Oh wow, dat zou ik echt prachtig vindenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:40 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en ik wil nog een keer foto's van de originele documenten posten die we hebben gekregen... we hebben dus álle contracten en alles die ooit voor dit huis getekend zijn, sinds 1890 (!!!) gekregen, dat krijg je hier bij de overdrachtzó tof, al die oude documenten. Wel raar, maar wel tof
Waarom gebeurt dat hier nietquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:40 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en ik wil nog een keer foto's van de originele documenten posten die we hebben gekregen... we hebben dus álle contracten en alles die ooit voor dit huis getekend zijn, sinds 1890 (!!!) gekregen, dat krijg je hier bij de overdrachtzó tof, al die oude documenten. Wel raar, maar wel tof
leuk om een keer rustig door te spitten. kunnen nog aparte en vreemde dingen in staan.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:40 schreef motorbloempje het volgende:
Toch gaaf om de historie van huis na te pluizen ?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:40 schreef motorbloempje het volgende:
Yup! We hadden echt niet verwacht dat we dat allemaal zouden krijgenquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:04 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Toch gaaf om de historie van huis na te pluizen ?
Kijk je uit met die randjes van gebroken tegels. Die zijn scherper dan gebroken glas.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:44 schreef motorbloempje het volgende:
Zo. De heren zijn naar de bouwmarkt, en ik heb ondertussen de badkamer vloer eruit getikt.
Nerdy DIY-shapes
[ afbeelding ]
Neequote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:50 schreef Isabeau het volgende:
Maar vandaag kon je elders douchen, toch
Die tegeltjes zijn leuk. Eerste wat ik dacht was "oh cool. Tetris!"... Sorry.quote:
Jammerquote:Op woensdag 3 april 2013 13:31 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb er ook stiekem wat tetrisblokken in verwerkt, helemaal vond Wolve niet zo'n briljant idee
Ben ik toch niet zo gek als ik dacht.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:31 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb er ook stiekem wat tetrisblokken in verwerkt, helemaal vond Wolve niet zo'n briljant idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |