Hendig sjiek he maanquote:Op zondag 3 maart 2013 17:57 schreef Gezicht het volgende:
Ich wist neet dat d'r zwa veul Limburgers in KLB zoate.
Als jij alleen maar aspecten weglaat en ze niet voor andere aspecten vervangt spreek je nogal gebrekkig Nederlands.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, dat leg ik net uit: door bepaalde aspecten van een accent weg te laten, kom ik op het Nederlands uit.
Probeer het maar eens, het gaat je niet lukken om binnen 3 maanden Limburgs te spreken zoals ik het binnen die periode eruit heb gekregen.
Het zou je nogal meevallen denk ik.quote:Op zondag 3 maart 2013 18:01 schreef Piye het volgende:
[..]
Als jij alleen maar aspecten weglaat en ze niet voor andere aspecten vervangt spreek je nogal gebrekkig Nederlands.
Okee maar wel onder de lijn van Susteren Born.quote:
Okéquote:Op zondag 3 maart 2013 18:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Okee maar wel onder de lijn van Susteren Born.
Heerlenquote:Op zondag 3 maart 2013 17:55 schreef Gezicht het volgende:
Limburg![]()
Zo'n Heerlens/Landgraafs accent vind ik echter ook belachelijk klinken.
Nee jij dan met je.......met je.....met je..............je........ Gezicht ! Zoquote:Op zondag 3 maart 2013 17:55 schreef Gezicht het volgende:
Limburg![]()
Zo'n Heerlens/Landgraafs accent vind ik echter ook belachelijk klinken.
gans billigquote:
Nea van dich maake ze poosters. Dich kums op enne postzeagel. Dich treaks volle zaalequote:
joa whaquote:Op zondag 3 maart 2013 19:27 schreef hans1988 het volgende:
Auwhoer nit ej! Ich houw dich opde puutsch!
Kerkrade![]()
![]()
![]()
Aah, ik begin nu een sterk vermoeden te krijgen waarom jij buitenlanders haat en deze haat maar al te graag promoot: je hoopt dat men de pijlers op een andere groep richt, omdat men, wanneer men gaat kijken naar de eigen groep (autochtone Nederlanders), jou er waarschijnlijk als eerste uitpikt als pispaaltje...quote:Op zondag 3 maart 2013 17:00 schreef IPA35 het volgende:
Haten op mede-Nederlanders![]()
Er zijn genoeg buitenlanders om op te haten hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |