Niks mis mee.quote:
Waar komt deze plotselinge nuance van de EU discussie ineens vandaan?quote:Op maandag 4 maart 2013 12:45 schreef KoosVogels het volgende:
Dit gaat natuurlijk nooit werken. Een discussie over de EU is niet in 'ja' of 'nee' te vatten. Ik kan mij goed voorstellen dat iemand vindt dat de EU momenteel even gas terug moeten nemen, een pas op de plaats maken. Dat betekent niet dat diegene tegen de EU is.
Ik maak onderscheid tussen Eurocritici en Eurofoben,quote:Op maandag 4 maart 2013 12:52 schreef karton2 het volgende:
[..]
Waar komt deze plotselinge nuance van de EU discussie ineens vandaan?
Er was een tijd waar sceptici werd verweten zich achter de dijken te willen verschuilen.
het grootste deel van de anti-Europa gekkies hier op FOK! is dan ook van die school. Daar zit geen enkele nuance meer in wat Europa betreft. Het is de grote boeman die bestreden dient te worden.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:52 schreef karton2 het volgende:
[..]
Waar komt deze plotselinge nuance van de EU discussie ineens vandaan?
Er was een tijd waar sceptici werd verweten zich achter de dijken te willen verschuilen.
Gelukkig geef jij altijd zeer genuanceerde en inhoudelijke reacties. Roeptoeteren is niks voor jou.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
het grootste deel van de anti-Europa gekkies hier op FOK! is dan ook van die school. Daar zit geen enkele nuance meer in wat Europa betreft. Het is de grote boeman die bestreden dient te worden.
Bijvoorbeeld in het topic over dat onderzoek naar de vraag of mensen zich Europeaan voelen. Proberen naar de inhoud van het onderzoek en de onderzoekers te kijken of je beperken tot het borrelende gevoel in de onderbuik. 'De uitslag ligt goed in de kroeg en op internet dus moet het wel kloppen' nietwaar?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:36 schreef Molurus het volgende:
[..]
Gelukkig geef jij altijd zeer genuanceerde en inhoudelijke reacties. Roeptoeteren is niks voor jou.
Vooral doorgaan met dit goede voorbeeld.
Alwaar jij een linkje post naar het onderzoek en het aan de sceptici overlaat om er gaten in te schieten. Als er echter een onderzoek wordt gepost waarvan de uitslag jou niet aanstaat dan is 'Maurice de Hond is een u vraagt wij draaien onderzoeker' kennelijk een voldoende argument om zelf niets te bekijken.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld in het topic over dat onderzoek naar de vraag of mensen zich Europeaan voelen. Proberen naar de inhoud van het onderzoek en de onderzoekers te kijken of je beperken tot het borrelende gevoel in de onderbuik. 'De uitslag ligt goed in de kroeg en op internet dus moet het wel kloppen' nietwaar?
In dit geval gaat het om de overdracht van (hypothetische) specifieke bevoegdheden; in dat geval is dat punt wat minder bezwarend.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:45 schreef KoosVogels het volgende:
Dit gaat natuurlijk nooit werken. Een discussie over de EU is niet in 'ja' of 'nee' te vatten.
Best ironisch dat je "anti-Europa gekkies" gebrek aan nuance verwijdt.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
het grootste deel van de anti-Europa gekkies hier op FOK! is dan ook van die school. Daar zit geen enkele nuance meer in wat Europa betreft. Het is de grote boeman die bestreden dient te worden.
Dit is een bewuste strategie toch? Experts adviseren een onwetende bestuurder, omdat deze bestuurder onmogelijk een objectieve keuze kan maken wanneer deze tevens jarenlang meedraait in het te behandelen onderwerp. Dit zou namelijk allerlei ongewenste diensten jegens collega's/vriendjes en andere voorkeuren met zich meebrengen.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:59 schreef Dwersdriever het volgende:
De meeste leden van de Tweede Kamer zijn helemaal niet zo geweldig ingevoerd in allerlei onderwerpen als je zou denken.
Dat geldt natuurlijk vooral voor de uitvoerende macht (ministers) en minder voor de controlerende macht (Tweede Kamer). Ik praat in mijn posting vooral over die laatste groep, de volksvertegenwoordiging, al is de scheidslijn tussen bestuurders en volksvertegenwoordigers in Nederland vaak maar erg dun.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:20 schreef tarantism het volgende:
[..]
Dit is een bewuste strategie toch? Experts adviseren een onwetende bestuurder, omdat deze bestuurder onmogelijk een objectieve keuze kan maken wanneer deze tevens jarenlang meedraait in het te behandelen onderwerp. Dit zou namelijk allerlei ongewenste diensten jegens collega's/vriendjes en andere voorkeuren met zich meebrengen.
Zou ik dan weer een avondje stappen kunnen redden met een geeltje? Zijn peuken dan weer 5,50?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:58 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik hoop dat we de gulden terug mogen stemmen.
Tuurlijkquote:Op maandag 4 maart 2013 19:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zou ik dan weer een avondje stappen kunnen redden met een geeltje? Zijn peuken dan weer 5,50?
Lang leve de dictatuur!quote:Op maandag 4 maart 2013 12:36 schreef karton2 het volgende:
[..]
Gezien je aversie tegen referenda omdat de meerderheid van de Nederlanders er geen verstand zou hebben vraag ik me af of je bij tweede kamerverkiezingen ook gewoon thuisblijft. Ik kan me niet voorstellen dat iemand die media & entertainment management studeert veel verstand van gezondheidszorg heeft.
Misschien omdat D66'ers zichzelf als groep intellectueel superieur wanen t.o.v. andere groepen?quote:Uitgerekend de D66 aanhang is tegen een referendum!
Serieus? Er zijn zoveel sterke argumenten tegen de huidige EU en jij komt met de lichte accijnsstijging voor een ongezonde en asociale gewoonte?quote:Op maandag 4 maart 2013 19:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zou ik dan weer een avondje stappen kunnen redden met een geeltje? Zijn peuken dan weer 5,50?
Een verdubbeling van de verkoopprijs zou ik niet willen uitleggen als 'een lichte accijnsstijging'.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Serieus? Er zijn zoveel sterke argumenten tegen de huidige EU en jij komt met de lichte accijnsstijging voor een ongezonde en asociale gewoonte?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |