Nu is mijn internet niet al te best, maar als ik overal wel gewoon 1mb download haalt atm.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:39 schreef Olment het volgende:
[..]
lolz, heb je so gaar internet of zijn de servers van blizz overloaded xD
Met of zonder bonus rep ? ( van token als je al een char op revered hebt )quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:29 schreef Sapstengel het volgende:
Ik kreeg 720 reputation met August Celestials voor een heroic net, dat was incl de bonus voor dubbele rep. Ik zie dat het wel limited is tot 1x per dag.
dan schiet het nog niet opquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:36 schreef Sapstengel het volgende:
Dat was met, zonder krijg je dan 360 per daily dungeon.
Alle beetjes helpen natuurlijkquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:39 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dan schiet het nog niet op, dat is 1 dailey quest.
maar als je van die dungeon net zo veel exp krijgt als een daily dan vind ik het tbh niet waard. Daily doe je over het algemeen stuk sneller, en het is nou niet zo dat 1 daily (dungeon) per dag een heeeel groot verschil maakt met wanneer je revered/exalted dingt.quote:
LFR moet natuurlijk ook niet al te moeilijk zijn he?quote:To encourage Raid Finder groups to persevere, each time an Raid Finder group wipes on a boss fight all players in the group receives a stacking buff that increases health, damage dealt, and healing done by 5% (up to a maximum of 10 stacks). This buff is cleared once the boss has been killed.
Haha, lamequote:Op woensdag 6 maart 2013 14:07 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
LFR moet natuurlijk ook niet al te moeilijk zijn he?
sta er nog van te kijken van de groepen die wipen in LFR.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:07 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
LFR moet natuurlijk ook niet al te moeilijk zijn he?
Klopt, klopt en klopt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:26 schreef zipcon het volgende:
Kost 5.0 Klaxxi gear nog maar 50% valor, dus bvb 875 VP voor waist en 1125 VP voor legs? En upgrade van gear is verdwenen?
Daar gaat mijn plan om de overflow van justice points te gebruiken voor gear upgradesquote:
Van wat ik begrepen had uit een blue post gister gelezen zijn ze van plan bij elke patch waar een nieuwe Tier uit komt de upgrade mogelijkheden weg te halen, en de patches waarbij geen nieuwe tier komt om dan de upgrade vendors terug te halen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:12 schreef zipcon het volgende:
[..]
Daar gaat mijn plan om de overflow van justice points te gebruiken voor gear upgradesIk vond het nochtans een leuk systeem om ietwat betekenisvolle variatie te brengen in je gear. Nu is het dus gewoon farmen tot je een betere drop hebt.
Ja, daar ben ik inmiddels ook achter, maar heb het vanochtend op mijn lock nog in mijn eentje gedaan, was de enige in het guild onlinequote:Op woensdag 6 maart 2013 15:23 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Met z'n tweetjes toch zo gedaan!
Ben je ook weer maanden aan het farmen voordat je 1 piece kunt halen? of valt dat nou wel mee.quote:
Ik ben al een paar weken voor de patch gaan sparen, het enige wat ik nu moet doen is effe rep grinden zodat je ze kunt kopen, maar met het aantal dailies wat je hebt is dat geen langdurige kwestie. Bovendien word je vandaag al meteen friendly, en daarmee unlock je al meteen een 522 neck.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:36 schreef Olment het volgende:
[..]
Ben je ook weer maanden aan het farmen voordat je 1 piece kunt halen? of valt dat nou wel mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |