SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen vroeg met de Alfa club ja. De drankvoorraad hier zal niet zo snel droog geraken en ik woon boven een kroeg, dus zolang die open is, is mijn drankvoorraad nagenoeg oneindig.quote:
Dat zal het zijn ja.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, ik ben te aardig voor m'n broertje
Heb je nog steeds een alfa?quote:Op [url=h
ttp://forum.fok.nl/topic/1941603/1/25#123555712]zaterdag 2 maart 2013 23:28[/url] schreef PeuRac het volgende:
[..]
Morgen vroeg met de Alfa club ja. De drankvoorraad hier zal niet zo snel droog geraken en ik woon boven een kroeg, dus zolang die open is, is mijn drankvoorraad nagenoeg oneindig.
Ik rijd nu een Lancia, maar hoop snel de switch te kunnen maken.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je nog steeds een alfa?
En je woonde in Hilversum nu toch?
Niet? We waren 'toevallig' in hetzelfde uitgaansgebied.. hij is kut eraan, ik zeg.. oh dan gaan we wel naar huis. Doos dat ik ben..quote:
stop em in een taxi, zeg de chauffeur waar die heen moet, geef em wat geld en ga verderquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:36 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niet? We waren 'toevallig' in hetzelfde uitgaansgebied.. hij is kut eraan, ik zeg.. oh dan gaan we wel naar huis. Doos dat ik ben..
Ja maar ik maak me weer teveel zorgen dan enzo..quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
stop em in een taxi, zeg de chauffeur waar die heen moet, geef em wat geld en ga verder
Ik voel me zo dom nu ookquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:43 schreef muhahaha het volgende:
Je broer bemoederen. Het is een vent, die kan wel voor zichzelf zorgen.
Dat dus, lijkt me ook echt heel irritant, twee moeders hebbenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:43 schreef muhahaha het volgende:
Je broer bemoederen. Het is een vent, die kan wel voor zichzelf zorgen.
Hoe oud is die? En jij?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik voel me zo dom nu ook
Maar m'n broertje![]()
![]()
20 en 22quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat dus, lijkt me ook echt heel irritant, twee moeders hebben
[..]
Hoe oud is die? En jij?
Inderdaad, grote stoere mannenpraat maar als puntje bij paaltje komt dan zijn ze zelf maar wat blij als er iemand voor ze zorgt, en zullen ze gewoon hetzelfde doen als jijquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Stiekem vinden ze het wel leuk
Als de mijne me in een taxi pleurt met aanwijzingen richting de chauffeur, maar verder gewoon verder gaat, dan doe ik de deur dicht met sleutel in het slotquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die van mij, als ze dat gaat doen krijgt ze een knuffelbeer...
Daar heb ik mijn moeder voor.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:53 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, grote stoere mannenpraat maar als puntje bij paaltje komt dan zijn ze zelf maar wat blij als er iemand voor ze zorgt, en zullen ze gewoon hetzelfde doen als jij
Hey, foto.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
Wat waardeloos is dit zeg .......... even iets te eten zoeken
Weer wat drukker met school, af en toe een beetje werken.. dus ook een afname in de tijd die ik nutteloos kan spenderen. Ben er wel blij mee overigensquote:
Oh zoals altijd..quote:Op zondag 3 maart 2013 00:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Weer wat drukker met school, af en toe een beetje werken.. dus ook een afname in de tijd die ik nutteloos kan spenderen. Ben er wel blij mee overigens
Hoe gaat ie met jou?
must....resist.....joke...:-X.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Puntje is hier nog niet bij paaltje gekomen?![]()
Nouja, zo af en toe je tijd verdoen op internet.. niets mis meequote:Op zondag 3 maart 2013 00:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh zoals altijd..
Even druk als anders (Totaal niet, beetje werken dus)Ben hier ook wat minder te vinden dan voorheen.. Maar mag nog wel wat minder.
Heb je het zo druk?quote:Op zondag 3 maart 2013 00:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nouja, zo af en toe je tijd verdoen op internet.. niets mis mee
Alleen dat ik het nu aan het doen ben, is wel minder
quote:Op zondag 3 maart 2013 00:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee, maar ... wat posts hierboven heb ik al gemeld waarom ik er nu ben![]()
![]()
![]()
Ik ben alleen maar behulpzaam hoorquote:Op zondag 3 maart 2013 00:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moet je niet doen... Is niet stoer om bemoederd te worden
Jaja, koop ook nog maar wat onderbroeken voor hem.quote:Op zondag 3 maart 2013 00:14 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar behulpzaam hoor![]()
Heb ik laatst nog gedaan. Waren goedkoop bij het kruidvatquote:Op zondag 3 maart 2013 00:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jaja, koop ook nog maar wat onderbroeken voor hem.
Echt, beter laat je een man lekker verzuipen in de kapotte onderbroeken...quote:Op zondag 3 maart 2013 00:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Heb ik laatst nog gedaan. Waren goedkoop bij het kruidvat
Edit: Hij vroeg het me wel
Mja, waarom zou ik het niet meenemen als ik er toch benquote:Op zondag 3 maart 2013 00:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Echt, beter laat je een man lekker verzuipen in de kapotte onderbroeken...
Anders gaat hij nooit zijn eigen leven indelenHet is echt beter gaat hij dat zo snel mogelijk zelf doen...
Ik ben ook zo een luie donder die maar beter verzopen kan worden maarja ik heb 3 zussen die hetzelfde doen... En als je iets niet aanneemt is het gelijk onbeschoft
Gewoon voor je broertje dus zodat hij je broer wordt ipv broertje blijft..quote:Op zondag 3 maart 2013 00:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, waarom zou ik het niet meenemen als ik er toch ben
Plus ik krijg ook weer wat extra spaarpunten
Je zus om een boodschap sturen heeft niet zoveel met wel of niet bemoederen te maken.quote:Op zondag 3 maart 2013 00:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon voor je broertje dus zodat hij je broer wordt ipv broertje blijft..
Vrouwen bemoederen heel graag maar tegelijkertijd willen ze echt geen moederskindje als partner... Hij is als jongen waar zijn onderbroeken door zijn zus gekocht worden natuurlijk niet heel aantrekkelijk
Mja, ik vind het gewoon onzin om hem dan alleen voor onderbroeken naar het kruidvat te laten gaan als ik er net een uur geleden ook wasquote:Op zondag 3 maart 2013 00:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon voor je broertje dus zodat hij je broer wordt ipv broertje blijft..
Vrouwen bemoederen heel graag maar tegelijkertijd willen ze echt geen moederskindje als partner... Hij is als jongen waar zijn onderbroeken door zijn zus gekocht worden natuurlijk niet heel aantrekkelijk
Dit dus. Als ie een pak melk nodig had (geen idee waarom, maar vooruitquote:Op zondag 3 maart 2013 00:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Je zus om een boodschap sturen heeft niet zoveel met wel of niet bemoederen te maken.
Tenzij het heel consequent is.
Maar zo klinkt het als het ook om een pak melk had kunnen gaan.
Ik op een stoel achter de pc.quote:Op zondag 3 maart 2013 00:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik lig nu op mn bank te genieten van een HJ!!
Ga je nog op mij reageren?quote:Op zondag 3 maart 2013 00:20 schreef Ishimaru het volgende:
En ik ga verder met zuipen bij kennis
Ben nog steeds in Rotterdam
Vandaag weer meer dan 10000 kratten gevuldquote:Op zondag 3 maart 2013 00:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik denk iets anders, maar je zal wel een Hertog Jan bedoelenquote:Op zondag 3 maart 2013 00:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat denk jij dan?quote:Op zondag 3 maart 2013 00:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik denk iets anders, maar je zal wel een Hertog Jan bedoelen
Harde jodokus?quote:Op zondag 3 maart 2013 00:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik denk iets anders, maar je zal wel een Hertog Jan bedoelen
Mookquote:Op zondag 3 maart 2013 00:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vandaag weer meer dan 10000 kratten gevuld.
Avond.
Fotoquote:
Ik geef liever een blowjob dan een handjobquote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 00:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geef liever een blowjob dan een handjob
En ik maar wachten op je app met het verzoek of ik langs wil komen?!quote:Op zondag 3 maart 2013 00:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vandaag weer meer dan 10000 kratten gevuld.
Avond.
ik krijg ze liever.quote:Op zondag 3 maart 2013 00:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geef liever een blowjob dan een handjob
Om die 10k + kratten weer op te drinkenquote:Op zondag 3 maart 2013 00:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik maar wachten op je app met het verzoek of ik langs wil komen?!
Ookquote:Op zondag 3 maart 2013 00:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Om die 10k + kratten weer op te drinken?
Trustequote:Op zondag 3 maart 2013 00:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik gooi me nog even anderhalf uur plat![]()
Binnenkortquote:
Ghehe soon!quote:Op zondag 3 maart 2013 00:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Truste![]()
.
[..]
Binnenkort, al helemaal nu je begint over langskomen ipv dat ik langs moet komen
.
3 dagen weekend hebben.quote:
Die app van mij.quote:
Maandag lekker kunnen uitslapen <3quote:
Hahha.quote:
Misschien ben je nog wel excited van gister.quote:Op zondag 3 maart 2013 07:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom ben ik nu al wakker?
Hmm... verder slapen dus! Hoop ik.
Mogguhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mogge!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had een etentje, en veel gezelligheidquote:Op zondag 3 maart 2013 10:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
LoLa
Hoe ben je in Schiedam terecht gekomen?
*op de kaart kijken doet*
quote:Op zondag 3 maart 2013 10:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mogge!
Waarvan ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was die toch niet zo leuk als verwacht?quote:Op zondag 3 maart 2013 10:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die heb ik uiteindelijk niet aan gedaan
Rokje nu enzo
Jij in een rokje?quote:Op zondag 3 maart 2013 10:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die heb ik uiteindelijk niet aan gedaan
Rokje nu enzo
ik krijg er spontaan jeuk vanquote:
Niks mis meequote:
Ieder zijn ding tochquote:Op zondag 3 maart 2013 11:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niks mis mee![]()
Ik ben kerkelijk, en schaam me daar totaal niet voor
Daaromquote:
Zodra ze er bier gaan schenken.quote:Op zondag 3 maart 2013 11:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daarom
Leven en laten leven.
Ben benieuwd wanneer Huppelmuts eens met me meegaat.
In de autokoelkastquote:Op zondag 3 maart 2013 12:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hebben ze daar een koelkastje dan?
Heeft de pastoor vast wel ergensquote:Op zondag 3 maart 2013 12:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hebben ze daar een koelkastje dan?
Je wil meedoen met dit prachtige gezangquote:
Ik heb een acculaderquote:Op zondag 3 maart 2013 12:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heb je startkabels?of een draagbare accu?
dan vriezen de oren eraf hihi. ok, niet grappig.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:31 schreef AldoTheApache het volgende:
sowieso is het nu te koud om op de motor te zitten
Heul niet, net lekker ontbeten, gestudeerd en straks sportenquote:
Nah, moet toch vervoer hebben naar m'n werkquote:Op zondag 3 maart 2013 12:31 schreef AldoTheApache het volgende:
sowieso is het nu te koud om op de motor te zitten
Helicopterquote:Op zondag 3 maart 2013 12:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nah, moet toch vervoer hebben naar m'n werk
Wat is het verschil dan?quote:Op zondag 3 maart 2013 12:36 schreef sararaats het volgende:
[..]
voor een winkelfan zoals ik wel. België is Nederland niet
Online gaan shoppen!quote:Op zondag 3 maart 2013 12:36 schreef sararaats het volgende:
[..]
voor een winkelfan zoals ik wel. België is Nederland niet
Dan heb je de verkeerde...quote:Op zondag 3 maart 2013 12:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heul niet, net lekker ontbeten, gestudeerd en straks sporten![]()
alleen die vieze proteïneshakes
Ja, Aldo is namelijk een gratenpakhuisquote:Op zondag 3 maart 2013 12:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan heb je de verkeerde...
Heb je ze nodig dan?
Ik ook, maar het gaat om spierherstel..quote:Op zondag 3 maart 2013 12:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, Aldo is namelijk een gratenpakhuis
Ik welquote:Op zondag 3 maart 2013 13:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat daar precies instaat.
Eteeeeeeeeeeeenquote:Op zondag 3 maart 2013 12:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ook, maar het gaat om spierherstel..
Als hij dagelijks sport en redelijk intensief is het een goede toevoeging... 3x in de week mwah... ligt eraan of je super intensief traint of niet...
En verder als je gratenpakhuisbent moet je gewoon meer eten...
Dat zeg ik wel ''gewoon'' ik heb er ook moeite mee... Het is ook lastig maar de enige weg..
Halloquote:
Nou, jij bent inderdaad kilo's aangekomen!quote:Op zondag 3 maart 2013 13:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
EteeeeeeeeeeeenLukt mij ook
[..]
Hallo
Een paar kilo terwijl ik heel onregelmatig eet. Vanaf morgen kan ik weer regelmatig eten, dus dat scheelt een hoopquote:Op zondag 3 maart 2013 13:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou, jij bent inderdaad kilo's aangekomen!
Neuh ik ga voorlopig nergens naartoe. Nergens zin in, en hoef ook niks te doen. Hooguit de auto wassen, maar dat kan volgende week ook.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoi Faxie
Je gaat zo weer weg neem ik aan?
Owja! Hoe was het op dat vrijgezellenfeestje!?![]()
Ligt eraan waarvoor je naar de IKEA gaat.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Vraagje.
Met je scharrel naar de IKEA gaan. Dan ben je het stadium 'scharrel' toch al voorbij?
Nee vind ik nietquote:Op zondag 3 maart 2013 14:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Vraagje.
Met je scharrel naar de IKEA gaan. Dan ben je het stadium 'scharrel' toch al voorbij?
Details detailsquote:Op zondag 3 maart 2013 14:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Vraagje.
In principe ben je dan de gezamelijke huisraad aan het (voor)selecteren....quote:Op zondag 3 maart 2013 14:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Vraagje.
quote:Op zondag 3 maart 2013 14:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
In principe ben je dan de gezamelijke huisraad aan het (voor)selecteren....
Als het ineens niet meer "done" is om na de seks uit bed te klimmen, je aan te kleden en naar je eigen huis te gaan?quote:Op zondag 3 maart 2013 14:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Details details
Waar houdt scharrel op en begint relatie?
Ligt eraan of je gezellig mee gaat, of samen meubilair uit gaat kiezenquote:Op zondag 3 maart 2013 14:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Vraagje.
wacht.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ligt eraan of je gezellig mee gaat, of samen meubilair uit gaat kiezen
Je wilt mee?quote:
Naar de IKEA kan met neukertjes, scharrels, relaties, vrienden, collegae, familie, vijanden..quote:Op zondag 3 maart 2013 14:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Vraagje.
Scherp.quote:
Hoi, samen naar de IKEA gaan?quote:Op zondag 3 maart 2013 14:21 schreef Evie het volgende:
Naar de IKEA kan met neukertjes, scharrels, relaties, vrienden, collegae, familie, vijanden..
Het kan allemaal!!
Deze vrouw weetquote:Op zondag 3 maart 2013 14:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Naar de IKEA kan met neukertjes, scharrels, relaties, vrienden, collegae, familie, vijanden..
Het kan allemaal!!
Je kunt er zelfs afspreken met compleet wildvreemde mensenquote:Op zondag 3 maart 2013 14:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Het kan allemaal!!
Prima!quote:
Ah daar is de catchquote:Op zondag 3 maart 2013 14:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Mooi kan je meteen helpen mn kast sjouwen enzo![]()
![]()
Vind jij de kaarsen/plantenafdeling te mijden of blijf je er juist wat langer hangen?quote:
Voor jou doe ik dat met geilheid liefde.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:27 schreef Evie het volgende:
Mooi kan je meteen helpen mn kast sjouwen enzo![]()
![]()
Daar ren ik snel doorheen!quote:Op zondag 3 maart 2013 14:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vind jij de kaarsen/plantenafdeling te mijden of blijf je er juist wat langer hangen?
ok dus zie ik je over een uurtje?quote:Op zondag 3 maart 2013 14:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor jou doe ik dat met geilheid liefde.
Daar bleef ze verdomme hangen.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vind jij de kaarsen/plantenafdeling te mijden of blijf je er juist wat langer hangen?
Zul je toch eerst es je adres moeten doorgeven.quote:
Dit gaat niet over mij!quote:Op zondag 3 maart 2013 14:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar bleef ze verdomme hangen.
Wat heeft dat te betekenen WT?
Een fascinatie met fallusvormige voorwerpen en vingerplanten?quote:Op zondag 3 maart 2013 14:34 schreef Royco1 het volgende:
Daar bleef ze verdomme hangen.
Wat heeft dat te betekenen WT?
Crap.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit gaat niet over mij!
You're fucked roy!
Hahaha zou je dan serieus langskomen?quote:Op zondag 3 maart 2013 14:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zul je toch eerst es je adres moeten doorgeven.
Gezien het feit dat je al zo lang de boot afhoudt niet. Het risico dat je een vals adres opgeeft is mij te groot.quote:
Kinderzitjes zijn nu in de aanbieding volgens mij!quote:Op zondag 3 maart 2013 14:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Crap.
Nou dan ga ik maar vast een astra station met trekhaak kopen en een sleurhut.
Bangerik!quote:Op zondag 3 maart 2013 14:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezien het feit dat je al zo lang de boot afhoudt niet. Het risico dat je een vals adres opgeeft is mij te groot.
Ze heeft al een kindquote:Op zondag 3 maart 2013 14:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kinderzitjes zijn nu in de aanbieding volgens mij!
Koop die ook maar alvast.
Je wilt mee ?quote:
Dit gaat nog steeds niet over mij!quote:
Jij zwerft ook overal he? Heb ik jou niet laatst ook in het radio topic gezien?quote:
Over de radio gesproken.quote:
Ik heb het helemaal niet over radioquote:Op zondag 3 maart 2013 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij zwerft ook overal he? Heb ik jou niet laatst ook in het radio topic gezien?
[..]
Over de radio gesproken.
Dinsdag van 20:00 tot 22:00 luisteren
I'm a lonewolf searching...quote:Op zondag 3 maart 2013 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij zwerft ook overal he? Heb ik jou niet laatst ook in het radio topic gezien?
Die is lekker groot!quote:
Ja nee dat snap ik wel maar dat kwam omdat Meneer Freak daar zat en toen dacht ik oh ff Vin zeggen dat ik dinsdag ga draaien dusquote:Op zondag 3 maart 2013 14:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over radio
TopWel eerst rijles tot 20:15, maar dan kan ik nog steeds luisteren
Whehehequote:Op zondag 3 maart 2013 14:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nee dat snap ik wel maar dat kwam omdat Meneer Freak daar zat en toen dacht ik oh ff Vin zeggen dat ik dinsdag ga draaien dus
Mijn hoofd![]()
Meneer Freak. Zo oud ben ik nog nietquote:Op zondag 3 maart 2013 14:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nee dat snap ik wel maar dat kwam omdat Meneer Freak daar zat en toen dacht ik oh ff Vin zeggen dat ik dinsdag ga draaien dus
Mijn hoofd![]()
Zegt degene die iedere keet met redenen komt waarom ze niet durft.quote:
Ja dat wilde je tochquote:
Excusez LeFreakquote:
Kloptquote:Op zondag 3 maart 2013 14:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat wilde je toch
En nee ik ga geen 50 tinten grijs voorlezen heurGister nog uitgebreid over gehad met Kally en Rob
[..]
Excusez LeFreak
You can't have it all he? Ik ga wel tussen de liedjes door praten.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt![]()
Whehe, bummerNaja, lekker muziekjes luisteren
Ach kijk nouquote:
True, truequote:Op zondag 3 maart 2013 15:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
You can't have it all he? Ik ga wel tussen de liedjes door praten.iedereen weer een stijfje enzo
[..]
Ach kijk nouWat schattig
Ik wind ze echt allemaal om mijn vinger tegenwoordig
Misschien moet ik solliciteren als koningin
Jij dentk dat ik een vals adres ga opgevenquote:Op zondag 3 maart 2013 14:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zegt degene die iedere keet met redenen komt waarom ze niet durft.
Queen Lady. How may I serve you?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach kijk nouWat schattig
Ik wind ze echt allemaal om mijn vinger tegenwoordig
Misschien moet ik solliciteren als koningin
Ja ik ga dat ook nooit meer doen... Al zou huppel me smeken om hoofdstuk 25quote:Op zondag 3 maart 2013 15:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
True, true![]()
Haha, ja, te erg eigenlijk
Sorry ik ben niet zo dominant hoorquote:
quote:
Helemaal waarquote:Op zondag 3 maart 2013 15:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik ga dat ook nooit meer doen... Al zou huppel me smeken om hoofdstuk 25![]()
O ja. Crapquote:Op zondag 3 maart 2013 15:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan toch niet want de boeken heb ik uitgeleend
Zal ik hfdstk 25 inspreken voor je.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik ga dat ook nooit meer doen... Al zou huppel me smeken om hoofdstuk 25![]()
[..]
Sorry ik ben niet zo dominant hoor
Je kunt het beter in praktijk brengenquote:Op zondag 3 maart 2013 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik hfdstk 25 inspreken voor je.
Zoekt even in zijn mailbox naar de PDFjes...quote:Op zondag 3 maart 2013 15:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan toch niet want de boeken heb ik uitgeleend
Inscannenquote:Op zondag 3 maart 2013 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik hfdstk 25 inspreken voor je.
Morgen ff mn internet regelen, denk niet dat die het dan meteen weer doet.quote:
Truequote:Op zondag 3 maart 2013 15:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet je daar wel een geschikt persoon voor vinden he?
Nog steeds zoekende.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet je daar wel een geschikt persoon voor vinden he?
Jij wil te graag.quote:
I'll be gentlequote:
whut? welk boek?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
I'll be gentle
En volgens dat boek doet die zweep geen pijn en zorgt het er alleen voor dat je bloed aan de oppervlakte komt.
Uhuh.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
I'll be gentle
En volgens dat boek doet die zweep geen pijn en zorgt het er alleen voor dat je bloed aan de oppervlakte komt.
Tsss, jij hebt toch niks te willen.quote:
Ik geloof niet dat jij zo'n persoon bentquote:Op zondag 3 maart 2013 15:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tsss, jij hebt toch niks te willen.
Ik neem de volgende keer gewoon mijn zwepen en handboeien mee
Geloof je ook nie van mij zeker?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij zo'n persoon bent![]()
![]()
Zou ik niet te hard roepen.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij zo'n persoon bent![]()
![]()
Je zegt dan toch weer af!quote:Op zondag 3 maart 2013 15:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tsss, jij hebt toch niks te willen.
Ik neem de volgende keer gewoon mijn zwepen en handboeien mee
Ik kan natuurlijk zeggen dat je het maar aan mijn ex moet vragen, maar dat staat zo raar als je dat ineens vraagt he.quote:
quote:
* Huppelmuts rolt met haar ogen.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je snapt wel dat dit je 10 extra zweepslagen oplevert he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |