SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:19 schreef Muto het volgende:
[..]
Stiekem heb je gelijk. Maar ik moet CA te vriend houden.![]()
Ik stuur haar wel door naar HMF![]()
![]()
TT![]()
Scheidsrechter kan beter affluiten jaOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Ahhhh la gaan joh met je Arsenal die kenne er helemaal niks van.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:19 schreef alors het volgende:
[..]
Jawel, omwille van figuren als hij zou ik bijna mijn geslacht in man veranderen op fok, dat heb je dat flauwe gejammer tenminste niet steeds, maar je moet erboven staan he.![]()
Dat zijn de beste wijven.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:21 schreef Adames het volgende:
[..]
als het een kutwijf is moet je dat kunnen zeggen,"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ja maar je kent me toch? Lief... dit, datquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:21 schreef Adames het volgende:
[..]
als het een kutwijf is moet je dat kunnen zeggen,![]()
![]()
Sjieroe ha je die gesien? Ha ha ha! Wat is die slecht zeg!! Ho ho ho!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Ahhhh la gaan joh met je Arsenal die kenne er helemaal niks van.![]()
Arme meid.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Ik stuur haar wel door naar HMFIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Dat kan ik niet ontkennen neequote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Ahhhh la gaan joh met je Arsenal die kenne er helemaal niks van.
know'm sayin?
word? word.![]()
Hij gaat morgen een hattrick maken tegen Spurs.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sjieroe ha je die gesien? Ha ha ha! Wat is die slecht zeg!! Ho ho ho!"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Met die Mertesakker en Kabouterplopski.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sjieroe ha je die gesien? Ha ha ha! Wat is die slecht zeg!! Ho ho ho!![]()
kan ze broodjes pindakaas smeren met een bloedende kont?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Ik stuur haar wel door naar HMF![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:22 schreef Adames het volgende:
[..]
kan ze broodjes pindakaas smeren met een bloedende kont?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Juist niet lutser.quote:
Zelfs dit kun je niet. Als ik een vrouw zou zijn en jij zou je fallus kunnen vinden zou er na 9 maanden waarschijnlijk een geslachtsziekte uit mijn kut kruipen. Zo onzijdig als Kelly.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
was het niet giejassiOp donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
Klinkt als sissieIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Is ook wel een goede speler. Speelt constant, doet geen gekke dingen.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Hij moet een mod worden.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:22 schreef Adames het volgende:
[..]
kan ze broodjes pindakaas smeren met een bloedende kont?![]()
![]()
report betreffende deze post:--------quote:
melding:
Goed dat je het zegt want dat geeft tt818 niet aan.
Edit: NEe geen melding maar een quote.![]()
Zitten die er eigenlijk nog wel?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Twentepubliek mag zich volgende week kapot fluiten tegen VitasOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Sissie is topfit.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe gaat het met sissie? Weet hij z'n schoenmaat al?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
In zijn appartementje overlast geven.quote:If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
In dit seizoen is wel gebleken dat Ajax pas heeft gewonnen als ze weer in de bus zitten jaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
pas op jongens, de tweeslag van Schilder kan nog komenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
stond ie al, schone was het meest vooruitquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:26 schreef Adames het volgende:
hoesen er in? Leuk hoor, kan De Jong weer terug naar het middenveld![]()
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
pas op jongens, de tweeslag van Schilder kan nog komen![]()
![]()
Verhoekoek doet het niet veel beter.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:26 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Wat zullen ze daar bij Feyenoord hard om lachen zeg.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
zelfs dan kan het nog verkeerd gaanquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
In dit seizoen is wel gebleken dat Ajax pas heeft gewonnen als ze weer in de bus zitten ja![]()
![]()
Munsterman verlost ons van onze problemenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:26 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Wat zullen ze daar bij Feyenoord hard om lachen zeg.![]()
![]()
verhoek is het ook niet echt, maar die doet tenminste nog zn bestquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:26 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Wat zullen ze daar bij Feyenoord hard om lachen zeg.Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
toch vind ik het wel jammer van Ajax. Leuk dat ze vrij makkelijk winnen van een zwak Twente, maar het zijn weer 2 verdedigers die scoren. 1 keer met een afstandsschot, tweede uit een standaardsituatie. Liever zie je weer doelpunten uit mooi voetbal, dit is toch wat te opportunistisch.![]()
echt? ohquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
stond ie al, schone was het meest vooruit![]()
![]()
En die pakt Lens gewoon aan. Cabral had een beetje termen als LOESOE KRAKOE SJOEEEE geroepen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:27 schreef Cara het volgende:
[..]
verhoek is het ook niet echt, maar die doet tenminste nog zn bestIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
6 mil voor castaignos
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
ja, hebben ze zomaar Verhoek voor teruggekregen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:26 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Wat zullen ze daar bij Feyenoord hard om lachen zeg.![]()
Op die manier is PSV 3 keer op rij kampioen geworden, Twente 1 keer en 1 keer bijna.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:28 schreef Adames het volgende:
toch vind ik het wel jammer van Ajax. Leuk dat ze vrij makkelijk winnen van een zwak Twente, maar het zijn weer 2 verdedigers die scoren. 1 keer met een afstandsschot, tweede uit een standaardsituatie. Liever zie je weer doelpunten uit mooi voetbal, dit is toch wat te opportunistisch.
Toen hoorde je niemand daarover.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar, liever Verhoek dan Cabral.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:28 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Oja, die is er ook nog. Wat een overschatte spelers lopen er rond zeg.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Op die manier is PSV 3 keer op rij kampioen geworden, Twente 1 keer en 1 keer bijna.
Toen hoorde je niemand daarover.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Boeit ook niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Op die manier is PSV 3 keer op rij kampioen geworden, Twente 1 keer en 1 keer bijna.
Toen hoorde je niemand daarover.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
conclusie is dat twente geen schim meer is van de ploeg van een aantal jaren terug....zwaar overschatte ploeg....Ajax is mijn leven!![]()
Dat is kiezen tussen anale verkrachting of anale verkrachting door een neger.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Helaas heb je gelijk ja.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:29 schreef fantasyboy het volgende:
conclusie is dat twente geen schim meer is van de ploeg van een aantal jaren terug....zwaar overschatte ploeg....Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Welke jaren dan? 09/10? Overschat elftal.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:29 schreef fantasyboy het volgende:
conclusie is dat twente geen schim meer is van de ploeg van een aantal jaren terug....zwaar overschatte ploeg....![]()
4x op rij, wel correct vermelden ja.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Toen hoorde je niemand daarover.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
FischerIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Eén keer was wel verdiendquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen klaar voor het fluitconcert?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Wel aardig dit.twitter:PSV twitterde op zaterdag 02-03-2013 om 22:30:22Alle volgers van @PSV gefeliciteerd met de overwinning. Geniet ervan en maak er nog een goed weekeinde van! #eendrachtmaaktmacht #psv reageer retweet
Heel lief.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:31 schreef mrstylo het volgende:
Wel aardig dit.twitter:PSV twitterde op zaterdag 02-03-2013 om 22:30:22Alle volgers van @PSV gefeliciteerd met de overwinning. Geniet ervan en maak er nog een goed weekeinde van! #eendrachtmaaktmacht #psv reageer retweet
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Nee, die mikte juist op bevliegingen van spelers als Ruiz en Dzsudzsak.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Toen hoorde je niemand daarover.![]()
Ik wens jou als niet volger ook een fijne weekend.quote:
Ook nog een MOTM durven aan te wijzen.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
O, da's fijn.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Van hetzelfde.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wens jou als niet volger ook een fijne weekend.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Dat was Michailov toch? Zonder hem had ajax niet gescoord.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
ik had ze eigenlijk als voornaamste titelkandidaat geschat dit jaar. Maar de aankopen renderen voor geen meter.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:29 schreef fantasyboy het volgende:
conclusie is dat twente geen schim meer is van de ploeg van een aantal jaren terug....zwaar overschatte ploeg....![]()
AZ staat 14e manquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:32 schreef Buitendam het volgende:
Feyenoord, AZ en Twente zijn het groepje na PSV en Ajax, kwalitatief gezien. Subtop.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat was het vandaag toch een kut dag (voor een voetballiefhebber)."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
de ploeg die vorig jaar 2e werd en net PSV zn broek heeft gewassen subtop noemenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:32 schreef Buitendam het volgende:
Feyenoord, AZ en Twente zijn het groepje na PSV en Ajax, kwalitatief gezien. Subtop.
Feyenoord is terug aan de top en gaat er niet meer weg, wen er maar aan.Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Leuke edit.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Real - Barcelona 2-1quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:33 schreef mrstylo het volgende:
Wat was het vandaag toch een kut dag (voor een voetballiefhebber).
Toch leuk. En al was de wedstrijd niks, 3 punten voor PSV is ook prima.Un dann rettet kein Kavallerie,
Nee, misschien als ze dit seizoen weer bij de top 3 eindigen. Vooralsnog zijn Ajax, PSV en Twente groter.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:33 schreef Cara het volgende:
[..]
de ploeg die vorig jaar 2e werd en net PSV zn broek heeft gewassen subtop noemen
Feyenoord is terug aan de top en gaat er niet meer weg, wen er maar aan.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
behalve dan als pietje pelle zijn been breektquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:33 schreef Cara het volgende:
[..]
de ploeg die vorig jaar 2e werd en net PSV zn broek heeft gewassen subtop noemen
Feyenoord is terug aan de top en gaat er niet meer weg, wen er maar aan.![]()
twentequote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, misschien als ze dit seizoen weer bij de top 3 eindigen. Vooralsnog zijn Ajax, PSV en Twente groter.
of suarezquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:34 schreef Adames het volgende:
[..]
behalve dan als pietje pelle zijn been breektOp donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Tel daar maar 800.000 Ajacieden bij op.quote:If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
leuk man, ben je al aan het puberenquote:![]()
Kwalitatief gezien vind ik ze niet veel onderdoen voor twente en feyenoord. Komen allemaal wat te kort voor de top.quote:Dit, dus.![]()
Dat was nog best leuk, maar de rest was zo bagger. Niet normaal.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Real - Barcelona 2-1
Toch leuk. En al was de wedstrijd niks, 3 punten voor PSV is ook prima."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Morgen Tottenham-Arsenal en Málaga-Atlétiiiiiiiiiiiiiiiii.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:33 schreef mrstylo het volgende:
Wat was het vandaag toch een kut dag (voor een voetballiefhebber).![]()
Is er eigenlijk een Johan Derksen topic?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
We lachen wat af hier.quote:![]()
jaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:35 schreef AFCNiels het volgende:
Is er eigenlijk een Johan Derksen topic?![]()
Ze hebben ongeveer net zoveel pech gehad als Twente geluk.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kwalitatief gezien vind ik ze niet veel onderdoen voor twente en feyenoord. Komen allemaal wat te kort voor de top.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Weet je waar ik dat kan vinden?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
nee, daarvoor mist AZ toch te veel creativiteit. Ze gaan ook niet voor niks te vaak onderuit tegen zwakke ploegen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kwalitatief gezien vind ik ze niet veel onderdoen voor twente en feyenoord. Komen allemaal wat te kort voor de top.
En ze hebben een veel te smalle selectie.![]()
AZ?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze hebben ongeveer net zoveel pech gehad als Twente geluk.Dit, dus.![]()
Milan - Lazio 3-0 bevalt me ookquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat was nog best leuk, maar de rest was zo bagger. Niet normaal.
En hilarische strafschoppenserie bij Genk - Anderlecht.Un dann rettet kein Kavallerie,
Moet dat Twente een keer winnen doen ze dat niet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Heb ik gemist. Wat was er bizar aan?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Milan - Lazio 3-0 bevalt me ook
En hilarische strafschoppenserie bij Genk - Anderlecht."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik vind ze toch creatief genoeg, maar de selectiespoeling is wel dun.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:36 schreef Adames het volgende:
[..]
nee, daarvoor mist AZ toch te veel creativiteit. Ze gaan ook niet voor niks te vaak onderuit tegen zwakke ploegen.
En ze hebben een veel te smalle selectie.Dit, dus.![]()
twentequote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, misschien als ze dit seizoen weer bij de top 3 eindigen. Vooralsnog zijn Ajax, PSV en Twente groter.
En dan moet ik jou serieus nemen?????![]()
![]()
quote:Bedankt man
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Vergeleken met twente wel.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ajax zit in een goede flow zegt Fer
lol...When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
zet een houthakker op Maher en je bent al een heel end. Maar je hebt verder wel gelijk dat ze goed genoeg zijn om het elke topploeg lastig te maken. Dat zegt toch wat meer dan alleen wat puntjes pakken tegen het rechterrijtje.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind ze toch creatief genoeg, maar de selectiespoeling is wel dun.![]()
Nou ja, zo erg nou ook weer niet , maar na de eerste 5 stond het 4-4 (overigens de Genk misser was van toekomstig Twente spitsquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb ik gemist. Wat was er bizar aan?Plet)
6 strafschop door beiden gemist, 7e door beiden gemist, 8e beiden gescoord, 9e beiden gescoord, al had Proto van Anderlecht hem bijna, onder zijn lichaam stuitert die het doel in. Dan moet doelman Proto zelf de 10e nemen (Anderlecht stond met 10 man na rood voor Mbokani), mist die als een baas, Genk doelman beslist het dan.
Best leuk.Un dann rettet kein Kavallerie,
Iedereen heeft dat wel vergeleken met Twente. Zelfs Willem II. En dat zegt wat.quote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Liever niet, ik heb maling aan jouw mening. Verder wil ik jou ook niet serieus nemen, letterlijk en figuurlijk niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
twente
En dan moet ik jou serieus nemen?????Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks ff terug kijken dan. Wel mooi voor Mario Been dan.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou ja, zo erg nou ook weer niet , maar na de eerste 5 stond het 4-4 (overigens de Genk misser was van toekomstig Twente spitsPlet)
6 strafschop door beiden gemist, 7e door beiden gemist, 8e beiden gescoord, 9e beiden gescoord, al had Proto van Anderlecht hem bijna, onder zijn lichaam stuitert die het doel in. Dan moet doelman Proto zelf de 10e nemen (Anderlecht stond met 10 man na rood voor Mbokani), mist die als een baas, Genk doelman beslist het dan.
Best leuk.
ben je homo of watquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Liever niet, ik heb maling aan jouw mening. Verder wil ik jou ook niet serieus nemen, letterlijk en figuurlijk niet.![]()
C_A is niet eens vrouw, naar het schijntquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat wel.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Straks ff terug kijken dan. Wel mooi voor Mario Been dan.
Was precies in de rust van PSV-VVV, dus kwam goed uit. Ging alleen wat langer duren door de extra strafschoppen.Un dann rettet kein Kavallerie,
Moest wel aan die jeugd wk denken. Toen Nederland tegen Nigeria moest.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat wel.
Was precies in de rust van PSV-VVV, dus kwam goed uit. Ging alleen wat langer duren door de extra strafschoppen.![]()
Was ook iets van 17 keer ofzo.
Gelukkig is dat wederzijdsquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Liever niet, ik heb maling aan jouw mening. Verder wil ik jou ook niet serieus nemen, letterlijk en figuurlijk niet.![]()
![]()
Ohja hihi datte hehequote:Op zondag 3 maart 2013 09:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoi Paul, is je computer al kapot? Heb je er filmpjes van?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Is niet erg, de Feyenoord speler gebruiken condooms... Platjes kan hun niets makenquote:Op zondag 3 maart 2013 09:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Platje laat zijn sporen na bij Feyenoord.![]()
![]()
Ik verwacht eerder dat geen enkele thuisclub wintquote:
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.![]()
quote:Op zondag 3 maart 2013 10:30 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik verwacht eerder dat geen enkele thuisclub wint![]()
N.E.C.![]()
![]()
Vrouwen en voetbalinzichtquote:
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.![]()
Ooit gehoord van spoiler tags?quote:Op zondag 3 maart 2013 10:41 schreef tompsv18 het volgende:
NEC gaat met 2-1 winnen. Hoeven jullie ook niet meer te kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.![]()
Feyenoord gewoon met mulder nelom mathijsen de vrij janmaat clasie vilhena immers boëtius pellè en schaken neem ik aan?To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.![]()
jaquote:Op zondag 3 maart 2013 12:01 schreef ace_eleven het volgende:
Feyenoord gewoon met mulder nelom mathijsen de vrij janmaat clasie vilhena immers boëtius pellè en schaken neem ik aan?![]()
Haha ja doet hij echt expresquote:Op zondag 3 maart 2013 12:24 schreef TheSolution het volgende:
Perez áltijd tegen Feyenoord voorspellen![]()
![]()
Een jood in hart en nierenquote:Op zondag 3 maart 2013 12:24 schreef TheSolution het volgende:
Perez áltijd tegen Feyenoord voorspellen![]()
![]()
Mooi dat je dat zegt, je voorspelde immers ook een ruime overwinning voor PSV gisteren...quote:Op zondag 3 maart 2013 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
NEC wint met 3-1.
Zo, ik ga spaghetti eten.![]()
![]()
Nu al spaghetti, whutquote:Op zondag 3 maart 2013 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
NEC wint met 3-1.
Zo, ik ga spaghetti eten.![]()
![]()
Maar PSV won wel.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mooi dat je dat zegt, je voorspelde immers ook een ruime overwinning voor PSV gisteren...
NEC kan ook met 1-0 winnen![]()
![]()
Wat ben je zuur vandaag.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:29 schreef RvLaak het volgende:
[ajax-modus]
12:30 wedstrijdaltijd bagger
[/ajax-modus]![]()
Ik heb geen enkele reden om zuur te zijn, jij wel? Ik hoop dat de zuurkoolhandel explosief stijgt vandaag.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is net of je jezelf ziet, ofnie?![]()
Hihahoquote:Op zondag 3 maart 2013 12:30 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Moet naar Neurenberg voor een toespraak![]()
Als je het zo vraagt heb je vast succesquote:Op zondag 3 maart 2013 12:31 schreef Amoeba het volgende:
Ergens een gaar gevalletje dat de scheidsrechtersstats bijhoudt?![]()
![]()
Gisteren anders wel, toen Madrid won.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele reden om zuur te zijn, jij wel? Ik hoop dat de zuurkoolhandel explosief stijgt vandaag.![]()
![]()
Ik bedoel een website.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:32 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Als je het zo vraagt heb je vast succes![]()
![]()
Vooral door de scheidsrechter. Ik hoop dat de scheidsrechter Makkeliek kaarten trekt.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gisteren anders wel, toen Madrid won.![]()
De stream is weer eens van matige kwaliteit.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
bij frs is Clasie een pixelquote:Op zondag 3 maart 2013 12:33 schreef Monolith het volgende:
De stream is weer eens van matige kwaliteit.![]()
![]()
De EDL stream nietquote:Op zondag 3 maart 2013 12:33 schreef Monolith het volgende:
De stream is weer eens van matige kwaliteit.![]()
![]()
Hier wel, hoewel die zo langzamerhand wat gestabiliseerd is.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
ah nog steeds zuur zie ik.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vooral door de scheidsrechter. Ik hoop dat de scheidsrechter Makkeliek kaarten trekt.![]()
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 3 maart 2013 12:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij valt graag in herhaling. Laat hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 3 maart 2013 12:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen grap maar een harde feitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist![]()
Die handschoentjes van Pastoor
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Mooie wedstrijd voor een gelijkspel dit.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Kijk op m'n iMacquote:Dank, was vergeten mijn download uit te zettenquote:Op zondag 3 maart 2013 12:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hier wel, hoewel die zo langzamerhand wat gestabiliseerd is.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]Worden de illegale streamers niet moe om voor de 300ste keer te klagen over de kwaliteit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stadion bestaat uit beton, niet uit grindtegelsquote:Op zondag 3 maart 2013 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat Strootman vandaag de doorslag geeft.![]()
Naam Land Aantal wedstrijden
Blom, Kevin [NLD] 15 42 4 1
Boekel, van, Pol [NLD] 13 51 3 1
Bossen, Ruud [NLD] 13 37 3 3
Boucaut, Alexandre [BEL] 2 7 1 0
Braamhaar, Eric [NLD] 12 33 3 2
Delferiere, Sébastien [BEL] 2 5 0 0
Dierick, Christof [BEL] 1 8 0 0
Gözübüyük, Serdar [NLD] 12 41 1 3
Higler, Dennis [NLD] 12 52 3 3
Janssen, Ed [NLD] 10 30 2 0
Kamphuis, Jochem [NLD] 5 19 2 0
Ketting, Maarten [NLD] 5 19 1 1
Kuipers, Bjorn [NLD] 15 52 1 1
Lardot, Jonathan [BEL] 2 5 0 0
Liesveld, Richard [NLD] 15 40 1 1
Makkelie, Danny [NLD] 14 46 3 5
Nijhuis, Bas [NLD] 14 51 2 2
Pots, - [BEL] 1 2 0 0
Sanders, Jeroen [NLD] 4 14 1 1
Sichem, van, Tom [NLD] 11 46 1 4
Vink, Pieter [NLD] 17 54 1 1
Wegereef, Jan [NLD] 12 38 1 0
Wiedemeijer, Reinold [NLD] 12 34 5 1
Wouters, Luc [BEL] 1 5 0 0
Totalen 731 39 30![]()
Ja, leuk.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:37 schreef Amoeba het volgende:
Pots, - [BEL] 1 2 0 0
Totalen 731 39 30![]()
Ron Beton Vlaar speelt niet.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:37 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Stadion bestaat uit beton, niet uit grindtegels![]()
Ja, leuk voor je moeder.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat Strootman vandaag de doorslag geeft.![]()
Doe het eens wat netter.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:37 schreef Amoeba het volgende:
Pots, - [BEL] 1 2 0 0
Totalen 731 39 30![]()
?quote:Op zondag 3 maart 2013 12:38 schreef RvLaak het volgende:
Scheids zijn fluitje in de kleedkamer laten liggen?![]()
Juist fijn, dat hij niet de hele tijd fluit. Kan die Hitler nog wat van leren.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:38 schreef RvLaak het volgende:
Scheids zijn fluitje in de kleedkamer laten liggen?![]()
Ik betaal gewoon voor de EL stream. Daarom valt het mij ook vies tegen. Andere zenders bieden gratis streams van betere kwaliteit.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kijk op m'n iMac
[..]
Dank, was vergeten mijn download uit te zetten
[..]
Worden de illegale streamers niet moe om voor de 300ste keer te klagen over de kwaliteit?
Beeldkwaliteit is prima, maar er zitten nogal eens haperingen in.
Na dit abonnement ga ik weer gewoon voor een regulier EL abonnement.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Hitler floot nooit, hij schreeuwdequote:Op zondag 3 maart 2013 12:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Juist fijn, dat hij niet de hele tijd fluit. Kan die Hitler nog wat van leren.![]()
Paar duidelijke overtredingen waar niet voor gefloten werd (van beide kanten)quote:Dat wel, maar bij bijv. vasthouden of iemand onderuit haken moet je imo wel fluitenquote:Op zondag 3 maart 2013 12:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Juist fijn, dat hij niet de hele tijd fluit. Kan die Hitler nog wat van leren.![]()
Jammer is dat, abo is niet gratis. Dan verwacht wel de kwaliteit waar je voor betaald lijkt mijquote:Op zondag 3 maart 2013 12:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik betaal gewoon voor de EL stream. Daarom valt het mij ook vies tegen. Andere zenders bieden gratis streams van betere kwaliteit.
Beeldkwaliteit is prima, maar er zitten nogal eens haperingen in.
Na dit abonnement ga ik weer gewoon voor een regulier EL abonnement.![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA BOETIUSCall me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist![]()
kk boeiequote:Op zondag 3 maart 2013 12:42 schreef RvLaak het volgende:
Feyenoord ongeslagen na het maken van de openingstreffer
![]()
Nee daarom. Als ik zon sopcast streampje had van deze kwaliteit, dan hoorde je mij niet klagen. Als ik echter betaal voor een stream dan verwacht ik toch op zijn minst dat hij niet onder doet voor bijvoorbeeld een stream van rtl.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jammer is dat, abo is niet gratis. Dan verwacht wel de kwaliteit waar je voor betaald lijkt mijVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Idd, wat bij mij ook het geval is. Hoe snel is je internet? Daar past EDL de kwaliteit nl op aanquote:Op zondag 3 maart 2013 12:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee daarom. Als ik zon sopcast streampje had van deze kwaliteit, dan hoorde je mij niet klagen. Als ik echter betaal voor een stream dan verwacht ik toch op zijn minst dat hij niet onder doet voor bijvoorbeeld een stream van rtl.![]()
Lekker al die uitsupporters in thuisvakken. Zou gewoon moeten kunnen, maar in de praktijk valt t tegen.![]()
50 mbit glasvezel.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, wat bij mij ook het geval is. Hoe snel is je internet? Daar past EDL de kwaliteit nl op aanVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Alleen met Feyenoorders is dat zo.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:44 schreef egeltje1985 het volgende:
Lekker al die uitsupporters in thuisvakken. Zou gewoon moeten kunnen, maar in de praktijk valt t tegen.![]()
Nee, ik kijk het ook op mijn tv via de tv out van mn pc.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Probeer het eens op een andere PC. Wellicht dat het aan de computer ligt, al twijfel ik daaraan hoor.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, ik kijk het ook op mijn tv via de tv out van mn pc.![]()
Het heeft meer met de buffering te maken, vermoed ik. Na vijf minuten ofzo is het wel redelijk vloeiend met af en toe een kleine hapering.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Probeer het eens op een andere PC. Wellicht dat het aan de computer ligt, al twijfel ik daaraan hoor.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Waarvan 5 penalsquote:Op zondag 3 maart 2013 12:50 schreef Adames het volgende:
vergeet niet dat immers wel al 10 doelpunten heeft gemaakt dit seizoen
En vorig jaar voor het laatst gescoord![]()
![]()
Welke browser gebruik je? Ik gebruik op de Mac Safari en in de woonkamer Firefox. Buffering gaat in FF beter lijkt het wel.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het heeft meer met de buffering te maken, vermoed ik. Na vijf minuten ofzo is het wel redelijk vloeiend met af en toe een kleine hapering.![]()
Feyenoord is goed bezig
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist![]()
Feyenoord domineert wel erg
Waarvan jij en ik de helft ook gemaakt hadden.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:50 schreef Adames het volgende:
vergeet niet dat immers wel al 10 doelpunten heeft gemaakt dit seizoenPS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
AJACied422quote:Op zondag 3 maart 2013 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is de wedstrijd van de SOA's.
Platje, BoAIDSius![]()
goeie garpquote:Op zondag 3 maart 2013 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Platje, BoAIDSius![]()
Dat zou ik inderdaad ook eens kunnen proberen. Gebruik nu Chrome.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Welke browser gebruik je? Ik gebruik op de Mac Safari en in de woonkamer Firefox. Buffering gaat in FF beter lijkt het wel.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Immers is voor het doel niet echt een held nee, en qua handelingssnelheid schiet ie nog wel eens tekort, maar met zijn strijd houdt ie het spel van Feyenoord toch wel scherp heb ik het idee...
Boëtius triuwens weer echt heel sterk vandaag
Immers.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Platje, BoAIDSiusVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Chromequote:Op zondag 3 maart 2013 12:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat zou ik inderdaad ook eens kunnen proberen. Gebruik nu Chrome., ik blijf het een kutbrowser vinden... Maar goed... Probeer FF of anders IE (in de rust uiteraard
)
![]()
och ja, jij begint nu die lessen van biologie en verzorging te krijgen.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Platje, BoAIDSius
spannend![]()
Opera of Chrome.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Chrome, ik blijf het een kutbrowser vinden... Maar goed... Probeer FF of anders IE (in de rust uiteraard
)
![]()
heb ik vorig jaar gehad.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:56 schreef Adames het volgende:
[..]
och ja, jij begint nu die lessen van biologie en verzorging te krijgen.
spannend![]()
Met Chrome heeft hij juist die bufferingsproblemen... Lijkt me in deze dus niet de juiste oplossingquote:![]()
Jij bent echt 13 of nietquote:Op zondag 3 maart 2013 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Platje, BoAIDSiusBodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Ben je blijven zitten?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
standaard situatie
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist![]()
niets mis met Chrome. FF gebruik ik alleen nog voor firebug, is echt een matige browser geworden. IE is tien keer niets.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Chrome, ik blijf het een kutbrowser vinden... Maar goed... Probeer FF of anders IE (in de rust uiteraard
)
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: