Tja, het is mijn eerste LFR die ik vanaf dag 1 mee maak. Was het voorheen zo dat je er in LFR in 1x doorheen liep? Ik kan me voorstellen dat Feng/Elegon of Garalon toch wel een remmend effect hadden op die eerste runs. M.a.w. in hoeverre kun je een full clear doen op dag 1?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:25 schreef cherrycoke het volgende:
RAID Schedule
March 5 – Normal Throne of Thunder
March 12 – Heroic Throne of Thunder and LFR Wing 1 “Last Stand of the Zandalari”
March 19 – LFR Wing 2 “Forgotten Depths”
April 2 – LFR Wing 3 “Halls of Flesh-Shaping”
April 16 – LFR Wing 4 “Pinnacle of Storms”
hoe bedoel je we willen jullie afremmen
Met Dragonsoul kwam eerst wing 1, week later pas het deel met spine en madness.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:03 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Tja, het is mijn eerste LFR die ik vanaf dag 1 mee maak. Was het voorheen zo dat je er in LFR in 1x doorheen liep? Ik kan me voorstellen dat Feng/Elegon of Garalon toch wel een remmend effect hadden op die eerste runs. M.a.w. in hoeverre kun je een full clear doen op dag 1?
Thunderfury spam blijft ook leukquote:Op woensdag 6 maart 2013 01:10 schreef johnnyblaze11 het volgende:
haha, die anal spam voor de shutdown, priceless
je zou gewoon moeten kunnen kopierenquote:Op woensdag 6 maart 2013 02:12 schreef Junglebeast het volgende:
Zo na 4 jaar een beetje heb ik weer een betere PC gekocht. Goeie mix voor wat casual games en videobewerking en eventueel 3D spul. (later komt nog een SSD)
http://tweakers.net/gallery/152640/#tab:inventaris ( de FX 6100)
Kan waarschijnlijk gewoon mijn WoW folder over kopiëren van mijn huidige PC toch?
En dan eventueel settings deleten ofzo? Iemand daar iets meer ervaring mee?
Ja, die Ahead of the Curve achievement heb ik ook binnenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:16 schreef Bienelientjee het volgende:
Zo. We hebben tenminste één raid op normal gecleared voor de patch komt!Laatste in MSV is wel erg eenvoudig!
Dit kan gewoon. Ik heb mijn wow geinstalleerd op een externe hdd. En als ik een nieuwe wow nodig heb door omstandigheden dan pak ik kopietje van de hdd en speel weer half uurtje later.quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:12 schreef Junglebeast het volgende:
Zo na 4 jaar een beetje heb ik weer een betere PC gekocht. Goeie mix voor wat casual games en videobewerking en eventueel 3D spul. (later komt nog een SSD)
http://tweakers.net/gallery/152640/#tab:inventaris ( de FX 6100)
Kan waarschijnlijk gewoon mijn WoW folder over kopiëren van mijn huidige PC toch?
En dan eventueel settings deleten ofzo? Iemand daar iets meer ervaring mee?
heb ik over het algemeen geen last van gelukkig.quote:Op woensdag 6 maart 2013 08:52 schreef Bienelientjee het volgende:
Ben benieuwd of de patch goed binnenkomt. Haat die dagen altijd. Don't break down!
Update: Wauw, in één keer goed zonder dat de update afbreekt!![]()
Nu zeker nog uren wachten tot de servers up zijn!
Het moet niet veel gekker wordenquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:42 schreef Bienelientjee het volgende:
Servers up and going, voor 10 uur, op een patch dag!![]()
Crazy day, crazy day!
Op normale woensdagen zijn ze niet eens zo vroeg.quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:42 schreef Bienelientjee het volgende:
Crazy day, crazy day!
Ja en alsnog een 164 mb patch erbij die maar 24 kb per sec downloadquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:42 schreef Bienelientjee het volgende:
Crazy day, crazy day!
lolz, heb je so gaar internet of zijn de servers van blizz overloaded xDquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:21 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Ja en alsnog een 164 mb patch erbij die maar 24 kb per sec download
Dat is idd wel relax. Maar misschien iets te makkeljkquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:42 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ziet er best okay uit, ben benieuwd hoeveel de rep gains zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |