SPOILER: MAL lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.
[ Bericht 2% gewijzigd door De_Dakgoot op 04-03-2013 19:05:54 ]/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Je weet nog geneens wat de overige seizoenen ons brengtquote:Op maandag 4 maart 2013 15:44 schreef Qunix het volgende:
NOG 4 WEKEN VOOR DE BESTE ANIME VAN DIT JAAR!
quote:Op maandag 4 maart 2013 15:44 schreef Qunix het volgende:
Huh? Ik snap dit niet. Zijn er twee reeksen?quote:Op maandag 4 maart 2013 17:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
>> TV / [Anime/Manga] Bleach #11: ... tenshou!
Naruto en Bleach hebben elk hun aparte reeks dus eigenlijk zijn er het drie.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:09 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Huh? Ik snap dit niet. Zijn er twee reeksen?
Waarom komt iedereen niet gewoon in een reeks?quote:Op maandag 4 maart 2013 17:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Naruto en Bleach hebben elk hun aparte reeks dus eigenlijk zijn er het drie.
Geen idee. Dit is allemaal van voor mijn tijd. Het is niet alsof ze daar heel actief over zijn en ondanks dat er overlap is ben ik wel blij dat als het gehannes over shnen te druk wordt je de kinderen daarnaartoe kunt verwijzen.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:22 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Waarom komt iedereen niet gewoon in een reeks?
Het ziet er vrij kut uit, maar goed, geen vooroordelen.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:44 schreef Qunix het volgende:
Nou,quote:Op maandag 4 maart 2013 18:14 schreef outcast_within het volgende:
DDR dance dance revolution. Er was hier ooit een jongen die anime cons bezocht en ddr competities meedeed.
Wat dan wel?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:30 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nou,
1. Ik ben geen jongen
2. Ik ben niet bruin
3. Ik doe niet aan Dance Dance Revolution.
KabutoRaiger of zo?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:14 schreef outcast_within het volgende:
DDR dance dance revolution. Er was hier ooit een jongen die anime cons bezocht en ddr competities meedeed.
WATquote:Op maandag 4 maart 2013 20:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is die KabutoRaiger is eigenlijk klipnap, een dance dance revolution expert en hoax-meister Ronaiah Tuiasosopo?
Duuuude, '':'D'' is al zo oud. Kom eens onder je steen vandaan.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:10 schreef Arashimashou het volgende:
Maus heeft een nieuwe smiley bedacht:
[ afbeelding ]
Waar dan?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Duuuude, '':'D'' is al zo oud. Kom eens onder je steen vandaan.
Klopt. Sommige scenes zijn niet eens zo geweldig gedaan...quote:Op maandag 4 maart 2013 20:26 schreef robin007bond het volgende:
Die Gundam HD-remasters zijn wel weer illustrerend voor het gebrek aan creatief vermogen. Goedkope uitmelkerij.
C'est si bon.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:10 schreef Arashimashou het volgende:
Maus heeft een nieuwe smiley bedacht:+
=[ afbeelding ]
Lees de bovenste twee reviews op mal.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Niet lang meer en chimera ants
En ik dwing mezelf om deadman wonderland af te kijken, en daarna ... ja ik heb nog sword art online. Maar volgens sommigen is die kut, maar op MAL toch een 8.3
Het komt er op neer dat de serie op de helft een totaal andere wending neemt, die kut is?quote:
Doe wat deze wijze man zegt!quote:
Ik zit nog op een RuneScape forum wat ook een gedeelte heeft voor de gestopte mensen, en daar is een anime/manga topic. Zo'n gozer daar heeft een folder van 500mb aan Haganai pics/gifs/andere random meuk. Zijn fapfolder;quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Serieus, dit is toch gewoon een digitale hoarder? Ik durf te wedden dat hij ze niet eens allemaal een keer gezien heeft...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:29 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik zit nog op een RuneScape forum wat ook een gedeelte heeft voor de gestopte mensen, en daar is een anime/manga topic. Zo'n gozer daar heeft een folder van 500mb aan Haganai pics/gifs/andere random meuk. Zijn fapfolder;
[ afbeelding ]
Het zijn screenshots/afbeeldingen van de bijbehorende anime, en een groot gedeelte er van heeft hij al wel gezien ja. Sommige screenshots maakt die zelf, soms komt die wat tegen en slaat hij ze op in het mapje met de bijbehorende anime.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:43 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Serieus, dit is toch gewoon een digitale hoarder? Ik durf te wedden dat hij ze niet eens allemaal een keer gezien heeft...
Ik zei nog zo blijf van die Jaegerbombe af!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi,brt/badderen was OK*
WTF @ TT?OP heeft teveel gedronken?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |