Uhmmm Bubseltje toch?quote:Op maandag 4 maart 2013 09:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Zoya83 is uit de kast! Dat mag vast aangepast.
Ik wilde nog een plekje stijgen maar dan mocht niet van de gynaecoloogquote:
Check!quote:Op maandag 4 maart 2013 09:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
Bubseltje idd en de datum mag naar 3 oktober
39+1 is toch best een mooie termijn!quote:Op maandag 4 maart 2013 09:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wilde nog een plekje stijgen maar dan mocht niet van de gynaecoloog
Zeker! Maar als ik mocht kiezen liever de 12de. Puur omdat het een vrijdag is en dat de vorige keer heerlijk wasquote:
6 weken!!!quote:Op maandag 4 maart 2013 09:14 schreef Spirit82 het volgende:
Mooie datum tally! En het lijkt al supersnel
Ik heb vannacht zo fijn gedroomdkruimel was er en een paar weken oud en we besloten ineens iemand in Amerika op te zoeken (niet dat we daar iemand kennen) en ze gedroeg zich voorbeeldig en superlief in het vliegtuig en ik heb daar uren met haar geknuffeld. Toen ik wakker werd moest ik huilen en nu eigenlijk stiekem weer
ze was zo mooi en lief
Ja dat wordt intussen wel tijd jaquote:Op maandag 4 maart 2013 09:15 schreef Tally het volgende:
[..]
6 weken!!!Dus vandaag ga ik echt zoveel mogelijk in orde maken
Van de week de box halen bij mn ouders. De wieg bij mijn schoonouders.
Dat klinkt wel heelquote:Op maandag 4 maart 2013 09:14 schreef Spirit82 het volgende:
Mooie datum tally! En het lijkt al supersnel
Ik heb vannacht zo fijn gedroomdkruimel was er en een paar weken oud en we besloten ineens iemand in Amerika op te zoeken (niet dat we daar iemand kennen) en ze gedroeg zich voorbeeldig en superlief in het vliegtuig en ik heb daar uren met haar geknuffeld. Toen ik wakker werd moest ik huilen en nu eigenlijk stiekem weer
ze was zo mooi en lief
Ja toch wel hequote:
Droge benen? Heb je m'n zweetverhalen niet meegekregen?quote:Op maandag 4 maart 2013 09:05 schreef Suikertante het volgende:
Gulara, die bio-oil ga ik er gewoon inhouden hoor na de zwangerschap! Wat een heerlijk spul, ook voor droge benen enzo!
En ik heb nu een levendig beeld van je look met al die opengekrabde bulten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |