De beste spits van de eredivisie verkopen voor 10 miljoen, dat is wel gekquote:Op maandag 4 maart 2013 00:11 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Voor 1,5 miljoen gekocht ofzo? Er zijn nog schulden, dan is 8.5 miljoen euro verdienen binnen een jaar tijd lang niet gek.
15?quote:Op maandag 4 maart 2013 00:12 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
De beste spits van de eredivisie verkopen voor 10 miljoen, dat is wel gek
Hangt van de situatie af waar de club zich in bevindt. Als Feyenoord schuldenvrij is kan je vragen wat je wil, nu moet je gewoon nadenken over bedragen die je anders zou wegschuiven.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:12 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Verder kan je voor dat geld nooit een goede vervanger vinden. Behalve dat Pelle elke week scoort doet hij ook geen gekke dingen en hij is ook nooit ziek of of geblesseerd. Zo zie je maar hoe belangrijk een vaste relatie is voor een speler.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:12 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Feyenoord zit qua financiën al in rustiger vaarwater, er is ook al aangegeven door de directie dat spelers echt niet meer voor een habbekrats weg gaan.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:15 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hangt van de situatie af waar de club zich in bevind. Als Feyenoord schuldenvrij is kan je vragen wat je wil, nu moet je gewoon nadenken over bedragen die je anders zou wegschuiven.
Tuurlijk, maar is 10 miljoen voor Pellé een habbekrats? Ik ben benieuwd wat Van Goud deze zomer daarvan gaat maken.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:17 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Feyenoord zit qua financiën al in rustiger vaarwater, er is ook al aangegeven door de directie dat spelers echt niet meer voor een habbekrats weg gaan.
Hij heeft net een contract voor 4 jaar getekend, al 19 goals en hij is nu een enorme hype. Denk niet dat van Geel daar mee akkoord gaat. + nog die punten van Straatsoldaatquote:Op maandag 4 maart 2013 00:18 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar is 10 miljoen voor Pellé een habbekrats? Ik ben benieuwd wat Van Goud deze zomer daarvan gaat maken.
10 miljoen lijkt weinig maar bedenk wel dat de afstand tussen de buitenlandse competities en de eredivisie steeds groter wordt en dat ga je hoe dan ook merken aan de transfersommen.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:21 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Hij heeft net een contract voor 4 jaar getekend, al 19 goals en hij is nu een enorme hype. Denk niet dat van Geel daar mee akkoord gaat.
Italiaanse en Engelse spelers zijn ook meer waard puur om hun nationaliteit.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:26 schreef eight het volgende:
[..]
10 miljoen lijkt weinig maar bedenk wel dat de afstand tussen de buitenlandse competities en de eredivisie steeds groter wordt en dat ga je hoe dan ook merken aan de transfersommen.
houwe zoquote:Op maandag 4 maart 2013 00:33 schreef Aldo-MC het volgende:
Nu Bertje dit heeft geroepen geloof ik niet dat Van Gaal hem ooit nog zal oproepen.
Die laat zich door niemand de les lezen of zeggen wat hij moet doen, of hij moet zo ziek goed worden dat hij er echt niet meer omheen kan
Zolang goede Europese resultaten uitblijven ga je voor geen enkele eredivisie speler 22 miljoen ontvangen.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:29 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Italiaanse en Engelse spelers zijn ook meer waard puur om hun nationaliteit.
Liverpool betaalde iets van 35 miljoen pond voor Carol en 22 miljoen voor Suarez en kijk hoe beide nu presteren
Ik denk dat Vitesse wel ronde 15 miljoen kan krijgen voor Bonyquote:Op maandag 4 maart 2013 00:39 schreef eight het volgende:
[..]
Zolang goede Europese resultaten uitblijven ga je voor geen enkele eredivisie speler 22 miljoen ontvangen.
Ik ben ff zoekende. Had deze via de app gekregen.quote:
quote:De Wolf: 'Het begint steeds meer op 1993 te lijken'
John de Wolf merkt dat het behalen van de landstitel steeds meer leeft binnen en buiten Feyenoord. De voormalig verdediger veroverde zelf in 1993 het kampioenschap met de Rotterdammers. In de voetbaltalkshow FC Rijnmond geeft hij aan dat de huidige selectie steeds meer gelijkenissen gaat vertonen met de ploeg van toen.
'Daar gaat het steeds meer op lijken,' zegt De Wolf. 'In onze tijd deden wij ineens weer mee. Op het laatst gingen we eroverheen. Wij wonnen van MVV en konden daarna in de laatste wedstrijd kampioen worden tegen FC Groningen. Op het moment dat we daarheen gingen, wist je dat je nooit kon verliezen. Dat merk je ook steeds meer aan deze groep. Langzamerhand begint men erover te praten.'
'Het klinkt misschien raar, maar het allerbelangrijkste is vorige week gebeurd tegen PSV. Daar heb je kunnen zien dat Feyenoord gegroeid is en een team is geworden. Zowel binnen als buiten het veld. Wat er na de wedstrijd gebeurde is niet goed te praten, maar daar stonden ze wel 'bokkie' voor elkaar. Je merkt dat er steeds meer een eenheid komt. Stap voor stap gaat men denken aan het kampioenschap,' vervolgt de oud-international.
De Wolf zag het verschil tussen Feyenoord en PSV ook afgelopen weekend weer terug. 'Op het moment dat Mark van Bommel zaterdag de 2-0 scoorde tegen VVV, zag je een stuk frustratie naar het eigen publiek. Dat is het grote verschil met Feyenoord. Als Feyenoord het even moeilijk heeft in De Kuip, dan gaat de twaalfde man erachter staan en die zal ze altijd steunen.'
Ook defensief maakt de oude club van De Wolf stappen. 'Iedereen praat over de spelhervattingen die Feyenoord tegen krijgt, maar als je kijkt naar de veldgoals die ze tegen krijgen, dat zijn er heel weinig. Dat betekent dat de organisatie in het elftal goed staat. Het is gewoon een hele moeilijke ploeg om tegen te spelen. Je wint nu ook je moeilijke uitwedstrijden met gemak,' aldus De Wolf.
Of ga naar dat site (watermerk) en kopieer het vanaf daar.quote:
Is een kledingsitequote:Op maandag 4 maart 2013 00:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Of ga naar dat site (watermerk) en kopieer het vanaf daar.
Toch dank.quote:
In het begin was leuk, maar ben de reclames nu wel zat.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:58 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zelfs Psv supporters houden van Ollie
Zo voelt de rest van Nederland zich ook al 90 jaar als ze iets van PSV zien.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
In het begin was leuk, maar ben de reclames nu wel zat.
Dus jij vind ook dat PSV reclame is voor het voetbal?quote:Op maandag 4 maart 2013 01:00 schreef OProg het volgende:
[..]
Zo voelt de rest van Nederland zich ook al 90 jaar als ze iets van PSV zien.
Nee. Voor een fabriek die lampjes en beeldbuizen maakt.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus jij vind ook dat PSV reclame is voor het voetbal?![]()
quote:
Nee, reclame voor aidslampen.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus jij vind ook dat PSV reclame is voor het voetbal?![]()
Vind ik wel leuk eigenlijk.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:02 schreef OProg het volgende:
[..]
Nee. Voor een fabriek die lampjes en beeldbuizen maakt.
En sexspeelgoedquote:Op maandag 4 maart 2013 01:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vind ik wel leuk eigenlijk.
Maar Philips maakt nu alleen lampjes en ziekenhuis apparatuur.
Ben je nou helemaal simpel aan 't worden, koekwousquote:Op zondag 3 maart 2013 23:55 schreef eight het volgende:
Ik gun het die jongens van harte maar 7 feijenoorders in Oranje is wel erg veel.![]()
Wat dat betreft is het wel jammer dat in Amsterdam al jaren niets fatsoenlijks uit de jeugdopleiding komt en de komende tijd ook niets van te verwachten valt.
Oh ja.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
En sexspeelgoed
Hoor je zelden iemand over
Ik vond die hobbit altijd al wat weghebben van een stinkende anaalplugquote:Op maandag 4 maart 2013 01:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
En sexspeelgoed
Hoor je zelden iemand over
Wou net zeggen. Zolang Feyenoorders direct in Oranje kunnen komen, willen ze ook niet zo snel weg. Dat is de reden dat Ajax altijd zulke hoge transfersommen kan vangen. We moeten dit koesteren en uitbuiten.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:05 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ben je nou helemaal simpel aan 't worden, koekwous![]()
Enig idee wat dit met hun transferwaarde én zelfvertrouwen doet?
Duo Geel&Gaal is samen met de KGB verantwoordelijk voor de wederopstanding
Janmaat, Clasie, De Vrij en straks Vilhyena en de Poeet zijn straks stuk voor stuk een miljoen of 3 extra waard.
Haten op Mertens.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik vond die hobbit altijd al wat weghebben van een stinkende anaalplug!
Al onze problemen zouden gewoon opgelost zijn als we de groepsfase van de CL halenquote:Op maandag 4 maart 2013 01:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wou net zeggen. Zolang Feyenoorders direct in Oranje kunnen komen, willen ze ook niet zo snel weg. Dat is de reden dat Ajax altijd zulke hoge transfersommen kan vangen. We moeten dit koesteren en uitbuiten.
Ontzettend belangrijk richting de jeugd ook inderdaad, om die te behouden, ook al voor ze in oranje zitten (betere doorstroommogelijkheden dan bij een city oid).quote:Op maandag 4 maart 2013 01:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wou net zeggen. Zolang Feyenoorders direct in Oranje kunnen komen, willen ze ook niet zo snel weg. Dat is de reden dat Ajax altijd zulke hoge transfersommen kan vangen. We moeten dit koesteren en uitbuiten.
Nee.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:09 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Al onze problemen zouden gewoon opgelost zijn als we de groepsfase van de CL halen
Barcelona heeft blijkbaar toch Koeman (of de poeet) op de radar.quote:Jordi Alba: "Moeite met lange ballen en standaardsituaties"
Bertjequote:Oud-bondscoach Bert van Marwijk is lovend over het huidige Feyenoord. Met name over de jonge buitenspeler Jean-Paul Boëtius (18) is de oud-trainer van de Rotterdammers zeer te spreken.
'Ik denk dat Boëtius momenteel de beste buitenspeler van Nederland is', aldus Van Marwijk bij Studio Voetbal. De werkloze oefenmeester wilde zich niet met het selectiebeleid van Oranje bemoeien. 'Daar ga ik niks over zeggen, dat lijkt me logisch, maar ik vind Boëtius een hele goede speler.'
Van Marwijk was niet alleen lovend over de flankaanvaller, maar over heel het team van trainer Ronald Koeman. 'Feyenoord heeft zoveel wapens. Snelheid, fysieke kracht, inzicht. Ze hebben alles.'
Ik geloof niet dat iemand dat wilt. Sowieso als je over Oranje praat is clubvoetbal niet meer relevant. Het gaat er om dat we goed presteren op het WK 2014 met de best mogelijke selectie. Het interesseert me niet bij welke clubs de spelers dan spelen.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:14 schreef De_Pel het volgende:
Als je het vervelend vindt dat er zoveel Feyenoorders in Oranje spelen en je meer joden er tussen wil spoor je in ieder geval compleet niet.
Als jij 20 jaren jong bent, impulsief, naïef, leeft bij de dag, etc. en al 20 jaar in een subsidiewoning hebt gewoon, boodschappen moest doen bij de Aldi en kleren moest kopen bij de Zeeman is het zeer verleidelijk om te gaan voor het grote geld.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:23 schreef OProg het volgende:
Ik hoop dat de spelers wel eens nadenken of ze voor de carrière of voor het geld gaan. Het is nu een beetje een tendens geworden dat ze bij figuren van 20-21 die net een jaar top spelen al roepen dat ze nu wel eens de stap moeten maken. Terwijl er niks mis is met 2 of 3 jaar langer bij een club in Nederland spelen en dat echt wat aan je palmares toe kunnen voegen. En dat moet met dit Feyenoord kunnen als er geen leegloop is. Al ben je dan maar 1 keer kampioen geworden of wat - hoop voor de toekomst - maar dan stap je wel bij een volgende club de kleedkamer binnen als een speler die toch al wat bereikt heeft.
Ben daar ook wel een klein beetje bang voor. Als ik eerlijk ben, heb ik gewoon een veel beter gevoel over een zelf opgeleid Feyenoord.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:21 schreef Aloulou het volgende:
Stiekem hoop ik dat Feyenoord nog wel even in de schulden blijft....anders krijgen we weer van die totale miskopen waar we ons aan gaan zitten ergeren. Charisteas, Gibbs en Tati Montoya gevallen.
Natuurlijk snap ik het verhaal maar bovenstaande gaat ook niet voor elke speler op. Want je kan nu ook al riant verdienen. En je werkt nog steeds aan de carrière. Ik snap ook de verleiding, maar bij Feyenoord in de basis verdien je met een beter contract ook ruim meer dan een ton.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als jij 20 jaren jong bent, impulsief, naïef, leeft bij de dag, etc. en al 20 jaar in een subsidiewoning hebt gewoon, boodschappen moest doen bij de Aldi en kleren moest kopen bij de Zeeman is het zeer verleidelijk om te gaan voor het grote geld.
Stel dat je bij Feyenoord een ton per jaar verdient en bij een buitenlandse club één miljoen euro per jaar, dan zou ik het ook wel weten.
Het gaat dus om de begeleiding van die jongens. Zij moeten zich realiseren dat niet alleen de club, maar ook zij zelf er bij gebaat zijn om een paar jaar langer bij hun club te blijven.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:32 schreef OProg het volgende:
[..]
Natuurlijk snap ik het verhaal maar bovenstaande gaat ook niet voor elke speler op. Want je kan nu ook al riant verdienen. En je werkt nog steeds aan de carrière. Ik snap ook de verleiding, maar bij Feyenoord in de basis verdien je met een beter contract ook ruim meer dan een ton.
Dus dan hoop ik de keuze voor de toekomst waar je alsnog riant kan verdienen.
Ja.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het gaat dus om de begeleiding van die jongens. Zij moeten zich realiseren dat niet alleen de club, maar ook zij zelf er bij gebaat zijn om een paar jaar langer bij hun club te blijven.
Verder moet je natuurlijk ook hopen dat je speler niet in de handen valt van een verkeerde zaakwaarnemer die alleen maar dollar/euro tekens in zijn ogen heeft.quote:
Die zijn de aids van het voetbal inderdaad.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Verder moet je natuurlijk ook hopen dat je speler niet in de handen valt van een verkeerde zaakwaarnemer die alleen maar dollar/euro tekens in zijn ogen heeft.
Vilhena heeft Raiolaquote:Op maandag 4 maart 2013 01:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Verder moet je natuurlijk ook hopen dat je speler niet in de handen valt van een verkeerde zaakwaarnemer die alleen maar dollar/euro tekens in zijn ogen heeft.
En hij heeft toch bijgetekend? Die verhalen in de media over Raiola zijn overdreven.quote:
hij heeft inmiddels een paar honderd miljoen verdiend aan transfersquote:Op maandag 4 maart 2013 01:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
En hij heeft toch bijgetekend? Die verhalen in de media over Raiola zijn overdreven.
quote:Op maandag 4 maart 2013 01:48 schreef Cara het volgende:
[..]
hij heeft inmiddels een paar honderd miljoen verdiend aan transfers
quote:In april 2012 becijferde tijdschrift Voetbal International dat Raiola tot op dat moment ruim 192 miljoen euro had verdiend met zijn zaakwaarnemerspraktijken.
Raiola is een hele goede zaakwaarnemer voor de speler, en dus niet voor de club. Die kerel heeft geweldige contacten zowel bij clubs als de media die hij goed bespeeld. Als je zijn twitter bekijkt zie je dat ook terug, allemaal antwoorden over zijn clienten (spelers) waarbij hij heel goed afweegt wat hij zegt en met welke achterliggende gedachte.quote:
*bespeeltquote:Op maandag 4 maart 2013 02:16 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Raiola is een hele goede zaakwaarnemer voor de speler, en dus niet voor de club. Die kerel heeft geweldige contacten zowel bij clubs als de media die hij goed bespeeld. Als je zijn twitter bekijkt zie je dat ook terug, allemaal antwoorden over zijn clienten (spelers) waarbij hij heel goed afweegt wat hij zegt en met welke achterliggende gedachte.
Het schijnt wel zo te zijn dat onze jeugdspelers veel minder verdienen dan andere basisspelers ..quote:Op maandag 4 maart 2013 07:51 schreef ace_eleven het volgende:
Ja, maar hij doet t wel overkomen alsof je bij Feyenoord voor een jodenfooi voetbalt en dat het daarom logisch is dat jeugdspelers vertrekken...
Eerst de komende twee weken maar eens afwachten.quote:Koeman gelooft in titel
ROTTERDAM - Feyenoord-trainer Ronald koeman gelooft in de Landstitel voor Feyenoord. "We missen alleen wat ervaring ten opzichte van PSV en Ajax, maar anders zou ik niet weten waarom Feyenoord geen kampioen kan worden. We gaan voor het maximale en dan heeft het geen zin je te verstoppen", aldus Koeman na afloop van de 0-3 zege op NEC.
Koeman prees de manier waarop zijn elftal met de druk omgaat. "Vorige week tegen PSV moesten we winnen en door de eerdere overwinningen van PSV en Ajax dit weekeinde tegen VVV-Venlo en FC Twente moesten we tegen NEC opnieuw winnen. De ploeg levert twee keer en bezwijkt niet onder de druk. Heel knap vind ik dat."
Ja want charisteas is gehaald omdat we teveel geld haddenquote:Op maandag 4 maart 2013 01:21 schreef Aloulou het volgende:
Stiekem hoop ik dat Feyenoord nog wel even in de schulden blijft....anders krijgen we weer van die totale miskopen waar we ons aan gaan zitten ergeren. Charisteas, Gibbs en Tati Montoya gevallen.
Pellequote:'Praten mijn ploeggenoten liever niet over de landstitel? Ach, misschien niet met de media. Ik draai er niet omheen hoor. Ik ben een trotse Italiaan, ik krijg het bijna niet over mijn lippen om te zeggen dat er andere elftallen zijn die misschien beter zijn. Maar noem dat vooral geen arrogantie, dat is het zeker niet. De feiten zijn toch simpel? We staan er negen wedstrijden voor het einde nog altijd heel goed voor.
Zonder geld was Charisteas niet gekomen.quote:Op maandag 4 maart 2013 09:29 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ja want charisteas is gehaald omdat we teveel geld hadden
Wolfmanquote:De Wolf over Feyenoord: "Begint steeds meer op kampioensjaar 1993 te lijken"
John de Wolf ziet steeds meer gelijkenissen tussen het seizoen 1992/1993 en het huidige seizoen. In dat jaar werd de voormalig profvoetballer kampioen met Feyenoord en ook dit seizoen lijken de Rotterdammers mee te gaan doen om de titel.
"Daar gaat het steeds meer op lijken. In onze tijd deden wij ineens weer mee. Op het laatst gingen we eroverheen. Wij wonnen van MVV en konden daarna in de laatste wedstrijd kampioen worden tegen FC Groningen. Op het moment dat we daarheen gingen, wist je dat je nooit kon verliezen. Dat merk je ook steeds meer aan deze groep. Langzamerhand begint men erover te praten", opent De Wolf tegenover RTV Rijnmond.
Volgens de voormalig speler van onder andere Feyenoord was de wedstrijd tegen PSV een belangrijk moment in het seizoen. "Het klinkt misschien raar, maar het allerbelangrijkste is vorige week gebeurd tegen PSV. Daar heb je kunnen zien dat Feyenoord gegroeid is en een team is geworden. Zowel binnen als buiten het veld. Wat er na de wedstrijd gebeurde is niet goed te praten, maar daar stonden ze wel 'bokkie' voor elkaar. Je merkt dat er steeds meer een eenheid komt. Stap voor stap gaat men denken aan het kampioenschap", besluit De Wolf.
http://www.soccernews.nl/(...)sjaar_1993_te_lijken
Pelle moet na zijn carrière het eerste echt goede Italiaanse restaurant in Rotterdam Zuid openenquote:Op maandag 4 maart 2013 09:29 schreef OProg het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)jn-toch-simpel.dhtml
[..]
Pelle
Ik ga er pas in geloven als we het in eigen hand hebben.quote:Op maandag 4 maart 2013 09:53 schreef RvLaak het volgende:
Echt, hoe langer het seizoen duurt en hoe meer Feyenoord consequent presteert, hoe meer ik begin te geloven in een eventueel kampioenschap...
Maar ja, laten we ook realistisch blijven. Feyenoord is en blijft afhankelijk van de prestaties van Ajax en PSV. Laten we hopen dat ze verzaken![]()
Vandaar mijn laatste zinnenquote:Op maandag 4 maart 2013 09:54 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik ga er pas in geloven als we het in eigen hand hebben.
Als de joden of psv alles gewoon winnen wat niet ondenkbaar is worden wij geen kampioen, hoe goed we ook spelen.
Dit. Ik denk eerlijk gezegd ook dat PSV er mee gaat lopen. Die winnen thuis van de joden, krijgen de punten kado van AZ en zijn speelronde voor het einde kampioen, zodat ze niet eens meer van Twente hoeven te winnen (niet dat het moeilijk is tegenwoordig).quote:Op maandag 4 maart 2013 09:54 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik ga er pas in geloven als we het in eigen hand hebben.
Als de joden of psv alles gewoon winnen wat niet ondenkbaar is worden wij geen kampioen, hoe goed we ook spelen.
Roep dat over AZ niet te hard. Die gaan de punten zelf hard genoeg nodig hebbenquote:Op maandag 4 maart 2013 09:55 schreef Katth het volgende:
[..]
Dit. Ik denk eerlijk gezegd ook dat PSV er mee gaat lopen. Die winnen thuis van de joden, krijgen de punten kado van AZ en zijn speelronde voor het einde kampioen, zodat ze niet eens meer van Twente hoeven te winnen (niet dat het moeilijk is tegenwoordig).
Laten we het hopenquote:Op maandag 4 maart 2013 09:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Roep dat over AZ niet te hard. Die gaan de punten zelf hard genoeg nodig hebben![]()
Het beste is als AZ volgend weekend weer verliest. Dan is het zeker dat ze die punten nodig gaan hebbenquote:
Kan zo maar gebeuren, thuis tegen ADO. Die spelen best aardig op dit moment.quote:Op maandag 4 maart 2013 10:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het beste is als AZ volgend weekend weer verliest. Dan is het zeker dat ze die punten nodig gaan hebben
Laten we eerst eens kijken hoe PSV het doet tegen Heerenveen uit, die zijn ook net met een goede reeks bezig. Vervolgens zie ik ze nog wel punten morsen tegen Ajax, AZ en Twente. Waarschijnlijk niet tegen allemaal, maar alle wedstrijden hebben wel potentie tot puntverlies. (laten we daarbij dan hoen op winst PSV bij PSV - Ajax, dan staan we daar vast bovenquote:Op maandag 4 maart 2013 09:55 schreef Katth het volgende:
[..]
Dit. Ik denk eerlijk gezegd ook dat PSV er mee gaat lopen. Die winnen thuis van de joden, krijgen de punten kado van AZ en zijn speelronde voor het einde kampioen, zodat ze niet eens meer van Twente hoeven te winnen (niet dat het moeilijk is tegenwoordig).
Het blijven idd kansen, zeker is het nog heeeeeeeeel lang niet. Daar kunnen we over een paar weken pas echt over pratenquote:Op maandag 4 maart 2013 10:05 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Laten we eerst eens kijken hoe PSV het doet tegen Heerenveen uit, die zijn ook net met een goede reeks bezig. Vervolgens zie ik ze nog wel punten morsen tegen Ajax, AZ en Twente. Waarschijnlijk niet tegen allemaal, maar alle wedstrijden hebben wel potentie tot puntverlies. (laten we daarbij dan hoen op winst PSV bij PSV - Ajax, dan staan we daar vast boven)
Wel leuk hoe iedereen het geloof in de titel verschillend interpreteert. Ik geloof wel in de titelKANSEN, waarbij ik wel erken dat we voorlopig nog niet de grootste kandidaat zijn. Sommige bljven 'geloven in de titel' afzweren tot het officieus zo ver is, maar ddat is misschien ook wat oppertunistisch
Da's de datum van de laatste speelronde?quote:Op maandag 4 maart 2013 10:08 schreef ace_eleven het volgende:
Ik geloof niet dat INDIEN we kampioen worden dat we dat eerder dan 12-05-2013 weten nee
Als we kampioen worden is dat inderdaad tijdens de laatste speelronde. Laten we hopen dat het nog heel spannend gaat worden.quote:Op maandag 4 maart 2013 10:08 schreef ace_eleven het volgende:
Ik geloof niet dat INDIEN we kampioen worden dat we dat eerder dan 12-05-2013 weten nee
Het voorlopig van week tot week bekijken en nu eerst de komende wedstrijden zien.quote:Op maandag 4 maart 2013 10:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het blijven idd kansen, zeker is het nog heeeeeeeeel lang niet. Daar kunnen we over een paar weken pas echt over praten
quote:Op maandag 4 maart 2013 10:10 schreef Katth het volgende:
[..]
Als we kampioen worden is dat inderdaad tijdens de laatste speelronde. Laten we hopen dat het nog heel spannend gaat worden.
Aub niet zegquote:Op maandag 4 maart 2013 10:10 schreef RvLaak het volgende:
[..], herhaling van vorig jaar (of een paar jaar terug)... 3 wedstrijden tegelijk kijken en alle 3 belangrijk voor het eindresultaat
Wel slecht voor mijn hart
Bron: Telegraaf... Zegt genoeg lijkt mij.quote:Op maandag 4 maart 2013 10:53 schreef PIETR het volgende:
Graziano Pellè staat op scherp met nog negen speelronden op het programma. Bij een eventuele automatische schorsing bij een vijfde gele kaart hoeven Anass Achahbar en Sekou Cissé in ieder geval niet op een basisplaats te rekenen. Ronald Koeman doet al langer geen beroep op beide spelers en de coach zal niet van gedachten veranderen wanneer topschutter Pellè één wedstrijd afwezig is. Lex Immers - die zelf ook al op scherp staat - zal als spits worden geposteerd bij een schorsing van de Italiaanse aanvalsleider, meldt De Telegraaf.
Ruben Schaken is ook nog een optie voor de punt van de aanval, maar dan betreft het vooral voor wedstrijden waarin de buitenspeler op voldoende ruimte kan rekenen. Schaken fungeerde vorig seizoen ook al diverse malen als spits toen publiekslieveling John Guidetti getroffen werd door de mysterieze zenuwblessure.
Wat heeft Achahbar gedaan datie niet meer bij de selectie zit? Oke Cisse kan ik me voorstellen, simpelweg veel te vaak geblesseerd. Al vind ik hem gevaarlijker dan Verhoek wanneer ie speelt.
Moet je eens dromen hoe de ontlading zou zijn als Feyenoord op die manier kampioen wordt... Is de Kuip te klein man.quote:Op maandag 4 maart 2013 10:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Aub niet zeg![]()
Wel leuk om met zo iets in de kuip te zijn, dat wel
Nu al zin aanquote:Op maandag 4 maart 2013 10:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bron: Telegraaf... Zegt genoeg lijkt mij.
[..]
Moet je eens dromen hoe de ontlading zou zijn als Feyenoord op die manier kampioen wordt... Is de Kuip te klein man.
Als je niet vooraan staat, loop je zo over de mensenmassa in de gracht heenquote:Op maandag 4 maart 2013 10:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nu al zin aanZou het veld nog te bestormen zijn ondanks de gracht
Ook RTV Rijnmond meldde het. Het werd gisteren ook besproken bij FC Rijnmond.quote:Op maandag 4 maart 2013 10:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bron: Telegraaf... Zegt genoeg lijkt mij.
Hoe fantastisch zou dat zijn!quote:Moet je eens dromen hoe de ontlading zou zijn als Feyenoord op die manier kampioen wordt... Is de Kuip te klein man.
Is dat terug te zien eigenlijk?quote:Op maandag 4 maart 2013 10:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ook RTV Rijnmond meldde het. Het werd gisteren ook besproken bij FC Rijnmond.
Vandaar dat ik zei "dromen"quote:[..]
Hoe fantastisch zou dat zijn!
Maar ik durf er nog steeds niet op te hopen, al won Feyenoord gisteren overtuigender van NEC dan ik vooraf had verwacht.
Staat een behoorlijk bedrag op alleen al aan rentequote:Op maandag 4 maart 2013 11:01 schreef PIETR het volgende:
Ik ken iemand die een aantal jaren geleden een spaarrekening heeft geopend voor wanneer Feyenoord kampioen wordt. Gaatie een week lang helemaal loos
quote:Op maandag 4 maart 2013 11:01 schreef PIETR het volgende:
Ik ken iemand die een aantal jaren geleden een spaarrekening heeft geopend voor wanneer Feyenoord kampioen wordt. Gaatie een week lang helemaal loos
Werd er ook een reden gegeven?quote:Op maandag 4 maart 2013 10:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ook RTV Rijnmond meldde het. Het werd gisteren ook besproken bij FC Rijnmond.
Heeft hem al sinds het laatste kampioenschap, dus zal nu wel aardig wat geld op staan inderdaadquote:Op maandag 4 maart 2013 11:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Staat een behoorlijk bedrag op alleen al aan rente
Jazeker, bij Rijnmond gemist.quote:
Als Feyenoord iedere wedstrijd kan opbrengen om te spelen zoals ze in de eerste helft tegen NEC presteerden, dan kunnen ze inderdaad van iedereen winnen.quote:Vandaar dat ik zei "dromen". En zolang we de verwachtingen per wedstrijd realistisch houden en Feyenoord net zo presteert als gisteren, worden de dromen steeds realistische
Het is GVD ook veel en veel te lang geledenquote:Op maandag 4 maart 2013 11:05 schreef PIETR het volgende:
[..]
Heeft hem al sinds het laatste kampioenschap, dus zal nu wel aardig wat geld op staan inderdaad
quote:
quote:[..]
Als Feyenoord iedere wedstrijd kan opbrengen om te spelen zoals ze in de eerste helft tegen NEC presteerden, dan kunnen ze inderdaad van iedereen winnen.
Maar ik ga zelf pas echt durven dromen als Feyenoord de komende 3 wedstrijden; Roda-uit, Utrecht-thuis en Heerenveen-uit, goed doorkomen.
Ik denk dat De Vrij blijft en zijn contract open breekt einde dit seizoen. Geeft zelf aan nog niet klaar te zijn, is nog jong en heeft geloof ik ook wel door dat in een Ron Vlaar-positie terecht komen zoals bij Villa ook niet alles is. Zal dan jaar daarop denk ik wel vertrekken.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:07 schreef PIETR het volgende:
Denk dat we volgend jaar weer opnieuw kunnen beginnen. Zie de Vrij en Clasie sowieso wel vertrekken ..
Maar alle 3 hebben toch nog een meer jaren contract? Als ze gaan, levert dat wel een goede duit opquote:Op maandag 4 maart 2013 11:13 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik denk dat De Vrij blijft en zijn contract open breekt einde dit seizoen. Geeft zelf aan nog niet klaar te zijn, is nog jong en heeft geloof ik ook wel door dat in een Ron Vlaar-positie terecht komen zoals bij Villa ook niet alles is. Zal dan jaar daarop denk ik wel vertrekken.
Op Clasie hou ik ook hoop. Vooral de hoop dat hij zelf ook beseft dat naar een club als Fiorentina gaan niet goed voor zijn loopbaan is.
Ik denk dan eerder dat BMI weg gaat. Ik proef uit interviews wel dat hij van zichzelf wel denkt dat hij er klaar voor is dus die zie ik dan eerder op de bus springen.
De Vrij tot 2014, dus wil je er wat aan over houden moet hij of openbreken of hij moet bijtekeken. BMI tot 2016 en Clasie tot 2015.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar alle 3 hebben toch nog een meer jaren contract? Als ze gaan, levert dat wel een goede duit op
"Schat, we kunnen de hypotheek niet betalen. Kunnen we echt niet je spaarpot aanspreken". Ik zie het al helemaal voor me!quote:Op maandag 4 maart 2013 11:05 schreef PIETR het volgende:
[..]
Heeft hem al sinds het laatste kampioenschap, dus zal nu wel aardig wat geld op staan inderdaad
2 uit 3 ook niet slechtquote:Op maandag 4 maart 2013 11:16 schreef OProg het volgende:
[..]
De Vrij tot 2014, dus wil je er wat aan over houden moet hij of openbreken of hij moet bijtekeken. BMI tot 2016 en Clasie tot 2015.
Pelle zou je als Feyenoord alleen maar weg moeten doen als je in 1 klap alle schulden kan afbetalen daardoor. Hij is imo té belangrijk voor het teamquote:Op maandag 4 maart 2013 11:17 schreef PIETR het volgende:
Ik denk dat Feyenoord sowieso 1 speler wil verkopen deze zomer. Clasie, de Vrij, BMI, Vilhena, Boeitius.Of als er een goed bod komt Pelle. Echt een topspeler. Zou prima meekunnen bij een subtopper in Engeland of Duitsland.
Dat dacht ik ook van Guidetti.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Pelle zou je als Feyenoord alleen maar weg moeten doen als je in 1 klap alle schulden kan afbetalen daardoor. Hij is imo té belangrijk voor het team
Yep, we gaan na zijn loopbaan met zijn afbeelding op de shirts rondlopen ipv van een shirtsponsor. Levert meer op aan shirtverkoop onder vrouwen en homo's dan wat Mark heeft geregeld met Opel...quote:
Ik zou dan voor BMI gaan. Vervanger heb je al met Nelom, kan door het contract nog aardig wat opleveren.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:17 schreef PIETR het volgende:
Ik denk dat Feyenoord sowieso 1 speler wil verkopen deze zomer. Clasie, de Vrij, BMI, Vilhena, Boeitius.Of als er een goed bod komt Pelle. Echt een topspeler. Zou prima meekunnen bij een subtopper in Engeland of Duitsland.
Dat opel de nieuwe hoofdsponsor wordt.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:23 schreef RvLaak het volgende:
[..], moet ik missen... Moet ik naar m'n werk.
Wat zijn de verwachtingen?
Ontslag Koeman.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:23 schreef RvLaak het volgende:
Niet interessant dus, was al bekend.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat opel de nieuwe hoofdsponsor wordt.
Minstens Een minuut stiltequote:Op maandag 4 maart 2013 11:23 schreef RvLaak het volgende:
Wat? Spelers zijn minder onvervangbaar dan je zou denken hoor. Voor een goed bedrag mag iedereen uit het huidige team weg.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:23 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Dan begrijp je er vrij weinig van.
Pelle zal denk ik zelf ook wel door hebben dat hij dan nogal een risico neemt gezien zijn eerdere 'track record'. En hij weet ook wat het is om niet helemaal goed te draaien als spits dus kent ook de keerzijde. Dus die blijft wel. Maar als het nog een jaar goed gaat zal het alsnog wel gaan kriebelen.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:23 schreef Cara het volgende:
Geel gaat Pelle echt niet verkopen, dan breekt de pleuris uit. BMI is vervangbaar met kongolo, clasie met vormer. Ik verwacht dat iedereen toch blijft vanwege (bedankt van gaal) de kansen die ze hebben liggen bij het Nederlands elftal.
Hopenlijk gaat Boetius mee met jong oranje naar dat toernooi in Israel. Speelt ie daar goed dan kan het snel gaan, zie Drenthe ..quote:Op maandag 4 maart 2013 11:23 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik zou dan voor BMI gaan. Vervanger heb je al met Nelom, kan door het contract nog aardig wat opleveren.
Boeitius is net 18 en speelt nu een half jaar goed mee in het eerste. Zelfde voor Vilhena. Waar zouden die jongens dan heen moeten? Het is gewoon je carriere verkloten als je dan weg gaat.
En er zijn zoveel voorbeelden van spelers die al verder waren en toch zonodig naar het buitenland gingen en daar nooit meer de absolute top wisten te halen. Neem dan een voorbeeld van Van Bommel, ging ook pas laat weg maar liep bij een volgende club wel de kleedkamer in als een speler met 4 Landstitels - Mickey Mouse competitie of niet. Hij heeft nu mede door zijn ervaring gewoon alles eruit gehaald wat eruit viel te halen. Dat was echt niet gelukt als hij met 22 naar een buitenlandse subtopper was gegaan.
Waarom zou je dat willen?quote:Op maandag 4 maart 2013 11:26 schreef PIETR het volgende:
[..]
Hopenlijk gaat Boetius mee met jong oranje naar dat toernooi in Israel. Speelt ie daar goed dan kan het snel gaan, zie Drenthe ..
Jammer is dat eigenlijk. Dit is toch ook zijn niveau, publiekslieveling, elke week 50.000 man die je aan zitten te gapen. Moet het nog maar zien of dat elders gaat lukken bij hem.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:25 schreef OProg het volgende:
[..]
Pelle zal denk ik zelf ook wel door hebben dat hij dan nogal een risico neemt gezien zijn eerdere 'track record'. En hij weet ook wat het is om niet helemaal goed te draaien als spits dus kent ook de keerzijde. Dus die blijft wel. Maar als het nog een jaar goed gaat zal het alsnog wel gaan kriebelen.
Het kan snel gaan maar Drenthe bewijst ook dat je ondanks al het talent gewoon het dode spoor op gegaan bent. Dus op een leeftijd waarop je top had kunnen zijn loop je dan bij Alania Vladikavkaz.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:26 schreef PIETR het volgende:
[..]
Hopenlijk gaat Boetius mee met jong oranje naar dat toernooi in Israel. Speelt ie daar goed dan kan het snel gaan, zie Drenthe ..
Ja.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:28 schreef Aldo-MC het volgende:
Stel dat er morgen een Arsenal, Man utd weet ik het komt met een bod van 10 miljoen op Boetius.
Zouden de club hem dan verkopen?
Zou het jammer vinden als Boetius of Vilhena vertrekt natuurlijk, maar als Feyenoord deze zomer een klapper maakt, kunnen ze echt gaan bouwen aan een nieuw elftal. Dan is de noodzaak om spelers te verkopen er niet meer.quote:
Uiteraard.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:28 schreef Aldo-MC het volgende:
Stel dat er morgen een Arsenal, Man utd weet ik het komt met een bod van 10 miljoen op Boetius.
Zouden de club hem dan verkopen?
Ja, maar misschien ook logisch. Dit voelt dan ineens als een echt warme douche voor hem, dat geeft hij ook zelf aan. Maar na een tweede goed jaar zal ook het gevoel komen dat het misschien ook wel in Engeland of Italie kan gaan lukken. Dat zit er dik in.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Jammer is dat eigenlijk. Dit is toch ook zijn niveau, publiekslieveling, elke week 50.000 man die je aan zitten te gapen. Moet het nog maar zien of dat elders gaat lukken bij hem.
Dan gaat dat geld toch direct naar de vrienden van Feyenoordquote:Op maandag 4 maart 2013 11:29 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zou het jammer vinden als Boetius of Vilhena vertrekt natuurlijk, maar als Feyenoord deze zomer een klapper maakt, kunnen ze echt gaan bouwen aan een nieuw elftal. Dan is de noodzaak om spelers te verkopen er niet meer.
Ja en? Daarmee worden de schulden ook acuut minder. Liever dat Feyenoord aflost en nog een jaar moet bouwen, dan blijven kopen en een schuldenlast houden.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan gaat dat geld toch direct naar de vrienden van Feyenoord
Inderdaad. En dan zit je met al je talent met Ryo naast je ergens op een bank of bij een lage ploeg. En dat zou natuurlijk eeuwig zonde zijn.quote:
Niks, maar vind dat je dan dus ook niet kan zeggen dat "de noodzaak om spelers te verkopen er dan niet meer is" of "je dan pas echt kan gaan bouwen aan een nieuw elftal". Daar reageerde ik op. Met 1 klapper zijn we er nog niet, imo.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja en? Daarmee worden de schulden ook acuut minder. Liever dat Feyenoord aflost en nog een jaar moet bouwen, dan blijven kopen en een schuldenlast houden.
Dan moet het inderdaad wel een gigantische klapper worden en dat is ondenkbaar in de eredivisie. Ik zie tenminste niemand van ons voor Sneijder-achtige bedragen verkocht worden, en zelfs dan ben je er nog nietquote:Op maandag 4 maart 2013 11:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niks, maar vind dat je dan dus ook niet kan zeggen dat "de noodzaak om spelers te verkopen er dan niet meer is" of "je dan pas echt kan gaan bouwen aan een nieuw elftal". Daar reageerde ik op. Met 1 klapper zijn we er nog niet, imo.
Tsja, ik hoop dat ze ergens in de spelershome een foto van Drenthe hebben hangen met de tekst eronder: "zo moet het dus niet".quote:Op maandag 4 maart 2013 11:31 schreef OProg het volgende:
[..]
Inderdaad. En dan zit je met al je talent met Ryo naast je ergens op een bank of bij een lage ploeg. En dat zou natuurlijk eeuwig zonde zijn.
Feyenoord kreeg er wel 13 miljoen voor, denk niet dat je ooit meer had kunnen krijgen..quote:Op maandag 4 maart 2013 11:35 schreef Katth het volgende:
[..]
Tsja, ik hoop dat ze ergens in de spelershome een foto van Drenthe hebben hangen met de tekst eronder: "zo moet het dus niet".
Voor Feyenoord was het goed, maar voor Drenthe niet. Heeft zijn carrière kapot gemaakt.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:36 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Feyenoord kreeg er wel 13 miljoen voor, denk niet dat je ooit meer had kunnen krijgen..
Dit - voor dat bedrag lig ik er ook niet wakker van want dat hadden we anders nooit gekregen.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:37 schreef Katth het volgende:
[..]
Voor Feyenoord was het goed, maar voor Drenthe niet. Heeft zijn carrière kapot gemaakt.
Inderdaad. Hij speelde zeker het eerste jaar nog best aardig. Maar als je na Madrid vervolgens bij zowel Hércules als Everton zoveel problemen met de clubleiding krijgt ben je gewoon een ei.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:38 schreef PIETR het volgende:
Met een andere instelling hadie best kunnen slagen bij Madrid. Toen hij net kwam hield ie Marcelo uit de basis.
Volgens mij moet Feyenoord het sowieso ooit terugbetalen.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:43 schreef Cara het volgende:
Het meeste van de vrienden van vloeit toch weer gelijk terug naar Feyenoord? Of zeg ik dan iets vreemds
Dat klopt, maar ik begrijp dat de meesten het geld na terugbetaling gewoon weer in Feyenoord stoppenquote:Op maandag 4 maart 2013 11:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij moet Feyenoord het sowieso ooit terugbetalen.
Wat vond je van beenhakker zn uitspraak dat hij en Feyenoord in de zelfde situatie zat als Feyenoord nu, maar toen met cabral, castaignos, biseswar, fer etc?quote:Op maandag 4 maart 2013 11:47 schreef Caland het volgende:
Het is wel grappig dat Fer, Cabral en Castaignos zo ongeveer worden gezien als de as van al het kwaad daar in Duitsland. Stiekem hebben wij die club naar de tering geholpen.
Die hebben allemaal gigantische spijt dat ze daar zitten...quote:Op maandag 4 maart 2013 11:47 schreef Caland het volgende:
Het is wel grappig dat Fer, Cabral en Castaignos zo ongeveer worden gezien als de as van al het kwaad daar in Duitsland. Stiekem hebben wij die club naar de tering geholpen.
Die Fer had nu 100% dé aanvoerder van Feyenoord geweest.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:47 schreef Caland het volgende:
Was Roda thuis vorige keer niet 5-0 ?quote:Op maandag 4 maart 2013 11:15 schreef DonRaja het volgende:
Roda-uit, eerste minuut zonder kleerscheuren doorkomen en verder is het appeltje-eitje.
quote:Op maandag 4 maart 2013 11:47 schreef Caland het volgende:
5-3 toch? Pelle na 20 seconden, maar daarna kut met peren qua wedstrijdquote:
Als Twente Feyenoord een miljoentje of zo betaald, zie ik Fer wel terugkomenquote:Op maandag 4 maart 2013 11:55 schreef PIETR het volgende:
Als Clasie deze zomer vertrekt Fer terugkopen voor een smerig bedrag?
Been en Beenhakker hadden daar nooit het maximale uit kunnen halen.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:50 schreef Cara het volgende:
[..]
Wat vond je van beenhakker zn uitspraak dat hij en Feyenoord in de zelfde situatie zat als Feyenoord nu, maar toen met cabral, castaignos, biseswar, fer etc?
Lijkt me heel sterk na al het gedoe met rouwbrieven en constand Ferrader vanaf de tribunequote:Op maandag 4 maart 2013 11:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als Twente Feyenoord een miljoentje of zo betaald, zie ik Fer wel terugkomen
Ik zou mij net zo willen voelen hoor, met zo'n jaarsalaris.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:00 schreef Caland het volgende:
Fer moet zich wel echt daadwerkelijk kut voelen.Geweldig toch man, laat gaan.
Misschien kun je in de harem van Pellequote:Op maandag 4 maart 2013 12:01 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Ik zou mij net zo willen voelen hoor, met zo'n jaarsalaris.
Ik denk dat voor een voetballen het presteren belangrijker is dan het salaris. Tenminste, voor iemand die mee wil(de) spelen om het kampioenschapquote:Op maandag 4 maart 2013 12:01 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Ja ach uiteindelijk ging hij toch vooral weg vanwege het sportieve gedeelte. Dan moet het wel hard zijn als je bij je nieuwe club eigenlijk in dezelfde situatie belandt terwijl 'zijn' club gewoon weer zijn natuurlijke positie boven dat omhooggevallen provincieclubje inneemt.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:01 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Zeker waar. Wel een mooie drempel voor andere talenten die het tot dragen speler gaan/kunnen schoppen, die blijven misschien toch wat langer zitten nu.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ach uiteindelijk ging hij toch vooral weg vanwege het sportieve gedeelte. Dan moet het wel hard zijn als je bij je nieuwe club eigenlijk in dezelfde situatie belandt terwijl 'zijn' club gewoon weer zijn natuurlijke positie boven dat omhooggevallen provincieclubje inneemt.
Ach, geld wordt veel te belangrijk gemaakt.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:01 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Ik zie Fc Twente wel weer terugvallen in hun 'natuurlijke' positie inderdaad. Dus terug waar ze vandaan komen, middenmoot tot subtop dus.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:07 schreef Katth het volgende:
Twente zal nu ook wel balen dat ze tot 2x toe het stadion hebben uitgebouwd. Nog 2 jaar en ziet het er uit als een gemiddelde jupiler league wedstrijd op de tribunes.
Vraag me ook af of die gasten goed zijn voor het groepsproces. Sinds die transfer is afgeketst is het alleen maar slecht gegaan met Twente.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:08 schreef Caland het volgende:
Toch als ik Fer wekelijkse slaapmomentje weer zie dan mis ik hem niet echt
Ach, daarvoor krijgen 'we' Vitesse weer terug.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zie Fc Twente wel weer terugvallen in hun 'natuurlijke' positie inderdaad. Dus terug waar ze vandaan komen, middenmoot tot subtop dus.
Daar komt nog bij dat de financiële positie van Fc Twente ook allerminst florissant erbij staat, en dat Munsterman een akelige man schijnt te zijn waardoor hij veel professionals van zich afschrikt die vervolgens niks meer met hem te maken willen hebben.
Ze mogen daar nu nog even op een roze wolk leven, en Munsterman kan niks fout doen in de ogen van veel Twentenaren. Maar alle ingrediënten zijn aanwezig om straks weer hard in de realiteit terug te vallen, waarbij ze zullen ontdekken dat Munsterman wellicht meer kwaad dan goed heeft gedaan voor de lange termijn (wel leuk voor 1 kampioenschap, maar hoeveel is men dat waard).
Dan is het nog maar afwachten hoe vol ze dat stadion krijgen. Al schijnen er nu wel wachtlijsten te bestaan voor een plek in het stadion bij Twente.
Ze waren voor hem al bijna failliet en hadden bijna geen bestaansrecht meer. Als ze straks nieuwe FC Groningen ofzo worden, dan zijn ze wel wat mee opgeschoten.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Ze mogen daar nu nog even op een roze wolk leven, en Munsterman kan niks fout doen in de ogen van veel Twentenaren. Maar alle ingrediënten zijn aanwezig om straks weer hard in de realiteit terug te vallen, waarbij ze zullen ontdekken dat Munsterman wellicht meer kwaad dan goed heeft gedaan voor de lange termijn (wel leuk voor 1 kampioenschap, maar hoeveel is men dat waard)
Ja, toch leuk dat al die provincieclubjes het blijven proberen. Allemaal ook met één dorpsgek cq maffiabaas aan het hoofd die dan heilig wordt verklaard maar waar de hele ziel van de club aan wordt verkocht, en waar ze volledig van afhankelijk zijn.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:13 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Ach, daarvoor krijgen 'we' Vitesse weer terug.
Allemaal leuk en aardig, maar als Jordania vertekt is Vitesse falliet.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:13 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Ach, daarvoor krijgen 'we' Vitesse weer terug.
Die wachtlijsten zijn er alleen voor Vak P en Twente regelt die kaarten niet eens. Dat doet de supportersvereniging. Die bepalen wie er bij Vak P binnenkomt. Ons kent ons.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan is het nog maar afwachten hoe vol ze dat stadion krijgen. Al schijnen er nu wel wachtlijsten te bestaan voor een plek in het stadion bij Twente.
Ja en na hem zijn ze misschien wel weer bijna failliet, wie zal het zeggen? Zijn financiële beleid schijnt in ieder geval vrij risicovol te zijn, en gezien de prestaties ook weinig toekomst bestendig (aangezien Twente afhankelijk is van transferinkomsten bijvoorbeeld).quote:Op maandag 4 maart 2013 12:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze waren voor hem al bijna failliet en hadden bijna geen bestaansrecht meer. Als ze straks nieuwe FC Groningen ofzo worden, dan zijn ze wel wat mee opgeschoten.
Niet helemaal waar. Zelfs toen ze degradeerden was het daar standaard volle bak.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze waren voor hem al bijna failliet en hadden bijna geen bestaansrecht meer. Als ze straks nieuwe FC Groningen ofzo worden, dan zijn ze wel wat mee opgeschoten.
Chelsea ook als die Rus weg gaat, voorlopig hebben ze de CL gewonnen vorig jaar.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:16 schreef PIETR het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar als Jordania vertekt is Vitesse falliet.
Tellen is een bitch.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:18 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Zelfs toen ze degradeerden was het daar standaard volle bak.
Na Fey Ajax en Psv zijn zij de derde club van Nederland qua aanhang.
quote:Op maandag 4 maart 2013 12:18 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Zelfs toen ze degradeerden was het daar standaard volle bak.
Ze hoeven toch alleen te verkopen wanneer ze willen inkopen?quote:Op maandag 4 maart 2013 12:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja en na hem zijn ze misschien wel weer bijna failliet, wie zal het zeggen? Zijn financiële beleid schijnt in ieder geval vrij risicovol te zijn, en gezien de prestaties ook weinig toekomst bestendig (aangezien Twente afhankelijk is van transferinkomsten bijvoorbeeld).
Derde ja?quote:Op maandag 4 maart 2013 12:18 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Chelsea zal zonder die Rus een middenmoter worden, Vitesse zonder die Georgier zal direct falliet gaan.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:18 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Chelsea ook als die Rus weg gaat, voorlopig hebben ze de CL gewonnen vorig jaar.
Die gaat voorlopig niet weg hoor, beide niet.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:21 schreef PIETR het volgende:
[..]
Chelsea zal zonder die Rus een middenmoter worden, Vitesse zonder die Georgier zal direct falliet gaan.
Lekker rullevant ookquote:Op maandag 4 maart 2013 12:21 schreef PIETR het volgende:
[..]
Chelsea zal zonder die Rus een middenmoter worden, Vitesse zonder die Georgier zal direct falliet gaan.
Zo is Vitesse altijd geweest.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:21 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wat dat betreft zou het gewoon geweldig zijn als Feyenoord als enige Nederlandse ploeg de Champions League haalt(dus kampioen wordt). Je krijgt dan, dacht ik, +/- 20 miljoen. Je kan dan eventueel nog Indi verkopen voor ruim 10 miljoen. Je kan lekker aflossen én bouwen aan het huidige elftal.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niks, maar vind dat je dan dus ook niet kan zeggen dat "de noodzaak om spelers te verkopen er dan niet meer is" of "je dan pas echt kan gaan bouwen aan een nieuw elftal". Daar reageerde ik op. Met 1 klapper zijn we er nog niet, imo.
Wat ik heb begrepen is Fc Twente afhankelijk van transferinkomsten voor het sluitend krijgen van de begroting ieder jaar.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze hoeven toch alleen te verkopen wanneer ze willen inkopen?
Dat zou wel wanbeleid in extremis zijn, beetje Feyenoord anno 2008 ideologiequote:Op maandag 4 maart 2013 12:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen is Fc Twente afhankelijk van transferinkomsten voor het sluitend krijgen van de begroting ieder jaar.
Maw, ze nemen een voorschot op de toekomst door verwachtte transferinkomsten al mee te nemen in de begroting. Maar als de transferinkomsten tegenvallen of uitblijven (en dat is niet onrealistisch met tegenvallende prestaties, nu al voor het 2de seizoen op rij) dan heeft Fc Twente een probleem, want dan is er meer uitgegeven dan er binnenkomt.
Althans, zover mijn financiële kennis reikt.
Je kan best wel gelijk hebben, want ze zitten bijna iedere jaar in categorie 2 en niet 3 (wat gezond is). Maar ze kunnen nog altijd Fer, Tadic en Chadli verkopen, dus zo veel problemen zullen ze niet krijgen.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen is Fc Twente afhankelijk van transferinkomsten voor het sluitend krijgen van de begroting ieder jaar.
Maw, ze nemen een voorschot op de toekomst door verwachtte transferinkomsten al mee te nemen. Maar als de transferinkomsten tegenvallen of uitblijven (en dat is niet onrealistisch met tegenvallende prestaties, nu al voor het 2de seizoen op rij) dan heeft Fc Twente een probleem, want meer uitgegeven dan er binnenkomt.
Althans, zover mijn financiële kennis reikt.
Fer raken ze echt niet kwijt als ze zo spelen als ze nu spelen, en die heeft kapotte knietjes. Chadli is ook meer geblesseerd dan dat die speelt dus zal ook wel wat mankeren.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je kan best wel gelijk hebben, want ze zitten bijna iedere jaar in categorie 2 en niet 3 (wat gezond is). Maar ze kunnen nog altijd Fer, Tadic en Chadli verkopen, dus zo veel problemen zullen ze niet krijgen.
Je biedt Fer gewoon een pony aan voor z'n 13 jarige vriendinnetje en hij gaat wel wegquote:Op maandag 4 maart 2013 12:26 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Fer raken ze echt niet kwijt als ze zo spelen als ze nu spelen, en die heeft kapotte knietjes. Chadli is ook meer geblesseerd dan dat die speelt dus zal ook wel wat mankeren.
Ja ze zijn van categorie 3 teruggezet naar categorie 2 enkele maanden geleden.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je kan best wel gelijk hebben, want ze zitten bijna iedere jaar in categorie 2 en niet 3 (wat gezond is). Maar ze kunnen nog altijd Fer, Tadic en Chadli verkopen, dus zo veel problemen zullen ze niet krijgen.
Haha iddquote:Op maandag 4 maart 2013 12:27 schreef Katth het volgende:
[..]
Je biedt Fer gewoon een pony aan voor z'n 13 jarige vriendinnetje en hij gaat wel weg
Ja en dan kunnen ze er vervolgens niets of minder voor terug halen. Dan hebben ze toch echt een probleem hoor.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hahaquote:Beide spelers geven aan dat geld geen rol speelt in hun keuze. 'Ik wil perspectief hebben', zegt Fer. 'Geld komt vanzelf als je presteert.' Wijnaldum: 'Ik wil een betere speler worden.'
Twente is een aantrekkelijke club in dat opzicht. 'Het is een club waar spelers aantoonbaar beter worden', weet Wijnaldum. 'Alfred Schreuder is daar ook assistent-trainer. Hij is heel belangrijk voor me. Ook na zijn vertrek bij Feyenoord hebben we altijd contact gehouden. Als ik ergens mee zat of advies nodig had, kon ik bij hem terecht.'
'Feyenoord blijft altijd een grotere club dan FC Twente, qua historie, stadion en achterban. Alleen ligt het niveau wel hoger bij Twente dan bij Feyenoord
hihiquote:Op maandag 4 maart 2013 12:28 schreef onlogisch het volgende:
Fer ergens in 2011 :
[..]
HahaZo leuk om terug te lezen
Hij ging voor "een niveautje hoger". Daar zal ie ondertussen ook wel op terugkomen. Zo lekker voor 'm
Fer is op deze manier een probleem om te verkopen, maar vraag me ook oprecht af of Chadli zoveel intersse krijgt. Een blessuregevoelige speler met nog 1 jaar contract krijg je ook bepaald niet de hoofdprijs voor.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Everton zal ook wel blij zijn dat het niet doorgingquote:Op maandag 4 maart 2013 12:26 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Fer raken ze echt niet kwijt als ze zo spelen als ze nu spelen, en die heeft kapotte knietjes. Chadli is ook meer geblesseerd dan dat die speelt dus zal ook wel wat mankeren.
Precies, en dan wordt het een neerwaartse spiraal.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:28 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Ja en dan kunnen ze er vervolgens niets of minder voor terug halen. Dan hebben ze toch echt een probleem hoor.
twitter:Mkrabby twitterde op maandag 04-03-2013 om 12:33:43Contract #Feyenoord en Opel voor vier jaar. reageer retweet
Ze hebben ook gewoon een heel matige selectie, die van ons is veel talentvoller en zit nog veel mee kwaliteit in. Ook qua potentiële transferinkomsten.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Precies, en dan wordt het een neerwaartse spiraal.
Al is de wens ook de vader van de gedachte.
Maar niet heel onrealistisch, aangezien dit proces al sinds vorig seizoen lijkt te zijn ingezet.
Eef en Huubquote:Op maandag 4 maart 2013 12:33 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Mkrabby twitterde op maandag 04-03-2013 om 12:33:43Contract #Feyenoord en Opel voor vier jaar. reageer retweet
Nu officieel dus.quote:
Gelukkig is die allang geen gecontracteerde leverancier meer. Wat stond dat debiel zeg.quote:
Volgens mij nog één seizoen Puma. Ik heb geruchten gelezen dat Nike of Quick daarna de nieuwe kledingsponsor wordt.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:36 schreef mrstylo het volgende:
Blijft Puma eigenlijk of komt er ook een nieuwe shirtsponsor?
Ze zijn daar nu ook volledig afhankelijk van hij koop en verkoopbeleid door geen jeugd. En dat is jaren goed gegaan door slim in te kopen. Maar nu hebben ze in feite nog amper heel veel transferwaarde rondlopen terwijl er wel relatief dure spelers in de selectie zitten. Dus het gaat een zware periode worden.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:34 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ze hebben ook gewoon een heel matige selectie, die van ons is veel talentvoller en zit nog veel mee kwaliteit in. Ook qua potentiële transferinkomsten.
Volgens mij blijft Puma nog wel een jaartje. Jammer, vind dat ze echt prachtige shirts maken maar onze toppert Koevermans schijnt er een aardig wurgcontract mee te hebben afgesloten.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:36 schreef mrstylo het volgende:
Blijft Puma eigenlijk of komt er ook een nieuwe shirtsponsor?
Alles prima zolang we dat gele vlak maar niet krijgen.quote:
Ja die Pumashops zijn echt verschrikkelijk inderdaad.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij blijft Puma nog wel een jaartje. Jammer, vind dat ze echt prachtige shirts maken maar onze toppert Koevermans schijnt er een aardig wurgcontract mee te hebben afgesloten.
Belachelijk ja, was daar laatst bij de fanshop in de stad en er hringen meer landenshirts en onzin dan Feyenoord-shirt.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja die Pumashops zijn echt verschrikkelijk inderdaad.
Verneuking van onze fanshops, waar veel meer uit te halen valt.
Niet gezien, vond hem vorige week maar een zuurpruim die niks positiefs over Feyenoord kon zeggen, hij blijkt het dus wel te kunnen.quote:
Het zal waarschijnlijk zo'n 5 miljoen per jaar worden, dus over een periode van 4 jaar zo'n 20 miljoen. Als de eerder genoemde bedragen kloppen uiteraard.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:41 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben niet zo thuis in de genoemde bedragen omtrent shirt sponsoring, maar zijn die bedragen nou voor een totaal periode of per jaar?
Niks mis mee.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:43 schreef Caland het volgende:
Godskolere wat lelijk dat shirt
[ afbeelding ]![]()
Mwua, valt wel mee toch?quote:Op maandag 4 maart 2013 12:43 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Godver, ik had tegen beter weten in gehoopt op alleen het Opel logo.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:43 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Nike doet nu wel beetje te veel dan. PSV, Twente, RKC en Vitesse.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij nog één seizoen Puma. Ik heb geruchten gelezen dat Nike of Quick daarna de nieuwe kledingsponsor wordt.
Ik hoop in dat geval op Nike uiteraard.
Waarom de logo zo klein en de naam zo groot?quote:Op maandag 4 maart 2013 12:43 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Neeeee niet dat logo op het shirt!quote:Op maandag 4 maart 2013 12:43 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Valt toch wel mee? Gelukkig geen geel.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:43 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]![]()
De grootte kan nog wel, maar het logo erboven vloekt echt op het shirt.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Veel te lomp, hopelijk wordt het nog wat kleiner.
Mjah. Jammer is wel dat het Opel logo groter is dan het Feyenoord logo.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Veel te lomp, hopelijk wordt het nog wat kleiner.
Wel mooi zo'n oude gare Kadett erbij op de foto.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:47 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Wel handig om die sproeiers aan te zetten.
Dat noemen ze 'symboliek' want hun video zit ook vol met fragmenten uit de tijd van die auto.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wel mooi zo'n oude gare Kadett erbij op de foto.
Ook lekker voor de grasmat trouwens.
Omdat Opel (en Puma) ook al sponsor waren in de jaren 80, ik begrijp de link.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:49 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat noemen ze 'symboliek' want hun video zit ook vol met fragmenten uit de tijd van die auto.
Gewoon een goed shirt.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:50 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Hier vind ik het wel weer meevallen.
Ondershirt volgens mij.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:51 schreef Caland het volgende:
Is dat gewoon een ondershirtje of hoort het bij de kraag?
Daar vind ik het eerlijk gezegd ook wel meevallen.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:50 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik niet.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:50 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Lelijk joh, ziet er vaag uit.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:55 schreef PIETR het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ondershirtje hoort er dus bij
Of hebben ze die pop ook gewoon een ondershirt aangetrokken?quote:Op maandag 4 maart 2013 12:55 schreef PIETR het volgende:
[ afbeelding ]
Precies, en we krijgen dus groene uitshirts.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:55 schreef PIETR het volgende:
[ afbeelding ]
Doe nog eens?quote:Op maandag 4 maart 2013 12:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Precies, en we krijgen dus groene uitshirts.
Want ik heb deze foto ook, en hiernaast staat een zelfde pop met een groen uitshirt, zoals ik 'm al eens heb gepost hier.
Tweede keer Opel? Pauze-knop?quote:Op maandag 4 maart 2013 12:58 schreef OProg het volgende:
Hebben die twee gouden strepen op dat ondershirt dan nog enige betekenis?
Bazendingquote:
Ook die is verneukt met dat groene randje. Wat een mongolen die hippe ontwerpersquote:Op maandag 4 maart 2013 13:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Bazending
(al had de nek van mij wel anders gemogen)
Deed het pijn?quote:Op maandag 4 maart 2013 13:00 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik vind hem echt een verschrikkelijke vent, maar dat komt omdat die een womanizer is
quote:
Vind t wel meevallen.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:04 schreef Tomatenboer het volgende:
Ons uitshirt zal er zo wel uit komen te zien:
[ afbeelding ]
Laat dat niet gebeuren.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Vind t wel meevallen.
verwacht alleen dikke zwarte opplak letters
Wel opplak letters inderdaad (staat zo goedkoop helaas) maar zwart staat totaal niet op groen. Zullen wel witte letters worden net als op ons huidige uittenue.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Vind t wel meevallen.
verwacht alleen dikke zwarte opplak letters
De ASR letters zijn ook echt om te janken dit jaarquote:Op maandag 4 maart 2013 13:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wel opplak letters inderdaad (staat zo goedkoop helaas) maar zwart staat totaal niet op groen. Zullen wel witte letters worden net als op ons huidige uittenue.
Inderdaad, en de plakletters hebben op mijn shirt van vorig seizoen zelfs losgelaten na enkele keren wassen.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
De ASR letters zijn ook echt om te janken dit jaar
helaas.
Dat heb ik gelukkig niet. zie wel al scheutjes in de letters komen.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, en de plakletters hebben op mijn shirt van vorig seizoen zelfs losgelaten na enkele keren wassen.
ergens in april via de webshopquote:Op maandag 4 maart 2013 13:14 schreef PIETR het volgende:
Waar kun je trouwens het thuisshirt bestellen met Blijdorp erop?
Als ze er gewoon afvallen en je er niks meer van ziet niet erg.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, en de plakletters hebben op mijn shirt van vorig seizoen zelfs losgelaten na enkele keren wassen.
quote:Op maandag 4 maart 2013 13:17 schreef PIETR het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)e2e0&previousPage=lr
wat is deze
Seems legit.quote:DIERENGAARDS BLIJDORP IS ER OVER HEEN GEPLAKT!! Hier kwamen wij net achter. Het is verder wel een officieel shirt!
wat is deze
wat is deze
Dat zie je zelfs op die kutfoto van ze al.quote:DIERENGAARDS BLIJDORP IS ER OVER HEEN GEPLAKT!! Hier kwamen wij net achter. Het is verder wel een officieel shirt!
Niet, er is veel geld en tijd in de Ollie-blijdorp reclames gestoken maar ze zijn vergeten de merchandise op de markt te zetten. Weet echt niet wat de gedachte hier achter is.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:14 schreef PIETR het volgende:
Waar kun je trouwens het thuisshirt bestellen met Blijdorp erop?
Jawel.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:15 schreef CasselerRIP het volgende:
Sommigen overdrijven wel hoor hier, zo lelijk is het nou ook weer niet allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |