Sopcasts flippen bij mij de laatste tijd, gaat ie dat beeld raar vervormen enzoquote:Op zondag 3 maart 2013 12:58 schreef kapiteintje het volgende:
Die firstrow1 stream.Dan nog liever een sopcast stream die 1,5 minuut achterloopt.
Huilenquote:Op zondag 3 maart 2013 13:00 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Sopcasts flippen bij mij de laatste tijd, gaat ie dat beeld raar vervormen enzo
Was wel doelpoging. Maar wat ik al eerder zei. Het moet gewoon ff 3 wedstrijden op rij goed gaan dan ben je van het complex af.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:02 schreef Bombvis het volgende:
Zoveelste corner op rij dat we geen goal tegen krijgen, we zijn weer goed met corners
Every corner is different.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:02 schreef Bombvis het volgende:
Zoveelste corner op rij dat we geen goal tegen krijgen, we zijn weer goed met corners
ga weg johquote:Op zondag 3 maart 2013 12:57 schreef jakees het volgende:
[..]
Jank niet zo man. Het is ook nooit goed.
Pelle loopt wel de hele tijd op SChaken te zeiken.
Bobo!quote:Op zondag 3 maart 2013 13:04 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Ik zit gewoon skybox nec stadion hoor met wifiik weet niet van jou
Ah, dan zit ik naast jou.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:04 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Ik zit gewoon skybox nec stadion hoor met wifiik weet niet van jou
Nee man, stond 'm er mooi uit te kijkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
quote:Op zondag 3 maart 2013 13:06 schreef Bombvis het volgende:
Immers bijna met een goalHey, dit keer wel tussen de palenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geloof het of niet, tegen NEC thuis dit seizoen maakte hij een hattrickquote:Op zondag 3 maart 2013 13:07 schreef De_Pel het volgende:
Waarom krijgt die Immers hem er nooit eens in![]()
![]()
!!!
Heb je zijn wijf gezien, daar krijg ik hem er ook niet in hoorquote:Op zondag 3 maart 2013 13:07 schreef De_Pel het volgende:
Waarom krijgt die Immers hem er nooit eens in![]()
![]()
!!!
quote:Op zondag 3 maart 2013 13:07 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Heb je zijn wijf gezien, daar krijg ik hem er ook niet in hoor
2maanden gratis van kpn :pquote:
Dat verhaal ook van dat ventje in de feyenoord gids. Prachtig toch. Nog nooit ergens anders gespeeld. Hopen dat die onze Giggs wordt al zal die binnen 2 jaar weg zijn.quote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 13:07 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Ik vind het altijd nogal sneu om op een dergelijke manier persoonlijk te worden.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:07 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Wou ik net zeggen. Eindpass slordig.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:09 schreef Haringkop het volgende:
Als we nou gewoon zuiver passen sta je al 3 0 voor...
het had ook 2-1 kunnen zijndoor die domme fouten.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:09 schreef Haringkop het volgende:
Als we nou gewoon zuiver passen sta je al 3 0 voor...
ditquote:
Had gekund, maar we zijn zoveel sterkerquote:Op zondag 3 maart 2013 13:10 schreef macca728 het volgende:
[..]
het had ook 2-1 kunnen zijndoor die domme fouten.
Immers bewaarde het overzicht.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:13 schreef jakees het volgende:
Schaken mag ook wel toegezongen worden zeg. Wat een wereldbal.
QFTquote:Op zondag 3 maart 2013 13:13 schreef jakees het volgende:
Wat? Afgelopen 3 wedstrijden legt die 6,7 ballen op het hoofd van Pelle. Dus niet altijd zeiken man!quote:
Hadden de volgende 3 topics een TT met Joris gehadquote:Op zondag 3 maart 2013 13:14 schreef PizzaGeit het volgende:
Als die bal van Mathijsen erin was gevlogen was ik geflipt
Eens. De Schaak is eindelijk terugquote:Op zondag 3 maart 2013 13:13 schreef jakees het volgende:
Wat lul jij man?! Ik ben het juist met je eensquote:Op zondag 3 maart 2013 13:14 schreef jakees het volgende:
[..]
Wat? Afgelopen 3 wedstrijden legt die 6,7 ballen op het hoofd van Pelle. Dus niet altijd zeiken man!
quote:Op zondag 3 maart 2013 13:14 schreef jakees het volgende:
[..]
Wat? Afgelopen 3 wedstrijden legt die 6,7 ballen op het hoofd van Pelle. Dus niet altijd zeiken man!
Hij weet niet wat QFT betekent.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:16 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Wat lul jij man?! Ik ben het juist met je eens
Misschien weet hij niet wat QFT betekent.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:16 schreef TN-FR het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 maart 2013 13:18 schreef Cara het volgende:
hadden we nou maar nooit die 3 punten tegen zwolle verspeeld
quote:
Sorry verkeerd begrepen, kan iedereen gebeuren. Pelle mist ook wel eens een kans.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:16 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Wat lul jij man?quote:Op zondag 3 maart 2013 13:18 schreef jakees het volgende:
[..]
Sorry verkeerd begrepen, kan iedereen gebeuren. Pelle Immers mist ook wel eens een kans.
Had je die gewonnen dan was je kampioen. Geen discussie mogelijk.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:18 schreef Cara het volgende:
hadden we nou maar nooit die 3 punten tegen zwolle verspeeld
ach, je kansen hadden wel wat hoger geweest.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:19 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Had je die gewonnen dan was je kampioen. Geen discussie mogelijk.
diep manquote:Op zondag 3 maart 2013 13:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Immers mist geen kansen. Hij creeërt missers.
quote:Op zondag 3 maart 2013 13:19 schreef jakees het volgende:
[..]
haha. Ik dacht dat QFT quit fucking trying betekende.
Hoe vaak ik daar al aangedacht heb de afgelopen weken. Maar ja Ajax had ook 4 punten meer moeten hebben met Roda en Den Haag. Zo heeft elk team wel van die wedstrijden.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:19 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Had je die gewonnen dan was je kampioen. Geen discussie mogelijk.
quote:Op zondag 3 maart 2013 13:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
equote:Op zondag 3 maart 2013 13:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
quote:Op zondag 3 maart 2013 13:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
En dat op de vroege zondagochtendquote:Op zondag 3 maart 2013 13:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
die poeier op de goal had minstens op Babos zijn neus moeten zijn.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:21 schreef Grifte het volgende:
Immers zijn balaannames, standaard springt hij er een halve meter af, godsamme. Verder doet hij het niet slecht.
Deels eens. Had al wel veel eerder moeten voorstaan. AZ uit vond ik ook erg goed. En toen gaven ze bijna niks weg met name 2e helft.quote:
Zoquote:Op zondag 3 maart 2013 13:22 schreef PizzaGeit het volgende:
Hij gaat wel eens een interlandje meepakken?![]()
Die kerel beslist in 2016 2014 de finale voor ons
Jij moet filosoof worden.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ooh, racistquote:
sigmateriaalquote:Op zondag 3 maart 2013 13:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ja. Ondanks dat het spel van Feyenoord veel kracht kost, moet je die mindere momenten dan even controleren. Nu laat je je tegenstander toch meer in de wedstrijd komen.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:24 schreef Fuszy het volgende:
Jammer dat je het op een gegeven moment een beetje laat lopen en ze een paar goede kansen op de 1-1 kregen. Verder ben je gewoon heer en meester.
kloptquote:
Das ons NACquote:Op zondag 3 maart 2013 13:26 schreef fantasyboy het volgende:
Feyenoord speelt supergoed tegen een ploeg die het beste gepresteerd heeft na de winterstop.
Ik zie een kampioenskandidaat. Geen enkele speler valt uit de toon....Immers misschienn, maar die heeft 100000 kansen nodig voor een doelpunt dus niks bijzonders.
Je vergist je met NACquote:Op zondag 3 maart 2013 13:26 schreef fantasyboy het volgende:
Feyenoord speelt supergoed tegen een ploeg die het beste gepresteerd heeft na de winterstop.
Ik zie een kampioenskandidaat. Geen enkele speler valt uit de toon....Immers misschienn, maar die heeft 100000 kansen nodig voor een doelpunt dus niks bijzonders.
Immers valt niet uit de toom hoor... Hij faalt nagenoeg altijd voor het doel. Doet dus gewoon wat hij altijd doet, helaasquote:Op zondag 3 maart 2013 13:26 schreef fantasyboy het volgende:
je nec zit onder je hoofd. Maar nac zit in je hart.quote:
90 minuten + blessuretijd.quote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 13:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je nec zit onder je hoofd. Maar nac zit in je hart.![]()
Een vrouw met verstand van voetbal en een Feyenoorder. Waar vind je die nog?quote:Op zondag 3 maart 2013 11:06 schreef Danielle83 het volgende:
Niet zo negatief. 0-2 wordt het vandaag. Boeitius en Pelle scoren er beiden 1!
Bier halen dus.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:30 schreef Happel het volgende:
Fuck, mis ik de 2-0 weer, terwijl ik een salade aan het maken was.
Lol, kamp club, allemaal mensen van 't woonwagenkamp in dat stadion.quote:
Was een prima bal, was gewoon een slechte aannamequote:Op zondag 3 maart 2013 13:28 schreef Fuszy het volgende:
Die bal van Vilhena op Immers was niet echt lekker gegeven dus dat hij die er niet inschoot kan ik nog begrijpen. Dat hij die bal vanaf een meter of 11 niet op goal wist te schieten was dan wel vaag
In Rotterdam Zuidquote:Op zondag 3 maart 2013 13:30 schreef jakees het volgende:
[..]
Een vrouw met verstand van voetbal en een Feyenoorder. Waar vind je die nog?
Dubbelgay.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:30 schreef Happel het volgende:
ik heb gewoon het idee dat bij Immers zn aanloop het verstand op nul gaat en gewoon blind schietquote:Op zondag 3 maart 2013 13:28 schreef Fuszy het volgende:
Die bal van Vilhena op Immers was niet echt lekker gegeven dus dat hij die er niet inschoot kan ik nog begrijpen. Dat hij die bal vanaf een meter of 11 niet op goal wist te schieten was dan wel vaag
Daar heb je 15 minuten voor tussen 13:15 en 13:30quote:Op zondag 3 maart 2013 13:30 schreef Happel het volgende:
Salade maken in je skyboxquote:Op zondag 3 maart 2013 13:30 schreef Happel het volgende:
Drink je er ook een glas Punica tropical bij toevallig?quote:Op zondag 3 maart 2013 13:30 schreef Happel het volgende:
Nee, water. Duh...quote:Op zondag 3 maart 2013 13:32 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Drink je er ook een glas Punica tropical bij toevallig?
Alleen broodje hamburger dacht ik,quote:Op zondag 3 maart 2013 13:34 schreef Muto het volgende:
Zouden ze daar ook koude broodjes kroket hebben?
Nee, in heel Nederland zijn de faciliteiten beter dan bij Feyenoord, dat weet je toch?quote:Op zondag 3 maart 2013 13:34 schreef Muto het volgende:
Zouden ze daar ook koude broodjes kroket hebben?
if only...quote:Op zondag 3 maart 2013 13:36 schreef jakees het volgende:
Bij Immers denk je ook per wedstrijd wel drie keer dat die minimaal een half jaar niet meer kan lopen.
Je verwacht het niet.quote:
Zo'n Vormer moet zichzelf echt op zitten vreten op de bank.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:40 schreef jakees het volgende:
[..]
Pff hij schiet wel vaak ook echt naast of over. Als de keeper hem nou nog houdt.
hij doet t immers zo goed altijd....quote:
Toch blijf ik hem wel belangrijk vinden ondanks de vele missers.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo'n Vormer moet zichzelf echt op zitten vreten op de bank.
Hij is altijd het slachtoffer als er rode kaarten voor de tegenstander komenquote:Op zondag 3 maart 2013 13:41 schreef jakees het volgende:
[..]
Toch blijf ik hem wel belangrijk vinden ondanks de vele missers.
Immers doet veel dingen goed die hij eigenlijk niet zou moeten doen als 10 zijnde en in de dingen waar hij goed in moet zijn, is hij niet goedquote:Op zondag 3 maart 2013 13:41 schreef PizzaGeit het volgende:
Zou wel een stunt zijn als we ondanks Immers kampioen worden
Hij speelt ook niet als 10quote:Op zondag 3 maart 2013 13:42 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Immers doet veel dingen goed die hij eigenlijk niet zou moeten doen als 10 zijnde en in de dingen waar hij goed in moet zijn, is hij niet goed
Hij deed iig niet communiceren.quote:
Immers is eigenlijk een speler waar ik meer van had verwacht. Hij is gewoon pure invulling op het veld. Niks extra's voor je team eigenlijk. Totaal geen personality, geen spelinzicht, maakt z'n kansen niet meer af. Ik heb de aankoop nog lang verdedigd, maar 't lijkt er gewoon niet uit te komen bij Lex.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:41 schreef jakees het volgende:
[..]
Toch blijf ik hem wel belangrijk vinden ondanks de vele missers.
Toch in de eerste helft wel nuttig geweest. Maar goed, nu gewoon scherp blijven.quote:
Maar hij laat anderen wel voetballen. Zowel aanvallend als verdedigend is hij heel belangrijk voor ons. Hij is betrokken in bijna al onze aanvallen.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Immers is eigenlijk een speler waar ik meer van had verwacht. Hij is gewoon pure invulling op het veld. Niks extra's voor je team eigenlijk. Totaal geen personality, geen spelinzicht, maakt z'n kansen niet meer af. Ik heb de aankoop nog lang verdedigd, maar 't lijkt er gewoon niet uit te komen bij Lex.
Titelstrijd spanningen?quote:Op zondag 3 maart 2013 13:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mulder is ook weer het onzekere kuikentje aan 't worden van een seizoen geleden he.
Niet zo gek op zijn positie heyquote:Op zondag 3 maart 2013 13:44 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Maar hij laat anderen wel voetballen. Zowel aanvallend als verdedigend is hij heel belangrijk voor ons. Hij is betrokken in bijna al onze aanvallen.
Hij sleurt wel, pakt veel ballen af en af toe best een belangrijke pass. Maar ook veel minpunten met name missers en combinaties (niet altijd). Als je verder wil als Feyenoord heb je een betere nodig maar toch denk ik dat als hij niet meedoet het niet meteen veel beter gaat.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Immers is eigenlijk een speler waar ik meer van had verwacht. Hij is gewoon pure invulling op het veld. Niks extra's voor je team eigenlijk. Totaal geen personality, geen spelinzicht, maakt z'n kansen niet meer af. Ik heb de aankoop nog lang verdedigd, maar 't lijkt er gewoon niet uit te komen bij Lex.
Lijkt er op, is echt geen keeper waarop je kan vertrouwen, geen vastigheidje.quote:
Die Griek er dan maar weer inzetten?quote:Op zondag 3 maart 2013 13:45 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Lijkt er op, is echt geen keeper waarop je kan vertrouwen, geen vastigheidje.
Boy de Jong? Ken hem zelf niet zo goed, maar is keeper van de A1quote:Op zondag 3 maart 2013 13:46 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Lopen er in de jeugd geen talentjes rond?
Deze gozer maar eens contracteren. Die zal wel kunnen keepen denk.quote:
Duikje hoorquote:Op zondag 3 maart 2013 13:48 schreef jakees het volgende:
[..]
Deze gozer maar eens contracteren. Die zal wel kunnen keepen denk.
http://www.dumpert.nl/med(...)awesome_vangbal.html
Nogal wiedes, hij is de enige vooruitgeschoven middenvelder.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:44 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Maar hij laat anderen wel voetballen. Zowel aanvallend als verdedigend is hij heel belangrijk voor ons. Hij is betrokken in bijna al onze aanvallen.
WTF.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:48 schreef jakees het volgende:
[..]
Deze gozer maar eens contracteren. Die zal wel kunnen keepen denk.
http://www.dumpert.nl/med(...)awesome_vangbal.html
Ik heb het idee dat ze wel willen, maar niet kunnenquote:Op zondag 3 maart 2013 13:49 schreef Muto het volgende:
Het is nu niet best. Ga gewoon voor die derde in plaats van terug te zakken.
Het is nu paniekvoetbal, niet kort op de tegenstander zitten etc.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze wel willen, maar niet kunnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee. Ik ben nog steeds niet overtuigd iig. Maar ons alternatief is Lamprou en die is gewoon te klein.quote:
Graaflandquote:Op zondag 3 maart 2013 13:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben nog steeds niet overtuigd iig. Maar ons alternatief is Lamprou en die is gewoon te klein.
Je roept 't weer over jezelf af zo idd.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:49 schreef Muto het volgende:
Het is nu niet best. Ga gewoon voor die derde in plaats van terug te zakken.
Lukte in de eerste helft wel, waarom nu niet?quote:Op zondag 3 maart 2013 13:52 schreef TN-FR het volgende:
Godverdomme win die duels eens op het middenveld
boy de jong!quote:
Want?quote:Op zondag 3 maart 2013 13:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze wel willen, maar niet kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |