Thnx ff checke voor 't slapen gaan.quote:
Hahaquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:43 schreef Geo4kant het volgende:
GSP: I speak English better than you man
vandaar de "injury" zodat hij niet getest werd of er een smoes zou zijn.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:47 schreef McNulty het volgende:
[..]
Maar Maar GSP gebruikt toch HGH en steroids. Gaat dus vet zkr winnen!
Waar staat dat hij niet mag trainen?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:44 schreef THEFXR het volgende:
Alistair Overeem: Suspended until March 20 with no contact prior to March 5.
niet mogen trainen en toch een blessure oplopen?![]()
Behalve sparren heb je nog wel andere vormen van training lijkt mij.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:44 schreef THEFXR het volgende:
Alistair Overeem: Suspended until March 20 with no contact prior to March 5.
niet mogen trainen en toch een blessure oplopen?![]()
Fuck it.. wat een opportunity voor Cees.. het had zo mooi kunnen zijnquote:
huh en eerst werd de match 2 mnd uitgesteld??quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:14 schreef McNulty het volgende:
Like I said in the TT. Mark Hunt is een OG superrrrrbaas.
http://www.mmafighting.co(...)antos-on-for-ufc-160
Baas inderdaadquote:
Gast dat eerste deel is echt steengoed. Die kerel die die filmpjes maakt heeft zo fucking veel talentquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:10 schreef Opgezwollenlever het volgende:
1 van de minste reems tot nu toe maar blijft een goede serie.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:14 schreef McNulty het volgende:
Like I said in the TT. Mark Hunt is een OG superrrrrbaas.
http://www.mmafighting.co(...)antos-on-for-ufc-160
lol.. Diaz wordt kapot gejabbed bedoel je.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 02:36 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
vandaar de "injury" zodat hij niet getest werd of er een smoes zou zijn.
Denk niet dat Nick wint... maar.... hij zal GSP wel gek maken met die jab... kans is groot dat het een wrestle fuck wordt tenzij GSP Diaz echt een les wil leren en hem wil vernederen.
Denk dat Cormier lastiger is, maar verder een lastige ja.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:45 schreef Fenomeno het volgende:
Hunt![]()
Dat gaat JDS niet winnen. Hunt is echt de slechtst mogelijke match up van de divisie voor hem.
JDS is een stuk lichter en sneller.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:36 schreef Lesnar het volgende:
Als JDS punches wil gaan traden, dan gaat het voor hem niet goed aflopen.
Dat is niet zomaar een middleweightquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:15 schreef Splackavellie02 het volgende:
Kom op nou mensen. Hunt slaat Struve KO, die alle stoten met z'n kin blockt, en hij wint het in de standup van de beste bokser in de divisie?
Als een middleweight hem al KO kan slaan, moet JDS daar geen problemen mee hebben.
Easy win.
kijk, de expert heeft gesproken.quote:Op zondag 10 maart 2013 00:10 schreef Hoogstaande het volgende:
Als JDS en Hunt gaan meppen wint JDS het echt hands down.
dat wist ik nog niet.quote:Andrew Dearsley: Hunt is a very dangerous match up for JDS, Hunt by KO. Hunt is a BJJ Brown belt under Gracie Barra
quote:Chael Sonnen, UFC middleweight turned light heavyweight as well as an NCAA All-American in wrestling, goes in-depth in this interview to explain why some elite wrestlers find difficulty transferring their skills, what the current state of wrestling in MMA looks like, which camps are the best at converting elite wrestlers into MMA fighters, which style of wrestling best translates into actual fights, why a simple but highly effective wrestling game is really all anyone needs and so much more.
Mooi artikel en Luke Thomas weet zich mooi te onderscheiden als journalist met zijn vechtinhoudelijke kennis. In het Duke Rufus stuk kwam hij ook op momenten sterk uit de hoek.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:45 schreef Hooidraad het volgende:
Technique Talk: Chael Sonnen on the simplicity of successful MMA wrestling
[..]
twitter:hurricaneyvel twitterde op maandag 11-03-2013 om 09:42:36Don't walk naked in the house when baby mama has a knife in her hand!!!She just literally stabbed me in the penis by accident WTF???????? reageer retweet
Dusquote:Op maandag 11 maart 2013 15:15 schreef Fyodor het volgende:
wtf
twitter:hurricaneyvel twitterde op maandag 11-03-2013 om 09:42:36Don't walk naked in the house when baby mama has a knife in her hand!!!She just literally stabbed me in the penis by accident WTF???????? reageer retweet
en dan een Suarez avatar hebbenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik hoop dat die Hall echt zo hard KO gaat wat een irritante kwal is dat
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Suarez is een baas mijn vriend.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |