Ohw, ik heb foto's staan en de glazen zijn nog helemaal heel hoor! Dit is best een oude.quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:03 schreef Qwea het volgende:
Hmm, wel jammer dat je niet hebt gemeld dat de gouden drink rand zo goed als weggevaagd is en de gouden opdruk aan de achterkant ook.
Oei.. dan moet ik wel even kijken.. Ik weet zo gauw niet of ik van dezelfde inhoud heb.. Die andere twee waren goed aangekomen begrijp ik?quote:
Deze zijn voor een maatje van mij, wat kosten die groteren? Krijg hier namelijk maar 1 biertje in en geen halve liter.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:00 schreef opruimertje het volgende:
[..]
Oei.. dan moet ik wel even kijken.. Ik weet zo gauw niet of ik van dezelfde inhoud heb.. Die andere twee waren goed aangekomen begrijp ik?
Ik heb onderstaande pullen nog.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:20 schreef Paralectic het volgende:
[..]
Deze zijn voor een maatje van mij, wat kosten die groteren? Krijg hier namelijk maar 1 biertje in en geen halve liter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.foto 2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.foto 3:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg wat ik denk en ik doe wat ik zeg. :)![]()
3e en 4e pul gaat 550 ml water in. Deze zijn NIET hetzelfde. Prijs 4 euro per stuk.
Die neem ik.
8 euro + 6.75 verzendkosten. maken we 14 euro van goed?'Als' is einde discussie.![]()
prima! Je hebt mijn rekening nummer nog? Ze zijn dus niet hetzelfde, maar dat had ik er duidelijk bij gezet.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:07 schreef Paralectic het volgende:
3e en 4e pul gaat 550 ml water in. Deze zijn NIET hetzelfde. Prijs 4 euro per stuk.
Die neem ik.
8 euro + 6.75 verzendkosten. maken we 14 euro van goed?Ik zeg wat ik denk en ik doe wat ik zeg. :)![]()
Ja je krijgt het alleen van een ander overgemaakt. ik verwacht uiteraard dat het morgen verstuurd wordt?'Als' is einde discussie.![]()
Het wordt morgen in de avond overgemaakt. Hoop dat dit geen probleem vormt.
Mocht dit wel het geval zijn gaan we wat regelen maar het zou voor de persoon mooi uitkomen dit morgen avond te doen.'Als' is einde discussie.![]()
morgenavond overmaken is geen probleem. Ik ben flexibel. Ik zal het pakketje morgen verzenden.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:35 schreef Paralectic het volgende:
Het wordt morgen in de avond overgemaakt. Hoop dat dit geen probleem vormt.
Mocht dit wel het geval zijn gaan we wat regelen maar het zou voor de persoon mooi uitkomen dit morgen avond te doen.Ik zeg wat ik denk en ik doe wat ik zeg. :)![]()
Glazen wel, pullen niet. Voor verzending maakt het weinig uit. Ik pak goed in en het gewicht mag tot 10 kg zijnquote:Ik zeg wat ik denk en ik doe wat ik zeg. :)![]()
moest andere adresgegevens hebben, aangezien het voor een vriend van je is. Daarom vroeg ik om de adresgegevens. Gr.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:08 schreef Paralectic het volgende:
Je kan niet een paar dm's terug kijken
Ik zeg wat ik denk en ik doe wat ik zeg. :)![]()
Ik bedoel die super dunne want dat vind ik lekker drinken.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 07:16 schreef opruimertje het volgende:
[..]
Glazen wel, pullen niet. Voor verzending maakt het weinig uit. Ik pak goed in en het gewicht mag tot 10 kg zijnGroot fan van User Wotte![]()
Heb je DM gestuurd.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik bedoel die super dunne want dat vind ik lekker drinken.Ik zeg wat ik denk en ik doe wat ik zeg. :)![]()
Ja, deze bedoel ik.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:58 schreef opruimertje het volgende:
@Tjacka
Die eerste, tweede en derde zijn dun!
[ link | afbeelding ]
Heb daar meerdere van btw.
Je heb ze niet zonder reclame?Groot fan van User Wotte![]()
Geen idee! Dan zal ik even moeten kijken. Hieruit begrijp ik dat je geen reclame wil? Enkel en alleen deze glazen met alleen "heineken" erop?quote:Op maandag 11 maart 2013 21:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, deze bedoel ik.
Je heb ze niet zonder reclame?Ik zeg wat ik denk en ik doe wat ik zeg. :)![]()
Ja, het liefst wel en zo dun mogelijk.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:13 schreef opruimertje het volgende:
[..]
Geen idee! Dan zal ik even moeten kijken. Hieruit begrijp ik dat je geen reclame wil? Enkel en alleen deze glazen met alleen "heineken" erop?
Maar 4 á 5 glazen zal voldoende zijn hoor.
Groot fan van User Wotte![]()
Ik ga even voor je alle dozen uitspitten..quote:Op maandag 11 maart 2013 21:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, het liefst wel en zo dun mogelijk.
Maar 4 á 5 glazen zal voldoende zijn hoor.Ik zeg wat ik denk en ik doe wat ik zeg. :)![]()
oke laat maarquote:Op maandag 11 maart 2013 21:21 schreef opruimertje het volgende:
[..]
Ik ga even voor je alle dozen uitspitten..Groot fan van User Wotte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |