abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124556185
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 23:40 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en ik wil nog een keer foto's van de originele documenten posten die we hebben gekregen... we hebben dus álle contracten en alles die ooit voor dit huis getekend zijn, sinds 1890 (!!!) gekregen, dat krijg je hier bij de overdracht :o zó tof, al die oude documenten. Wel raar, maar wel tof :D
Oh wow, dat zou ik echt prachtig vinden :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_124556784
Tof, zeg!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_124556862
quote:
Oh, en ik wil nog een keer foto's van de originele documenten posten die we hebben gekregen... we hebben dus álle contracten en alles die ooit voor dit huis getekend zijn, sinds 1890 (!!!) gekregen, dat krijg je hier bij de overdracht :o zó tof, al die oude documenten. Wel raar, maar wel tof :D
Waarom gebeurt dat hier niet :o Tof zeg!
pi_124574226
Ok. Er kan niet meer gedouched worden en de eerste muur tegels is eruit. Spannend! :o
Ja doei.
  woensdag 27 maart 2013 @ 21:01:32 #80
63722 z80
I fink you freaky
pi_124582294
quote:
leuk om een keer rustig door te spitten. kunnen nog aparte en vreemde dingen in staan.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator woensdag 27 maart 2013 @ 21:04:22 #81
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_124582491
quote:
Toch gaaf om de historie van huis na te pluizen ? :D
pi_124590555
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 21:04 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Toch gaaf om de historie van huis na te pluizen ? :D
Yup! We hadden echt niet verwacht dat we dat allemaal zouden krijgen :o Hebben er al even vluchtig doorheen gebladerd. Ook echt allerlei aanpassingen ivm overlijden enzo, de prijzen toen ook, hilarisch! :D
Ja doei.
pi_124590883
Foto's van vandaag! Begin gemaakt met de badkamer

Eerst even vakkundig testen hoe het met de stroomaansluiting van de afzuiging zit: precies op die plek komt namelijk een muur....

Schoonpaps en isolatiemateriaal!

Het bad wilde maar niet los. Heeft bijna 2 uur geduurd geloof ik om hem eruit te krijgen...

En ondertussen maakte ik maar een begin met de tegels..

En toen was eindelijk het bad eruit! Er moeten wat leidingen omgeleg worden en er moet eea verhoogd worden om de douchebak over de afvoer (wc) heen te krijgen, daar gaan we morgen naar kijken.

En de rest van de muur waar de douche komt. Er zaten ook hier weer mooie oude tegeltjes verstopt onder de oude tegels..... :')
Ja doei.
pi_124603627
Zo. De heren zijn naar de bouwmarkt, en ik heb ondertussen de badkamer vloer eruit getikt.

Nerdy DIY-shapes O+

Ja doei.
pi_124606908
quote:
17s.gif Op donderdag 28 maart 2013 12:44 schreef motorbloempje het volgende:
Zo. De heren zijn naar de bouwmarkt, en ik heb ondertussen de badkamer vloer eruit getikt.

Nerdy DIY-shapes O+

[ afbeelding ]
Kijk je uit met die randjes van gebroken tegels. Die zijn scherper dan gebroken glas.
Jeroentje.
pi_124606935
Ja hoor, draag gewoon werkhandschoenen tijdens 't slopen ^O^
Ja doei.
pi_124607704
Lekker bezig Faithy ;) eh Motorbloempje :) Groeten uit Den Haag!
pi_124614202
:W Groetjes terug! :D

Gut, ze zijn bezig met de waterleidingen en ik probeer nog wat te studeren. Focus, Mo, focus! :')
Ja doei.
pi_124676262
Schiet het op met de badkamer? *O* Morgen klaar? O-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_124676279
Nee...

En nee.. :')
Ja doei.
pi_124676377
Maar vandaag kon je elders douchen, toch *)
pi_124676421
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 08:50 schreef Isabeau het volgende:
Maar vandaag kon je elders douchen, toch *)
Nee :') de hardloopwedstrijd is afgelast _O-

Ach ja, hè? dan maandag maar douchen.
Ja doei.
pi_124676492
Ligt daar ook sneeuw? :o

Zo dan maar?
pi_124677023

De afzuiging er maar eens afgehaald... Oud rotding..

En hij was ook al een tijd niet schoongemaakt...

Zo vader, zo zoon!

Leidingen mooi verlegd.

Vloer zoveel mogelijk van lijmresten en andere zut ontdaan.

Het eerste frame staat! Dit is de kant waar de douchekop aan komt te hangen.
Ja doei.
pi_124824987
Vorige week woensdag kwam dus de schoonpaps langs voor een weekje, gingen we éven de badkamer doen... Ja.. mooi niet dus.. dat dat 'even' was...

Zo ver zijn we nu! PIX0RS! :P

Daar zat een flink gat. Cement lost een boel op!

Mount voor de douchekraan straks. Kwestie van water afsluiten, kraan erop zetten, water aansluiten, en douchen O+

Eerste muur!

Achtermuur helemaal 'beboard'..

Afvoerputje op z'n plek..

Onderboard voor de douchebak. Had eigenlijk zonder gemoeten, maar de tray was zó zwaar dat we dat nooit helemaal goed in de cabine hadden gekregen, dus dan maar zo..

Planning voor de pootjes onder de douchebak. De boel is wat opgehoogd, zoals je op eerdere plaatjes kunt zien ook. Dat is omdat er precies in de hoek een mooie afvoer van de wc loopt..dus daar moest de bak boven komen.

En nu met bak!

Eerste tegeltjes...

En de eerste muur!

Het ging allemaal niet zo snel als we hadden gehoopt... verre van, zelfs. We hadden gehoopt nu de hele badkamer wel gedaan te hebben, maar het bouwen van het frame en recht krijgen van alles heeft wel veel meer tijd gekost dan we hadden gewild. Het is niet anders... hopelijk is nu wel voor zondag de douchekabine af en douchebaar... want op de sportclub/op het werk douchen is niet je-van-het! :P

[ Bericht 4% gewijzigd door motorbloempje op 03-04-2013 09:56:50 ]
Ja doei.
pi_124832076
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 09:46 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
En de eerste muur!
Die tegeltjes zijn leuk. Eerste wat ik dacht was "oh cool. Tetris!"... Sorry.
Ik vind ze wel heel mooi.
pi_124832228
Ik heb er ook stiekem wat tetrisblokken in verwerkt, helemaal vond Wolve niet zo'n briljant idee :P
Ja doei.
  woensdag 3 april 2013 @ 14:12:28 #98
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_124833666
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 13:31 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb er ook stiekem wat tetrisblokken in verwerkt, helemaal vond Wolve niet zo'n briljant idee :P
Jammer :P
pi_124835264
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 13:31 schreef motorbloempje het volgende:
Ben ik toch niet zo gek als ik dacht.
pi_124951271
En weer een dag tegelen... :z
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')