PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:30 schreef vandermar het volgende:
Wat een ongelofelijk matig team dat Twente. Dat Feyenoord daar niet van heeft gewonnen. Echt hilarisch
Blijkbaar is Feyenoord nog slechterquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:30 schreef vandermar het volgende:
Wat een ongelofelijk matig team dat Twente. Dat Feyenoord daar niet van heeft gewonnen. Echt hilarisch
Az danquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Blijkbaar is Feyenoord nog slechter
AZ ook, maar AZ wint dan weer 0-3 van Ajax. Is in de Eredivisie altijd zo, je kunt niks voorspellen, want geen enkele topploeg is echt topquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Blijkbaar is Feyenoord nog slechter
Gelijk contract inleveren dat soort triestelingenquote:
en dat is zo heerlijk aan de eredivisiequote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
AZ ook, maar AZ wint dan weer 0-3 van Ajax. Is in de Eredivisie altijd zo, je kunt niks voorspellen, want geen enkele topploeg is echt top
Ajax dacht ikquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:33 schreef Djeetje het volgende:
Is er ooit een team geweest in de Eredivisie die kampioen is geworden zonder te verliezen ?
Ajax natuurlijkquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:33 schreef Djeetje het volgende:
Is er ooit een team geweest in de Eredivisie die kampioen is geworden zonder te verliezen ?
moet toegeven dat het wel wat toevoegt, in Spanje, Engeland, Duitsland en Italië heb je het zeker nietquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en dat is zo heerlijk aan de eredivisie
valt wel mee dustwitter:InfostradaNL twitterde op zaterdag 02-03-2013 om 21:33:28Verdedigers van #Ajax maakten dit seizoen 8 goals in de #Eredivisie, evenveel als de verdedigers van PSV. #tweaja reageer retweet
Zegt genoeg over het niveau hierquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
moet toegeven dat het wel wat toevoegt, in Spanje, Engeland, Duitsland en Italië heb je het zeker niet
In Europa ook hoor. Moisander 2x in de CL en Alderweireld 1x in de EL (en van Rhijn 1x)quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:34 schreef Dudeweiser het volgende:
valt wel mee dustwitter:InfostradaNL twitterde op zaterdag 02-03-2013 om 21:33:28Verdedigers van #Ajax maakten dit seizoen 8 goals in de #Eredivisie, evenveel als de verdedigers van PSV. #tweaja reageer retweet
kan wel, maar dan 7 chemquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:35 schreef TBakkert het volgende:
kan ik die IF Jose Enrique die LM is op LB zetten?
of ben ik dan n00b?
want ik heb natuurlijk niet genoeg coins voor de SIF, die wel LB is
Ben jij dat ?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:36 schreef Philos het volgende:
[ afbeelding ]
De eerste dagen zal het er toch niet in zitten om voor de console te zitten.
hangt ervan af, als jij een hele competitie hebt die het niveau Real Madrid/Barcelona/Manchester United/Bayern München aan kan en je weet nooit wie er kampioen gaat worden, dan betekent het niet dat dat kwalitatief minder is dan de Liga BBVA, waarin vaak alleen Barca en Real strijden voor de titel.quote:
Ik wil van Bommel die celebration met wapperende armen zien doen. Of de ballerinaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:36 schreef Reemi het volgende:
Arrogant zeg van Van Bommel met zijn sshhh
dat maakt me niet zoveel uit hoorquote:
of die 'huppelende vogel'quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik wil van Bommel die celebration met wapperende armen zien doen. Of de ballerina
Ik wil dat hij nooit meer voetbalt maar dat gaat ook nooit gebeurenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik wil van Bommel die celebration met wapperende armen zien doen. Of de ballerina
is limburgs temperamentquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik wil dat hij nooit meer voetbalt maar dat gaat ook nooit gebeuren
quote:
Denk dat dat over een jaar of 2 wel gebeurt hoorquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik wil dat hij nooit meer voetbalt maar dat gaat ook nooit gebeuren
Ik zou eigenlijk dan gewoon mijn coins in andere verbeteringen steken/doorsparen voor de SIF en/of doortradenquote:
dus eerst IF Hangeland of iets dergelijks aanschaffen?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk dan gewoon mijn coins in andere verbeteringen steken/doorsparen voor de SIF en/of doortraden
Neem Ronaldo en Messi IFquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik wil een team maken met zo veel mogelijk IF's, Brede Hangeland wil ik er ook in hebben, is echt een baas en hartstikke goedkoop
Vorige week was hij wel lekker stilquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:36 schreef Reemi het volgende:
Arrogant zeg van Van Bommel met zijn sshhh
Gezien zijn strontvervelende stem en accent zal hij wel analist worden. Zie Waterreus, Meijer, Ooijer, Reuserquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
Denk dat dat over een jaar of 2 wel gebeurt hoor
Als dat een upgrade is die je gelukkig maakt wel.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dus eerst IF Hangeland of iets dergelijks aanschaffen?
die heb ik natuurlijk al langquote:
okee, dankjequote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als dat een upgrade is die je gelukkig maakt wel.
Wat is je team nu ook alweer?quote:
Ooijer heeft toch geen irritante stem?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gezien zijn strontvervelende stem en accent zal hij wel analist worden. Zie Waterreus, Meijer, Ooijer, Reuser
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |