PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:30 schreef vandermar het volgende:
Wat een ongelofelijk matig team dat Twente. Dat Feyenoord daar niet van heeft gewonnen. Echt hilarisch
Blijkbaar is Feyenoord nog slechterquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:30 schreef vandermar het volgende:
Wat een ongelofelijk matig team dat Twente. Dat Feyenoord daar niet van heeft gewonnen. Echt hilarisch
Az danquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Blijkbaar is Feyenoord nog slechter
AZ ook, maar AZ wint dan weer 0-3 van Ajax. Is in de Eredivisie altijd zo, je kunt niks voorspellen, want geen enkele topploeg is echt topquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Blijkbaar is Feyenoord nog slechter
Gelijk contract inleveren dat soort triestelingenquote:
en dat is zo heerlijk aan de eredivisiequote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
AZ ook, maar AZ wint dan weer 0-3 van Ajax. Is in de Eredivisie altijd zo, je kunt niks voorspellen, want geen enkele topploeg is echt top
Ajax dacht ikquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:33 schreef Djeetje het volgende:
Is er ooit een team geweest in de Eredivisie die kampioen is geworden zonder te verliezen ?
Ajax natuurlijkquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:33 schreef Djeetje het volgende:
Is er ooit een team geweest in de Eredivisie die kampioen is geworden zonder te verliezen ?
moet toegeven dat het wel wat toevoegt, in Spanje, Engeland, Duitsland en Italië heb je het zeker nietquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en dat is zo heerlijk aan de eredivisie
valt wel mee dustwitter:InfostradaNL twitterde op zaterdag 02-03-2013 om 21:33:28Verdedigers van #Ajax maakten dit seizoen 8 goals in de #Eredivisie, evenveel als de verdedigers van PSV. #tweaja reageer retweet
Zegt genoeg over het niveau hierquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
moet toegeven dat het wel wat toevoegt, in Spanje, Engeland, Duitsland en Italië heb je het zeker niet
In Europa ook hoor. Moisander 2x in de CL en Alderweireld 1x in de EL (en van Rhijn 1x)quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:34 schreef Dudeweiser het volgende:
valt wel mee dustwitter:InfostradaNL twitterde op zaterdag 02-03-2013 om 21:33:28Verdedigers van #Ajax maakten dit seizoen 8 goals in de #Eredivisie, evenveel als de verdedigers van PSV. #tweaja reageer retweet
kan wel, maar dan 7 chemquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:35 schreef TBakkert het volgende:
kan ik die IF Jose Enrique die LM is op LB zetten?
of ben ik dan n00b?
want ik heb natuurlijk niet genoeg coins voor de SIF, die wel LB is
Ben jij dat ?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:36 schreef Philos het volgende:
[ afbeelding ]
De eerste dagen zal het er toch niet in zitten om voor de console te zitten.
hangt ervan af, als jij een hele competitie hebt die het niveau Real Madrid/Barcelona/Manchester United/Bayern München aan kan en je weet nooit wie er kampioen gaat worden, dan betekent het niet dat dat kwalitatief minder is dan de Liga BBVA, waarin vaak alleen Barca en Real strijden voor de titel.quote:
Ik wil van Bommel die celebration met wapperende armen zien doen. Of de ballerinaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:36 schreef Reemi het volgende:
Arrogant zeg van Van Bommel met zijn sshhh
dat maakt me niet zoveel uit hoorquote:
of die 'huppelende vogel'quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik wil van Bommel die celebration met wapperende armen zien doen. Of de ballerina
Ik wil dat hij nooit meer voetbalt maar dat gaat ook nooit gebeurenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik wil van Bommel die celebration met wapperende armen zien doen. Of de ballerina
is limburgs temperamentquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik wil dat hij nooit meer voetbalt maar dat gaat ook nooit gebeuren
quote:
Denk dat dat over een jaar of 2 wel gebeurt hoorquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik wil dat hij nooit meer voetbalt maar dat gaat ook nooit gebeuren
Ik zou eigenlijk dan gewoon mijn coins in andere verbeteringen steken/doorsparen voor de SIF en/of doortradenquote:
dus eerst IF Hangeland of iets dergelijks aanschaffen?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk dan gewoon mijn coins in andere verbeteringen steken/doorsparen voor de SIF en/of doortraden
Neem Ronaldo en Messi IFquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik wil een team maken met zo veel mogelijk IF's, Brede Hangeland wil ik er ook in hebben, is echt een baas en hartstikke goedkoop
Vorige week was hij wel lekker stilquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:36 schreef Reemi het volgende:
Arrogant zeg van Van Bommel met zijn sshhh
Gezien zijn strontvervelende stem en accent zal hij wel analist worden. Zie Waterreus, Meijer, Ooijer, Reuserquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
Denk dat dat over een jaar of 2 wel gebeurt hoor
Als dat een upgrade is die je gelukkig maakt wel.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dus eerst IF Hangeland of iets dergelijks aanschaffen?
die heb ik natuurlijk al langquote:
okee, dankjequote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als dat een upgrade is die je gelukkig maakt wel.
Wat is je team nu ook alweer?quote:
Ooijer heeft toch geen irritante stem?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gezien zijn strontvervelende stem en accent zal hij wel analist worden. Zie Waterreus, Meijer, Ooijer, Reuser
Douglas een bronze en michaylov uit de databasequote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:42 schreef Tim86 het volgende:
Als Lerra F zo doorgaat is hij volgend jaar weer silver
Boerrigter ookquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:42 schreef Tim86 het volgende:
Als Lerra F zo doorgaat is hij volgend jaar weer silver
Bij een willekeurige Marokkaan zou het een normale stem en accent zijn ja.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ooijer heeft toch geen irritante stem?
KIJK UIT HET LIGT GEVOELIG.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hoe is het verband/de watten oid tussen je bril en je oog terechtgekomen dan :S
HAHAHAHHAHA 'KIJK UIT (EEN OOG)' HAHAHAHAHA XDquote:
Sinds ik er net naar het ziekenhuis ben geweest omdat een daglens er in is geslaagd om onder mijn oog te geraken.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hoe is het verband/de watten oid tussen je bril en je oog terechtgekomen dan :S
Ik kwam die spits van je laatst voor het eerst tegen..niet normaal hoe sterk hij in de lucht is..won ieder duel en kopte er 3 binnen. Die kerel was ook non-stop aan het crossen though. Buiten dat om vind ik hem niet zo bijzonder en lijken spelers als Balotelli me veeeel beter. En Nasri is veel beter dan Dembele. Qua upgrades zouden NIF Enrique en Nasri mijn eerste keuzes zijn. En je spits is gewoon niet ideaal in deze formatie en met wingers die beide met hun weak foot moeten crossen..quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar ik zie net dat Skrtel ook een IF heeft
Ik wil eigenlijk zo snel mogelijk M'bia vervangen
Dat klinkt wel freakyquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:50 schreef Philos het volgende:
[..]
Sinds ik er net naar het ziekenhuis ben geweest omdat een daglens er in is geslaagd om onder mijn oog te geraken.
Ik heb ook lenzenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:50 schreef Philos het volgende:
[..]
Sinds ik er net naar het ziekenhuis ben geweest omdat een daglens er in is geslaagd om onder mijn oog te geraken.
zijn daar video's vanquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:50 schreef Philos het volgende:
[..]
IF Skrtel is fucking beestquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar ik zie net dat Skrtel ook een IF heeft
Ik wil eigenlijk zo snel mogelijk M'bia vervangen
Ik vind Mulder ontzettend matig, maar het scheelt wel dat hij niet met de vriendin van de aanvoerder ligt te krikken idd.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:52 schreef vandermar het volgende:
Wat ben ik blij met Mulder. Die Mihaylov is toch een onruststoker, niet normaal meer.
waren die coins eigenlijk nog gelukt?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:52 schreef vandermar het volgende:
Wat ben ik blij met Mulder. Die Mihaylov is toch een onruststoker, niet normaal meer.
Helaas niet. Misschien morgen, want dan mag ik weer naar het ziekenhuisquote:
Ik heb Torres nog als spits ook, anders verkoop ik die Jones weer en koop ik Skrtel en Figueroa later...quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik kwam die spits van je laatst voor het eerst tegen..niet normaal hoe sterk hij in de lucht is..won ieder duel en kopte er 3 binnen. Die kerel was ook non-stop aan het crossen though. Buiten dat om vind ik hem niet zo bijzonder en lijken spelers als Balotelli me veeeel beter. En Nasri is veel beter dan Dembele. Qua upgrades zouden NIF Enrique en Nasri mijn eerste keuzes zijn. En je spits is gewoon niet ideaal in deze formatie en met wingers die beide met hun weak foot moeten crossen..
Morgen doen we het, via paypal en dan als gift.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
waren die coins eigenlijk nog gelukt?
Je heb tenminste wel een mooie brilquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:53 schreef Philos het volgende:
[..]
Helaas niet. Misschien morgen, want dan mag ik weer naar het ziekenhuis
dat is dan alvast een mooie bevestigingquote:
Wtf, dat is wel een ziek gemiddelde. Dan maar laten staan ja, als hij ook nog kan verdedigen dan is het een bonusquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb Torres nog als spits ook, anders verkoop ik die Jones weer en koop ik Skrtel en Figueroa later...
Ik weet niet of ik mijn LB wel wil vervangen, want die Richardson heeft in 11 wedstrijden nu al 7 goals, vind hem zo lekker schieten
okquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Morgen doen we het, via paypal en dan als gift.
Neen. Het resultaat van een dronken nacht.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb ook lenzen![]()
Je heb zeker met je vingers in je oog gewreven ?
En toch een van de beteren in de eredivisie, tevens ook nog veel jonger dan de rest op Zoet en Bizot na.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind Mulder ontzettend matig, maar het scheelt wel dat hij niet met de vriendin van de aanvoerder ligt te krikken idd.
dat valt dan een beetje tegen en daarom wil ik die M'Bia vervangen, want die loopt ook alleen maar voorinquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wtf, dat is wel een ziek gemiddelde. Dan maar laten staan ja, als hij ook nog kan verdedigen dan is het een bonus
Dat is echt een bijzonder matige keeper.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
En toch een van de beteren in de eredivisie, tevens ook nog veel jonger dan de rest op Zoet en Bizot na.
vier keer?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:56 schreef Djeetje het volgende:
Dit doe ik tijdens het poepen met mijn gezicht:![]()
![]()
![]()
Ja het zit altijd vast..quote:
Dat Mulder in de top 5 staat ligt meer aan de armoede bij andere clubs. Echt topclub-waardig is het zeker niet, maar je hebt gelijk, hij is nog jong en kan nog beter worden. 23(?) is erg jong voor een keeper. Toen Steek 23 was waren hoge ballen ook echt een minpunt, ondanks zijn lengte, Daar heeft hij echt aan kunnen werken daarna. Als Mulder geen 15 goals per seizoen meer weggeeft met zijn onzekerheid dan kan het best goedkomenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
En toch een van de beteren in de eredivisie, tevens ook nog veel jonger dan de rest op Zoet en Bizot na.
Dikke vechtpartij in de 96e minuut zo te zienquote:
beidenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja het zit altijd vast..
Maar traden op mijn hoofd account of trade account ?
Oke, sterkte ermeequote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:53 schreef Philos het volgende:
[..]
Helaas niet. Misschien morgen, want dan mag ik weer naar het ziekenhuis
Meeste goals zijn niet zijn fout hoor, enige echte blunder dit jaar was die bij Zwolle uit. Lamprou maakt 100x meer blundersquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat Mulder in de top 5 staat ligt meer aan de armoede bij andere clubs. Echt topclub-waardig is het zeker niet, maar je hebt gelijk, hij is nog jong en kan nog beter worden. 23(?) is erg jong voor een keeper. Toen Steek 23 was waren hoge ballen ook echt een minpunt, ondanks zijn lengte, Daar heeft hij echt aan kunnen werken daarna. Als Mulder geen 15 goals per seizoen meer weggeeft met zijn onzekerheid dan kan het best goedkomen
Met zijn onzekerheid zorgt hij er gewoon voor dat het steeds fout gaat bij die corners en vrije trappen hoor. Steeds zie je hem half uitkomen en dan weer teruggaan naar de lijn..dat is echt eerder zijn schuld dan Mathijsen/De Vrijquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Meeste goals zijn niet zijn fout hoor, enige echte blunder dit jaar was die bij Zwolle uit. Lamprou maakt 100x meer blunders
Hij is wel heel onzeker ja sinds hij terug is van die blessurequote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met zijn onzekerheid zorgt hij er gewoon voor dat het steeds fout gaat bij die corners en vrije trappen hoor. Steeds zie je hem half uitkomen en dan weer teruggaan naar de lijn..dat is echt eerder zijn schuld dan Mathijsen/De Vrij
Ik ook hahaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er bij Bastia-Ajaccio is gebeurdEr zijn nu denk ik nog geen beelden van.
uhquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er bij Bastia-Ajaccio is gebeurdEr zijn nu denk ik nog geen beelden van.
Ik doe gewoon via mass bidding.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
beiden
kun je je TP space toch optimaal benutzen?
inderdaad, kap daar eens meequote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:08 schreef vandermar het volgende:
Trouwens echt ergerlijk dat scheidsrechters om het minste of geringste een vrije trap geven.
de scheidsrechters zijn veel te streng vind ikquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:08 schreef vandermar het volgende:
Trouwens echt ergerlijk dat scheidsrechters om het minste of geringste een vrije trap geven.
Bulykin>pelle hoorquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:19 schreef vandermar het volgende:
Al die lange ballen van Twentenet alsof ze Pelle hebben die alles heeft
Castaignos>Pellequote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:19 schreef vandermar het volgende:
Al die lange ballen van Twentenet alsof ze Pelle hebben die alles heeft
Ik keek ook al raar achter mijn computer haha.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je beseft dat Il Fenomeno de bijnaam van die dikke Ronaldo is he
Pelle is Il Fenomenoquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je beseft dat Il Fenomeno de bijnaam van die dikke Ronaldo is he
Laat ze denken dat ze wat speciaals hebben johquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Na driekwart seizoen al zo'n naam geven
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laat ze denken dat ze wat speciaals hebben joh
Mijn idoolquote:
7 miljoenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die Kastanje ook
Hoeveel hebben ze daar ook alweer voor betaald?
Alsof je dat niet weetquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die Kastanje ook
Hoeveel hebben ze daar ook alweer voor betaald?
Feyenoord kreeg toch 6 voor hem? Dacht dat Twente ook 6 heeft betaald nu btw.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
7 miljoenInter heeft 4 miljoen aan hem verdiend terwijl hij nooit speelde
3 maarquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Feyenoord kreeg toch 6 voor hem? Dacht dat Twente ook 6 heeft betaald nu btw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel achterlijk weinig..toen had hij als 18jarige echt een productief seizoen gehad..quote:
En dan toch in rating omhoog gaanquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
7 miljoenInter heeft 4 miljoen aan hem verdiend terwijl hij nooit speelde
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:32 schreef Dudeweiser het volgende:
nieuwe achtergrondETS2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Had een contract voor een half jaar nog maar. Been klierde hem altijd en Beenhakker was nou ook niet bepaald iemand die goed voor de jeugd was. Door Beenhakker zijn Rekik en Ake ook weggegaan.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is wel achterlijk weinig..toen had hij als 18jarige echt een productief seizoen gehad..
Messi, Xavi en Iniesta gaan niet weg. Puyol en Pique ook niet, net als Busquets.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:32 schreef Djeetje het volgende:
Ik durf geen naam meer op een Barca shirt te zetten als ik die koop.
Had Ibra gedaan die ging weg.
Had Villa gedaan die speelt drama en gaat waarschijnlijk weg.
Wou Sanchez en die speelt ook drama en gaat waarschijnlijk weg.
maarlieftsquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:33 schreef Baje het volgende:
[..]
Wel de meeste gele kaarten. 7 maarliefts
En Busquets is misschien wel de beste CVM die er op dit moment rond looptquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Messi, Xavi en Iniesta gaan niet weg. Puyol en Pique ook niet, net als Busquets.
Busquets de beste CDM op de wereldquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Messi, Xavi en Iniesta gaan niet weg. Puyol en Pique ook niet, net als Busquets.
Ja ik wil Alves, maar die zal dan ook wel weg gaanquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met de halve cast van The Walking Deadquote:
En hij is slechtquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja ik wil Alves, maar die zal dan ook wel weg gaan
Ja klopt, lame einde.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:36 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Die is wel vermakelijk, alleen dat einde was een beetje suf geloof ik
Einde was juist epicquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:36 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Die is wel vermakelijk, alleen dat einde was een beetje suf geloof ik
Alves is slecht hoor. Kan niet verdedigen, doet alsof hij Ronaldo is en probeert altijd vanaf 40 meter te schietenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Alves slecht![]()
![]()
Janmaat is zeker beter ?
Busquets ookquote:
koop Busquets, is die hopelijk ook zo snel mogelijk wegquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:32 schreef Djeetje het volgende:
Ik durf geen naam meer op een Barca shirt te zetten als ik die koop.
Had Ibra gedaan die ging weg.
Had Villa gedaan die speelt drama en gaat waarschijnlijk weg.
Wou Sanchez en die speelt ook drama en gaat waarschijnlijk weg.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:41 schreef Thorb het volgende:
De dag dat hij wegging kreeg ik zo'n beetje zijn shirt binnen
Had het niet echt moeilijk tegen Fisherman's friendquote:
Was op zich best een goede gedachte ja. Ik had het niet echt verwacht om eerlijk te zijn...quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen tussen Wilshere en Song, ik dacht neem die van Wilshere volgend jaar wel
Die speelt ook echt matig de laatste wekenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Had het niet echt moeilijk tegen Fisherman's friend
Nog nooit een wedstrijd van Sergio gezien dus.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
koop Busquets, is die hopelijk ook zo snel mogelijk weg
inb4 Psychedelicatie(of zo)
Het was af en toe wel Fischer priceschieten hoorquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Had het niet echt moeilijk tegen Fisherman's friend
Ik ook niet, merkte het ook pas toen ik terugkwam van vakantie (was heerlijke overal van afgesloten).quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:44 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Was op zich best een goede gedachte ja. Ik had het niet echt verwacht om eerlijk te zijn...
jawelquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nog nooit een wedstrijd van Sergio gezien dus.
Moet ook niet aan de buitenkant staan. Kan hij niet spits?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die speelt ook echt matig de laatste weken
Past die nog dan?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:45 schreef vandermar het volgende:
Toen ik 16 was vond ik het nog leuk om shirts te kopen, die tijd is nu echter wel voorbij, ik trek mijn oude wel aan met trainen.
Ik zie hem liever op het middenveld eigenlijk daar speelde hij in de jeugd ook vaker.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Moet ook niet aan de buitenkant staan. Kan hij niet spits?
Die poppenkast had ik in de jeugd ook altijdquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:46 schreef Djeetje het volgende:
Ik heb mijn club trainings kleding wat iedereen aan moet.
Lolquote:
Bij ons moet dat.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die poppenkast had ik in de jeugd ook altijdiedereen er hetzelfde bij lopen
ik wilde gewoon altijd lekker in mijn Feyenoord shirts trainen
Alleen die van de basisschool en eerste klas niet meerquote:
Staat daar geen logo meer op ?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Alleen die van de basisschool en eerste klas niet meerik wil mijn mooiste Feyenoord shirt weer aan
Bij Van Bommel was dat gezeur vooral aan het begin, niet nu. Hij begon met 4 of 5 keer geel in 5 wedstrijden.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:47 schreef Baje het volgende:
Ik snap niet dat er alleen maar wordt gezeurd over van bommel, tereijl moisander ook zoveel gele kaarten heeft. Overigens zijn er ook nog een hoop gele kaarten onterecht voor MVB.. Ajax ;')
Ahaha wat een goei...quote:
Welke kaarten voor Bommeltje zijn onterecht dan? Die tegen Groningen misschien maar de rest is meer dan terecht.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:47 schreef Baje het volgende:
Ik snap niet dat er alleen maar wordt gezeurd over van bommel, tereijl moisander ook zoveel gele kaarten heeft. Overigens zijn er ook nog een hoop gele kaarten onterecht voor MVB.. Ajax ;')
Jaquote:
Ik moet half 10 ballenquote:
quote:
Vroeg opstaan, gister een verjaardag tot 5 uur doorgehaald en toen werken van 10 tot 5quote:
YOLOquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:53 schreef BDIL het volgende:
[..]
Vroeg opstaan, gister een verjaardag tot 5 uur doorgehaald en toen werken van 10 tot 5Vrijdag van 10 to 10 gewerkt
Young bloods...quote:
Dankje! Kan niet wachten om hem als CM te gebruikenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:52 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Lelijk enzo maar dit klopt tenminste
Dat is best kut als je niet kan wachtenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:01 schreef Philos het volgende:
[..]
Dankje! Kan niet wachten om hem als CM te gebruiken
JA. NET NU MOET MIJN OOG KAPOT GAANquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat is best kut als je niet kan wachten
High-low echt lekkerquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik vond Quincy op RM echt kut heeft volgens mij highlow-low workrates
Niet schelden.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:15 schreef Djeetje het volgende:
[..]
wel in 4-5-1
[ afbeelding ]
Trade profit deze weekk
Die was er vorige week tochquote:
Heb ik naar je hoer ge-appt, ze wil je niet meerquote:
Gelukkig heb jij altijd goeie jokesquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb ik naar je hoer ge-appt, ze wil je niet meer
quote:
nee echt niet je bent gewoon gaytjequote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
je begreep wel dat het over die foto ging.
FIFA is nog realistischerquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hahahaha 33% balbezit en toch winnen
Huh ik ben niet voor Feyenoord hoor ?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee echt niet je bent gewoon gaytje
8-3 doelpogingen in het voordel van southampton, 9-2 met kansen off targetquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hahahaha 33% balbezit en toch winnen
Nee maar wel voor de homoclub van NLquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Huh ik ben niet voor Feyenoord hoor ?
Heeft Feyenoord een 2e club ?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee maar wel voor de homoclub van NL
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee maar wel voor de homoclub van NL
quote:
SMLENOtwitter:jpflathead twitterde op zaterdag 02-03-2013 om 23:52:17Sometimes I should pay more attention in FUT. I accidentally sold a player for 500 coins BIN when he's worth over 2000 reageer retweet
Die was hiervoor al...quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eindelijk de beste spits in de BPL op tv
Misschien heb ik hem wel gekochtquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:53 schreef Dudeweiser het volgende:
SMLENOtwitter:jpflathead twitterde op zaterdag 02-03-2013 om 23:52:17Sometimes I should pay more attention in FUT. I accidentally sold a player for 500 coins BIN when he's worth over 2000 reageer retweet
![]()
Lol, kom er nu achter dat ik nog bijna 25¤ op Unibet heb staanquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:54 schreef vandermar het volgende:
Vitesse krijgt een notering van 3,55 tegen twentegratis geld
Met 10 man nog welquote:
Jouw mening.quote:
Wie heeft er meer goals in de competitie?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jouw mening.
Helaas geen feit voor jou.
3. Is meer dan genoegquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Met 10 man nog welFinbogason deed maar 5 minuten mee
Beste hoeft niet degene met de meeste goals te zijn...quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wie heeft er meer goals in de competitie?
haha, ja, heeft ie gewoon zn kinderen doodgeschotenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:52 schreef detennismaster het volgende:
Wtf dat einde bij The Mist.Heeft hij net zijn kind overhoop geschoten.
Toch het belangrijkste voor een spitsquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Beste hoeft niet degene met de meeste goals te zijn...
Immers is beter dan elke random ajacied.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wie heeft er meer goals in de competitie?
En nog kansloos verliezen in de ArenA best apart.quote:Op zondag 3 maart 2013 00:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Immers is beter dan elke random ajacied.
Wie heeft er meer goals? Inderdaad, Immers.
Doet Liverpool ook van United.quote:Op zondag 3 maart 2013 00:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En nog kansloos verliezen in de ArenA best apart.
Laat dat maar aan Stephen King overquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, ja, heeft ie gewoon zn kinderen doodgeschoten
Had die film in de bios gezien. Aan het einde zag je echt mensen met open mond zitten en de letters : WTF stond bijna op hun gezicht geschrevenHou wel van films die slecht aflopen
Immers minder bij ajax omdat die spelers slechter zijn.quote:Op zondag 3 maart 2013 00:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Suarez had er bij United veel meer gescoord dan RvP doet.
quote:Op zondag 3 maart 2013 00:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Suarez had er bij United veel meer gescoord dan RvP doet.
En nu?quote:Op zondag 3 maart 2013 00:06 schreef vandermar het volgende:
Lidmanen is een ander woord voor schaamhaar.
Gewoon overheen pissenquote:
Wie is Lidmanen ?quote:Op zondag 3 maart 2013 00:06 schreef vandermar het volgende:
Lidmanen is een ander woord voor schaamhaar.
Nietsquote:
D/t maakt niet uit, iedereen gebruikt ze verkeerd.quote:
Je heb gefaald.quote:Op zondag 3 maart 2013 00:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
D/t maakt niet uit, iedereen gebruikt ze verkeerd.
Ik pak hem beet 200 4 atb en 3-5-2 kaartjes gekocht voor 200/250 coinsquote:Op zondag 3 maart 2013 00:07 schreef Toefjes het volgende:
Even over FUT. Ik heb met HH 400 contracten gekocht. Dat is een hele berg.
Donder op vent.quote:Op zondag 3 maart 2013 00:07 schreef Toefjes het volgende:
Even over FUT. Ik heb met HH 400 contracten gekocht. Dat is een hele berg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |