Ik heb hem gisteren nat gemaakt, dus onder de kraan gehouden.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:28 schreef jakees het volgende:
[..]
Ik doe alleen een beetje spuug. Ben je heel mager? Dat kan ook wel eens bij het begin problemen geven zei de verkoper tegen mij.
Dan zal het wel kloppen. Ik had van de week ook dat ik na 50 meter al op 160 zat toen klopte het ook niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:05 schreef daniela_007 het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren nat gemaakt, dus onder de kraan gehouden.
Bleek dat mijn hartslag gedurende de 10 km gemiddelde 160 hartslagen per minuut was met de maximum van 190 hartslagen per minuut.
Ik heb een normale postuur: niet te mager maar ook niet te dik.
quote:Op zondag 12 mei 2013 20:35 schreef Kerol het volgende:
Ahhhhh mijn PR verbeterd gisteren bij een wedstrijd op de 10km met 3.5 min!! Van 43.17 naar 39.46Ik ben een zeer blij man
![]()
Voor het eerst onder de 40! Gefeliciteerd met deze toch wel mijlpaal!quote:Op zondag 12 mei 2013 20:35 schreef Kerol het volgende:
Ahhhhh mijn PR verbeterd gisteren bij een wedstrijd op de 10km met 3.5 min!! Van 43.17 naar 39.46Ik ben een zeer blij man
![]()
Leuk! Wat voor afstand(en) ga je dan doen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:30 schreef YUR het volgende:
Onverwacht komend weekend de RoPaRun lopenEn nog met mijn eigen werk ook
Pfoe...wat voor afstanden...het is een fulltime estafette van Parijs naar Rotterdam. De start in Parijs is voor mijn team zaterdagmiddag 5 uur, de verwachte finishtijd in Rotterdam is maandag rond half 2.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:58 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Leuk! Wat voor afstand(en) ga je dan doen?
Ik neem aan dat je dan niet met de Coopertest van zaterdag meedoet? Ik zou wel met je willen ruilen, want ik heb eigenlijk totaal geen zin om me 12 minuten lang helemaal het schompes te moeten rennen
quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:00 schreef YUR het volgende:
In die tussentijd zal ik ergens tussen 65 en 70 kilometer lopen, verdeeld over stukjes van 1,5km.
Haha, ik hoop het!quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:08 schreef Mr.B. het volgende:
[..]Dat is pittig, maar lijkt me wel erg leuk om te doen!
We mogen dus wel vaststellen dat je inmiddels weer aardig hersteld bent van de marathon![]()
Veel succes dit weekend dan!
Ah, dat was jijquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:17 schreef Mr.B. het volgende:
Voor het eerst in 20 jaar of zo weer eens een Coopertest gelopen. Geen idee meer wat ik toen liep, maar het was vast een stuk minder dan vandaag: precies 3600 meter.
12 minuten lang voluit gaan en afzien, het is niet mijn favoriete wedstrijdvorm, maar over het resultaat ben ik zeker wel tevreden. Als ik gerichter zou trainen dan zou het vast beter kunnen, maar daar heb ik eigenlijk geen zin omdat ik toch meer een lange afstandsloper ben. Gelukkig is volgende week alweer de halve in Leiden.
Dank je! Het ging allemaal precies volgens planquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:34 schreef GotC het volgende:
Mr.B, wat ging jij als een dolle! Zag er goed uit
Dat is een goede teamnaam. En een mooie afstand gelopen ook! Als ik zo naar de uitslagen kijk, zit je zo bij het beste gedeelte van de lopers!quote:Op zondag 19 mei 2013 08:24 schreef kepler het volgende:
[..]
Ah, dat was jijGoede afstand! Ik kwam uit op een afstand van net iets meer dan 3200 (team luie honden)
Waar kan je de uitslagen vinden??quote:Op zondag 19 mei 2013 21:18 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Dank je! Het ging allemaal precies volgens plan
Jij zit dus ook bij Haag? Ook meegedaan gisteren?
[..]
Dat is een goede teamnaam. En een mooie afstand gelopen ook! Als ik zo naar de uitslagen kijk, zit je zo bij het beste gedeelte van de lopers!
Het zag er idd uit alsof het met voorbedachte rade gingquote:Op zondag 19 mei 2013 21:18 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Dank je! Het ging allemaal precies volgens plan
Jij zit dus ook bij Haag? Ook meegedaan gisteren?
[..]
Dat is een goede teamnaam. En een mooie afstand gelopen ook! Als ik zo naar de uitslagen kijk, zit je zo bij het beste gedeelte van de lopers!
Ah, de vriendin van YUR! Hoe gaat de RoPaRun? Ik vind het toch wel knap om dit te doen zo vlak na de marathon.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Het zag er idd uit alsof het met voorbedachte rade gingIk zit ook bij HAAG ja (ben ook nog eens de vriendin van YUR), maar was gisteren jurylid aangezien ik zwanger ben
.
http://www.haagcoopertest.nl/uitslag.htmlquote:
Gaat wel ok! Hij heeft totaal sinds de start minder dan 2 uur geslapen en last van z'n knieholte, maar ze zijn er bijnaquote:Op maandag 20 mei 2013 09:00 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Ah, de vriendin van YUR! Hoe gaat de RoPaRun? Ik vind het toch wel knap om dit te doen zo vlak na de marathon.
[..]
http://www.haagcoopertest.nl/uitslag.html
Cool, gefeliciteerd!!!quote:Op zondag 19 mei 2013 22:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Het zag er idd uit alsof het met voorbedachte rade gingIk zit ook bij HAAG ja (ben ook nog eens de vriendin van YUR), maar was gisteren jurylid aangezien ik zwanger ben
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |