SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daarom 2 tijgerpuntenquote:Op zondag 3 maart 2013 22:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Denk je dat iedereen braaf de gordijntjes dicht houdt
hahaha lol
Serieus?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
saai![]()
Ik drink eigenlijk elke dagen dan vanaf morgen ineens 3 weken niet, gaat heel raar worden
Jup, daaromquote:
Ga eens tijd maken dan.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hoor
Volgend weekend werken, weekend erop voetballen en rustig weekend en weekend daarop weer werken
Ik heb gewoon geen tijd om iets te doen
Ik ben mijn besef van dagen echt compleet kwijt ofzoquote:
Ik pak na college vaak een bier in het studentencafe op de uni, dan thuis voor de tv altijd wel bier. Soms chocorum, na het hockey bier, uitgaan bier, feestje bier, andere gelegenheden bierquote:Op zondag 3 maart 2013 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Serieus?
Ik drink alleen als ik uitga of met vrienden ben
En heel soms als ik een avondje ga gamen.
En dat is de komende 3 weken niet
Als je na de wc bent geweest bier, tijdens het afwassen bier etcquote:Op zondag 3 maart 2013 22:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik pak na college vaak een bier in het studentencafe op de uni, dan thuis voor de tv altijd wel bier. Soms chocorum, na het hockey bier, uitgaan bier, feestje bier, andere gelegenheden bier
ga dan iets regelen
Ik heb al in het openbaarquote:Op zondag 3 maart 2013 22:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O misschien meer.... wat was het lijstje voor jullie ook alweer?
Hehe, fijn is dat als je vrijwel niks te doen hebtquote:Op zondag 3 maart 2013 22:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben mijn besef van dagen echt compleet kwijt ofzo
deze man weetquote:Op zondag 3 maart 2013 22:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je na de wc bent geweest bier, tijdens het afwassen bier etc
Nou, ik heb opzich genoeg te doen. Mijn ritme is alleen naar de klote.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, fijn is dat als je vrijwel niks te doen hebt
Wat heb jij met 1978?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:23 schreef -Engel- het volgende:
O... Aldo ... uit hetzelfde jaar volgens mij
hehehe daar danste ik wel op.... oja ik weet ook alweer waarom.... ik denk door de platensingles die mijn bro had
Hmm oke, ja daar heb ik ook wel last vanquote:Op zondag 3 maart 2013 22:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, ik heb opzich genoeg te doen. Mijn ritme is alleen naar de klote.
Oow lekker op stap geweest ofzo?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben mijn besef van dagen echt compleet kwijt ofzo
Voor watquote:
hahahaquote:Op zondag 3 maart 2013 22:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb al in het openbaarals iemand toekijkt is #2, maar die heb ik niet. Weet niet of ik die wel wil
Ja. Maar dat is niet hetgene dat mijn ritme verneukt. Mijn ritme is al verneukt sinds ik gestopt ben met school.quote:
Bierquote:Op zondag 3 maart 2013 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voor wat
Nee volgende week nieuwe CV ketel. Dus die zolder moet leeg
Dus flink slopen en verbouwen.
Kan even niks afspreken de komende 3 weken
Ahja dat was natuurlijk een vrij strak regime van vaste dagen en tijden, wat nu wegvalt...quote:Op zondag 3 maart 2013 22:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Maar dat is niet hetgene dat mijn ritme verneukt. Mijn ritme is al verneukt sinds ik gestopt ben met school.
Op vakantie lag ik langs een maatje van me.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Bier adden terwijl je een nieuwe opent
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op vakantie lag ik langs een maatje van me.
Die word midden in de nacht wakker met dorst, maakt mij wakker: Hey, bier.
Huh wat, ja doe maar.
Bier kan altijd
Het is mir he, die krijgt bij alles een storingquote:Op zondag 3 maart 2013 22:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bier
O ja, een nieuwe CV is wel handig. Hopen dat je niet telkens storing krijgt
Dafuq, je hebt een soort van RCT op Facebook, CoasterVille heet het
Frituur ookquote:Op zondag 3 maart 2013 22:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op vakantie lag ik langs een maatje van me.
Die word midden in de nacht wakker met dorst, maakt mij wakker: Hey, bier.
Huh wat, ja doe maar.
Bier kan altijd
Hahaquote:Op zondag 3 maart 2013 22:27 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Het is mir he, die krijgt bij alles een storing![]()
Ik ga ff kijken of het wat is
Bierquote:Op zondag 3 maart 2013 22:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bier
O ja, een nieuwe CV is wel handig. Hopen dat je niet telkens storing krijgt
Dafuq, je hebt een soort van RCT op Facebook, CoasterVille heet het
Dat viel ook wel mee. Maar mijn besef van dagen is wel gewoon kwijt.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja dat was natuurlijk een vrij strak regime van vaste dagen en tijden, wat nu wegvalt...
Nachtje doorhalen zodat je moe bent en dag erop vroeg slapen helpt niet om jou terug in ritme te krijgen?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Maar dat is niet hetgene dat mijn ritme verneukt. Mijn ritme is al verneukt sinds ik gestopt ben met school.
Wat is er dan in Ahoy?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
BierIk ga 6 April bieren
in Ahoy
CV is nu 15 jaar oud. Dus hij moest echt vervangen worden.
Tja storing, ze staan dan binnen een uur bij je op de stoep. Ik heb gelijk een servicecontract enzo
WHUTDie ga ik spelen.... RCT
Neequote:Op zondag 3 maart 2013 22:28 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Nachtje doorhalen zodat je moe bent en dag erop vroeg slapen helpt niet om jou terug in ritme te krijgen?
3 van 4, close enoughquote:Op zondag 3 maart 2013 22:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bier, tetten en frituur..... als ik van voetbal zou houden, was ik je droomvrouw
15 jaar? Dan is het inderdaad nodig, wel chill zo'n servicecontractquote:Op zondag 3 maart 2013 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
BierIk ga 6 April bieren
in Ahoy
CV is nu 15 jaar oud. Dus hij moest echt vervangen worden.
Tja storing, ze staan dan binnen een uur bij je op de stoep. Ik heb gelijk een servicecontract enzo
WHUTDie ga ik spelen.... RCT
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bier, tetten en frituur..... als ik van voetbal zou houden, was ik je droomvrouw
Jij voelt alleen tetten ipv dat je seks hebt?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]Bier, tetten en frituur
nu nog sport erbij, en that sums up my life![]()
tetten voelen ==> seksquote:Op zondag 3 maart 2013 22:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij voelt alleen tetten ipv dat je seks hebt?
Dit begint erg te wordenquote:
Oh op die manier, dat probleem heb ik niet.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
NeeOpzich is het ook niet mijn ritme, maar gewoon de dagen. Ik bedoel, ik slaap gewoon 's nachts en leef overdag. Dus opzich in die zin is mijn ritme niet naar de klote. Maar ik ben elke dag in de war met welke dag het nou is.
Opzich niet. Dan zou ik minstens 4 keer per dag seks hebben.quote:
Ik ben een juichvrouw, maar sommige hebben mij al zo gek gekregen mee te doen aan de bata, pentarace, de nacht van Drienerlo, nike ladies run en de hoge veluwe loop.....quote:Op zondag 3 maart 2013 22:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]Bier, tetten en frituur
nu nog sport erbij, en that sums up my life![]()
Nou dat is toch niet een heul speciale of bijzondere zaak?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij voelt alleen tetten ipv dat je seks hebt?
Dat kan.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:31 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Oh op die manier, dat probleem heb ik niet.
wordt er 4 keer per dag aan jouw tetten gevoeld?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Opzich niet. Dan zou ik minstens 4 keer per dag seks hebben.
?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nou dat is toch niet een heul speciale of bijzondere zaak?
Ja, minstens. Door mijzelf that is.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wordt er 4 keer per dag aan jouw tetten gevoeld?
Nee, maar het staat niet gelijk aan, zoals meneer hier beweerd.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... t 1 sluit het ander niet uit nee...
http://www.goapresski.nl/quote:Op zondag 3 maart 2013 22:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is er dan in Ahoy?
Oh kijk, dat scheelt
Ik speel het ookZal Hups ook wel leuk vinden
hehehequote:Op zondag 3 maart 2013 22:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, minstens. Door mijzelf that is.
Nee, niet altijd seksquote:Op zondag 3 maart 2013 22:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, maar het staat niet gelijk aan, zoals meneer hier beweerd.
Het woord kwam wel voor. Maar het ging over bier, tetten en frituur.quote:
Hmm, muziek vind ik niksquote:Op zondag 3 maart 2013 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
http://www.goapresski.nl/
Kan ik mijn tirolerpakje weer aan
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
http://www.goapresski.nl/
Kan ik mijn tirolerpakje weer aan
Sjah beetje aan jezelluf voelenquote:Op zondag 3 maart 2013 22:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, minstens. Door mijzelf that is.
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sjah beetje aan jezelluf voelenIk denk nie da Aldo dat bedoelde
Dat denk ik ook niet. Dat zeg ik ook nergens.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sjah beetje aan jezelluf voelenIk denk nie da Aldo dat bedoelde
Ah, laat dan maar.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het woord kwam wel voor. Maar het ging over bier, tetten en frituur.
We kunnen het best over seks hebben hoorquote:
watquote:
Lekker veel bier drinken en los gaanquote:Op zondag 3 maart 2013 22:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, muziek vind ik niks
Tirolerpakje
Waar is koekiemonster?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je mag ook wel graag aan mij zitten.
Zelfde als ieder ander weekend.quote:
Begin jij maar.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
We kunnen het best over seks hebben hoor
Whiskey?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat
[..]
Lekker veel bier drinken en los gaan
Nee joh... dat wordt saai man.... je zit toch ook niet de hele tijd aan je pener...quote:Op zondag 3 maart 2013 22:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik tetten zou hebben zou ik er ook de hele dag aan zitten
Nou....quote:Op zondag 3 maart 2013 22:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee joh... dat wordt saai man.... je zit toch ook niet de hele tijd aan je pener...
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Koekjes waren op, hij is weggelopen.
Dat maakt het zo geforceerd.quote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee joh... dat wordt saai man.... je zit toch ook niet de hele tijd aan je pener...
Ach ja, kan slechter.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat maakt het zo geforceerd.
Hoe is het met je?
hehehe ..... ik gok bijna 24/7quote:Op zondag 3 maart 2013 22:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neehoor, nog tijd zat voor jouw handen.
precies, dus zolang ik gewoon mee blijf typen hoef je geen rare gedachtes te krijgenquote:Op zondag 3 maart 2013 22:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Anders wordt t ook een beetje lastig tikken
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach ja, kan slechter.
En met jou?
niet......quote:Op zondag 3 maart 2013 22:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
precies, dus zolang ik gewoon mee blijf typen hoef je geen rare gedachtes te krijgen
Nee engel, ik tik niet met mijn penerquote:Op zondag 3 maart 2013 22:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
niet......
ik heb er anders wel weer eeno man
Boven bed. Maar ook boven de deken?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik slaap met mijn handjes boven bed natuurlijk.
En anders is het tyfus duurquote:Op zondag 3 maart 2013 22:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
denk niet dat ze whiskey schenken
O Jees.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Boven bed. Maar ook boven de deken?
Uhuh.....quote:Op zondag 3 maart 2013 22:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik slaap met mijn handjes boven bed natuurlijk.
oe.... smartquote:Op zondag 3 maart 2013 22:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Boven bed. Maar ook boven de deken?
Kun je nagaan wat een goede controle ik er over hebquote:Op zondag 3 maart 2013 22:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
*proest*
Dan kan ie anders wel goed tikkenkanonnen.... doe dat eens niet.. man
Whut?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mannen meestal wel.... vrouwen niet altijd...
Dat bedoel ikquote:Op zondag 3 maart 2013 22:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hehehequote:Op zondag 3 maart 2013 22:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat een goede controle ik er over heb
En dan nog. Zo'n zakflacon past prima in je bhquote:Op zondag 3 maart 2013 22:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mijn ex zei een keer:quote:Op zondag 3 maart 2013 22:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb kleine handen dus ja ... als ik het tik zijn het handjes
Dingen zijn zo 3cm dik?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dan nog. Zo'n zakflacon past prima in je bh
Dit is zo disturbingquote:Op zondag 3 maart 2013 22:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mijn ex zei een keer:
Haal dat handje eens uit mijn rug
Grijpt ze ernaar om het weg te leggen
was geen hand
hmmm... oja vast welquote:Op zondag 3 maart 2013 22:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af wat voor 'n zakflacon jij hebt... Ziet er namelijk niet uit zo'n ding bij je tietenquote:Op zondag 3 maart 2013 22:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Slecht wel ergens...quote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:48 schreef Ishimaru het volgende:
c_a en Vin zijn verslaafd aan Coasterville
whiskey mee smokkelen kan ook nietquote:Op zondag 3 maart 2013 22:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En anders is het tyfus duurIk drink geen bier
Dat voooooooeeeeel je tochquote:Op zondag 3 maart 2013 22:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mijn ex zei een keer:
Haal dat handje eens uit mijn rug
Grijpt ze ernaar om het weg te leggen
was geen hand
Ik ga er niet aan beginnenquote:Op zondag 3 maart 2013 22:48 schreef Ishimaru het volgende:
kutzooiquote:Op zondag 3 maart 2013 22:48 schreef Ishimaru het volgende:
Zei ik alquote:Op zondag 3 maart 2013 22:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
whiskey mee smokkelen kan ook niet
Je wordt gecontroleerd
Wijn? ROse?
Ze zullen er toch wel bacardi ofzo hebbenquote:Op zondag 3 maart 2013 22:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zei ik al
Hmm, mja... dan maar goed indrinken en aan de fanta oid
ik ga met beste vriendin en een gedeelte van mijn voetbalelftalquote:Op zondag 3 maart 2013 22:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zei ik al
Hmm, mja... dan maar goed indrinken en aan de fanta oid
Ik zit te zoeken of je dat ingame ook kan doen, maar kan het niet vindenquote:Op zondag 3 maart 2013 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kutzooi
Vin accepteer mijn verzoek eens
je moet mijn kassamedewerker wordenquote:Op zondag 3 maart 2013 22:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zit te zoeken of je dat ingame ook kan doen, maar kan het niet vinden
Oh wacht. Ik dacht aan zo'n zakje. Ik heb vroeger van die 'zakflacons' gehad, ik weet dan alleen even niet meer hoe ze dan wel heten. Dat waren van die zakken van dik plastic zodat je er vloeistof ik kon doen en dan zo'n drink'dopje' bovenop. Ik ben even heel slecht in uitleggen, sorryquote:Op zondag 3 maart 2013 22:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af wat voor 'n zakflacon jij hebt... Ziet er namelijk niet uit zo'n ding bij je tieten
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je moet mijn kassamedewerker worden
Snap het probleem al. Zie mijn vorige post.quote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Snap het probleem al. Zie mijn vorige post.
Ik ben maagd.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
A man...
Of jij dat nooit gedaan hebt bij een vrouw....
Gewoon zo'n breakerzakje?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh wacht. Ik dacht aan zo'n zakje. Ik heb vroeger van die 'zakflacons' gehad, ik weet dan alleen even niet meer hoe ze dan wel heten. Dat waren van die zakken van dik plastic zodat je er vloeistof ik kon doen en dan zo'n drink'dopje' bovenop. Ik ben even heel slecht in uitleggen, sorry
Kaneel, jij hebt meer vrouwen gehad dan Jeroen Pauwquote:
Die heb je volgens mij nog.... was een soort van waterzakje....ooit te koop bij bever and suchquote:Op zondag 3 maart 2013 22:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh wacht. Ik dacht aan zo'n zakje. Ik heb vroeger van die 'zakflacons' gehad, ik weet dan alleen even niet meer hoe ze dan wel heten. Dat waren van die zakken van dik plastic zodat je er vloeistof ik kon doen en dan zo'n drink'dopje' bovenop. Ik ben even heel slecht in uitleggen, sorry
Dunno, dat kan idd ook nog.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze zullen er toch wel bacardi ofzo hebben
Dit is ook in geval van als ik zou gaan, maar ik ga niet, want de muziek vind ik nietsquote:Op zondag 3 maart 2013 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga met beste vriendin en een gedeelte van mijn voetbalelftal
Da's hetzelfde denk ik, alleen ik denk aan een metalen/kunststoffen variantquote:Op zondag 3 maart 2013 22:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Cool, wacht ffquote:Op zondag 3 maart 2013 22:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je moet mijn kassamedewerker worden
Zoiets. Maar dan wel van betere kwaliteit en niet zo'n ronde dop maar een platte. Pastte prima in je bhquote:
ik ook nietquote:Op zondag 3 maart 2013 22:52 schreef Ishimaru het volgende:
Waar staan de verzoekjes mir? Ik kan het ook niet vinden
Wutwut? Ik ben een van de minst ervaren mensen hier in het topic.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kaneel, jij hebt meer vrouwen gehad dan Jeroen Pauw
Nee.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Telt onze relatie niet als seksuele relatie dan?
Shitquote:
Ja, zoiets!quote:Op zondag 3 maart 2013 22:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Die heb je volgens mij nog.... was een soort van waterzakje....ooit te koop bij bever and such
Ja, daar ging het dan dus misquote:Op zondag 3 maart 2013 22:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Da's hetzelfde denk ik, alleen ik denk aan een metalen/kunststoffen variant
Volgens mij zeg je dat steeds, maar ondertussenquote:Op zondag 3 maart 2013 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wutwut? Ik ben een van de minst ervaren mensen hier in het topic.
[..]
Nee.
[..]
Shit
Nee, serieus. Ik heb echt niet veel ervaring. Ben bijna altijd vrijgezel geweest.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Volgens mij zeg je dat steeds, maar ondertussen
Wat is er mis met mijn standaard PI?quote:
Je hebt geen relatie nodig om seks te hebben Kaneelquote:Op zondag 3 maart 2013 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, serieus. Ik heb echt niet veel ervaring. Ben bijna altijd vrijgezel geweest.
[..]
Wat is er mis met mijn standaard PI?
je hebt nu weer een S.... maar niet bij die postquote:Op zondag 3 maart 2013 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, serieus. Ik heb echt niet veel ervaring. Ben bijna altijd vrijgezel geweest.
[..]
Je hebt verschillende maten. Ik had 2 kleinere, die dus prima in je bh passen. Geen idee hoeveel daarin kon. Niet superveel natuurlijk. Maar 2 en sterke drank en dan natuurlijk wel nog gewoon wat drinken halen bij de barquote:Op zondag 3 maart 2013 22:55 schreef kingtoppie het volgende:
Hoeveel past er in in zo een waterzak dan qua DL?
Ja bij ons trappen ze er niet in als we opeens een E cup hebbenquote:Op zondag 3 maart 2013 22:56 schreef muhahaha het volgende:
Dat is wel weer een voordeel van vrouw zijn.
Cola halen bij de bar, de rest aanmengenquote:Op zondag 3 maart 2013 22:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je hebt verschillende maten. Ik had 2 kleinere, die dus prima in je bh passen. Geen idee hoeveel daarin kon. Niet superveel natuurlijk. Maar 2 en sterke drank en dan natuurlijk wel nog gewoon wat drinken halen bij de bar
Bij ons graaien ze gewoon in je zakquote:Op zondag 3 maart 2013 22:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja bij ons trappen ze er niet in als we opeens een E cup hebben
Maar ik ben professioneel autist. Ik ga niet naar buiten.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt geen relatie nodig om seks te hebben Kaneel
Ah, zo.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
je hebt nu weer een S.... maar niet bij die post
Ik zie het al helemaal voor mequote:Op zondag 3 maart 2013 22:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je naar een travo feest zou gaan misschien welquote:Op zondag 3 maart 2013 22:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan heb je toch juist meer 'verschillende' ervaring?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Precies!quote:Op zondag 3 maart 2013 22:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Cola halen bij de bar, de rest aanmengen
Een jaar geen seks?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar ik ben professioneel autist. Ik ga niet naar buiten.
Vorig jaar had ik een jaar geen seks gehad
[..]
Ah, zo.
Jij hebt er meer gehad dan ik
Ja meer dan 1... dat klopt ja .. maar jij bent 25 ofzo toch?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ah, zo.
Ja dan misschien wel, maar zo'n beha zit echt voor geen meterquote:Op zondag 3 maart 2013 22:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als je naar een travo feest zou gaan misschien wel
Net of jij naar buiten moet om te hosselenquote:Op zondag 3 maart 2013 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ah, zo.
Heb jij dat probleem ook ja? Hij werkt bij mij nergens meerquote:Op zondag 3 maart 2013 22:58 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Had dat probleem ook, adblockers uitzetten
Eindelijk een man die weetquote:Op zondag 3 maart 2013 22:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dan misschien wel, maar zo'n beha zit echt voor geen meter
Ah, dat is een idee jaquote:Op zondag 3 maart 2013 22:58 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Had dat probleem ook, adblockers uitzetten
Dan moet je ook een dure halen, die zijn wel goedquote:Op zondag 3 maart 2013 22:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dan misschien wel, maar zo'n beha zit echt voor geen meter
Ik denk dat deze inderdaad te klein wasquote:Op zondag 3 maart 2013 22:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan moet je ook een dure halen, die zijn wel goed.
Nee, geen ervaring mee.
Omdat ik graag roddelquote:Op zondag 3 maart 2013 22:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom was je dan net zo vrolijk?
Er is ook wel een verschil tussen een bh van de hema en van zo een duurdere lingerie winkelquote:Op zondag 3 maart 2013 22:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat deze inderdaad te klein was
Ja! Dat heb ik eerder gehad.quote:
Ouder.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja meer dan 1... dat klopt ja .. maar jij bent 25 ofzo toch?
Nee.quote:
Ik moet me eens opgeven voor zo'n hosselcursus.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Net of jij naar buiten moet om te hosselen
Vast wel jaquote:Op zondag 3 maart 2013 23:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er is ook wel een verschil tussen een bh van de hema en van zo een duurdere lingerie winkel.
Ai. Vriendin niet goed?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En mijn seksleven is alles behalve spannend.
Jawel, hij was wel geleendquote:Op zondag 3 maart 2013 23:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehe... niet eens ff van je dame geleend
Als leraar jaquote:Op zondag 3 maart 2013 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja! Dat heb ik eerder gehad.
[..]
Ouder.
[..]
Nee.
[..]
Ik moet me eens opgeven voor zo'n hosselcursus.
Ik heb al vanaf mijn 14e geen hele jaren geen seks meer gehadquote:Op zondag 3 maart 2013 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja! Dat heb ik eerder gehad.
[..]
Ouder.
[..]
Nee.
[..]
Ik moet me eens opgeven voor zo'n hosselcursus.
Maar je hebt een vriendin?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En mijn seksleven is alles behalve spannend.
Wat is ze 16 ofzo?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat ik er 1 heb wil niet zeggen dat we al zover zijn.
Ok, dat is nieuw voor mij?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze deed hem vervolgens weinig aan, bang dat ie stuk zou gaanquote:Op zondag 3 maart 2013 23:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb mijn ex ook weleens van die dure gegeven ja
Nee johquote:
Oke.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij snapt 't.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje rustig aan doen.
quote:Op zondag 3 maart 2013 23:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou iets niet zo snel relatie noemen denk ik?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In een relatie heb je geen puntenquote:Op zondag 3 maart 2013 23:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee joh
Maar handwerk en mondwerk telt ook al voor de pandapunten dus je kunt nog steeds op 0 uitkomen hoor
Vond het altijd wel leuk als ze me verraste met een mooi nieuw setjequote:Op zondag 3 maart 2013 23:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze deed hem vervolgens weinig aan, bang dat ie stuk zou gaan. Logica
.
Nee, Screw is de leraar.quote:
Hosselbaas.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb al vanaf mijn 14e geen hele jaren geen seks meer gehad![]()
[..]
Maar je hebt een vriendin?
Het is dan ook niet 'iets'quote:Op zondag 3 maart 2013 23:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou iets niet zo snel relatie noemen denk ik?
Want jij bent gelukkig getrouwd met je rechterhand?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou iets niet zo snel relatie noemen denk ik?
kloptquote:Op zondag 3 maart 2013 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, Screw is de leraar.
[..]
Hosselbaas.
Trusten C_Aquote:Op zondag 3 maart 2013 23:03 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga slapen
Verslavend spel
Trusten
Wat zijn die panda punten? Daar hoorde ik van de week ook al overquote:Op zondag 3 maart 2013 23:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee joh
Maar handwerk en mondwerk telt ook al voor de pandapunten dus je kunt nog steeds op 0 uitkomen hoor
Hm, ik heb ansich weinig met setjesquote:Op zondag 3 maart 2013 23:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vond het altijd wel leuk als ze me verraste met een mooi nieuw setje
Nee hoor.quote:
Ja hallo, het was maar voor een optreden van een paar minuten, ik heb niet echt eisen gesteld.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehe... leen dan een betere.... maar dat zijn wss de met meer zorg uitgezochte bh's
http://www.pandapunt.nl/quote:Op zondag 3 maart 2013 23:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat zijn die panda punten? Daar hoorde ik van de week ook al over
Want jij noemt je basisschool vriendinnetje een relatie.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Want jij bent gelukkig getrouwd met je rechterhand?
Je hebt pandapunten, tijgerpunten en konijnenpuntenquote:Op zondag 3 maart 2013 23:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat zijn die panda punten? Daar hoorde ik van de week ook al over
Ik ga zo ook maar eens.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:03 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga slapen
Verslavend spel
Trusten
Oke...quote:Op zondag 3 maart 2013 23:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hebt pandapunten, tijgerpunten en konijnenpunten.
Dat is ze niet hoor .... we zijn inmiddels al 4 maanden verderquote:Op zondag 3 maart 2013 23:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Want jij noemt je basisschool vriendinnetje een relatie.
Trustenquote:Op zondag 3 maart 2013 23:03 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga slapen
Verslavend spel
Trusten
Als je eens een serieuze relatie hebt gehad, snap je het.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee snap ik, maar die peurac is vervelend.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is ze niet hoor .... we zijn inmiddels al 4 maanden verder.
Pandapunten is het gebrek aan seks.quote:
en nog steeds niet van boomshakawapwaaa?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat precies kun je je slecht voorstellen dan?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tof, maar ik kan het me slecht voorstellenMy bad.
En dan nog geen seks gehad?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Want bij een serieuze relatie doe je altijd rustig aan? Komop zeg..quote:Op zondag 3 maart 2013 23:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je eens een serieuze relatie hebt gehad, snap je het.
Je kunt toch ook een relatie hebben waar niet meteen vanaf het begin sprake is van seks?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Pics van je trolletje.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:06 schreef muhahaha het volgende:
Oke oke mijn opmerking was niet gemeend.
Mijn trolletje wil te graag.
Oke, ik heb iig 0 panda punten volgens de calculatorquote:Op zondag 3 maart 2013 23:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Pandapunten is het gebrek aan seks.
Tijgerpunten is hoe spectaculair je seksleven is tot nu toe.
Konijnenpunten is de tegenhanger van de pandapunten.
Shit man. Ik voel me dan echt een fucking nymf...quote:
Jawel, ik geef die reactie ook alleen maar door die reactie van peurac.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je kunt toch ook een relatie hebben waar niet meteen vanaf het begin sprake is van seks?
oquote:Op zondag 3 maart 2013 23:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hallo, het was maar voor een optreden van een paar minuten, ik heb niet echt eisen gesteld.
Maar de volgende keer neem ik alleen genoegen met victoria's secret natuurlijk
Dat kan nietquote:
Hahaquote:Op zondag 3 maart 2013 23:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oke, ik heb iig 0 panda punten volgens de calculator
Ga je gangquote:Op zondag 3 maart 2013 23:06 schreef muhahaha het volgende:
Oke oke mijn opmerking was niet gemeend.
Mijn trolletje in mij wil te graag.
Ik ben student, ik wil geeneens een relatiequote:Op zondag 3 maart 2013 23:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Shit man. Ik voel me dan echt een fucking nymf...
Dat als je om elkaar heenhangt... En zoent etc.. Dat er nooit wat gebeurt is.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat precies kun je je slecht voorstellen dan?
Nee, hij heeft zijn zin al gehad door te zeggen dat ik slechte seks heb wat helemaal niet waar isquote:
Hij gaat elke keer met blauwe ballen naar huis en die vriendin stiekem lachenquote:Op zondag 3 maart 2013 23:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat als je om elkaar heenhangt... En zoent etc.. Dat er nooit wat gebeurt is.
Is toch ook niks mis meequote:Op zondag 3 maart 2013 23:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Shit man. Ik voel me dan echt een fucking nymf...
Dit sowiesoquote:Op zondag 3 maart 2013 23:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is toch ook niks mis mee
Iedereen moet dat gewoon lekker in zijn eigen tempo doen.
quote:Op zondag 3 maart 2013 23:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hij gaat elke keer met blauwe ballen naar huis en die vriendin stiekem lachen
quote:Op zondag 3 maart 2013 23:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben student, ik wil geeneens een relatie
True.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is toch ook niks mis mee
Iedereen moet dat gewoon lekker in zijn eigen tempo doen.
Ach, ik wil wel eens weten wat hij echt heeft klaar gespeeld, gezien hoe hij een avond beschrijft waar ik bij was (en heel wat anders heb gezien), haal ik van alles was hij zegt, 80% af. Dan kom je bij de waarheid uitquote:Op zondag 3 maart 2013 23:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, hij heeft zijn zin al gehad door te zeggen dat ik slechte seks heb wat helemaal niet waar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |