ja, wij zijn een gemoedelijk volkje he.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:57 schreef Nikmans het volgende:
Toch mooi hoe gemoedelijk anti-Limburg topics altijd eindigen, in vergelijking met anti-random-andere-bevolkingsgroep topics
fixedquote:
En dat ook alleen maar vanwege dat jurkje met panterprint.quote:
weet niet welke maar elke foto waar zij op staat isquote:Op zondag 3 maart 2013 20:38 schreef Piye het volgende:
[..]
En dat ook alleen maar vanwege dat jurkje met panterprint.
Waarom ben ik blijkbaar de enige die nog nooit een foto van haar gezien heeft?quote:Op zondag 3 maart 2013 20:55 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
weet niet welke maar elke foto waar zij op staat is![]()
i heb hele collectie vannacht weer lekker dromenquote:Op zondag 3 maart 2013 20:59 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waarom ben ik blijkbaar de enige die nog nooit een foto van haar gezien heeft?
quote:Op zondag 3 maart 2013 21:00 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
i heb hele collectie vannacht weer lekker dromen::@
Je moet de geheime achievements van FOK! uitspelen.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:59 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waarom ben ik blijkbaar de enige die nog nooit een foto van haar gezien heeft?
Ik moest de zin twee keer lezen voor ik 'm begreepquote:Op zondag 3 maart 2013 21:01 schreef Piye het volgende:
[..]
Je moet de geheime achievements van FOK! uitspelen.
Kun je ruilen voor 10 notesquote:Op zondag 3 maart 2013 21:04 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik moest de zin twee keer lezen voor ik 'm begreep
Maarre, zijn er ook cheats?
Lief aan Meloewa vragen.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:04 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik moest de zin twee keer lezen voor ik 'm begreep
Maarre, zijn er ook cheats?
Pruuse tellequote:Op zondag 3 maart 2013 17:32 schreef Twiitch het volgende:
zullen we limburg klb meet doen?
bij mc donalds in venlo, volgende zaterdag ok?
Haten nog wel.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:45 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Aah, ik begin nu een sterk vermoeden te krijgen waarom jij buitenlanders haat en deze haat maar al te graag promoot: je hoopt dat men de pijlers op een andere groep richt, omdat men, wanneer men gaat kijken naar de eigen groep (autochtone Nederlanders), jou er waarschijnlijk als eerste uitpikt als pispaaltje...
?quote:
quote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 17:00 schreef IPA35 het volgende:
Haten op mede-Nederlanders![]()
Er zijn genoeg buitenlanders om op te haten hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |