Tja, het is mijn eerste LFR die ik vanaf dag 1 mee maak. Was het voorheen zo dat je er in LFR in 1x doorheen liep? Ik kan me voorstellen dat Feng/Elegon of Garalon toch wel een remmend effect hadden op die eerste runs. M.a.w. in hoeverre kun je een full clear doen op dag 1?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:25 schreef cherrycoke het volgende:
RAID Schedule
March 5 – Normal Throne of Thunder
March 12 – Heroic Throne of Thunder and LFR Wing 1 “Last Stand of the Zandalari”
March 19 – LFR Wing 2 “Forgotten Depths”
April 2 – LFR Wing 3 “Halls of Flesh-Shaping”
April 16 – LFR Wing 4 “Pinnacle of Storms”
hoe bedoel je we willen jullie afremmen
Met Dragonsoul kwam eerst wing 1, week later pas het deel met spine en madness.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:03 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Tja, het is mijn eerste LFR die ik vanaf dag 1 mee maak. Was het voorheen zo dat je er in LFR in 1x doorheen liep? Ik kan me voorstellen dat Feng/Elegon of Garalon toch wel een remmend effect hadden op die eerste runs. M.a.w. in hoeverre kun je een full clear doen op dag 1?
Thunderfury spam blijft ook leukquote:Op woensdag 6 maart 2013 01:10 schreef johnnyblaze11 het volgende:
haha, die anal spam voor de shutdown, priceless
je zou gewoon moeten kunnen kopierenquote:Op woensdag 6 maart 2013 02:12 schreef Junglebeast het volgende:
Zo na 4 jaar een beetje heb ik weer een betere PC gekocht. Goeie mix voor wat casual games en videobewerking en eventueel 3D spul. (later komt nog een SSD)
http://tweakers.net/gallery/152640/#tab:inventaris ( de FX 6100)
Kan waarschijnlijk gewoon mijn WoW folder over kopiëren van mijn huidige PC toch?
En dan eventueel settings deleten ofzo? Iemand daar iets meer ervaring mee?
Ja, die Ahead of the Curve achievement heb ik ook binnenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:16 schreef Bienelientjee het volgende:
Zo. We hebben tenminste één raid op normal gecleared voor de patch komt!Laatste in MSV is wel erg eenvoudig!
Dit kan gewoon. Ik heb mijn wow geinstalleerd op een externe hdd. En als ik een nieuwe wow nodig heb door omstandigheden dan pak ik kopietje van de hdd en speel weer half uurtje later.quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:12 schreef Junglebeast het volgende:
Zo na 4 jaar een beetje heb ik weer een betere PC gekocht. Goeie mix voor wat casual games en videobewerking en eventueel 3D spul. (later komt nog een SSD)
http://tweakers.net/gallery/152640/#tab:inventaris ( de FX 6100)
Kan waarschijnlijk gewoon mijn WoW folder over kopiëren van mijn huidige PC toch?
En dan eventueel settings deleten ofzo? Iemand daar iets meer ervaring mee?
heb ik over het algemeen geen last van gelukkig.quote:Op woensdag 6 maart 2013 08:52 schreef Bienelientjee het volgende:
Ben benieuwd of de patch goed binnenkomt. Haat die dagen altijd. Don't break down!
Update: Wauw, in één keer goed zonder dat de update afbreekt!![]()
Nu zeker nog uren wachten tot de servers up zijn!
Het moet niet veel gekker wordenquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:42 schreef Bienelientjee het volgende:
Servers up and going, voor 10 uur, op een patch dag!![]()
Crazy day, crazy day!
Op normale woensdagen zijn ze niet eens zo vroeg.quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:42 schreef Bienelientjee het volgende:
Crazy day, crazy day!
Ja en alsnog een 164 mb patch erbij die maar 24 kb per sec downloadquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:42 schreef Bienelientjee het volgende:
Crazy day, crazy day!
lolz, heb je so gaar internet of zijn de servers van blizz overloaded xDquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:21 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Ja en alsnog een 164 mb patch erbij die maar 24 kb per sec download
Dat is idd wel relax. Maar misschien iets te makkeljkquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:42 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ziet er best okay uit, ben benieuwd hoeveel de rep gains zijn.
Nu is mijn internet niet al te best, maar als ik overal wel gewoon 1mb download haalt atm.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:39 schreef Olment het volgende:
[..]
lolz, heb je so gaar internet of zijn de servers van blizz overloaded xD
Met of zonder bonus rep ? ( van token als je al een char op revered hebt )quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:29 schreef Sapstengel het volgende:
Ik kreeg 720 reputation met August Celestials voor een heroic net, dat was incl de bonus voor dubbele rep. Ik zie dat het wel limited is tot 1x per dag.
dan schiet het nog niet opquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:36 schreef Sapstengel het volgende:
Dat was met, zonder krijg je dan 360 per daily dungeon.
Alle beetjes helpen natuurlijkquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:39 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dan schiet het nog niet op, dat is 1 dailey quest.
maar als je van die dungeon net zo veel exp krijgt als een daily dan vind ik het tbh niet waard. Daily doe je over het algemeen stuk sneller, en het is nou niet zo dat 1 daily (dungeon) per dag een heeeel groot verschil maakt met wanneer je revered/exalted dingt.quote:
LFR moet natuurlijk ook niet al te moeilijk zijn he?quote:To encourage Raid Finder groups to persevere, each time an Raid Finder group wipes on a boss fight all players in the group receives a stacking buff that increases health, damage dealt, and healing done by 5% (up to a maximum of 10 stacks). This buff is cleared once the boss has been killed.
Haha, lamequote:Op woensdag 6 maart 2013 14:07 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
LFR moet natuurlijk ook niet al te moeilijk zijn he?
sta er nog van te kijken van de groepen die wipen in LFR.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:07 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
LFR moet natuurlijk ook niet al te moeilijk zijn he?
Klopt, klopt en klopt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:26 schreef zipcon het volgende:
Kost 5.0 Klaxxi gear nog maar 50% valor, dus bvb 875 VP voor waist en 1125 VP voor legs? En upgrade van gear is verdwenen?
Daar gaat mijn plan om de overflow van justice points te gebruiken voor gear upgradesquote:
Van wat ik begrepen had uit een blue post gister gelezen zijn ze van plan bij elke patch waar een nieuwe Tier uit komt de upgrade mogelijkheden weg te halen, en de patches waarbij geen nieuwe tier komt om dan de upgrade vendors terug te halen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:12 schreef zipcon het volgende:
[..]
Daar gaat mijn plan om de overflow van justice points te gebruiken voor gear upgradesIk vond het nochtans een leuk systeem om ietwat betekenisvolle variatie te brengen in je gear. Nu is het dus gewoon farmen tot je een betere drop hebt.
Ja, daar ben ik inmiddels ook achter, maar heb het vanochtend op mijn lock nog in mijn eentje gedaan, was de enige in het guild onlinequote:Op woensdag 6 maart 2013 15:23 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Met z'n tweetjes toch zo gedaan!
Ben je ook weer maanden aan het farmen voordat je 1 piece kunt halen? of valt dat nou wel mee.quote:
Ik ben al een paar weken voor de patch gaan sparen, het enige wat ik nu moet doen is effe rep grinden zodat je ze kunt kopen, maar met het aantal dailies wat je hebt is dat geen langdurige kwestie. Bovendien word je vandaag al meteen friendly, en daarmee unlock je al meteen een 522 neck.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:36 schreef Olment het volgende:
[..]
Ben je ook weer maanden aan het farmen voordat je 1 piece kunt halen? of valt dat nou wel mee.
De sexkelder is een deur verderop.quote:
Die neck kun je zelfs al op Neutral halen zag ikquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:38 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik ben al een paar weken voor de patch gaan sparen, het enige wat ik nu moet doen is effe rep grinden zodat je ze kunt kopen, maar met het aantal dailies wat je hebt is dat geen langdurige kwestie. Bovendien word je vandaag al meteen friendly, en daarmee unlock je al meteen een 522 neck.
ben al boven geweest heb de world boss gezien ben op die troll boot geweestquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:59 schreef Bienelientjee het volgende:
Stiekem omlopen/zwemmen en als warrior chargen naar een vogel. En je loopt zo rond in stage 2/3/4 area!![]()
![]()
T*ring! Wat druk!quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:17 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker druk bij Galleon
Die vooruitgang is door Blizzard volgens mij gebalanceerd per server, qua populatie. Bloodfeather zou dan anders pas over 10 jaar klaar zijn met die Stage.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:29 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
wij hebben een goede server balance
ohw dat wist ik nietquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:39 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Die vooruitgang is door Blizzard volgens mij gebalanceerd per server, qua populatie. Bloodfeather zou dan anders pas over 10 jaar klaar zijn met die Stage.
Bloodfeather, met zeer lage populatie, zit namelijk ook al op 10%. Sylvanas, met high populatie, ook! :p
precies, iemand zei het me op Facebook vanmiddag en ik had bij onze realm ook al zoiets van ... dat duurt dan nog 6 maanden fzo voordat we daar mee klaar zijn xDquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:51 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik eerst ook niet, maar klinkt logisch. Anders zijn zeer lage populatie servers over 10 jaar nog bezig!![]()
![]()
Thanksquote:
Een no-pc-night is wel cool.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:11 schreef Silmarwen het volgende:
Die solo scenario gedaan, tof!
Onze guild heeft de eerste boss down. Vroegen of ik wilde tanken gister, maar woensdag is onze no-pc-night.
Ben er idd mee bezigquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:09 schreef Chevalric het volgende:
Tijd voor een relatie, Olment. Niks zo goed om je weg te houden van de computer als een vrouw
Woensdag is voor mij ook no-WoW-night, maar gisteren moest ik toch even spelen. Probleem is alleen dat m'n raid leader nu vraagt of ik vanavond kan tanken. Moet ik weer kiezen tussen een vrolijke vriendin of een vrolijke raid leader.
whahahaquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:35 schreef Chevalric het volgende:
Neem 't aan van een ouwe rot: juist dan zijn no-pc-nights een goed idee. (maar goed, we zitten in GAM, niet in R&P
).
Je kan ook zelf low level items/ores/cloth etc etc voor schandalig veel gold verkopen in het AH hè? En daarvan kan jij dan weer zo'n knalduur lvl 20 item kopen (al zou ik dat gewoon achterwege laten, je levelt redelijk snel en hebt het dan al snel niet meer nodig).quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:03 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik snap niet dat mensen gewoon 750 gold of dan weer 20 gold vragen voor een level 20 item in auction houseIk heb er niet eens het geld voor.
Of ligt dat gewoon aan mijn server dat die dingen zo duur zijn? Burning blade
/agreequote:Op donderdag 7 maart 2013 15:35 schreef Chevalric het volgende:
Neem 't aan van een ouwe rot: juist dan zijn no-pc-nights een goed idee. (maar goed, we zitten in GAM, niet in R&P
).
Ja is helemaal waarquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kan ook zelf low level items/ores/cloth etc etc voor schandalig veel gold verkopen in het AH hè? En daarvan kan jij dan weer zo'n knalduur lvl 20 item kopen (al zou ik dat gewoon achterwege laten, je levelt redelijk snel en hebt het dan al snel niet meer nodig).
Daarom hebben we hem ook./quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:35 schreef Chevalric het volgende:
).
Lootcards?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:05 schreef BlackStar2k het volgende:
Iemand al lootcards geclaimed? Mijn Ghastly Charger is momenteel in Chicago en gaat richting NL vliegen
Whahahahahah... Prachtig..quote:
https://eu.battle.net/support/en/article/contactquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:35 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Gvd wtf ik kan niet inloggen. Information is not valid.
Heb gewoon met authenticator en alles...Heb ook geen mail of niks ontvangen
Damn dat was schrikken. Heb de authenticator gesynced en alles werkt weer, pfoeh... Nog nooit eerder gehadquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:38 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
https://eu.battle.net/support/en/article/contact
Ja kan ik me voorstellen. Ik heb ook authenticator en verwacht eigenljik dat ik altijd kan inloggen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:40 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Damn dat was schrikken. Heb de authenticator gesynced en alles werkt weer, pfoeh... Nog nooit eerder gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |