Is een alleskunner, was het bij de jeugd ook al. Maar hij kan ook zomaar morgen op een half uur finishen, zo'n renner is het ook wel weerquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:58 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Dacht dat die pool een goede tijdrijder was, maar het is pools hoop in de giro joh.
Of hij is een natuurtalent. Maar ik ben er 100% van overtuigd dat die hele Sky ploeg zwaar aan de dope zit.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als leek kan ik nauwelijks geloven dat zo'n Froome geen doping gebruikt. Hij fietst van die anderen weg alsof dat amateurs zijn.
Ik zou zeggen dat het allemaal natuurlijk niet bewezen is, maar er zal er toch wel minstens 1 of 2 zijn in de top die doping gebruiken, en als hij die zo makkelijk wegrijdt, dat kan haast niet natuurlijk zijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:59 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Of hij is een natuurtalent. Maar ik ben er 100% van overtuigd dat die hele Sky ploeg zwaar aan de dope zit.
Ibarguren is weer lekker bezig inderdaad.quote:
Niets is bewezen, maar als ik iets geleerd heb van wielrennen kijken is dat als iets onmogelijk lijkt dit altijd zo was. De transformatie van Wiggins en de bizarre SKY trein die we al zo vaak hebben gezien is voor mij genoeg om die prestaties niet serieus te nemen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat het allemaal natuurlijk niet bewezen is, maar er zal er toch wel minstens 1 of 2 zijn in de top die doping gebruiken, en als hij die zo makkelijk wegrijdt, dat kan haast niet natuurlijk zijn.
En Poels dan?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Niets is bewezen, maar als ik iets geleerd heb van wielrennen kijken is dat als iets onmogelijk lijkt dit altijd zo was. De transformatie van Wiggins en de bizarre SKY trein die we al zo vaak hebben gezien is voor mij genoeg om die prestaties niet serieus te nemen.
Die had voor z'n blessure toch een "normale" curve? Ik heb geen idee hoe en wat het nu is, mocht hij vanaf nu ook de stenen uit de straat rijden neem ik het ook niet serieus.quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:01 schreef marcodej het volgende:
Dit blijft toch het 'mooiste' Horner-fragment:
http://bcove.me/162l42y9
"Oh man, I'm fucked."
Die is toch op 43 seconden gereden? En ik zie dat Sky-hulpje Uran nog gewoon ruim voor hem eindigt. Die heeft vast geen kopwerk gedaan. Kuch.quote:
Mooie beelden jaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:27 schreef Sheepcidus het volgende:
[ afbeelding ]
Froome hield vroeger niet zo van klimmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |