abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123616590
Wat houdt dat in summer?
pi_123617096
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 13:53 schreef Nijna het volgende:
Koffie uit je mok bibberen, ze zouden er een olympisch onderdeel van moeten maken ;). Maar alle gekheid op een stokje, fijn dat de bijwerkingen redelijk uit te houden zijn. Lijkt me wel fijn als dat trillen wat afneemt voor je...

Take care!

Ik heb weer meer en vaker last van hartkloppingen na het innemen van mn 2e dosis... eind van de week toch nog maar eens met de psych bespreken... (maar dit hoort meer thuis bij het medicatietopic denk ik).
Oh gets, hartkloppingen vind ik echt een vreselijke bijwerking!! Heb je dan het idee dat de dosis te hoog is?

Hang in there :*
S. 2014
J. 2016
pi_123619576
Bij de hogere dosering waren ze wel heftiger, maar of deze dosis dan te hoog is weet ik niet, het is ook niet de hele tijd en het gaat ook weer over na een tijdje. Ik ga het bespreken...
Fake it till you make it...
pi_123627349
Voor de mensen die bijwerkingen hebben, heb ik even virtuele kippensoep gemaakt:

pi_123629612
Helpt dat bij bijwerkingen? Ik heb het vooral de eerste anderhalf a 2 uur na de 2e inname...

Ik zal nog eens even aan de knutsel, projectjes genoeg liggen hier.
pi_123633493
En als jr ze op een ander moment inneemt met wat eten of juist zonder...
S. 2014
J. 2016
pi_123636310
Misschien eens zonder proberen dan, ik neem ze altijd direct na de lunch.
pi_123637221
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 14:23 schreef Nyota het volgende:
Wat houdt dat in summer?
Een soort woon afdeling. Waar ik wel alle vrijheid heb, maar er wel begeleiding is.
Twiddel
pi_123637390
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 19:50 schreef Nijna het volgende:
Helpt dat bij bijwerkingen? Ik heb het vooral de eerste anderhalf a 2 uur na de 2e inname...

Ik zal nog eens even aan de knutsel, projectjes genoeg liggen hier.
Weet ik niet, maar je kan het proberen O-)
pi_123637502
Ik heb trouwens een hele heftige dag achter de rug, veel paniek, huilen, crisis en gedoe.
De laatste 2 weken is het van crisismoment naar crisismoment. Erg verwarrend en vermoeiend.
Ik krijg andere medicatie, en ik hoop dat dat een beetje gaat helpen.
Kolere, vandaag was zo heftig.
Twiddel
  maandag 4 maart 2013 @ 21:56:41 #86
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_123638161
Hier een knuffel voor alle zieligerds :*

pi_123639187
@life 2.0 Slijmbal :)
pi_123639860
@davo ik hou van kippensoep!! Zelfs nu ik op mezelf woon komt mn moeder het brengen als ik ziek ben :@

En life2.0 die knuffel wil ik hebben voor mn nichtje...
S. 2014
J. 2016
pi_123677293
Zijn er hier ook mensen die moei zijn na therapie en ook de volgende dag nog wat?
pi_123677710
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 21:16 schreef davo1979 het volgende:
Zijn er hier ook mensen die moei zijn na therapie en ook de volgende dag nog wat?
Check!
Na therapie ben ook vaak erg moe, de dag erna niet eigenlijk
S. 2014
J. 2016
pi_123679703
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 11:40 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik heb me jaren lang niet verzet tegen die depressieve gevoelens omdat ik niet eens door had dat ik depressieve gevoelens had. Ik dacht dat het normaal was. Pas jaren later kwam ik er stukje bij beetje achter dat ik aan een depressie leed.
Je er niet tegen verzetten leverde voor mij in elk geval niet zoveel extra energie op, de depressieve gevoelens alleen al zorgen voor een drain van je energie.
Ik had al van alles geprobeerd. Negeren, er tegen vechten, blowen, het laten zoals het is en proberen gewoon door te gaan en nog meer van die dingen. Het hielp uiteindelijk allemaal niets, het kwam steeds weer terug.

Wat kan volgens jou dan aan een depressie gedaan worden?
Magnetronkoffie, ik kan je ZEER aanraden om dit boek eens te lezen: "Mindfulness en bevrijding van depressie" van John Teasdale en Mark Williams. Het heeft mij de ogen geopend en een uitweg geboden. Ik denk dat je na het lezen van dit boek ook beter zult begrijpen wat Canillas bedoelt.
pi_123750415
Hoi,

Ik ben helemaal nieuw hierin en ik zit met een vraag waar ik geen antwoord op kan vinden.
Kan een depressie invloed hebben op je lichamelijke weerstand? Ik ben in 4 maanden tijd 3 weken hevig ziek geweest. Kan dat ook een symptoom zijn van depressie?
De rest van de symptomen herken ik allemaal, ik zit alleen met dat ziek zijn in mn maag.
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_123753621
quote:
17s.gif Op donderdag 7 maart 2013 16:21 schreef Speedfight het volgende:
Hoi,

Ik ben helemaal nieuw hierin en ik zit met een vraag waar ik geen antwoord op kan vinden.
Kan een depressie invloed hebben op je lichamelijke weerstand? Ik ben in 4 maanden tijd 3 weken hevig ziek geweest. Kan dat ook een symptoom zijn van depressie?
De rest van de symptomen herken ik allemaal, ik zit alleen met dat ziek zijn in mn maag.
Waar had je last van? Lichaam en geest hebben nogal een interactie met elkaar..
pi_123754043
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2013 17:38 schreef Nyota het volgende:

[..]

Waar had je last van? Lichaam en geest hebben nogal een interactie met elkaar..
Echt 2 a 3 dagen heel heftig ziek, doodmoe en koortsig en amper op mn benen kunnen staan.
pi_123766847
quote:
17s.gif Op donderdag 7 maart 2013 17:49 schreef Speedfight het volgende:

[..]

Echt 2 a 3 dagen heel heftig ziek, doodmoe en koortsig en amper op mn benen kunnen staan.
Had je geen griep ofzo? Moe komt wel vaak voor, maar dat duurt meestal juist heel lang enzo. Ben je al langs je huisarts gegaan?
  Moderator vrijdag 8 maart 2013 @ 07:20:39 #96
225562 crew  Speedfight
pi_123777607
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2013 22:01 schreef Nyota het volgende:

[..]

Had je geen griep ofzo? Moe komt wel vaak voor, maar dat duurt meestal juist heel lang enzo. Ben je al langs je huisarts gegaan?
Ja, de vraag kwam juist vanwege de huisarts.
Ik ben sinds de zelfmoord van mijn beste vriend 4 maanden geleden al moe als ik wakker word, nergens energie of zin in, somber en heel vaak grieperig (3 x in 4 maanden).

Nu zegt zij dat niemand zo vaak de griep krijgt dus dat dat uitgesloten is en het waarschijnlijk depressie is.

Dat ik last heb van depressie kan natuurlijk, maar ik lees nergens dat je daar ook vaker lichamelijk ziek van word.
pi_123785398
Hallow, met mij gaat het weer goed

Ik ben weer bezig met een oude hobby die mij veel plezier brengt
Ook ga ik vanmiddag een fotoshoot houden met mijn ratten

Ik heb ook het gevoel dat ik die slechte periode nu heb afgesloten en weer met een nieuwe lei kijk. Maar dat roep ik iedere keer wel
Mijn moeder is nu ook overal van op de hoogte, mijn vader ook. Dat is al een opluchting.
Ik krijg ook andere medicatie en moet dinsdag bloed prikken ( :'( !)
Twiddel
  vrijdag 8 maart 2013 @ 12:36:37 #98
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_123785838
Wanneer je niet lekker in je vel zit, heb je een lagere weerstand, meer kans op (lichte) griepjes.

Ik dacht eerst dat het aan mijn leeftijd lag, maar ben de laatste 4 maanden vaak verkouden en grieperig geweest. Had hier vroeger nooit zo vaak last van.

Had net bij psyq een online test gemaakt, bij de uitslag stond dat ik een afspraak moest maken voor nader onderzoek bij psyq.
Doet een huisarts moeilijk voor een verwijsbrief, met als reden de online test bij psyq?
ik heb verder geen psyq verleden.
pi_123787523
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 12:36 schreef Zelus het volgende:
Wanneer je niet lekker in je vel zit, heb je een lagere weerstand, meer kans op (lichte) griepjes.

Ik dacht eerst dat het aan mijn leeftijd lag, maar ben de laatste 4 maanden vaak verkouden en grieperig geweest. Had hier vroeger nooit zo vaak last van.

Had net bij psyq een online test gemaakt, bij de uitslag stond dat ik een afspraak moest maken voor nader onderzoek bij psyq.
Doet een huisarts moeilijk voor een verwijsbrief, met als reden de online test bij psyq?
ik heb verder geen psyq verleden.
Vraag me af of die psyq test uberhaupt meer dan 1 uitslag geven kan. :P

Waarom nam je de test af?
pi_123792524
Hallo Liefjes!!

Wat een heerlijke dag vandaag!! Ik mocht mijn trouwjurk weer aan voor de 1e doorpas, en hij zit helemaal top!! Paar kleine aanpassingen en dan is hij helemaal top!! 10 mei laatste pas en dan mag ie mee naar huis!! *O*

Today is a good day!
S. 2014
J. 2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')