SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daarom 2 tijgerpuntenquote:Op zondag 3 maart 2013 22:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Denk je dat iedereen braaf de gordijntjes dicht houdt
hahaha lol
Serieus?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
saai![]()
Ik drink eigenlijk elke dagen dan vanaf morgen ineens 3 weken niet, gaat heel raar worden
Jup, daaromquote:
Ga eens tijd maken dan.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hoor
Volgend weekend werken, weekend erop voetballen en rustig weekend en weekend daarop weer werken
Ik heb gewoon geen tijd om iets te doen
Ik ben mijn besef van dagen echt compleet kwijt ofzoquote:
Ik pak na college vaak een bier in het studentencafe op de uni, dan thuis voor de tv altijd wel bier. Soms chocorum, na het hockey bier, uitgaan bier, feestje bier, andere gelegenheden bierquote:Op zondag 3 maart 2013 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Serieus?
Ik drink alleen als ik uitga of met vrienden ben
En heel soms als ik een avondje ga gamen.
En dat is de komende 3 weken niet
Als je na de wc bent geweest bier, tijdens het afwassen bier etcquote:Op zondag 3 maart 2013 22:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik pak na college vaak een bier in het studentencafe op de uni, dan thuis voor de tv altijd wel bier. Soms chocorum, na het hockey bier, uitgaan bier, feestje bier, andere gelegenheden bier
ga dan iets regelen
Ik heb al in het openbaarquote:Op zondag 3 maart 2013 22:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O misschien meer.... wat was het lijstje voor jullie ook alweer?
Hehe, fijn is dat als je vrijwel niks te doen hebtquote:Op zondag 3 maart 2013 22:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben mijn besef van dagen echt compleet kwijt ofzo
deze man weetquote:Op zondag 3 maart 2013 22:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je na de wc bent geweest bier, tijdens het afwassen bier etc
Nou, ik heb opzich genoeg te doen. Mijn ritme is alleen naar de klote.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, fijn is dat als je vrijwel niks te doen hebt
Wat heb jij met 1978?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:23 schreef -Engel- het volgende:
O... Aldo ... uit hetzelfde jaar volgens mij
hehehe daar danste ik wel op.... oja ik weet ook alweer waarom.... ik denk door de platensingles die mijn bro had
Hmm oke, ja daar heb ik ook wel last vanquote:Op zondag 3 maart 2013 22:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, ik heb opzich genoeg te doen. Mijn ritme is alleen naar de klote.
Oow lekker op stap geweest ofzo?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben mijn besef van dagen echt compleet kwijt ofzo
Voor watquote:
hahahaquote:Op zondag 3 maart 2013 22:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb al in het openbaarals iemand toekijkt is #2, maar die heb ik niet. Weet niet of ik die wel wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |