PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pienaarquote:
Ik zeg doenquote:Op zondag 3 maart 2013 00:14 schreef Dudeweiser het volgende:
als ik al mijn vier wedstrijden in Seasons win haal ik de beker nog binnen
Dan heb jij het een stuk beter gedaanquote:Op zondag 3 maart 2013 00:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik pak hem beet 200 4 atb en 3-5-2 kaartjes gekocht voor 200/250 coins
Nu online faps only?quote:Op zondag 3 maart 2013 00:22 schreef Zhano het volgende:
FF mn downloadmap opgeruimd, 600GB weggegooid![]()
Ik probeerde het in het eerste kwartier, maar toen werd ik gelijk flink overboden. Toen heb ik me maar op de contracten gestort. 5 accounts, alle Consumable piles volquote:Op zondag 3 maart 2013 00:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
vooral de 3-5-2 kaartjes gingen makkelijk daar letten veel minder mensen op
Makkelijk geld verdienen op deze manier al is het wel goed saaiquote:Op zondag 3 maart 2013 00:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik probeerde het in het eerste kwartier, maar toen werd ik gelijk flink overboden. Toen heb ik me maar op de contracten gestort. 5 accounts, alle Consumable piles volDan is het best handig om veel accounts te hebben.
Ja, al die dingen nog verkopen op 5 accounts is nog best een klus. Maar goed, je pakt toch vrij gemakkelijk een tonnetje winst mee. Hopen op nog een HH later deze week.quote:Op zondag 3 maart 2013 00:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Makkelijk geld verdienen op deze manier al is het wel goed saai
Met het nieuwe TOTW lukt het ook altijd wel aardig al ligt het een beetje aan welke spelers erin zitten.quote:Op zondag 3 maart 2013 00:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, al die dingen nog verkopen op 5 accounts is nog best een klus. Maar goed, je pakt toch vrij gemakkelijk een tonnetje winst mee. Hopen op nog een HH later deze week.
Dacht t niet (het laatste dan)quote:Op zondag 3 maart 2013 01:41 schreef Fuszy het volgende:
vieze honden van een psv en ajax
nou ja, morgen feyenoord en rkc winnen dan
Zo, dat wordt gezellig op maandag ochtendquote:Op zondag 3 maart 2013 05:10 schreef n0ir het volgende:
Dus ik was met een groep ex-collega's (van het vakkenvullen, allemaal vrouwen) "op stap" in de locale boerendiscotheek (Brothers) .
Toen ineens werd "die ene die altijd íéts te dronken wordt" een keertje te vaak afgewezen door een jongen, waarna ze maar besloot om het voortaan maar bij meisjes te houden.
Één van mijn ex-collega's valt exclusief op vrouwen maar toen zij met die dronken tor aan het kussen was raakte een derde ex-collega ineens over d'r toeren, blijkbaar hadden die in het geniep een verhouding.![]()
De dame die ik al de hele avond aan het versieren was had het ineens veel te druk met alle drama, ze was alleen maar bezig om de gemoederen te bedaren.
Toen een andere collega in de club werd geslagen, geschopt en bedreigd (???) door haar ex was de rotzooi helemaal compleet en kon ik wel vergeten om nog een rustig momentje te beleven met het meisje waar ik een oogje op heb.
![]()
Onderweg naar huis moest ik steeds politiek-correct blijven omdat ik samen fietste met al die meiden maar serieus....
WAT DE FUCK GEBEURDE HIER????![]()
![]()
Heeeeeeeee Toef, weer druk met de nachtdienst?quote:Op zondag 3 maart 2013 06:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo, dat wordt gezellig op maandag ochtendBrothers in Bunnik trouwens? Daar kom ik ook wel eens een enkele keer. Bizar avondje, zonde van al het geld dat zo'n avondje uit kost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |