SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daarom 2 tijgerpuntenquote:Op zondag 3 maart 2013 22:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Denk je dat iedereen braaf de gordijntjes dicht houdt
hahaha lol
Serieus?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
saai![]()
Ik drink eigenlijk elke dagen dan vanaf morgen ineens 3 weken niet, gaat heel raar worden
Jup, daaromquote:
Ga eens tijd maken dan.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hoor
Volgend weekend werken, weekend erop voetballen en rustig weekend en weekend daarop weer werken
Ik heb gewoon geen tijd om iets te doen
Ik ben mijn besef van dagen echt compleet kwijt ofzoquote:
Ik pak na college vaak een bier in het studentencafe op de uni, dan thuis voor de tv altijd wel bier. Soms chocorum, na het hockey bier, uitgaan bier, feestje bier, andere gelegenheden bierquote:Op zondag 3 maart 2013 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Serieus?
Ik drink alleen als ik uitga of met vrienden ben
En heel soms als ik een avondje ga gamen.
En dat is de komende 3 weken niet
Als je na de wc bent geweest bier, tijdens het afwassen bier etcquote:Op zondag 3 maart 2013 22:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik pak na college vaak een bier in het studentencafe op de uni, dan thuis voor de tv altijd wel bier. Soms chocorum, na het hockey bier, uitgaan bier, feestje bier, andere gelegenheden bier
ga dan iets regelen
Ik heb al in het openbaarquote:Op zondag 3 maart 2013 22:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O misschien meer.... wat was het lijstje voor jullie ook alweer?
Hehe, fijn is dat als je vrijwel niks te doen hebtquote:Op zondag 3 maart 2013 22:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben mijn besef van dagen echt compleet kwijt ofzo
deze man weetquote:Op zondag 3 maart 2013 22:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je na de wc bent geweest bier, tijdens het afwassen bier etc
Nou, ik heb opzich genoeg te doen. Mijn ritme is alleen naar de klote.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, fijn is dat als je vrijwel niks te doen hebt
Wat heb jij met 1978?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:23 schreef -Engel- het volgende:
O... Aldo ... uit hetzelfde jaar volgens mij
hehehe daar danste ik wel op.... oja ik weet ook alweer waarom.... ik denk door de platensingles die mijn bro had
Hmm oke, ja daar heb ik ook wel last vanquote:Op zondag 3 maart 2013 22:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, ik heb opzich genoeg te doen. Mijn ritme is alleen naar de klote.
Oow lekker op stap geweest ofzo?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben mijn besef van dagen echt compleet kwijt ofzo
Voor watquote:
hahahaquote:Op zondag 3 maart 2013 22:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb al in het openbaarals iemand toekijkt is #2, maar die heb ik niet. Weet niet of ik die wel wil
Ja. Maar dat is niet hetgene dat mijn ritme verneukt. Mijn ritme is al verneukt sinds ik gestopt ben met school.quote:
Bierquote:Op zondag 3 maart 2013 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voor wat
Nee volgende week nieuwe CV ketel. Dus die zolder moet leeg
Dus flink slopen en verbouwen.
Kan even niks afspreken de komende 3 weken
Ahja dat was natuurlijk een vrij strak regime van vaste dagen en tijden, wat nu wegvalt...quote:Op zondag 3 maart 2013 22:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Maar dat is niet hetgene dat mijn ritme verneukt. Mijn ritme is al verneukt sinds ik gestopt ben met school.
Op vakantie lag ik langs een maatje van me.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Bier adden terwijl je een nieuwe opent
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op vakantie lag ik langs een maatje van me.
Die word midden in de nacht wakker met dorst, maakt mij wakker: Hey, bier.
Huh wat, ja doe maar.
Bier kan altijd
Het is mir he, die krijgt bij alles een storingquote:Op zondag 3 maart 2013 22:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bier
O ja, een nieuwe CV is wel handig. Hopen dat je niet telkens storing krijgt
Dafuq, je hebt een soort van RCT op Facebook, CoasterVille heet het
Frituur ookquote:Op zondag 3 maart 2013 22:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op vakantie lag ik langs een maatje van me.
Die word midden in de nacht wakker met dorst, maakt mij wakker: Hey, bier.
Huh wat, ja doe maar.
Bier kan altijd
Hahaquote:Op zondag 3 maart 2013 22:27 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Het is mir he, die krijgt bij alles een storing![]()
Ik ga ff kijken of het wat is
Bierquote:Op zondag 3 maart 2013 22:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bier
O ja, een nieuwe CV is wel handig. Hopen dat je niet telkens storing krijgt
Dafuq, je hebt een soort van RCT op Facebook, CoasterVille heet het
Dat viel ook wel mee. Maar mijn besef van dagen is wel gewoon kwijt.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja dat was natuurlijk een vrij strak regime van vaste dagen en tijden, wat nu wegvalt...
Nachtje doorhalen zodat je moe bent en dag erop vroeg slapen helpt niet om jou terug in ritme te krijgen?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Maar dat is niet hetgene dat mijn ritme verneukt. Mijn ritme is al verneukt sinds ik gestopt ben met school.
Wat is er dan in Ahoy?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
BierIk ga 6 April bieren
in Ahoy
CV is nu 15 jaar oud. Dus hij moest echt vervangen worden.
Tja storing, ze staan dan binnen een uur bij je op de stoep. Ik heb gelijk een servicecontract enzo
WHUTDie ga ik spelen.... RCT
Neequote:Op zondag 3 maart 2013 22:28 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Nachtje doorhalen zodat je moe bent en dag erop vroeg slapen helpt niet om jou terug in ritme te krijgen?
3 van 4, close enoughquote:Op zondag 3 maart 2013 22:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bier, tetten en frituur..... als ik van voetbal zou houden, was ik je droomvrouw
15 jaar? Dan is het inderdaad nodig, wel chill zo'n servicecontractquote:Op zondag 3 maart 2013 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
BierIk ga 6 April bieren
in Ahoy
CV is nu 15 jaar oud. Dus hij moest echt vervangen worden.
Tja storing, ze staan dan binnen een uur bij je op de stoep. Ik heb gelijk een servicecontract enzo
WHUTDie ga ik spelen.... RCT
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bier, tetten en frituur..... als ik van voetbal zou houden, was ik je droomvrouw
Jij voelt alleen tetten ipv dat je seks hebt?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]Bier, tetten en frituur
nu nog sport erbij, en that sums up my life![]()
tetten voelen ==> seksquote:Op zondag 3 maart 2013 22:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij voelt alleen tetten ipv dat je seks hebt?
Dit begint erg te wordenquote:
Oh op die manier, dat probleem heb ik niet.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
NeeOpzich is het ook niet mijn ritme, maar gewoon de dagen. Ik bedoel, ik slaap gewoon 's nachts en leef overdag. Dus opzich in die zin is mijn ritme niet naar de klote. Maar ik ben elke dag in de war met welke dag het nou is.
Opzich niet. Dan zou ik minstens 4 keer per dag seks hebben.quote:
Ik ben een juichvrouw, maar sommige hebben mij al zo gek gekregen mee te doen aan de bata, pentarace, de nacht van Drienerlo, nike ladies run en de hoge veluwe loop.....quote:Op zondag 3 maart 2013 22:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]Bier, tetten en frituur
nu nog sport erbij, en that sums up my life![]()
Nou dat is toch niet een heul speciale of bijzondere zaak?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij voelt alleen tetten ipv dat je seks hebt?
Dat kan.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:31 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Oh op die manier, dat probleem heb ik niet.
wordt er 4 keer per dag aan jouw tetten gevoeld?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Opzich niet. Dan zou ik minstens 4 keer per dag seks hebben.
?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nou dat is toch niet een heul speciale of bijzondere zaak?
Ja, minstens. Door mijzelf that is.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wordt er 4 keer per dag aan jouw tetten gevoeld?
Nee, maar het staat niet gelijk aan, zoals meneer hier beweerd.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... t 1 sluit het ander niet uit nee...
http://www.goapresski.nl/quote:Op zondag 3 maart 2013 22:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is er dan in Ahoy?
Oh kijk, dat scheelt
Ik speel het ookZal Hups ook wel leuk vinden
hehehequote:Op zondag 3 maart 2013 22:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, minstens. Door mijzelf that is.
Nee, niet altijd seksquote:Op zondag 3 maart 2013 22:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, maar het staat niet gelijk aan, zoals meneer hier beweerd.
Het woord kwam wel voor. Maar het ging over bier, tetten en frituur.quote:
Hmm, muziek vind ik niksquote:Op zondag 3 maart 2013 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
http://www.goapresski.nl/
Kan ik mijn tirolerpakje weer aan
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
http://www.goapresski.nl/
Kan ik mijn tirolerpakje weer aan
Sjah beetje aan jezelluf voelenquote:Op zondag 3 maart 2013 22:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, minstens. Door mijzelf that is.
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sjah beetje aan jezelluf voelenIk denk nie da Aldo dat bedoelde
Dat denk ik ook niet. Dat zeg ik ook nergens.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sjah beetje aan jezelluf voelenIk denk nie da Aldo dat bedoelde
Ah, laat dan maar.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het woord kwam wel voor. Maar het ging over bier, tetten en frituur.
We kunnen het best over seks hebben hoorquote:
watquote:
Lekker veel bier drinken en los gaanquote:Op zondag 3 maart 2013 22:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, muziek vind ik niks
Tirolerpakje
Waar is koekiemonster?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je mag ook wel graag aan mij zitten.
Zelfde als ieder ander weekend.quote:
Begin jij maar.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
We kunnen het best over seks hebben hoor
Whiskey?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat
[..]
Lekker veel bier drinken en los gaan
Nee joh... dat wordt saai man.... je zit toch ook niet de hele tijd aan je pener...quote:Op zondag 3 maart 2013 22:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik tetten zou hebben zou ik er ook de hele dag aan zitten
Nou....quote:Op zondag 3 maart 2013 22:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee joh... dat wordt saai man.... je zit toch ook niet de hele tijd aan je pener...
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Koekjes waren op, hij is weggelopen.
Dat maakt het zo geforceerd.quote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee joh... dat wordt saai man.... je zit toch ook niet de hele tijd aan je pener...
Ach ja, kan slechter.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat maakt het zo geforceerd.
Hoe is het met je?
hehehe ..... ik gok bijna 24/7quote:Op zondag 3 maart 2013 22:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neehoor, nog tijd zat voor jouw handen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |