Niet in deze context (hihi, ik zei cont)quote:Op zondag 3 maart 2013 21:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Opgeschut is gewoon een bestaand woord
Nee dat dan weer niet iddquote:Op zondag 3 maart 2013 21:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet in deze context (hihi, ik zei cont)
Ik neem aan dat hij "opgeschud" bedoeltquote:Op zondag 3 maart 2013 21:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet idd
Kan iemand me vertellen wat er wel moest staan?
Hmm oke. Vind ik dan alsnog een rare zin, kan ook door mijn moeheid komenquote:Op zondag 3 maart 2013 21:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij "opgeschud" bedoelt
Whehequote:Op zondag 3 maart 2013 21:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hmm oke. Vind ik dan alsnog een rare zin, kan ook door mijn moeheid komen
Jezus, die comments. Op basis van 16 secondenquote:
"Someone do a 1000h mix??quote:Op zondag 3 maart 2013 21:40 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Jezus, die comments. Op basis van 16 seconden
Hier heb je al 10 minutenquote:
Goede plaatquote:
Neu ben alleen moe nu.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Whehe![]()
Veel last van? En heb je Maus nog getroffen?
Toen zat je zeker in de Blauwe Engelquote:Op zondag 3 maart 2013 21:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Neu ben alleen moe nu.
Het is heel raar maar hij tweette om 0u al dat ie in de 3 was, terwijl ik daarna nog gewoon op mn telefoon heb gekeken maar geen Twitternotificatie gehad ofzo.
Om 5u was ie al richting huis.
True, maar wel blij dat er dan eindelijk echt een teken van leven isquote:Op zondag 3 maart 2013 21:40 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Jezus, die comments. Op basis van 16 seconden
Niet zo gek ook dat je moe bent!quote:Op zondag 3 maart 2013 21:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Neu ben alleen moe nu.
Het is heel raar maar hij tweette om 0u al dat ie in de 3 was, terwijl ik daarna nog gewoon op mn telefoon heb gekeken maar geen Twitternotificatie gehad ofzo.
Om 5u was ie al richting huis.
Max 4u slaap gehadquote:Op zondag 3 maart 2013 21:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet zo gek ook dat je moe bent!![]()
Geeft ook niks, als je het maar tof hebt gehad![]()
3 gezusters klonk mij ook tof in de oren, maar ik had echt geen zin meer
Bedoel je niet het Vaatje?quote:
Die sluit toch om 2 uur ofzo?quote:
Whehe okquote:
Ik heb geen idee, dit was de eerste keer in Grunnquote:Op zondag 3 maart 2013 21:54 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Whehe ok![]()
Dacht dat het net zoals time Out was
Nu is mijn hele zondagsgevoel naar de kloten...quote:
Was die van mij toch alquote:Op zondag 3 maart 2013 22:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Nu is mijn hele zondagsgevoel naar de kloten...
Die van mij nog niet, maar nu welquote:Op zondag 3 maart 2013 22:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Was die van mij toch al![]()
En niks mis met Wijnand
Geen handjesomhoogradioquote:
Dat...quote:
Het lijkt er niet eens opquote:Op zondag 3 maart 2013 22:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat...![]()
Wijnand is leuk hoor, maar het is nét geen Klaas
Dat is dan volgens mij ook écht de enige overeenkomstquote:Op zondag 3 maart 2013 22:30 schreef D. het volgende:
[..]
Het lijkt er niet eens op
Alleen een 'a' is de overeenkomst
Mij zegt het allebei niets, dus ik neem het zo van je aanquote:Op zondag 3 maart 2013 22:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is dan volgens mij ook écht de enige overeenkomst
Tofquote:Op zondag 3 maart 2013 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
Mij zegt het allebei niets, dus ik neem het zo van je aan
Mwoah... Ik ben nog niet overtuigdquote:Op zondag 3 maart 2013 22:45 schreef henkde_j het volgende:
Zowaar een Laura Jansen plaat die ik kan waarderen
Ja en Amen.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Die van mij nog niet, maar nu wel![]()
Eerst Klaas, dan Miranda. Voor een intense zondagsbeleving![]()
Het wordt je maar zo door de neus geboord.
Same Heart was ook een goedequote:Op zondag 3 maart 2013 22:45 schreef henkde_j het volgende:
Zowaar een Laura Jansen plaat die ik kan waarderen
Dat is godslasterend. Je kwetst me!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 maart 2013 23:01 schreef Evertjan het volgende:
Wat jat jij mijn fapplaatje uit een ander topiekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lucy Collett![]()
![]()
![]()
lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op zondag 3 maart 2013 23:01 schreef Evertjan het volgende:
Het ziet eruit als een realdollSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |