PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pienaarquote:
Ik zeg doenquote:Op zondag 3 maart 2013 00:14 schreef Dudeweiser het volgende:
als ik al mijn vier wedstrijden in Seasons win haal ik de beker nog binnen
Dan heb jij het een stuk beter gedaanquote:Op zondag 3 maart 2013 00:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik pak hem beet 200 4 atb en 3-5-2 kaartjes gekocht voor 200/250 coins
Nu online faps only?quote:Op zondag 3 maart 2013 00:22 schreef Zhano het volgende:
FF mn downloadmap opgeruimd, 600GB weggegooid![]()
Ik probeerde het in het eerste kwartier, maar toen werd ik gelijk flink overboden. Toen heb ik me maar op de contracten gestort. 5 accounts, alle Consumable piles volquote:Op zondag 3 maart 2013 00:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
vooral de 3-5-2 kaartjes gingen makkelijk daar letten veel minder mensen op
Makkelijk geld verdienen op deze manier al is het wel goed saaiquote:Op zondag 3 maart 2013 00:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik probeerde het in het eerste kwartier, maar toen werd ik gelijk flink overboden. Toen heb ik me maar op de contracten gestort. 5 accounts, alle Consumable piles volDan is het best handig om veel accounts te hebben.
Ja, al die dingen nog verkopen op 5 accounts is nog best een klus. Maar goed, je pakt toch vrij gemakkelijk een tonnetje winst mee. Hopen op nog een HH later deze week.quote:Op zondag 3 maart 2013 00:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Makkelijk geld verdienen op deze manier al is het wel goed saai
Met het nieuwe TOTW lukt het ook altijd wel aardig al ligt het een beetje aan welke spelers erin zitten.quote:Op zondag 3 maart 2013 00:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, al die dingen nog verkopen op 5 accounts is nog best een klus. Maar goed, je pakt toch vrij gemakkelijk een tonnetje winst mee. Hopen op nog een HH later deze week.
Dacht t niet (het laatste dan)quote:Op zondag 3 maart 2013 01:41 schreef Fuszy het volgende:
vieze honden van een psv en ajax
nou ja, morgen feyenoord en rkc winnen dan
Zo, dat wordt gezellig op maandag ochtendquote:Op zondag 3 maart 2013 05:10 schreef n0ir het volgende:
Dus ik was met een groep ex-collega's (van het vakkenvullen, allemaal vrouwen) "op stap" in de locale boerendiscotheek (Brothers) .
Toen ineens werd "die ene die altijd íéts te dronken wordt" een keertje te vaak afgewezen door een jongen, waarna ze maar besloot om het voortaan maar bij meisjes te houden.
Één van mijn ex-collega's valt exclusief op vrouwen maar toen zij met die dronken tor aan het kussen was raakte een derde ex-collega ineens over d'r toeren, blijkbaar hadden die in het geniep een verhouding.![]()
De dame die ik al de hele avond aan het versieren was had het ineens veel te druk met alle drama, ze was alleen maar bezig om de gemoederen te bedaren.
Toen een andere collega in de club werd geslagen, geschopt en bedreigd (???) door haar ex was de rotzooi helemaal compleet en kon ik wel vergeten om nog een rustig momentje te beleven met het meisje waar ik een oogje op heb.
![]()
Onderweg naar huis moest ik steeds politiek-correct blijven omdat ik samen fietste met al die meiden maar serieus....
WAT DE FUCK GEBEURDE HIER????![]()
![]()
Heeeeeeeee Toef, weer druk met de nachtdienst?quote:Op zondag 3 maart 2013 06:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo, dat wordt gezellig op maandag ochtendBrothers in Bunnik trouwens? Daar kom ik ook wel eens een enkele keer. Bizar avondje, zonde van al het geld dat zo'n avondje uit kost
Ja, hoop dat de aflos er snel isquote:Op zondag 3 maart 2013 06:14 schreef n0ir het volgende:
[..]
Heeeeeeeee Toef, weer druk met de nachtdienst?
Jep, de Brothers in Bunnik. Doe mij een DM de volgende keer dat je er toevallig bent.
Inderdaad een bizarre avond, maar sinds ik niet meer in die supermarkt werk mis ik het roddelcircuit daar een beetje, dat dan uitgerekend dit moet gebeuren op een avond dat ik als enige man mee ben met die groep psycho's maakte het eigenlijk wel weer waard![]()
quote:Op zondag 3 maart 2013 06:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, hoop dat de aflos er snel ismaar dit soort dingen zijn kut, als je al dronken of goed aangeschoten bent, ben je in 1 klap broodnuchter. Maar een bezorgd berichtje naar het meisje dat je op het oog hebt later op de dag kan nooit kwaad natuurlijk
![]()
En in elke vrouw schuilt wel een psycho, op sommige avonden komt het er uit helaas. Maar wel vet eigenlijk, tongende vrouwende collega's enzo. Dit zijn avonden die je nooit meer gaat vergeten
Zal je zeker een seintje geven als het zover is!
Echt bizar dit jaar..het gaat zo anders dan andere jarenquote:Op zondag 3 maart 2013 10:10 schreef Ajacied7 het volgende:
Mogge![]()
2 maanden geleden kocht ik Aguero voor 115k, op dit moment is zijn laagste BIN 121k.![]()
Hoezo marktcrash!?
Ik ben er niet ontevreden over, de goede spelers komen niet zo makkelijk bij de n00bs terecht.quote:Op zondag 3 maart 2013 10:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt bizar dit jaar..het gaat zo anders dan andere jaren
Mwah, noobs zijn imho gevaarlijker met Chicharito/Aubameyang/Diouf/Esswein die je voor 800c oppikt dan met C-Ron waarmee ze mooie dingen willen doenquote:Op zondag 3 maart 2013 10:16 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik ben er niet ontevreden over, de goede spelers komen niet zo makkelijk bij de n00bs terecht.
Ronaldo is nu zelfs meer dan 3x duurder dan een jaar geleden.
Inderdaad, de teams die Messi of Ronaldo hadden heb ik opgerold.quote:Op zondag 3 maart 2013 10:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Mwah, noobs zijn imho gevaarlijker met Chicharito/Aubameyang/Diouf/Esswein die je voor 800c oppikt dan met C-Ron waarmee ze mooie dingen willen doen
Ook maar eens proberen binnenkort.quote:Op zondag 3 maart 2013 10:30 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Inderdaad, de teams die Messi of Ronaldo hadden heb ik opgerold.![]()
Begin dat 3412 steeds leuker te vinden, heerlijke open wedstrijden met veel goals (aan beiden kanten) en volop kansen.
Wel een 433 variant, wil je 'm?quote:Op zondag 3 maart 2013 10:32 schreef Zhano het volgende:
Iemand (PS3) die een 451 Marten de Roon voor me heeft?
Heb er even een 451 kaartje overheen gegooid, stuur maar DM.quote:Op zondag 3 maart 2013 10:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nah, moet ik een kaartje erbij kopenBen gierig, maar thanks for the offer.
Baasquote:Op zondag 3 maart 2013 10:37 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Heb er even een 451 kaartje overheen gegooid, stuur maar DM.
kkgierquote:Op zondag 3 maart 2013 10:44 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee man, dat heb ik niet gezegd. Maar miljoenen verdien je door suunig te zijn
Als ik met silvers tegen golds speel merk ik altijd dat alles veel soepeler gaat. Slechte passes komen aan, je spelers zijn feller en je spelers winnen bijna alle duels. Ook lijken je spitsen zo door de verdediging van de tegenstander heen te snijden.quote:Op zondag 3 maart 2013 10:51 schreef Tim86 het volgende:
Oke oke. Anyway, ik denk dat ik in de handicap ga geloven. Dat, of mijn silver 4-2-2-2 is te geniaal goed voor woorden. Ik wil zo graag dat het optie 2 is, maar het kan gewoon niet. Afgelopen dagen met dat team in de gold cup gespeeld en ik rol echt iedereen op...ook die vervelende 3-5-2 Brapace teams. Zelfs een keer de gold cup gewonnen met geen enkele uitslag met minder dan 10 goals voor mij, op eentje na die ervandoor ging bij 8-0 ofzo een half uur voor tijd. Heb 2x verloren in 31 wedstrijden totaal..
En er is ook een karmameter, want ik ben geen enkel 5atb tegengekomen sinds ik hiermee speel
Je bent gewoon goed! Speelt deze formatie nou beter dan die met je Fransen? Want ik denk persoonlijk dat Elyou/Mlapa beter is dan Elyou/Lacazette vanwege de strength van Mlapa. Duo past beter bij elkaar.quote:Op zondag 3 maart 2013 10:51 schreef Tim86 het volgende:
Oke oke. Anyway, ik denk dat ik in de handicap ga geloven. Dat, of mijn silver 4-2-2-2 is te geniaal goed voor woorden. Ik wil zo graag dat het optie 2 is, maar het kan gewoon niet. Afgelopen dagen met dat team in de gold cup gespeeld en ik rol echt iedereen op...ook die vervelende 3-5-2 Brapace teams. Zelfs een keer de gold cup gewonnen met geen enkele uitslag met minder dan 10 goals voor mij, op eentje na die ervandoor ging bij 8-0 ofzo een half uur voor tijd. Heb 2x verloren in 31 wedstrijden totaal..
En er is ook een karmameter, want ik ben geen enkel 5atb tegengekomen sinds ik hiermee speel
Puush is even kapot, maar dat Duits/Noorse team dus.
Ja, speelt nog wel beter. Spitsen zijn idd meer complementair, maar dat is het nog niet zo. Het is vooral dat ik nu een veel betere RCAM, RB en keeper hebquote:Op zondag 3 maart 2013 11:01 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je bent gewoon goed! Speelt deze formatie nou beter dan die met je Fransen? Want ik denk persoonlijk dat Elyou/Mlapa beter is dan Elyou/Lacazette vanwege de strength van Mlapa. Duo past beter bij elkaar.
4-1-2-1-2 spelen dan. Of 4-4-2, maar daar ben ik geen fan van.quote:Op zondag 3 maart 2013 11:26 schreef Djeetje het volgende:
Jammer dat Quincy niet in een 4-2-2-2 kan.
Wat ik wel soms mis is een 2e spits in 4-5-1.
4-4-2 speelt niet heel lekker dit jaar.quote:Op zondag 3 maart 2013 11:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
4-1-2-1-2 spelen dan. Of 4-4-2, maar daar ben ik geen fan van.
Wel chill hybrids bouwen nu de wingers linken met de spitsen dit jaar.quote:Op zondag 3 maart 2013 11:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
4-4-2 speelt niet heel lekker dit jaar.
Dan moet ik een 4-1-2-1-2 en even goed zoeken welke spelers ik het beste kan gebruiken overal.
Ja idd.quote:Op zondag 3 maart 2013 11:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel chill hybrids bouwen nu de wingers linken met de spitsen dit jaar.
Schijnt erg goed te zijn. Als je wil skillen zou ik proberen iets met Fetfatzidis op CAM te maken dan. Maniatis CDMquote:Op zondag 3 maart 2013 11:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja idd.
Alleen met Quincy word het wel wat moeilijker.
En anders maar die Mackay lm met Russel.
Heb ik toch een skiller.
Weet niet of die mackay beetje goed is.
quote:Op zondag 3 maart 2013 11:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Schijnt erg goed te zijn. Als je wil skillen zou ik proberen iets met Fetfatzidis op CAM te maken dan. Maniatis CDM
quote:Op zondag 3 maart 2013 11:55 schreef Fuszy het volgende:
FML![]()
de bar takeover die ze hadden bij een bier café hier is gewonnen door vrienden van me. De groep waar ik eigenlijk met mee zou doen, maar door over vermoeidheid had afgezegd. Nu hebben ze ¤ 1000,- gewonnen
Tsjah, moet je maar niet zo'n pussy zijn...quote:Op zondag 3 maart 2013 11:55 schreef Fuszy het volgende:
FML![]()
de bar takeover die ze hadden bij een bier café hier is gewonnen door vrienden van me. De groep waar ik eigenlijk met mee zou doen, maar door over vermoeidheid had afgezegd. Nu hebben ze ¤ 1000,- gewonnen
quote:Op zondag 3 maart 2013 12:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tsjah, moet je maar niet zo'n pussy zijn...
3* skill LF.quote:Op zondag 3 maart 2013 11:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is mijn skill squad nu.
Dat middenveldquote:Op zondag 3 maart 2013 11:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is mijn skill squad nu.
Single players zijn toch pauperquote:Op zondag 3 maart 2013 12:06 schreef Fuszy het volgende:
Die trailer van AC IV is wel cool. Moet alleen AC 1, 2 en 3 nog spelen. Daarnaast brotherhood en revelations ook nog.
Ik kom dat beginstuk bij 1 al niet door omdat het zo fucking lang duurt
Far Cry 3 single player was anders baas. Sleeping Dogs ookquote:
Niet echt nee. Niemand kan verdedigen en dan heb je ook nog de kleinste/zwakste speler van het spel er staan.quote:
Zou dit iets zijn voor je? http://www.futhead.com/fifa/squads/6720319/quote:Op zondag 3 maart 2013 11:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja idd.
Alleen met Quincy word het wel wat moeilijker.
En anders maar die Mackay lm met Russel.
Heb ik toch een skiller.
Weet niet of die mackay beetje goed is.
Niet eens zo slechtquote:Op zondag 3 maart 2013 12:13 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Zou dit iets zijn voor je? http://www.futhead.com/fifa/squads/6720319/
Bovenberg scoort altijd tegen Feyenoordquote:
Ja dat wel, maar hij heeft 5 star skills.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:10 schreef Reemi het volgende:
[..]
Niet echt nee. Niemand kan verdedigen en dan heb je ook nog de kleinste/zwakste speler van het spel er staan.
Het is wel echt een compleet spitsenduoquote:Op zondag 3 maart 2013 12:14 schreef Reemi het volgende:
[..]
Niet eens zo slechtAlleen zijn de spitsen niet echt skillers
Jaa thanks.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:13 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Zou dit iets zijn voor je? http://www.futhead.com/fifa/squads/6720319/
Persoonlijk heb ik het niet zo op 2 sterke lompe spitsen, maar als jij er mee kan omgaan gwn doenquote:Op zondag 3 maart 2013 12:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Jaa thanks.
Ga denk ik Lukaku voor Agbonlahor doen, maar het ziet er echt nice uit
Wil het 1x proberenquote:Op zondag 3 maart 2013 12:22 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik het niet zo op 2 sterke lompe spitsen, maar als jij er mee kan omgaan gwn doen
Fabiano van porto, maar de keeper en de lcb moeten een dubbellink hebben, dus dan kan je misschien if Douglao gebruiken..quote:Op zondag 3 maart 2013 12:24 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wil het 1x proberen
Moet alleen even kijken hoe ik dat ga doen met Neto, want die heb ik al in mijn skill squad.
Of is er een beter silver brazil die ver kan uit gooien ?
Je bent vroeg vandaag met je dagelijkse team.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:21 schreef vandermar het volgende:
Ik wil een team met Rooney, wellicht dit dus.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 maart 2013 12:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je bent vroeg vandaag met je dagelijkse team.
Neem die UP LM en Pranjic CMquote:Op zondag 3 maart 2013 12:28 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets word mn nieuwe Div 5 team*insert random BPL RM met veel contracten*
Ja, niet fit genoeg. Enigzins wel blij om, ik vind Nelom op LB ook veel beter.quote:
Ik somsquote:Op zondag 3 maart 2013 12:39 schreef Zhano het volgende:
Iemand hier die zn pc op de TV heeft aangesloten en dan met draadloos tobo + muis werkt?
Niet, dat waren Castaignos en Vela al.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:37 schreef BDIL het volgende:
Wie is de nieuwe N'Gog van FUT 12 in FUT 13 ?N'Gog was de beste silver ST in FUT 12
Niemand kon tippen aan N'gog in UT 12quote:Op zondag 3 maart 2013 12:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Niet, dat waren Castaignos en Vela al.
Werkt prima in principe. Ligt er maar net aan van waar je naar je TV gaat kijken. En of je niet kippig ben dat je je muis kwijt bent/je tekst niet eer kan lezenquote:
Castaignos, Mlapa, Elyou, Lacazette, Benteke, Lukaku, Aboubakar, Sio...genoeg bazen dit jaar. Qua fysiek lijkt Mlapa er het meest op, maar die heeft geen 4* skills..Gog vorig jaar wel geloof ik. Ik vond hem zeker niet de beste silver striker though.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:37 schreef BDIL het volgende:
Wie is de nieuwe N'Gog van FUT 12 in FUT 13 ?N'Gog was de beste silver ST in FUT 12
Vela met zijn zieke curve.quote:
Je noemt precies dezelfde namen.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Castaignos, Mlapa, Elyou, Lacazette, Benteke, Lukaku, Aboubakar, Sio...genoeg bazen dit jaar. Qua fysiek lijkt Mlapa er het meest op, maar die heeft geen 4* skills..Gog vorig jaar wel geloof ik. Ik vond hem zeker niet de beste silver striker though.
Benteke ftwquote:Op zondag 3 maart 2013 12:48 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je noemt precies dezelfde namen.
Die Vilhena en Boetius spelen erg indrukwekkendquote:Op zondag 3 maart 2013 12:51 schreef Tim86 het volgende:
Ik vond NEC een stuk beter starten, maar na die 0-1 is het echt non-stop Feyenoord in de aanval..wachten op 0-2
Dat zijn wel de twee makkelijkste skills in FIFA.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:51 schreef Djeetje het volgende:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/152801989
Hiervoor deed ik een fake rabona.
Je zie me speler nog wel even weglopen daarvan.
N'gog was wel echt geniaal, met hem als spits kon je miyaichi en biabiany in hetzelfde team hebbenquote:
Colin Kazim-Richards!quote:Op zondag 3 maart 2013 12:37 schreef BDIL het volgende:
Klopt, maar wel altijd leuk als je zo scoorquote:Op zondag 3 maart 2013 12:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat zijn wel de twee makkelijkste skills in FIFA.
Lengte?quote:Op zondag 3 maart 2013 12:55 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Colin Kazim-Richards!
[ afbeelding ]
Hoge strength+4* skills.
Wil je ze echt allemaal weten?quote:Op zondag 3 maart 2013 12:57 schreef detennismaster het volgende:
Tim wat is je gemiddelde inmiddels met al jouw spitsen?
Je hebt er idd wel veel, maar ja doe maar.quote:
Karaboué is de beste, Grenier kan ook maar is langzaam.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wie is er geschikt als Wide Cam uit de Ligue 1 en Frans?
Hmmmm, ook maar eens proberen met Emnes ernaast.quote:
Remyquote:Op zondag 3 maart 2013 12:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wie is er geschikt als Wide Cam uit de Ligue 1 en Frans?
Emnes 214 uit 217quote:Op zondag 3 maart 2013 12:59 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je hebt er idd wel veel, maar ja doe maar.
Tandjes. Op hoeveel match earnings zit je?quote:Op zondag 3 maart 2013 13:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Emnes 214 uit 217
Castaignos 370 uit 296
IF Lukaku 19 uit 12
IF Benteke 30 uit 24
Sio 8 uit 8
Lacazette 121 uit 91
Elyou 157 uit 111
Mlapa 46 uit 31
Eto'o 30 uit 23
Doumbia 27 uit 23
Ibra 42 uit 23
IF Lewa 285 uit 265
Reus 384 uit 314
IF Jackson 40 uit 40 (had een beter gemiddelde met de NIF, maar dat kwam vooral door de tijd dat hij nog met Muriel samenspeelde)
TOTY Falcao 171 uit 109
En nu heb ik RSI, thanks Kent.
Heb die al geprobeerd.quote:
Rinderoy en Hovland zijn veel beter joh!quote:
Dat is wel een goede ja. Bedanktquote:Op zondag 3 maart 2013 13:09 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Die spitsen.
Je kunt het trouwens beter omdraaien, dan staat Whittaker RB en Dabo LB.
quote:Op zondag 3 maart 2013 13:12 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Rinderoy en Hovland zijn veel beter joh!
Maar dan krijg ik hetzelfde team als julliequote:Op zondag 3 maart 2013 13:12 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Rinderoy en Hovland zijn veel beter joh!
quote:Op zondag 3 maart 2013 13:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Emnes 214 uit 217
Castaignos 370 uit 296
IF Lukaku 19 uit 12
IF Benteke 30 uit 24
Sio 8 uit 8
Lacazette 121 uit 91
Elyou 157 uit 111
Mlapa 46 uit 31
Eto'o 30 uit 23
Doumbia 27 uit 23
Ibra 42 uit 23
IF Lewa 285 uit 265
Reus 384 uit 314
IF Jackson 40 uit 40 (had een beter gemiddelde met de NIF, maar dat kwam vooral door de tijd dat hij nog met Muriel samenspeelde)
TOTY Falcao 171 uit 109
En nu heb ik RSI, thanks Kent.
Tim heeft het Moffen, ik met Nederlanders.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar dan krijg ik hetzelfde team als jullie
niemand speelt op pcquote:Op zondag 3 maart 2013 13:14 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
(Weet niet of dit oké is hier maar goed, het is het proberen waard)
Ik heb FUT 13 coins voor de PC te koop. Heb er wat teveel en wil er graag een paar kwijt. Als je interesse hebt moet je me DM'en, dan praten we verder
Oke naja, scheelt coins en als ze beter zijn doe ik dat welquote:Op zondag 3 maart 2013 13:15 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Tim heeft het Moffen, ik met Nederlanders.
quote:
Mooi goal van Jean-Paul ?quote:
Je was ziek, slappequote:
Niets mis mee, goede workrates, sterk en prima finishingquote:
/carequote:
Die bar takeover waar ik het over had was in de laatste week van December. Gisteren hadden ze de uitslag. Al was ik nu ongeveer even moe als voorheen door al dat gezeik de laatste wekenquote:
Ohquote:Op zondag 3 maart 2013 13:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die bar takeover waar ik het over had was in de laatste week van December. Gisteren hadden ze de uitslag. Al was ik nu ongeveer even moe als voorheen door al dat gezeik de laatste weken
Rosinei voor de pees, Richarlyson voor de skills, UP Wellington voor beide.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:32 schreef Djeetje het volgende:
Rosinei of Richarlyson als verdedigende middenvelder in een 4-3-2-1
Hij moet goed kunne verdedigen en Wellington is daar in slechter als Richarlyson toch ?quote:Op zondag 3 maart 2013 13:33 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Rosinei voor de pees, Richarlyson voor de skills, UP Wellington voor beide.
Ongeveer gelijkwaardig, Wellington heeft hogere standing tackle en Richarlyson heeft hogere agression.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hij moet goed kunne verdedigen en Wellington is daar in slechter als Richarlyson toch ?
Wat is handiger als enigste verdedigende middenvelder in een 4-3-2-1quote:Op zondag 3 maart 2013 13:35 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ongeveer gelijkwaardig, Wellington heeft hogere standing tackle en Richarlyson heeft hogere agression.
50 strength en 1.73m schiet echt niet op bij Wellington. Souza FTWquote:Op zondag 3 maart 2013 13:33 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Rosinei voor de pees, Richarlyson voor de skills, UP Wellington voor beide.
Nu weet ik het helemaal niet meer.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
50 strength en 1.73m schiet echt niet op bij Wellington. Souza FTW
http://www.futhead.com/fifa/players/6966/
Neem Jucilei!quote:Op zondag 3 maart 2013 13:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nu weet ik het helemaal niet meer.
Souza, Richarlyson of Rosinei
Souzaquote:Op zondag 3 maart 2013 13:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nu weet ik het helemaal niet meer.
Souza, Richarlyson of Rosinei
Als het al niet makkelijk was kom jij met Jucileiquote:
Afgevallen tijdens de theater-ronde.quote:
Toen hij net bij jullie kwam kon hij er weinig van, maar kon hij tenminste wel scoren. Zelfs dat is hij verleerdquote:
Met zulke spitsen bij de tegenstander heb je geen keeper meer nodigquote:Op zondag 3 maart 2013 13:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Toen hij net bij jullie kwam kon hij er weinig van, maar kon hij tenminste wel scoren. Zelfs dat is hij verleerd
quote:
Op voetbalzone stond dat het niet zo was.quote:
Speeltuin van de rijkenquote:Op zondag 3 maart 2013 13:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Straks bestaat de BPL alleen maar uit Arabische en Russische imperia
Stel Arsenal wordt wel overgenomen en ze blijven dit beleid houden en ze zijn financieel onafhankelijk.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Straks bestaat de BPL alleen maar uit Arabische en Russische imperia
Handicapquote:Op zondag 3 maart 2013 13:48 schreef Jelle_96 het volgende:
Net met mijn silvers tegen IF Kompany, IF Mata, IF Silva en Aguero en co. 5-4 gewonnen. 4x Lacazette
Net nu het een beetje goed gaat met Arsenal financieel gezien komen de Arabieren aan. Verdachte timing, misschien willen ze de club kaalplukken. Niet elke Arabier is gek.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:48 schreef Djeetje het volgende:
Stel Arsenal wordt wel overgenomen en ze blijven dit beleid houden en ze zijn financieel onafhankelijk.
Dan kunnen ze echt veel geld pompen in hun jeugd.
Nu nog eentje vinden voor Veendam. Heb je dat item gezien met die oud-speler die via Facebook een sjeik had benaderd om de club te kopen?quote:Op zondag 3 maart 2013 13:50 schreef Confetti het volgende:
[..]
Net nu het een beetje goed gaat met Arsenal financieel gezien komen de Arabieren aan. Verdachte timing, misschien willen ze de club kaalplukken. Niet elke Arabier is gek.
DIt is eigenlijk best een standaard verhaaltje hier. Geen idee of ik ooit nog een beesten team zal maken in FUTquote:Op zondag 3 maart 2013 13:48 schreef Jelle_96 het volgende:
Net met mijn silvers tegen IF Kompany, IF Mata, IF Silva en Aguero en co. 5-4 gewonnen. 4x Lacazette
Ook een beetje vertekend omdat je niet snel zal posten als je er gewoon een normale nederlaag tegen hebt geleden. Ik heb met mijn duurdere teams nooit last van een vermeende handicap, al kom ik echt bijna nooit silvers tegen in de gold cup. Als ik met silvers in de gold cup speel merk ik wel echt iets van een boost omdat gewoon alles lukt en het echt 10x beter loopt dan met dezelfde teams in de silver cup..Blijft vreemd hoor.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
DIt is eigenlijk best een standaard verhaaltje hier. Geen idee of ik ooit nog een beesten team zal maken in FUT
Ja als je eenmaal voor het doel staat wel, maar Cissé komt er wat makkelijkerquote:Op zondag 3 maart 2013 13:56 schreef Dudeweiser het volgende:
ik merk wel dat betere spelers het ook gewoon beter doen, Gomez vind ik bijvoorbeeld beter dan, laten we zeggen, een Djibril Cisse
quote:Op zondag 3 maart 2013 14:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou wel een waardeloze kaart zijn met zijn 2* WF en Skill
in normaal FIFA heeft die 4* wf en skill en hij is silver,quote:Op zondag 3 maart 2013 14:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ik snap dat niet.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:11 schreef Maver24 het volgende:
[..]
in normaal FIFA heeft die 4* wf en skill en hij is silver,
Ja maar daar hebben we niks aanquote:Op zondag 3 maart 2013 14:11 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Omdat, toen FUT uitkwam, niemand hem nog kende en hij nog geen wedstrijd in het eerste elftal gespeeld had.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja ik snap dat niet.
Waarom anders doen in FUT ?
Ik had hem met carriere gekocht maar daar is hij ook knap waardeloosquote:Op zondag 3 maart 2013 14:11 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Naja, hebben de Feyenoorders ook watquote:Op zondag 3 maart 2013 14:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
haha, ja, allemaal sigaretten in de prullenbakken gooienquote:Op zondag 3 maart 2013 14:17 schreef ThadCastle het volgende:
Sws snap ik dat nooit. Kauwgom op de grond gooien terwijl er bijna overal prullenbakken staanZelfde met sigaretten.
Dat doe ik meestal als ik op de fiets zit, dan heb ik geen zin om een prullenbak te zoekenquote:Op zondag 3 maart 2013 14:17 schreef ThadCastle het volgende:
Sws snap ik dat nooit. Kauwgom op de grond gooien terwijl er bijna overal prullenbakken staanZelfde met sigaretten.
Doorslikken toch?quote:Op zondag 3 maart 2013 14:17 schreef ThadCastle het volgende:
Ik bedoel zo'n sigaretten paal of zo'n speciale asbak prullenbakquote:Op zondag 3 maart 2013 14:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, ja, allemaal sigaretten in de prullenbakken gooien
heb je gelijk in, maar die vogels passen zich hierdoor op den duur wel aan, iets met evolutie volgens mij...quote:Op zondag 3 maart 2013 14:17 schreef ThadCastle het volgende:
Nee, maar moet zo met school bezig. Tevens kijkt mijn zusje. Morgen speel ik pas weer.quote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 14:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, maar moet zo met school bezig. Tevens kijkt mijn zusje. Morgen speel ik pas weer.
IF Diakité (bronze keeper uit Burkina Faso) is makkelijk te pricefixen. Er staan er 4 op voor 45k! In totaal zijn er maar 6 tot 8quote:Op zondag 3 maart 2013 14:25 schreef TBakkert het volgende:
trouwens, die IF Kroos is op de PS3 zo te pricefixen, heeft er 3 opstaan van rond de 100k en de andere paar zijn rond de 200k, alleen denk ik niet dat iemand hem wil hebben, want hij heeft al een SIF...
Ik ga er niet aan beginnen, maar lijkt me een buitenkansjequote:Op zondag 3 maart 2013 14:27 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
IF Diakité (bronze keeper uit Burkina Faso) is makkelijk te pricefixen. Er staan er 4 op voor 45k! In totaal zijn er maar 6 tot 8
Zeer gewild ookquote:Op zondag 3 maart 2013 14:27 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
IF Diakité (bronze keeper uit Burkina Faso) is makkelijk te pricefixen. Er staan er 4 op voor 45k! In totaal zijn er maar 6 tot 8
mensen zoals DS2 zullen hem vast wel willenquote:
Nee, ik hoef hem ook niet.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
mensen zoals DS2 zullen hem vast wel willen
Ff barfen, heb ik net ook gedaanquote:Op zondag 3 maart 2013 14:31 schreef Kamikazie het volgende:
Pfff ik voel me zo kut. Ben echt compleet naar de klote.
Beterschapquote:Op zondag 3 maart 2013 14:31 schreef Kamikazie het volgende:
quote:Op zondag 3 maart 2013 14:31 schreef Kamikazie het volgende:
Braken is meemaken zeg ik wel eens, maar ik vrees dat ik dat toch niet vrijwillig ga doen.quote:
Dankjequote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 14:31 schreef Kamikazie het volgende:
quote:
Ik zou ze beide niet vertrouwen. Kijk gewoon op de markt wat de gangbare prijs is.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:33 schreef TBakkert het volgende:
welke prijzen zijn er betrouwbaarder, die van Futwiz of Futhead?
Al die dingen zijn slechts richtlijnen. Check gewoon de laagste BIN en check of dat geen outlier is, dan ben je al veel verder.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:33 schreef TBakkert het volgende:
Futwiz, zonder twijfelquote:Op zondag 3 maart 2013 14:33 schreef TBakkert het volgende:
quote:Op zondag 3 maart 2013 14:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
Is ook nog is mijn xbox hier weg, kan ik niet eens fifa doen.
Hier, om je wat beter te doen voelen.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
Is ook nog is mijn xbox hier weg, kan ik niet eens fifa doen.
haha hommoquote:Op zondag 3 maart 2013 14:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Was je in EHV uit? Ben gisteravond hele nacht in Thomas geweest, was echt tof. Wel rete druk
Ja ik was in Eindhovenquote:Op zondag 3 maart 2013 14:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Was je in EHV uit? Ben gisteravond hele nacht in Thomas geweest, was echt tof. Wel rete druk
Mooie woordgrapquote:Op zondag 3 maart 2013 14:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Ik ben vandaag precies een maand nuchterquote:Op zondag 3 maart 2013 14:31 schreef Kamikazie het volgende:
Die kerel van Xboxworld ?quote:Op zondag 3 maart 2013 14:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik kwam gisteren trouwens die broer van die Siemen tegen waarvan heel zijn Facebook hier werd gedumpt
Was jij alcoholist?quote:Op zondag 3 maart 2013 14:37 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik ben vandaag precies een maand nuchter
Ja was het ook echtquote:Op zondag 3 maart 2013 14:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik was in EindhovenBen ook nog heel even in de thomas geweest maar vond het te druk. Zijn toen naar de spijker gegaan
![]()
Ja dat zijn de standaard kutgrappen die worden gemaakt als je naar de Thomas gaatquote:
Had me verslapen voor Feyenoord... was het nog wat?quote:Op zondag 3 maart 2013 14:42 schreef vandermar het volgende:
Az maar afgezet, roda lijkt mij leuker om te kijken.
Van Aanholtquote:
Eerste helft wel, tweede helft ging alles foutquote:Op zondag 3 maart 2013 14:45 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Had me verslapen voor Feyenoord... was het nog wat?
Ga dan je shit voor school doen sukkeltjequote:Op zondag 3 maart 2013 14:42 schreef vandermar het volgende:
Az maar afgezet, roda lijkt mij leuker om te kijken.
Ja baasquote:Op zondag 3 maart 2013 14:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ga dan je shit voor school doen sukkeltje
Heb 5 euro op tottenham staanquote:Op zondag 3 maart 2013 14:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Op wie ga je inzetten, bij mij gaat het van slecht naar slechter :/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |