Oh gets, hartkloppingen vind ik echt een vreselijke bijwerking!! Heb je dan het idee dat de dosis te hoog is?quote:Op maandag 4 maart 2013 13:53 schreef Nijna het volgende:
Koffie uit je mok bibberen, ze zouden er een olympisch onderdeel van moeten maken. Maar alle gekheid op een stokje, fijn dat de bijwerkingen redelijk uit te houden zijn. Lijkt me wel fijn als dat trillen wat afneemt voor je...
Take care!
Ik heb weer meer en vaker last van hartkloppingen na het innemen van mn 2e dosis... eind van de week toch nog maar eens met de psych bespreken... (maar dit hoort meer thuis bij het medicatietopic denk ik).
Weet ik niet, maar je kan het proberenquote:Op maandag 4 maart 2013 19:50 schreef Nijna het volgende:
Helpt dat bij bijwerkingen? Ik heb het vooral de eerste anderhalf a 2 uur na de 2e inname...
Ik zal nog eens even aan de knutsel, projectjes genoeg liggen hier.
Check!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:16 schreef davo1979 het volgende:
Zijn er hier ook mensen die moei zijn na therapie en ook de volgende dag nog wat?
Magnetronkoffie, ik kan je ZEER aanraden om dit boek eens te lezen: "Mindfulness en bevrijding van depressie" van John Teasdale en Mark Williams. Het heeft mij de ogen geopend en een uitweg geboden. Ik denk dat je na het lezen van dit boek ook beter zult begrijpen wat Canillas bedoelt.quote:Op zondag 3 maart 2013 11:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb me jaren lang niet verzet tegen die depressieve gevoelens omdat ik niet eens door had dat ik depressieve gevoelens had. Ik dacht dat het normaal was. Pas jaren later kwam ik er stukje bij beetje achter dat ik aan een depressie leed.
Je er niet tegen verzetten leverde voor mij in elk geval niet zoveel extra energie op, de depressieve gevoelens alleen al zorgen voor een drain van je energie.
Ik had al van alles geprobeerd. Negeren, er tegen vechten, blowen, het laten zoals het is en proberen gewoon door te gaan en nog meer van die dingen. Het hielp uiteindelijk allemaal niets, het kwam steeds weer terug.
Wat kan volgens jou dan aan een depressie gedaan worden?
Waar had je last van? Lichaam en geest hebben nogal een interactie met elkaar..quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:21 schreef Speedfight het volgende:
Hoi,
Ik ben helemaal nieuw hierin en ik zit met een vraag waar ik geen antwoord op kan vinden.
Kan een depressie invloed hebben op je lichamelijke weerstand? Ik ben in 4 maanden tijd 3 weken hevig ziek geweest. Kan dat ook een symptoom zijn van depressie?
De rest van de symptomen herken ik allemaal, ik zit alleen met dat ziek zijn in mn maag.
Echt 2 a 3 dagen heel heftig ziek, doodmoe en koortsig en amper op mn benen kunnen staan.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:38 schreef Nyota het volgende:
[..]
Waar had je last van? Lichaam en geest hebben nogal een interactie met elkaar..
Had je geen griep ofzo? Moe komt wel vaak voor, maar dat duurt meestal juist heel lang enzo. Ben je al langs je huisarts gegaan?quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:49 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Echt 2 a 3 dagen heel heftig ziek, doodmoe en koortsig en amper op mn benen kunnen staan.
Ja, de vraag kwam juist vanwege de huisarts.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:01 schreef Nyota het volgende:
[..]
Had je geen griep ofzo? Moe komt wel vaak voor, maar dat duurt meestal juist heel lang enzo. Ben je al langs je huisarts gegaan?
Vraag me af of die psyq test uberhaupt meer dan 1 uitslag geven kan.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:36 schreef Zelus het volgende:
Wanneer je niet lekker in je vel zit, heb je een lagere weerstand, meer kans op (lichte) griepjes.
Ik dacht eerst dat het aan mijn leeftijd lag, maar ben de laatste 4 maanden vaak verkouden en grieperig geweest. Had hier vroeger nooit zo vaak last van.
Had net bij psyq een online test gemaakt, bij de uitslag stond dat ik een afspraak moest maken voor nader onderzoek bij psyq.
Doet een huisarts moeilijk voor een verwijsbrief, met als reden de online test bij psyq?
ik heb verder geen psyq verleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |