Jij hebt serieus liever stinkende hipsters die in de modder rollen en slapen in een muf tentje in plaats van A&F en JOC?quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:29 schreef MAHL het volgende:
[..]
Jij hebt serieus liever stinkende hipsters die in de modder rollen en slapen in een muf tentje in plaats van A&F en JOC?
Die stinkende hipsters gaan waarschijnlijk wel naar een iets wat vernieuwender zitten kijken/luisteren dan jij. Gok ik. JOC....quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:29 schreef MAHL het volgende:
[..]
Jij hebt serieus liever stinkende hipsters die in de modder rollen en slapen in een muf tentje in plaats van A&F en JOC?
sowieso weer The Knifequote:Op woensdag 27 maart 2013 15:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Die stinkende hipsters gaan waarschijnlijk wel naar een iets wat vernieuwender zitten kijken/luisteren dan jij. Gok ik. JOC....
Zijn toch allemaal dertien in een dozijn gitaarbandjes? En singer-songwriter meuk. Lekker indiequote:Op woensdag 27 maart 2013 15:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Die stinkende hipsters gaan waarschijnlijk wel naar een iets wat vernieuwender zitten kijken/luisteren dan jij. Gok ik. JOC....
quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:04 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zijn toch allemaal dertien in een dozijn gitaarbandjes? En singer-songwriter meuk. Lekker indie
Please, enlighten me.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]je hebt geen idee wat Lowlands is dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar wil je toch niet dood gevonden worden.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:09 schreef MAHL het volgende:
Kill it with fire.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar wil je toch niet dood gevonden worden.
Lowlands is muziek (ook indiebandjes ja, maar ook hiphop en vooral ook heel veel house, en metal en zoveel verschillende muziekstromingen) theater, stand up, film, straattheater, dans,quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:09 schreef MAHL het volgende:
tja dat kun je overal vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar wil je toch niet dood gevonden worden.
of de anabolen mannetjes die ik straks op ASOT weer overal zie lopen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoewel dat laatste blondje er van de achterkant wel lekker uitziet.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:15 schreef MAHL het volgende:
[..]alsjeblieft; een blondje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoewel dat laatste blondje er van de achterkant wel lekker uitziet.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alsjeblieft; een blondje:
[ afbeelding ]
Ja, ok. En dat terwijl ik niet eens een hekel heb aan Lowlands, sterker nog, ik snap best waarom mensen het leuk vinden. Het is alleen zo makkelijk belachelijk te maken dat ik wel moétquote:
maargoed dat kan met allesquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:24 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja, ok. En dat terwijl ik niet eens een hekel heb aan Lowlands, sterker nog, ik snap best waarom mensen het leuk vinden. Het is alleen zo makkelijk belachelijk te maken dat ik wel moét
Slechte eigenschap, ik weet.
quote:Op zondag 3 maart 2013 15:10 schreef hp22 het volgende:
Goed punt en bij deze het verzoek of iemand de OP van deze reeks op zich wil nemen! Na 8,5 jaar vind ik het wel mooi geweest wat dit betreft. Dus als iemand het op zich wil nemen let me know! de .psd van het logo kan je krijgen of maak zelf een dik nieuw logo
Misschien tezijnertijd zien als er een OP nodig is? En anders gewoon doornummeren zonder nieuwe OP als niemand er zin in heeft.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:37 schreef hp22 het volgende:
Aangezien ik geen reactie heb gekregen nog even deze post, het verzoek of iemand deze reeks op zich wil nemen!
[..]
Thx, graag gedaan! Veel leuke mensen ontmoet hier maar de laatste jaren hang ik er meer bij om de nieuwe delen te openen dus ik vond 100 wel een mooie om ermee te kappenquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:12 schreef MAHL het volgende:
Oh, geen probleem. Bedankt voor al je inzet de afgelopen 8,5 jaar en 100 topics, iig
dat zekerquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:12 schreef MAHL het volgende:
Oh, geen probleem. Bedankt voor al je inzet de afgelopen 8,5 jaar en 100 topics, iig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |