STADSdialecten graag.quote:
Hoe klinkt dat?quote:
Drachtenees en maastrichtees.quote:
amstedamsquote:Op maandag 4 maart 2013 11:52 schreef BasEnAad het volgende:
Utregs is wel heel lelijk ja. Maar Amsterdams heb je het meeste last van, want dat hoor je het vaakst, omdat ze in Hilversum denken dat iedereen dat wel waardeert.
Hoezeaux, magda nie?quote:Op maandag 4 maart 2013 11:57 schreef VMSDKR het volgende:
Hallo, jij embed filmpjes zie ik. 100 miljoen euro graag xD xD
gr gr tim kuik en bumastemra xD
gaat meer naar het Duits dan het Frans. Alles in die hoek trouwens.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:58 schreef mvdejong het volgende:
Heb je al eens iemand oer-Kerkraads horen sprekend ?
Dat is zo'n beetje de slechtste klanken van Nederlands en Duits, met nog een beetje Frans erbij om het echt beroerd te maken.
Kijk uit, extreem hilarischquote:Op maandag 4 maart 2013 11:58 schreef mvdejong het volgende:
Heb je al eens iemand oer-Kerkraads horen sprekend ?
Dat is zo'n beetje de slechtste klanken van Nederlands en Duits, met nog een beetje Frans erbij om het echt beroerd te maken.
Sterf.quote:
Kom maar langs, kan je gelijk je vriendin meenemen.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:00 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nou jawel natuurlijk wel maar ik incasseer de royalties voor de geposte artiesten.
Alhoewel ik het een enorme eer vind dat je denkt dat ik een vriendin heb, moet ik je tot mijn grote teleurstelling mededelen dat de VMSDKR alweer 35 dagen single is na een relatie van 48 maanden.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:01 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Kom maar langs, kan je gelijk je vriendin meenemen.
Dan is ze blijven hangen.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:03 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Alhoewel ik het een enorme eer vind dat je denkt dat ik een vriendin heb, moet ik je tot mijn grote teleurstelling mededelen dat de VMSDKR alweer 35 dagen single is na een relatie van 48 maanden.
quote:Op maandag 4 maart 2013 12:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat snap ik niet, maar je zult ongetwijfeld gelijk hebben.
Misschien had ik beter iets van Rubberen Robbie kunnen embedden...quote:Op maandag 4 maart 2013 12:06 schreef hijdiegaapt het volgende:
Ik vindt het dialect in dit liedje wel meevallen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |