Hoe meer je op de VV's loopt des te mooier ze wordenquote:Op zondag 3 maart 2013 23:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik dus niet. Ik draag schoenen of laarzen bijna nooit meer dan een keer per week. Zo blijven ze lang mooi.
waar staat VV's voor dan?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:26 schreef ZOA het volgende:
[..]
Hoe meer je op de VV's loopt des te mooier ze worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door Poezewoes op 04-03-2013 07:52:54 ]Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
quote:Op maandag 4 maart 2013 07:38 schreef Poezewoes het volgende:
Goede morgen![]()
Nieuwe week nieuwe kansen![]()
![]()
[ afbeelding ]Goede morgen Poezewoes en alle fokkers , zou dan echt het voorjaar er aan komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De daken waren wit bij mij , maar de zon is er al
Honesty is the best policy.
Morguuuuuuuuuuuuuuuuh! Ziet er vriendelijk uit, als ik uit het raam kijkquote:Op maandag 4 maart 2013 08:13 schreef selam het volgende:
[..]
Goede morgen Poezewoes en alle fokkers , zou dan echt het voorjaar er aan komen![]()
![]()
De daken waren wit bij mij , maar de zon is er al![]()
Heks ik zie hem niet op spotnet ?quote:Op maandag 4 maart 2013 11:46 schreef Toverheks het volgende:
gisterenavond nog deze film gezien, indringend en waar gebeurd. filmtip.
is mooie film, maar vroeg me gelijk tijdig af hoe je zo een beroep kan uitoefenen, je staat er als fotograaf middenin, was er stil van.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:59 schreef selam het volgende:
[..]
Heks ik zie hem niet op spotnet ?
sorry al gevonden !
Ik heb hem bijna binnen , en ik ga hem vanmiddag kijken , ik ben benieuwdquote:Op maandag 4 maart 2013 12:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is mooie film, maar vroeg me gelijk tijdig af hoe je zo een beroep kan uitoefenen, je staat er als fotograaf middenin, was er stil van.
In Siberië is het koud Ben, niet zeuren, tis een graad of 9, zowat tropisch...quote:Op maandag 4 maart 2013 13:51 schreef BendeBielzen het volgende:
Koud vandaag ondanks het zonnetje schijnt... Tijd voor de zomer
Dan heb jij vast de Tropenkolderquote:Op maandag 4 maart 2013 13:53 schreef Jian het volgende:
[..]
In Siberië is het koud Ben, niet zeuren, tis een graad of 9, zowat tropisch...
misschien komt het door de ademnood, ik ben het rubber zwembadje voor in de tuin aan het opblazenquote:Op maandag 4 maart 2013 13:55 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Dan heb jij vast de Tropenkolder
Jij liever dan ik maar ik heb ook geen tuin... helaasquote:Op maandag 4 maart 2013 14:00 schreef Jian het volgende:
[..]
misschien komt het door de ademnood, ik ben het rubber zwembadje voor in de tuin aan het opblazen
gisteren begonnen aan Farcry 3quote:Op maandag 4 maart 2013 14:02 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Jij liever dan ik maar ik heb ook geen tuin... helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |