart 2013 21:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, het liefst wel en zo dun mogelijk.
Maar 4 á 5 glazen zal voldoende zijn hoor.Ik zeg wat ik denk en ik doe wat ik zeg. :)![]()
oke laat maarquote:Op maandag 11 maart 2013 21:21 schreef opruimertje het volgende:
[..]
Ik ga even voor je alle dozen uitspitten..Groot fan van User Wotte![]()
Vind ik zielig voor je.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:23 schreef opruimertje het volgende:
[..]
Waarom? Ben al met de eerste doos bezig hoor!
Groot fan van User Wotte![]()
Uhmmm.. ik ben hier degene die wil verkopen!quote:
Meen je dat je er nu vanaf ziet of was het een geintje? :$Ik zeg wat ik denk en ik doe wat ik zeg. :)![]()
Die glazen vind ik zoooo chill! (dat zijn mijn lievelingsglazen die ik zelf ook gebruik..) Echter vind ik ze niet superdun ofzo.. Wil best even een foto voor je maken van de bovenkant..quote:Op maandag 11 maart 2013 21:25 schreef Tjacka het volgende:
[ afbeelding ]
Zit hier geen dunne tussen?
(Vind het niet erg om de dozen door te spitten voor die superdunne glazen, hoor)Ik zeg wat ik denk en ik doe wat ik zeg. :)![]()
You have DM!quote:Op maandag 11 maart 2013 21:25 schreef Tjacka het volgende:
[ afbeelding ]
Zit hier geen dunne tussen?
Ja, deze: http://postimage.org/image/rfp10927f/quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:28 schreef leoon. het volgende:
Heb je toevallig ook iets van Hertog Jan?
Volgens mij alleen nog dat glas.Ik zeg wat ik denk en ik doe wat ik zeg. :)![]()
Laars is verkocht!Wil jij eens wat van je laten horen alsjeblieft? Ik heb hier namelijk al ruim een halve maand een doos met je naam van je in de kamer staan.quote:Zit hier geen dunne tussen?
Bijna alles is heineken!quote:Op zondag 31 maart 2013 19:56 schreef Feyenoordlife het volgende:
Heb je ook iets met Heineken's trouwens?Ik zeg wat ik denk en ik doe wat ik zeg. :)![]()
Oh die hele oude. Nee, die heb ik niet en als ik die wel had waren ze allang al weg want daar is héééééééééél veel vraag naar!!quote:Op zondag 31 maart 2013 19:58 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
Bedoel echt de Heineken's glazen, met de 's er bijIk zeg wat ik denk en ik doe wat ik zeg. :)![]()
Was ik al bang voor ja, maar dacht vraag het even omdat ze van je opa geweest waren. In ieder geval bedankt voor het snelle antwoord.quote:Op zondag 31 maart 2013 20:00 schreef opruimertje het volgende:
[..]
Oh die hele oude. Nee, die heb ik niet en als ik die wel had waren ze allang al weg want daar is héééééééééél veel vraag naar!!![]()
Geen dank! Je kan het altijd vragen, aangezien vragen vrij staat!quote:Op zondag 31 maart 2013 20:01 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
Was ik al bang voor ja, maar dacht vraag het even omdat ze van je opa geweest waren. In ieder geval bedankt voor het snelle antwoord.Ik zeg wat ik denk en ik doe wat ik zeg. :)![]()
GC / Heineken vriesglas, waar te koop?
Die user zoekt een "vriesglas" van Heineken wat dat dan ook mag zijn.
Ik heb hem/haar even op dit topic gewezen.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Hartstikke goed/bedankt. Echter weet ik 100% zeker dat ik die niet heb. Helaas pindakaas dus!quote:Op zondag 7 april 2013 12:15 schreef vosss het volgende:
GC / Heineken vriesglas, waar te koop?
Die user zoekt een "vriesglas" van Heineken wat dat dan ook mag zijn.
Ik heb hem/haar even op dit topic gewezen.
Thnx voor je free kick! Binnenkort zal ik van alles wat ik over heb nog wel even een foto maken.
Ik zou graag een stuk of 5 mooie glazen willen hebben.
merk maakt niet echt uit als het maar verschillende zijn.![]()
Je hebt DM!quote:Op maandag 8 april 2013 11:46 schreef cornecke het volgende:
Ik zou graag een stuk of 5 mooie glazen willen hebben.
merk maakt niet echt uit als het maar verschillende zijn.Ik zeg wat ik denk en ik doe wat ik zeg. :)![]()
mooie collectie als ik het zo bekijk zie er ook vrij veel oude glazen bij die zelf ook al in de verzameling heb,
maar wat zou eventueel de hele verzameling heineken glazen moeten kosten?![]()
Cornecke, bedankt voor het afnemen van wat glazen, de laars en koetsierglas en de snelle conversatie!
Ik stuur je Dm..quote:Op maandag 8 april 2013 14:43 schreef bluedevil85 het volgende:
mooie collectie als ik het zo bekijk zie er ook vrij veel oude glazen bij die zelf ook al in de verzameling heb,
maar wat zou eventueel de hele verzameling heineken glazen moeten kosten?
Ik zeg wat ik denk en ik doe wat ik zeg. :)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |