nee, dat kan ik niet betalen :-)quote:Op zondag 3 maart 2013 07:10 schreef kwiwi het volgende:
Buiten dat de redenen die jij aanhaalt om een eigen kamer te willen 'verkeerd' zijn... Betaal je 'm ook zelf?
Ja dat klopt maar ik wou dus ff checken of t een beetje reeel isquote:Op zondag 3 maart 2013 07:38 schreef Hiddendoe het volgende:
Als je ouders het geen probleem vinden dat jij om 1 uur 's nachts straalbezopen thuiskomt, zullen ze ook wel een apart kamertje voor jou willen boeken. Tenslotte is het voor hun ook vakantie.
Dit.quote:Op zondag 3 maart 2013 08:30 schreef maartend het volgende:
Maar oke, mijn mening als ouder.
Eigen kamer ; ja.
Op stap en elke avond laat weg blijven? Echt niet. Je bent 14, moet nog 15 worden en mag al helemaal geen alcohol. En dan bedoel ik niet dat het wettelijk niet mag, maar elk glas alcohol voor je 21ste (en je hoeft van mij niet tot je 21ste te wachten) is een rechtstreekse aanslag op je hersenen.
Oftewel, mits je er mee om kunt gaan dus. En ik heb daar zo mijn vragen over.
Ik weet dat alcohol slecht is etc maar ik ga me dan ook niet helemaal klemzuipen. Ik heb het dan ook maar over 1 hooguit 2 biertjes. Ze weten waar ik 's nachts uithang aangezien de club op het terrein is met alle andere jongeren vanaf 14 jaarquote:Op zondag 3 maart 2013 08:30 schreef maartend het volgende:
Eigen kamer ; ja.
Op stap en elke avond laat weg blijven? Echt niet. Je bent 14, moet nog 15 worden en mag al helemaal geen alcohol. En dan bedoel ik niet dat het wettelijk niet mag, maar elk glas alcohol voor je 21ste (en je hoeft van mij niet tot je 21ste te wachten) is een rechtstreekse aanslag op je hersenen.
Ik heb het over de nachtclub op het terrein, hier mag ik wel heen.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:30 schreef Karina het volgende:
Als je 14 (of 15) bent mag je helemaal niet stappen man. Hooguit een frisparty.
En waarom zeg je vaka in plaats van vakantie![]()
Een nachtclub klinkt ook niet echt als iets voor een veertienjarige en als je mijn kind was zou je sowieso niet mogen drinken. Al was het maar 1 glas.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:16 schreef HasjTag het volgende:
Ik heb het over de nachtclub op het terrein, hier mag ik wel heen
In de OP had je het nog over 'half bezopen'quote:Op zondag 3 maart 2013 13:13 schreef HasjTag het volgende:
[..]
Ik weet dat alcohol slecht is etc maar ik ga me dan ook niet helemaal klemzuipen.Ik heb het dan ook maar over 1 hooguit 2 biertjes. Ze weten waar ik 's nachts uithang aangezien de club op het terrein is met alle andere jongeren vanaf 14 jaar
Dat vertrouwen heb ik inmiddels al gewonnen door in het verleden te laten zien dat ik er mee om kan gaanquote:Op zondag 3 maart 2013 13:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Een nachtclub klinkt ook niet echt als iets voor een veertienjarige en als je mijn kind was zou je sowieso niet mogen drinken. Al was het maar 1 glas.
jup, dat klopt inderdaad 'half' bezopen das wat anders dan stom dronkenquote:Op zondag 3 maart 2013 13:20 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
In de OP had je het nog over 'half bezopen'
Helaas er zijn daar geen kapsalons en roken vindt ik gewoon ronduit smerigquote:Op zondag 3 maart 2013 11:06 schreef ukga het volgende:
Ts gaat chimis hossele, kapsalons klappe en roke in kamer 101
En dat in het gezelschap van Anke en Peter.
is nogal duur haha, maar zou kunne kijken of het kan iddquote:Op zondag 3 maart 2013 13:27 schreef egeltje1985 het volgende:
Mag je geen vriendje mee op vakantie ook?
Ja klopt. En op zo'n resort kun je ook wel snel vrienden maken denk ik. Maar toen ik zo oud was mocht een vriendin mee.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:28 schreef HasjTag het volgende:
[..]
is nogal duur haha, maar zou kunne kijken of het kan idd
De campingdisco is dan wel weer wat anders, we spreken hier dan wel van een volwaardige nachtclub, voor zover mijn broers zeiden teminstequote:Op .zondag 3 maart 2013 13:23 schreef egeltje1985 het volgende:
Ow, de campingdisco. Dat lijkt me wel reëel ja.
In een resort in Mexico waar ik een paar jaar geleden was schonk men minderjarigen geen alcohol, ook al waren de ouders erbij en vonden deze het goed.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:53 schreef Sjeenkske het volgende:
Met een beetje pech schenken ze geen alcohol in het resort aan 14-jarige.
Bespaard het hotel wat alcohol, kotsbuien en boze ouders als het mis gaat.
Helaas voor hun is het makkelijk te krijgen, je vraagt om iemand anders bandje, van iemand die mag drinken en dan gaat diegene naar de receptie om te melden dat zijn bandje kwijt/los is geraakt en krijgt een nieuwe om zijn pols gedaanquote:Op zondag 3 maart 2013 13:53 schreef Sjeenkske het volgende:
Met een beetje pech schenken ze geen alcohol in het resort aan 14-jarige.
Bespaard het hotel wat alcohol, kotsbuien en boze ouders als het mis gaat.
Zie hierbovenquote:Op zondag 3 maart 2013 13:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In een resort in Mexico waar ik een paar jaar geleden was schonk men minderjarigen geen alcohol, ook al waren de ouders erbij en vonden deze het goed.
Maar als er wat met jou gebeurt zijn ze wel aansprakelijk. Beetje dom van ze dan! Ze zouden natuurlijk alsnog om je ID kunnen vragen.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:56 schreef HasjTag het volgende:
[..]
Helaas voor hun is het makkelijk te krijgen, je vraagt om iemand anders bandje, van iemand die mag drinken en dan gaat diegene naar de receptie om te melden dat zijn bandje kwijt/los is geraakt en krijgt een nieuwe om zijn pols gedaan
Dat bandje is je ID kaart in het resort overigens mag je daarom pas vanaf 14 daarheen, dan dekt hun verzekering pasquote:Op zondag 3 maart 2013 14:01 schreef Ole het volgende:
[..]
Maar als er wat met jou gebeurt zijn ze wel aansprakelijk. Beetje dom van ze dan! Ze zouden natuurlijk alsnog om je ID kunnen vragen.
deze is tot 00:30u en jawel, hier mag ik dus gewoon in.quote:Op zondag 3 maart 2013 18:24 schreef gelezwembroek het volgende:
Je bent 14 dan mag je geen alchol, de meeste clubs en discotheken niet in.
Overigens zijn die kinderdisco's waar je heen gaan al om 22:00 klaar.
Maar, je kan toch ook gewoon later naar de kamer van je ouders gaan? Of heb je iets te verbergen?quote:Op zondag 3 maart 2013 18:32 schreef HasjTag het volgende:
[..]
deze is tot 00:30u en jawel, hier mag ik dus gewoon in.
en heb over 2 weken ook een feest in een club waar ik gewoon tot 00:30 mag blijven
Als we gaan beginnen over allemaal wel en niet "mag" zijn we nog lang bezig.
Ik heb absoluut niks te verbergen maar privacy is zeker wel veel fijner.quote:Op zondag 3 maart 2013 18:35 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Maar, je kan toch ook gewoon later naar de kamer van je ouders gaan? Of heb je iets te verbergen?
Neee hoor, op 14e mag je niets.quote:Op zondag 3 maart 2013 18:32 schreef HasjTag het volgende:
[..]
deze is tot 00:30u en jawel, hier mag ik dus gewoon in.
en heb over 2 weken ook een feest in een club waar ik gewoon tot 00:30 mag blijven
Als we gaan beginnen over allemaal wel en niet "mag" zijn we nog lang bezig.
Dat komt door die klote regering hier tfoeee. leeftijd naar 18? dan wordt ik volgend jaar 16 en gaat het weer omhoog, grapjurken.quote:
ben er zeker niet gaar van, maar mijn spelling wordt er zeker niet beter van.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:02 schreef MPC60 het volgende:
Gaar zijn van een nacht doorhalen op je 14de_________!
Suc6 voor als je de 28 mag halen..
Zou daar misschien een reden voor zijn?quote:Op zondag 3 maart 2013 19:58 schreef HasjTag het volgende:
[..]
Dat komt door die klote regering hier tfoeee. leeftijd naar 18? dan wordt ik volgend jaar 16 en gaat het weer omhoog, grapjurken.
Omdat sommigen coma gaan, laat die ouders het afhandelen ofzo, maar laat degene die zich wel kunnen gedragen er niet onder lijden. pffquote:Op zondag 3 maart 2013 20:10 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Zou daar misschien een reden voor zijn?
als je zo graag drugs wilt gebruiken kan dat toch?quote:Op zondag 3 maart 2013 20:39 schreef HasjTag het volgende:
[..]
Omdat sommigen coma gaan, laat die ouders het afhandelen ofzo, maar laat degene die zich wel kunnen gedragen er niet onder lijden. pff
Zeker. Maar ze maken het ons wel steeds moeilijker die popo. En als je met alcohol onder 16 wordt gespot op straat gelijk boete en binnenkort dus ook onder 18.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:42 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
als je zo graag drugs wilt gebruiken kan dat toch?
heb ik het over klemzuipen gehad dan? hier ben ik dan ook op tegen, maar 1 of 2 biertjes moet toch kunnen?quote:Op zondag 3 maart 2013 20:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
echt erg ben je man, klemzuipen je bent 14? ik ben ook 14 he en wtf stappen? eigen kamer zou ik ook wel willen maar dat vertrouwen ze niet en terecht. word eens ouders man je lijkt een 12 jarige die stoer doet bij ze klasgenoten: ik heb gewoon 1 bier gedronken!!!
straalbezopen thuis komen noem ik niet 2 biertjesquote:Op zondag 3 maart 2013 20:54 schreef HasjTag het volgende:
[..]
heb ik het over klemzuipen gehad dan? hier ben ik dan ook op tegen, maar 1 of 2 biertjes moet toch kunnen?
daar heb ik het ook niet over gehad =]quote:Op zondag 3 maart 2013 20:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
straalbezopen thuis komen noem ik niet 2 biertjes
oke danquote:Op zondag 3 maart 2013 20:59 schreef HasjTag het volgende:
[..]
Nope, en roken gaat er ook niet in bij mij.
er is nu echt niet meer controle dan toen ik jong was, nog minder zelfsquote:Op zondag 3 maart 2013 20:58 schreef HasjTag het volgende:
[..]
Toen waren er ook niet van die controle en leeftijdsverhogingen?
Ik vind dat die hoge heren zich aan lopen stellen pfoe.
Vroeger gaven ze je geen bon als je onder de 16(binnenkort 18) een biertje bij je had of wel?quote:Op zondag 3 maart 2013 21:01 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
er is nu echt niet meer controle dan toen ik jong was, nog minder zelfs
snap je wel als je ouder bent..
als je 16 bent zie je er niet oud uit, je komt de slijterij niet in binnenquote:Op zondag 3 maart 2013 21:03 schreef HasjTag het volgende:
[..]
Vroeger gaven ze je geen bon als je onder de 16(binnenkort 18) een biertje bij je had of wel?
En je kon het gewoon kopen in de winkel als je er een beetje oud uitzag, nu is het meteen ID!!
Mijn broers hebben toch echt hele andere verhalen, die kwamen overal binnen en kregen ook (bijna) overal sterke drank meequote:Op zondag 3 maart 2013 21:07 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
als je 16 bent zie je er niet oud uit, je komt de slijterij niet in binnen
en natuurlijk kreeg je gewoon een boete als je een boze bromsnor had of een grote bek opzette, met een beetje mazzel mocht je nog op het bureau slapen ook, je ouders kwamen je echt niet halen; die kregen een telefoontje dus als je thuis kwam had je nog groter probleem
ja jouw broers zullen vertellen hoe ze uren op zoek waren naar een fles drank maar niemand het wou kopen, ze elke slijterij in de stad al geprobeerd hadden en uiteidelijk 5 blikjes heineken moesten delen, nee die vertellen de stoere verhalen..quote:Op zondag 3 maart 2013 21:09 schreef HasjTag het volgende:
[..]
Mijn broers hebben toch echt hele andere verhalen, die kwamen overal binnen en kregen ook (bijna) overal sterke drank mee
eerder gelijk aan de smirnoff etc. waren 5 maandjes ouder dan ik nu benquote:Op zondag 3 maart 2013 21:10 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja jouw broers zullen vertellen hoe ze uren op zoek waren naar een fles drank maar niemand het wou kopen, ze elke slijterij in de stad al geprobeerd hadden en uiteidelijk 5 blikjes heineken moesten delen, nee die vertellen de stoere verhalen..
dat haal je gewoon in de super, en dan laat je het hen toch kopen als je het zo graag wilt..quote:Op zondag 3 maart 2013 21:17 schreef HasjTag het volgende:
[..]
eerder gelijk aan de smirnoff etc. waren 5 maandjes ouder dan ik nu ben
Mijn broers gaan uit huis, helaas voor mij.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:24 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dat haal je gewoon in de super, en dan laat je het hen toch kopen als je het zo graag wilt..
ouders.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:43 schreef HasjTag het volgende:
[..]
Mijn broers gaan uit huis, helaas voor mij.
Nee dus. Ook dat is al behoorlijk schadelijk voor zich ontwikkelende hersenen.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:54 schreef HasjTag het volgende:
[..]
heb ik het over klemzuipen gehad dan? hier ben ik dan ook op tegen, maar 1 of 2 biertjes moet toch kunnen?
Ik zit niet aan de drugs, af een toe een biertje is niet gelijk drugs?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:05 schreef nilssanders het volgende:
Trust me drugs is niet goed voor je
Heb zelf al 6 maanden er aan gezeten doe ik nooit meer![]()
Btw ik ben 14
In bier zit alcohol, alcohol is drugs.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:11 schreef HasjTag het volgende:
[..]
Ik zit niet aan de drugs, af een toe een biertje is niet gelijk drugs?
Ja dat doen ze om kinderen zoals jij te beschermen.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:58 schreef HasjTag het volgende:
[..]
Dat komt door die klote regering hier tfoeee. leeftijd naar 18? dan wordt ik volgend jaar 16 en gaat het weer omhoog, grapjurken.
Dat.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Een nachtclub klinkt ook niet echt als iets voor een veertienjarige en als je mijn kind was zou je sowieso niet mogen drinken. Al was het maar 1 glas.
Waarom moet dat kunnen?quote:Op zondag 3 maart 2013 20:54 schreef HasjTag het volgende:
[..]
Een eigen kamer is inderdaad heel normaal, maar volgens mij bedoelt TS een eigen hotelkamer.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:21 schreef Conflict het volgende:
Ik vind het niet meer dan logisch om je veertienjarige kind een eigen kamer te gunnen. En van ouders snap ik dat ook niet. Ook voor hun is het vakantie, dan wil je toch ook privacy hebben en samen naar bed zonder dat je kinderen erbij zijn? Ja TS, waarschijnlijk hebben jouw ouders ook seks met elkaar!
Dat bedoel ik ookquote:Op maandag 4 maart 2013 14:20 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Een eigen kamer is inderdaad heel normaal, maar volgens mij bedoelt TS een eigen hotelkamer.
Vind een eigen hotelkamer voor een 14-jarige best vreemd hoor.. En prijzig..quote:
Ok, zo'n constructie is natuurlijk prima! Maar ik vind het sneu om echt met zijn drieën in een hotelkamer te gaan. TS is bijna 15 trouwens.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:22 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Vind een eigen hotelkamer voor een 14-jarige best vreemd hoor.. En prijzig..
Ik sliep wel altijd in een eigen kamer, maar wel in dezelfde hotelkamer..
Nou waren mijn ouders ook vaak tot 3 uur weg ofzo, dus kwamen ze altijd na mij..
Ja ik zou ook niet naast mn ouders willen liggen hoorquote:Op maandag 4 maart 2013 14:26 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ok, zo'n constructie is natuurlijk prima! Maar ik vind het sneu om echt met zijn drieën in een hotelkamer te gaan. TS is bijna 15 trouwens.
Nou nou nou, overdrijven is ook een kunstquote:Op zondag 3 maart 2013 08:30 schreef maartend het volgende:
Eigen kamer ; ja.
Ja maar als ouders wil je toch ook gewoon privacy? Ik kan me niet voorstellen dat je op vakantie gaat en geen tijd hebt om samen te zijn.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:27 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja ik zou ook niet naast mn ouders willen liggen hoor
Nooit chill gevonden!
Geen tijd WILT om samen te zijn, beter gezegd..quote:Op maandag 4 maart 2013 14:29 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja maar als ouders wil je toch ook gewoon privacy? Ik kan me niet voorstellen dat je op vakantie gaat en geen tijd hebt om samen te zijn.
Jouw ouders weten best dat je dat iedere dag doet!quote:Op maandag 4 maart 2013 14:31 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Geen tijd WILT om samen te zijn, beter gezegd..
Ja ik snap dat ook niet, van die kinderen die bij hun ouders op de kamer liggen.. Ik bedoel, mijn ouders hoeven niet te weten wanneer ik fap hoor
Ja ben ik ook wel benieuwd naar! Ja of gewoon tegen je ouders zeggen dat je trekverslaafd bent.. Nooooit dat ze jou nog op de kamer willen hebben!quote:Op maandag 4 maart 2013 14:32 schreef Conflict het volgende:
[..]
Jouw ouders weten best dat je dat iedere dag doet!
Maar goed, misschien kan TS iets doen om zijn eigen kamer te verdienen, klusjes ofzo... Waar gaat de vakantie eigenlijk heen?
Ik zou het wat genuanceerder brengen en vooral niet roepen dat je alcohol wil gaan drinken. Als dat de enige reden zou zijn dan is het misschien maar beter als ze nee zeggen...quote:Op maandag 4 maart 2013 14:33 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja ben ik ook wel benieuwd naar! Ja of gewoon tegen je ouders zeggen dat je trekverslaafd bent.. Nooooit dat ze jou nog op de kamer willen hebben!
Ja inderdaad.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:35 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik zou het wat genuanceerder brengen en vooral niet roepen dat je alcohol wil gaan drinken. Als dat de enige reden zou zijn dan is het misschien maar beter als ze nee zeggen...
quote:Op maandag 4 maart 2013 14:36 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Leg uit dat je natuurlijk bijna 15 bent en dat je vrienden ook allemaal een aparte kamer hebben op vakantie! Zeg dat het heel normaal is.. Word boos, schreeuw, word wild! Zorg ervoor dat je ouders inzien dat je echt wilt!
Ja want schreeuwen en boos worden helpt echtquote:Op maandag 4 maart 2013 14:36 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Leg uit dat je natuurlijk bijna 15 bent en dat je vrienden ook allemaal een aparte kamer hebben op vakantie! Zeg dat het heel normaal is.. Word boos, schreeuw, word wild! Zorg ervoor dat je ouders inzien dat je echt wilt!
Ja van mijn part.. Als ik een beetje TS' posts lees denk ik best dat hij dat doet..quote:
Overtuiging van TS?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja want schreeuwen en boos worden helpt echt
quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 14:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja want schreeuwen en boos worden helpt echt
ja en als we met zijn drieen op een kamer liggen moet ik lopen toekijken vanuit mijn te kleine opklapbed (ervaring met dit resort) hoe zij lopen te chillen op hun kingsize bedquote:Op maandag 4 maart 2013 14:26 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ok, zo'n constructie is natuurlijk prima! Maar ik vind het sneu om echt met zijn drieën in een hotelkamer te gaan. TS is bijna 15 trouwens.
spanje, club robinson in andalusiequote:Op maandag 4 maart 2013 14:32 schreef Conflict het volgende:
[..]
Jouw ouders weten best dat je dat iedere dag doet!
Maar goed, misschien kan TS iets doen om zijn eigen kamer te verdienen, klusjes ofzo... Waar gaat de vakantie eigenlijk heen?
bedankt, was nodig ook, had in de OP Al aangepastquote:Op maandag 4 maart 2013 14:39 schreef Conflict het volgende:
Ik heb dat rare vaka in de TT aangepast naar normale taal trouwens
Ik heb even zelfstandig gekeken en het kost ongv 300 euro extra als ik eigen kamer wil. En ja me ouders weten er idd. van mijn trekverslaving! maareh hotel wi-fi ieks. langzaam en wss afgeschermd/dichtgetimmerdquote:Op maandag 4 maart 2013 14:33 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja ben ik ook wel benieuwd naar! Ja of gewoon tegen je ouders zeggen dat je trekverslaafd bent.. Nooooit dat ze jou nog op de kamer willen hebben!
Dus niet. Elk glas alcohol onder je ong. 21ste (eigenlijk voor dat je bent uitgegroeid, dus rond je 21ste) is een aanslag op de groei van je hersenen.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou nou nou, overdrijven is ook een kunst
Maar een aanslag is overdreven je suggereert dat elk glas een 9/11 voor je hersens is. Het tast je hersens aan.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:49 schreef maartend het volgende:
[..]
Dus niet. Elk glas alcohol onder je ong. 21ste (eigenlijk voor dat je bent uitgegroeid, dus rond je 21ste) is een aanslag op de groei van je hersenen.
Dit.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:36 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Onzin. Het kan de groei van je hersenen hinderen. Maar een aanslag is wel heel erg de drama queen uithangen. En je groeit over het algemeen maar tot je 17e a 18e.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:49 schreef maartend het volgende:
[..]
Dus niet. Elk glas alcohol onder je ong. 21ste (eigenlijk voor dat je bent uitgegroeid, dus rond je 21ste) is een aanslag op de groei van je hersenen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |