Nonsense. Ik heb daar ook m'n baan gevonden.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:03 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Zonde van je geld, kansloos. De enigste die aan het werk daarmee komen zijn diegene die dat soort beurzen organiseren.
Ik denk ook dat mijn opleidingsrichting te specifiek is voor zo'n beurs. Ik denk als je techniek richting heb of commercieel je wel meer kans heb.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:02 schreef Daboman het volgende:
[..]
Nonsense. Ik heb daar ook m'n baan gevonden.
Meestal als je echt met de mensen praat daar heb je een aantal nieuwe vacatures die vaak ook een sollicitatiegesprek opleveren omdat je de mensen al eens gezien hebt. Schat het op waarde; want je procedure crasht meestal alsnog, maar een sollicitatiegesprek heb je meestal wel. Ook voelde ik me vaker op m'n gemak in zo'n gesprek, ook omdat ik de mensen al een keer gezien had in informele sfeer. Dan kon ik mezelf beter verkopen.
Het klopt dus wat ze zeggen. Geen baangarantie, maar verhoogt wel je kans. Daarnaast nog een hoop gevallen van "net niet" op heel leuke banen in onverwachtse hoek, maar wel studiegerelateerd.
Op zijn minst is het een goede positieve impuls voor je zoektocht. Maar hoe sterk die is wordt voor 95% bepaald door de houding waarmee je er naartoe gaat.
De eerste vraag had beter kunnen zijn; Ben je bekend met uitzendbureau Trend?quote:Op maandag 18 maart 2013 11:41 schreef Gijs_T het volgende:
Hi guys,
Ik ben voor mijn afstudeerstage bezig met een onderzoek onder werkzoekenden. Hiervoor heb ik een enquête opgesteld die helaas nog niet genoeg resultaten heeft opgeleverd. Ik zou het erg fijn vinden als jullie me willen helpen en deze even in te vullen. Het duurt 5 tot 10 minuutjes.
De link van de enquête is: http://www.thesistools.com/web/?id=322851
Alvast bedankt!
Gijs
Klopt, heb je gelijk in. Het was eerst de bedoeling de enquête enkel te verspreiden onder bekenden van Trend. Maar dit leverde niet genoeg resultaten op, dus vandaar op deze manier.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:58 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
De eerste vraag had beter kunnen zijn; Ben je bekend met uitzendbureau Trend?
Ik heb 'm ingevuld ja. Deze kon ik ook niet beantwoorden:quote:Op maandag 18 maart 2013 12:09 schreef Gijs_T het volgende:
[..]
Klopt, heb je gelijk in. Het was eerst de bedoeling de enquête enkel te verspreiden onder bekenden van Trend. Maar dit leverde niet genoeg resultaten op, dus vandaar op deze manier.
Maar je kan natuurlijk wel invullen bij anders: niet
Maar je hebt hem dus ingevuld?Top! bedankt!
Verder zit hij toch wel goed in elkaar?
Als ik dat had gedacht, had ik deze baan nu niet gehad. Terwijl er misschien 2 interessante bedrijven stonden. Waarvan 1 niet eens een interessante vacature had.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:08 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat mijn opleidingsrichting te specifiek is voor zo'n beurs. Ik denk als je techniek richting heb of commercieel je wel meer kans heb.
kan toch prima in één topic? het gaat hier vooral over tips rondom het hele proces en ff lekker stoom afblazen.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:20 schreef TeleportingKing het volgende:
Dit topic lijkt vooral gericht op starters en mensen die al wat verder zijn in hun carrière.
Ik ben zelf student in een tussenjaar en zoek een (bij)baantje, en er zijn veel meer studenten in een vergelijkbare situatie. In WGR en elders komen regelmatig topics voorbij van mensen die moeite hebben met het vinden van een bijbaan. Zou het niet handiger zijn om een afsplitsing te maken van dit topic, specifiek gericht op bijbanen? Of is het beter om dat in dit topic te houden?
Ook geen probleem hoor. Het is alleen dat er geen centraal bijbanentopic is, en sommige dingen zoals UWV en carrièredagen minder van toepassing zijn op bijbaanzoekenden.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
kan toch prima in één topic? het gaat hier vooral over tips rondom het hele proces en ff lekker stoom afblazen.
Omdat zij wel "outgoing" is XD. Sorry, maar ze komt er nog wel achter als ze straks na een half jaar weer moet zoeken naar werk... (Tenzij ze haar baan behoud natuurlijk)quote:Op maandag 18 maart 2013 14:13 schreef TeleportingKing het volgende:
"Yes, de tickets zijn binnen, een half jaar reizen door Noord- en Midden-Amerika!"
Verder allerlei foto's van feesten en exotische locaties op haar profiel.
Echt, waarom verdient zo'n incompetente doos wél bakken vol geld, en lukt het iemand als ik maar niet om een baantje te vinden?
Je houding?quote:Op maandag 18 maart 2013 14:13 schreef TeleportingKing het volgende:
Echt, waarom verdient zo'n incompetente doos wél bakken vol geld, en lukt het iemand als ik maar niet om een baantje te vinden?
Waarom ga je niet in een callcenter werken?quote:Op maandag 18 maart 2013 14:13 schreef TeleportingKing het volgende:
Ik voel een lichte woede opkomen bij het bekijken van het Facebookprofiel van een intercedent die mij nooit ergens mee heeft kunnen helpen.
"Yes, de tickets zijn binnen, een half jaar reizen door Noord- en Midden-Amerika!"
Verder allerlei foto's van feesten en exotische locaties op haar profiel.
Inderdaad.. bakken met geld.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:24 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Waarom ga je niet in een callcenter werken?
Hoe ze met haar collega's is weet ik niet, maar naar de uitzendkrachten is ze in elk geval niet spontaan. Met mij heeft ze altijd op nogal botte toon gecommuniceerd. Altijd een chagrijnige kop en nooit vriendelijk of sympathiek.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:02 schreef Maanvis het volgende:
mensen willen op de eerste plaats een leuke collega, iemand waarmee ze kunnen opschieten.
Een negatieve huilhoer krijgt nooit een baan hoe goed ze haar werk ook doet.
Een incompetente spontane dame heeft vele meer kans op een baan.
Haha.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:49 schreef Mint_Clansell het volgende:
Denken dat je als intercedente bakken met geld verdient. Dat loon is niets om over naar huis te whatsappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |