twitter:ammattipyoraily twitterde op zaterdag 09-03-2013 om 16:19:15Tirreno-Adriatico, Stage 4, Prati di Tivo (14.55km, 7.05%, 1026m). Chris Froome: 38 min 22 sec, 22.75 Kph, VAM 1605 m/h, 5.93 W/kg. #tirreno reageer retweet
Nu zijn de anderen beter geprepareerdquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:47 schreef Pedroso het volgende:
Mollema ook al door het ijs gezakt dus (net als de Blanco renners in PN) . Voorbereiding was dus niet zo spectaculair als (nieuwe) ploegleiding wilde doen geloven.
En wimderon wou ze al met Sky vergelijkenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:47 schreef Pedroso het volgende:
Mollema ook al door het ijs gezakt dus (net als de Blanco renners in PN) . Voorbereiding was dus niet zo spectaculair als (nieuwe) ploegleiding wilde doen geloven.
Zuur voor bepaalde users die het e.e.a. insinueerden.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:47 schreef Pedroso het volgende:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het ligt er not dun boven op.
Was natuurlijk te verwachten, overwinningen in zevenderangs koersen maakt niemand zich echt druk om behalve wat Blanco-renners. Als er echt gespoten geslikt gereden moet worden zie je de usual suspects weer aan het front.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:47 schreef Pedroso het volgende:
Als je daaronder constateren dat renners veel betere resultaten behaalden en een nieuwe trainer daarvoor met dank aan zijn andere werkwijze de credits opeist, dan klopt je bewering ja.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En wimderon wou ze al met Sky vergelijken
Ze wonnen een paar derderangswedstrijden en jij liet gelijk jouw onderbuikgevoel spreken.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als je daaronder constateren dat renners veel betere resultaten behaalden en een nieuwe trainer daarvoor met dank aan zijn andere werkwijze de credits opeist, dan klopt je bewering ja.
Je intentie was om mensen die enthousiast waren over de prestaties Blanco een spiegel voor te houden wat betreft Sky en doping, maar dat sloeg nergens op. Wat we nu ook kunnen zien.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als je daaronder constateren dat renners veel betere resultaten behaalden en een nieuwe trainer daarvoor met dank aan zijn andere werkwijze de credits opeist, dan klopt je bewering ja.
Nee, ik constateerde gewoon. Resultaten waren beter en trainer treedt meteen naar buiten met dat verhaal.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze wonnen een paar derderangswedstrijden en jij liet gelijk jouw onderbuikgevoel spreken.
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 09-03-2013 om 18:01:16De hegemonie van Sky doet je wel even achter je oren krabben. Zolang er niets anders ligt kun je het beste naar de cijfers kijken. reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 09-03-2013 om 18:02:32En de wattages van Porte en Froome zijn hoog - maar niet bovenmenselijk hoog. Vallen nog steeds in het niet bij die van Lance & co. reageer retweet
Moet ie toch eerst een monumentale koers winnen. Ritzeges en podiumplekken in grote rondes rechtvaardigen die kwalificatie nog niet.quote:
Heb ik ook wel een beetje, blijf er iig niet meer voor thuis.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:37 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb het lang leuk gevonden, maar de lol van het wielrennen kijken is nu wel weg.
Dat uitgerekend Zonneveld er hetzelfde tegenaan kijkt als ikquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:04 schreef marcodej het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 09-03-2013 om 18:01:16De hegemonie van Sky doet je wel even achter je oren krabben. Zolang er niets anders ligt kun je het beste naar de cijfers kijken. reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 09-03-2013 om 18:02:32En de wattages van Porte en Froome zijn hoog - maar niet bovenmenselijk hoog. Vallen nog steeds in het niet bij die van Lance & co. reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 09-03-2013 om 18:07:52Ter vergelijking: Contador reed in 2009 boven de 6 watt per kilo op Montagne de Lure, in Parijs-Nice. In Tour van dat jaar zelfs boven de 7. reageer retweet
Het feit dat dit soort cijfers er al bij gehaald worden geeft maar aan hoezeer de sport aan geloofwaardigheid heeft ingeboet.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:04 schreef marcodej het volgende:
quote:Froome: "Wat een fantastisch team heb ik!"
Chris Froome wist vandaag de koninginnerit in de Tirreno-Adriatico op zijn naam te schrijven. Zijn ploeggenoten zorgden voor het voorbereidende werk, waarna Froome er in de slotkilometer zelf succesvol van door ging. Vooral Uran en Henao deden op de slotklim puik werk door het favorietengroepje te controleren. “Wat een fantastisch team heb ik”, jubelt Froome na afloop.
“Ik kon op de slotklim blijven zitten, omdat ik wist dat mijn ploeggenoten Contador en de rest wel zouden terughalen. Ik kon wachten tot ik mijn ding wou doen”, aldus Froome op Sporza. De Sky-renner zorgde echter niet voor een dubbelslag. Kwiatkowski staat aan de leiding in het klassement. “Zijn team reed een goeie tijdrit en hij houdt bergop goed stand. Hij doet het goed.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |